Gjest Lill1978 Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Ett skritt av gangen. Har motstått godtesug 3 ganger i dag og har ikke spist forbudt mat idag. Skal trene i kveld og er godt fornøyd idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 En avtale er bindende selv om den er med seg selv. Jeg har lovet meg selv å ikke spise noe annet på arbeid enn nista mi i denne arbeidsperioden. Nesten halve denne tiden har gått, og jeg har klart det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lill1978 Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har klart og ikke spise snop og kaker i 2,5 dag!! Føler at ting går litt min vei igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Må se det positive med all snøen som kommer. Masse gratis trim i måkinga. Kan spenne på skiene rett utenfor gangdøren nå. Har også hatt tid til en økt på treningstudio. Det må jo bare gi resultater på vekta på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siissels Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 var 1.5 time på treningssenteret og trena kondisjon til gangs:) Storkoser meg i bassenget sammen med de søte små som jeg jobber med (barnehage) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har levert eksamensoppgave i dag :-) Kaika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lill1978 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg har verdens beste kjæreste. Han er min beste venn, kjæreste, mann og far til våre 3 nydelig barn. Deilig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Blir skikkelig oppstemt av å se at tråden lever sitt eget liv:) Hyggelig å bli etterlyst Har laget Bolabaisse, Focacciabrød, skokoladefondant og bringebærsaus i dag....skal ha jentebesøk. Oppskriftene hører ikke hjemme her, he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Døgnvill og søvnløs, men koser meg oppe alene om natta jeg! Og Positiva, det er positivt med god mat og hyggelig selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Har heldigvis hjelp til snømåking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Jeg er så glad for at jeg har noen fridager til uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 4.2 trimpoeng idag Ski med barna og en skikkelig treningsøkt med styrke i kveld !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 I ettermiddag er begge barna på plass i heimen etter vinterferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gromjenta Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 antydning til vårstemning ute! Fantastisk etter 2,5 mnd med vintervær på Sørlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Endelig på 50-tallet igjen 50.6 idag!! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Har hatt en etterlengtet bilvask i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Jeg er på avvenning av kunstig søtstoff :-) En mindre sukett i teen fra og med i dag, samt null Pepsi Max i ukedagene (skal være helgekos). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 I dag klarte jeg for første gang å løpe i 30 min. på tredemølle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Strålende sol og istapper som drypper....DET er vårtegn, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Strålende vær, skal på dagstur på fjellet i morgen! (Ikke noe ski, bare sitte i hytteveggen og nyyyyte...hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg har rydda, og kasta mange gamle ukeblader i dag. Det er påfallende hvor mange av ukebladene som hadde noe med slanking å gjøre på forsiden! Kjøpt i håp om en eller annen mirakelkur..... "drømmen som brast":( Men jeg har jo ikke bruk for dietter eller piller, jeg har jo endret livsstil, og vektnedgangen har begynt, og vil uten tvil fortsette:D To skritt frem og ett tilbake er bedre enn å bare gå baklengs:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Bra Komplekser :-) Jeg har oljet et stort spisebord, salongbord og kjøkkenbenk i dag - FØR frokost :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har vært på trening og feid over huset! Nå LørdagsDagbladet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hadde god "bonding" med barna i helgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest josefin Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 To skritt frem og ett tilbake er bedre enn å bare gå baklengs:D Godt sagt Fremad damer, fremad!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå