Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

ja det er aldri noe artig, men det jeg håper jeg kanskje har lært med dette at det er greit å kose seg i ferien hvis men klare å starte på hverdagen når den kommer, for det har vært et stort problem før at man koser seg velig før og etter ferien også så blir til slutt hver dag en ferie.

 

Men ser ut som det ikke har skjedd denne gangen og da har jeg kanskje lært noe dette halve året hehe.

 

Tja ikke lett å kose seg på spinning, særlig når hun som hadde timen er veldig gla i intervall hehe, men har fått forbrent mye på den timen da:)

Bare gleder meg til neste veiing for da må det ha gått litt nedover håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Hei Anki og velkommen tilbake fra ferie. Kjempekjekt å ha deg tilbake her!!

Kjipt å lese at du har gått litt opp, men trøsten er at nå når du er i gang med trening og fortsetter med GR-kost, ja da er "ferie-tillegget" raskt borte igjen :D

 

Helt sant det du skriver, før levde vi som om hver dag var ferie!! Huff og huff!! Orker nesten ikke tenke på det......

 

Lykke til!! Heier masse på deg!!!!

 

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei caroline:)

 

tusen takk for det:)

Ja jeg satser på at ferietillegget er fort borte føler at jeg ikke har "gått ned" før jeg er tilbake der jeg var hehe. Kanskje en rar tanke men føler det sånn hehe

 

Men er bra med dette forumet hvor man har folk som deg Caroline som heier på deg:) Gir virkelig en ekstra motivasjon:)

 

ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
hei caroline:)

 

tusen takk for det:)

Ja jeg satser på at ferietillegget er fort borte føler at jeg ikke har "gått ned" før jeg er tilbake der jeg var hehe. Kanskje en rar tanke men føler det sånn hehe

 

Men er bra med dette forumet hvor man har folk som deg Caroline som heier på deg:) Gir virkelig en ekstra motivasjon:)

 

ha en strålende dag alle sammen

Hei igjen!!

Synes det var så leit for deg med oppgang etter ferien!!

Da jeg skulle føre inn ukeresultatet ditt, skrev jeg først + 1,4 kg på loggen.....men det tallet virket bare såå feil....du som har vist en sånn fantastisk viljestyrke og alltid gitt alt for å oppnå gode resultater!!!!

Så jeg bare måtte inn og fjerne det +tegnet!!!!!!!!

 

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det millami, det er det jeg håper at at jeg spinner og trener det bort fort.

 

Må nesten le litt av deg Caroline, setter så utrolig pris på at du og alle dere andre har så stor tro på meg og at jeg skal klare dette videre det varmer virkelig.

Har ikke tenkt å gi meg meg nå har mange kilo igjen til jeg er fornøyd.

Har knasket gulerøtter til den stor gullmedajle de siste dagene lyster noe ille hehe men det gir seg nok snart

 

Over til noe helt annet, huff kjørte hjem fra jobb i kveld og bilen min traff et rådyr huff ille å høre det dunket, men fikk bremset såpass at jeg tror den klarte seg for den løp videre og er ikke noe merke på bilen min. litt av en avsluttning på kvelden gett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 0.3 kg ned ,men bedre enn opp. vært litt smårusk her og der som nok har gjort utslaget, men ny uke og nye muligheter håper jeg...

har fått så j..... vondt i ryggen så hjemme fra jobb i dag skal prøve meg på en gåtur i skogen å se om det løsner opp litt. Håper det gir seg fort

 

ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Huff, er ikke kjekt når ting ikke går som man vil. Men ned er ned, så det får vi vel være glad for....

 

Den rådyropplevelsen din hørtes ikke noe kjekk ut, forresten. Det er sånt man godt kan klare seg foruten. Og ryggproblemer er IHVERTFALL ikke noe kjekt! Håper en tur i skogen hjelper, bare vær forsiktig og ikke gå så langt at du ikke kommer deg hjem igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all nedgang mottas med takk hehe selv om man kan ønske at det var mer hehe

 

Var ikke noe artig å kjøre på rådyr selv om det gikk bra huff vemmelig følelse.

