Gå til innhold

Den gyldne middelveg


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

JEg har dessverre vært fraværende i to dager. I går pga gjester og i dag pga veldig syk lillegutt. Dvs ikke alvorlig håper jeg, men nesten 40 i feber og blemmer inni munnnen. JEg mistenker hånd, fot og munnsyke og skal igjen prøve å få tak i legen i morgen.

 

Har sittet på baken i hele dag og spist godsaker. Ikke alvorlig mye, men det er lørdag i dag også kjenner jeg... Har mensen og ikke fått rørt meg da lillegutt kun har villet ligge på brystet i dag. Og da må jeg ærlig innrømme at det er en fantastisk god følelse også, for det har han aldri brukt å gjøre noe særlig. Kosedag.

 

I morgen er det trening fra morgenen av, med mindre tilstanden forværrer seg.

 

Skal lese gjennom nøye hva dere har skrevet i mrogen, men nå er det film med gubben for første gang på, tja... Evigheter?

 

Setter uhyre stor pris på dere og at dere er så herlig en gjeng som deler av dere selv. Som Kveita sier det så fint, dere er en skattekiste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Majanne

Skrev et langt innlegg, så kom lillegullet og klikket på en reklame - alt forsvant.. vel.. en gang til!!

 

Frøken frue, går det bedre med lillegutt? ja det er deilig med ekstrakos!! Gratulere masse med nedgang.

Alle dere andre, så hærlig gjeng å ha inne i ferietiden. Ja må si meg enig at det er spennende å logge på hver dag og sjekke meldinger!!

 

Kveita, superdeilig med fjellturer i ferien! LenaPena-deilig med nytt tall.

snupsipups og alle andre dere er ordentlig siget!!

 

Sees framover. Sliter fortsatt med å få i meg nok i ferien... Blir for få måltider- Fikk ihvertfal trent i går - og smugveiing i dag viser god nedgang...Reiser på familiebesøk på mandag - har tilgang til vektklubben men ikke 'min' vekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle flotte damer :D

 

Håper det går bra med dere alle nå i ferie tiden. Bare 4 vakter igjen nå, så er det ferie på meg også :) Jobber helt til søndag kl 22. Gleder meg sånn.... Mindre stress og mere tid til mann og barn. Og masse nye opplevelser. Håper bare på masse finvær også, har ikke vært så veldig bortskjemt med det i trøndelag i år....

 

Jeg fikk et litt morsomt kompliment her om dagen, en kollega syns jeg var blitt så lang :) En ser vel lengre ut når en blir slankere. Håper på enda 5 cm til.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Kjapp rapport: Dro tilbake til dugnad i går da planene våre ble omrokkert. Så da er jeg tilbake med vedkommende og dagens perle: Ka du hold på me? (sitter på pcen på Grete Roede sine sider). Å? Held det på å gå dæ te hjernen?

Hehe huff... Det preller av altså :D

 

Lilegutt er fortsatt syk. Jeg glemte vekt og kursbøker hjemme og har ikke klart å hente meg skikkelig inn fra utskeielser mandag og tirsdag, selv om jeg startet dagen med en lang sykkeltur med storesønn i vogn bak, men som ble amputert av at bakhjulet falt av i (heldigvis) en heftig oppoverbakke. Derfor ble returen i bil. Skal gå med staver i kveld, så får dette slankegreiene bare "gå mæ te hjernen"... :) HEier på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til det har " gått til hauet på " :D

Jeg sitter stadig på vektklubben.no, og tenker stadig på neste måltid, regner i boka mi, fettmarsjer og visualiserer 72 tallet for meg selv.

Men det er verdt det! Vi er verdt å bruke tid, krefter og tankeprosesser på!

Og jammen er det ikke litt gøy også!

 

Ha en fortsatt fin sommerkveld alle flotte jenter her inne

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terrapia

Snupsipups, hehe det var et herlig kompliment :) måtte le litt nå, det var godt!

 

frøken frue; det er vel strengt tatt ikke det værste som kan gå en til haue?! :D Godt å lese at du lar det prelle av! :0) håper lillegutt blir bra snart! Hvor gamle er barna dine? det står sikkert et sted i tråden din men jeg kan ikke huske det.

 

soleia; sånn har jeg også det :) godt at vi er flere!

 

Fortsatt god sommer til dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt vi er mange her inne det har gått til haue på. :) Er jo ikke så greit å være alene om sånne ting, tjihi... hun skulle hatt premie for sine kommentarer den dama. Hun har iallefall gitt oss her inne mang en god latter :D Syns du er flink som holder ut jeg, og at du bare lar det prelle av. Det står det respekt av. Temperament som jeg har, hadde jeg nok sagt noe stygt tilbake før jeg hadde fått tenkt meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei jenter!

