Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

det er neste helg, gleder meg sykt:)

Jeg og en venninne som skal dra på tur fått sponset turen av mannfolkene våres:)

 

Så etter det er det full sving på meg igjen, gått bedre den uka her enn på en stund så det er jeg fornøyd med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Lurte på om jeg skulle ønske god tur, men da har du 1 uke igjen å glede deg!! :D

Så kjekke menn da...det kan vi like ;):)

 

London er alltid gøy, uansett årstid og vær....alltid noe nytt å oppleve der!!

Og hvilke shopping-muligheter!! Det ER gøy det.....

 

Etter det er du tilbake og på "riktig kurs" igjen!!!

 

Klem og god natt til deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ønske meg god tur neste uke:) ja snille mannfolk, men de hadde en baktanke hehe de ville ha guttefest og et sted måtte de gjøre av oss hehe

 

Ja da er jeg tilbake på rett kjør og min samboer har fått full rett til å dra meg i øra og si i fra hvis det begynner å falle utpå igjen, så det skal nok gå bra, får jeg ikke de resultatene jeg vil ha så blir det nytt GR kurs på ingen tvil for det fungere

 

klem og god natt til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så bra at du har kommet tilbake i rute igjen! Er ikke noe kjekt å gå ned i kjelleren...

Heldiggris som skal til London! Jeg var der i juni og reiser gjerne igjen.... At mannfolkene vil bli kvitt dere er ikke vanskelig å tilgi når de gjør det på den måten! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det krysmynte:)

 

Ja de er tilgitt når de gjør sånn hehe. london er en kjempefin by så vi skal kose oss og shoppe:) Vi hadde egentlig tenkt å dra uansett, men når de spandere sier vi ikke nei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det snart london tur og oppstart på ny og bedre høst og forsette nedover.

spent på hva vekten sier, hvor mye jeg har gått opp etter den lange sommerferien jeg har hatt. Huff har koset meg masse i sommer, men litt lei for at viljestyrken ikke har verdt her, men nå gleder jeg meg til kcal telling igjen til tirsdag og se at vekten går nedover.

Skal veie meg på fredagsmorgen tenkte jeg før london får å ha en vekt å gå ut i fra til neste mandag for å se om jeg har gått ned noe fra jeg starter opp igjen på tirsdag til mandag.

 

 

Håper jeg ikke har gått opp alt for mange kilo men noen er det det er jeg fult klar over.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Ønsker deg en riktig god tur til London!!! :) Kos deg med venninnen.....jenteturer er såå gøy!!!!!

 

Til uken starter du med blanke ark. Da får du brette opp ermene og ta et nytt tak!! Husk livet består av flest hverdager.....og de må vi gjøre det beste ut av.

 

Gleder meg til du er back in business!! Husk hva jeg sa: En av de flinkeste i klassen gir seg ikke så lett.....nemlig :):(

 

GOD TUR!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det caroline:) Merker at jeg klar igjen for å sette i gang igjen:) Gleder meg til å ha full fokus igjen. Trodde aldri at det skulle skje hehe, rart det der.

Nei jeg skal ikke gi meg før jeg er der jeg vil være selv om det blir noe stopp og nedturer på veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekten til morgen i dag før å ha en utgangspunkt til neste veiing, er det mulig å gå opp så mye på kort tid. Er helt klart at jeg ikke er klar for en verden uten telling av kcal.

 

Ja ja men nå er london først og kcaltelling til tirsdag huff ønsk meg lykke til..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....det har jeg bittert erfart! Men kos deg i London og tenk at når du kommer hjem skal du ta fatt igjen.

Du er oppegående og du kan gjøre noe med det, kanskje tar det lengre tid enn du hadde tenkt, men du greier det helt sikkert!

 

Selv hadde jeg gått nopp 2,3 kg i sommer....ja ikke spør meg om hvorfor....men nå er de borte igjen !

 

jeg ønsker deg lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Det kommer ofte veldig fort på dessverre :)

MEN, det går nok av i bra tempo også tenker jeg!!

Det er jo selvfølgelig forferdelig kjipt når man ser oppgang, men det er viktig og bare å komme seg inn i gode vaner og faste rutiner igjen!!

 

Håpe du ikke lar dette ødelegge noe for turen din!! Kos deg skikkelig, også er det blanke ark på tirsdag :P

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...