Håper det hjelper med en gåtur pleier det. Tar i allefall med meg tlf hehe hvis jeg brått ikke kommer lengre hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med nedgang! Det var mindre enn det du ønsket å se, men nå er du i gang igjen, Anki!!!

JEG VET DU KAN, nå må du bare finne det gode sporet du var i :)

 

Føler jeg har mistet litt oversikten her inne. Først i dag så jeg innlegget om at du traff et rådyr med bilen. Håper det ikke ble skadet. Skummelt det der, det skjer jo så fort!

 

Vond rygg er virkelig leie saker, I know...riktig god bedring. Kom deg til lege om det ikke går fort over.

 

God bedring-klem

fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - håper ryggen din blir bedre av en gåtur og at den ihvertfall ikke blir værre... God bedring til deg :D

 

Når det gjelder bare 0,3 ned så er det jo som du selv sier - all nedgang tas imot med takk! Det er jo normalt at vekten står noegenlunde stille enkelte uker, så dette må bare tas med i den store sammenhengen. Når smårusket er vekke så blir det forhåpentligvis litt mer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det begge to:)

 

Caroline: blir litt sånn nå på sommeren ikke alltid jeg får lest igjennom alle tråden og får med meg alt. Tror det gikk bra med rådyret for det løp av gårde og det var ikke noe bulk eller blod på bilen min fikk bremste bra. Så jeg håper den har den har det bra:)

Hadde en stor prolaps i ryggen i fjor, så har blitt flinkere til å være hjemme når jeg kjenner det og ta vare på ryggen slik at det ikke kommer igjen og treninger er også viktig:) vært ute å gått i 2 timer i dag så det hjalp det så satser på at orker jobb i morra

 

Lotte77: er det en ting jeg har erfart så er det at gåtur hjelper mot ryggen min i allefall og treninger så det blir en del gå turene denne uken og ikke så mye annen trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei alle sammen:)

 

veldig koslig å bli savnet, jeg har vært en tur i kjelleren og startet sakte men sikkert å gå opp igjen. Ferie tiden gikk ikke som planlagt i det hele tatt og er egentlig veldig misfornøyd med meg selv.

Men har ikke lyst til å gi opp og håper at jeg snart har startet for fult igjen og at det går nedover og ikke oppover.........

Ser at de aller fleste har værte flinke i ferien og dere bør virkelig være stolt av dere selv, dere har gjort en fantastisk innsats og er super flinke.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Velkommen tilbake ;)

Det er ikke alltid like enkelt å karre seg opp igjen etter en tur i kjelleren.... Men jeg er sikker på at dette klarer du :D For min del hjelper det mye å være innom her så og si daglig!!

Ha en fin uke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Åå så godt å "se" du har vært innom!!!! :D

Ta en dag av gangen Anki, og gjør det beste ut av den.....vi skal prøve å hjelpe deg!

 

"En av de flinkeste i klassen gir seg ikke så lett" ;)

 

God klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk dere, føler meg egentlig mye bedre bare av å fortelle det til dere.

Min plan nå er som følgene, har en london tur som er neste helg, skal starte for fult tirsdagen etter det, men skal bruke de dagene før turen og komme inn i de gode rutinene igjen.

Det eneste jeg har klart å holde på igjennom sommeren er treningen og det er jeg litt fornøyd med:)

Så med deres støtte og hjelp skal jeg forsette nedover......

 

Så får vi ta en dag av gangen og forsette på veien videre og håper at det ikke kommer flere omveier.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden

Denne tiden av året synes jeg alltid inviterer til en ny start, nytt pågangsmot og blanke ark. Det er vel studietiden som sitter fast i ryggmargen - med nye notatblokker, penner og pensumbøker som kjøpes inn i midten av august, med nye målplaner, eksamensdatoer, milepunkter, oppgaveformuleringer og forelesere.

 

Nå er den vanskelige ferietiden over, det er fremdeles lyst og trivelig ute - nå får vi en ny start, vi må ikke vente til 1. januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...