Beklager fraværet. Det er IKKE frivillig!! Er på hytta og internettmobilen min er gått heden, kursbok og dagbok, samt kjøkkevekt er avglemt hjemme og jeg strever.

 

har vært veldig flink med trimmen denne uka. 14 trimpoeng på en uke kan jeg vedkjenne meg og det med stolthet. Derimot har det vært lørdag tre dager denne uka, og det er jo ikke bra i det hele tatt. Har liksom bare slappet av og koset meg i finværet som endelig kom (og som dro igjen i dag...) og da har det gått på den gamle rutinen. Har stått over alkoholen da, så ikke sikkert jeg kommer helt elendig ut. Men vet dere hva? Det er en del av livet tenker jeg. Har uansett ikke tatt helt av slik jeg ville gjort om jeg ikke gikk kurs. Det er et sunnhetstegn at jeg klarer å ta det på denne måten, for tidligere år har jeg hatt dårligsamvittighet for slike utskeielser.

 

Måltidene generelt sett har gått veldig fint. Det samme med vann. Har laget sunne og fornuftige middager. Kjenner bare at kveldene tar på nå som selve dugnadsarbeidet er så godt som ferdig. Det er fort gjrot å kjede seg... Er trøste- og kjedespiser jeg... Men jeg holder meg da i skinnet mesteparten av tida.

 

Stavgang er gjenoopdaget og en times rask stavgang gir 3 trimpoeng. HErlig!!!

 

Og hva vedkommende angår, så går det faktisk greit. Har lært meg litt mer å skjønne hva hun mener og blitt flinkere til å ikke ta meg nær (gidder nemlig ikke legge på meg igjen pga frustrasjoenene rundt henne...)

 

Ha en trivelig søndag (eh det ER søndag ikke sant?) og gi lyd fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre at alt er bra med deg, hadde nemlig savna deg dei par siste dagane.

Det er ikkje alltid eg legg at spor etter meg, men eg er som regel innom og les.

 

Ja, det er søndag faktisk Frøken frue, eg skal på jobb i natt og så er det ei vekes ferie. Skal til fjells ei veke og det skal bli herlig. (men då uten både internett- og mobildekning, men det er godt det og ein gong iblant).

 

Kiloa dei går litt opp og ned, hadde jo eit lite veddemål med kusina mi. Eg var 200 gram frå målet og ho litt lenger ifrå. No har det gått litt opp igjen, men det er berre å ta tak.

 

ha ei fin veke Frøken frue og kos deg deg gutta dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert!

Håper du kommer deg helskinnet gjennom dagene uten nett og vektklubb-tilgang. Det er jeg forresten helt sikker på at du gjør! Du er viljesterk som få :D

 

Ønsker deg en fortsatt god sommer med en gylden middelvei og fin vektnedgang, så snakkes vi i starten av august :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig ferie, og regner med det blir litt slappere i matveien noen uker fremover. Målet for perioden er å opprettholde fysisk aktivitet, og holde vekten. I matveien skal jeg kunne unne meg litt ekstra, men ikke overdrive.

 

Må bekjenne mine synder og innrømme at det ble 3 "lørdager" på meg forrige uke også, fredag, lørdag og søndag. Huff, ikke bra, og det før ferien fikk begynt en gang. Satser på å være litt flinkere denne uka :D

 

Reiser bort en tur i morgen, og blir borte noen dager, så regner med jeg ikke blir så aktiv her inne de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai... Det er flere som har hatt "tre lørdager" her. Forrige uke var et mareritt på motivasjonsfronten (på alle områder!), og det endte med at jeg tok fri fra jobb og satt inne og så på film halvannen dag. Haha... Kanskje jeg trengte det, tenker jeg.

 

Jaja, det er bare å sope ihop motivasjonen igjen. Vekta på torsdag havna på 90.2, dvs ett kilo opp i ferien. Egentlig er jeg litt overraska over at det ikke ble mer, for jeg har virkelig kosa meg. Derfor er det litt vanskelig å gå tilbake til det strukturerte livet igjen. Men jeg SKAL klare det. Jeg vil ikke se 91 før jeg "våkner"!!

 

God ferie til de som er så heldige! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fra det våte nordvestland. Er på besøk hos svigers, og har kjøpt meg et fjelltrimkort men får jo ikke brukt det for tåka ligger helt nede i hodehøyde!

 

Er heldigvis inne i en litt sunnere del av ferien nå... færre store middager og tilhørende drikkevaner (type kontinental +, he he).

Vi hadde besøk hjemme og det er også noen god-mat-monser, og så er det ikke bare å springe avgårde på trimming når man skal være vertskap.... Resultatet ble 3 kilo rett opp på 4 dager :eek:

Men, nå har jeg vært på vekta til svigermor og kunne puste lettet ut, bare en halv kilo igjen nå. Det er selvfølgelig litt usikkerhet med denne vekta i forhold til mi sjøl, men har nå et utgangspunkt for resten av ferien i hvertfall.

 

Og jeg skal fortsatt ha ferie, ingen kaloritelling, men litt middelvei og litt trim håper jeg gjør susen mellom slagene :D Fortsatt god sommer damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyl... Jeg har gått meg vill og mista middelveien!! De to siste ukene har vært paniske, på mange fronter. Jeg har hatt fullstendig hetta på jobb (får bare ikke gjort noe, har heeelt stopp og nekt for ting jeg egentlig vet jeg MÅ gjøre), og matveien... Sukk... Maten er egentlig ok, men jeg har hatt en runde med panisk jeg-må-spise-alt-sukkeret-og-smøret-jeg-kommer-over. Det er helt latterlig. Har sittet på jobb med en pakke knekkebrød og bremykt og spist og spist. Og hjemme har jeg spist eggedosis med så mye sukker at det knaser mellom tennene. Det er jo ikke egentlig noe godt, men det er noe i hodet mitt som hyler at jeg MÅ ha det. Argh... Vanligvis er jeg ikke noen PMS-er, heller, så jeg kan ikke skylde på det. Søren.

 

I morges viste vekta 90.7, så nå er det jammen ikke langt igjen til det 91-tallet som jeg høylydt erklærte jeg IKKE skulle se! På tide å ta tak - sånn som lenapena har gjort allerede. :)

 

Håper det går strålende for alle andre!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

KVeita; fatt mot. Du er ikke alene om å streve om sommeren og helt krise er det ikke. For vet du hva. I dag slutter du med bremykt med knekkebrød på og sukker med egg rundt, og begynner å spise knekkebrød med LITT bremykt, og eggedosis med LITT sukker. Gjør samme nytten og smaker ikke like godt, derfor spiser du automatisk mindre :D Tryll tryll!! Dessuten kunne det vært byttet ut med værre ting...

 

Jeg vet alt om å miste fotfestet. Det er noe med at vi alltid skal være så flinke piker og gjøre alt rett, hele tiden. Det sier stopp noen ganger, og da skal man stoppe opp og gjøre opp status. HVA er problemet? HVORFOR sitter jeg og hiver innpå som en gal? HVORDAN kan jeg hente meg inn? HVA gjør at jeg ikke klarer å gjøre jobben min? Ta deg tida til å stoppe opp i stedet for å rase videre og gjøre ting halvveis, både på jobb og med maten. Du finner fort nok ut årsaken til handlingsmønsteret, men det krever tid og konsentrasjon.

 

Det minner meg om det jeg holdt på med her før påske. I full galopp mot godteskapet gjennom et "rasert" hus som skulle vært ryddet opptil flere ganger måtte jeg bråstoppe og tenke etter hvorfor jeg hadde sånn akutt behov for snop, eller rettere sagt trøst. Kom frem til at jeg var frustrert, hvorfor jeg var frustrert, og hva jeg måtte gjøre for å ikke være frustrert lengre i stedet for å bare døyve med sjokkis og pottis.

 

Jeg har kjempetro på at du klarer å snu dette Kveita, men kanskje klarer du ikke alt på en gang. La vekt være vekt og kom deg på bena igjen. Vent med å gå på vekta til du har fulgt middelvegen et par dager og funnet igjen balansen.

Jeg VET du klarer det!

 

Lenapena, du er jo supersprek med den fjellklatringa di. Håper tåka letter :) Og sommeren ER forbundet med masse mat og drikke, så hvis du har inntatt mindre enn du vanligvis ville gjort, så har du i mine øyne ihvertfall fulgt middelvegen.

 

SElv har jeg klart å følge middelvegen hele denne uka. har ikke tro på vekttap til mandag for i kveld får vi helgabesøk her på hytta og da skal vi kose oss. Har ikke hatt noen utskeielser denne uka, men har spist lunsj på burger king en dag og da stod jeg over pommes frites og brus til fordel for baguette og juice. For meg er det suksess og jeg er fornøyd! De andre har spist is, men jeg har kjøpt lettis som ligger i fryseren urørt. Jeg sparer den til en varm dag jeg vil unne meg litt ekstra. ALtså er det ingen lørdager så langt denne uka, og jeg er stolt over å ha hentet meg inn.

 

Har ikke fått til trim denne uka, men har har i snitt beiset hus i 7 timer om dagen, i tillegg til vært med familien og gjort husarbeid, så inaktiv har jeg på ingen måte vært. Det er noen prioriteringer som står over trimmen min, og en av de er å bli ferdig med dette hytteprosjektet, slik at jeg slipper å bruke helgene mine i høst når jeg skal jobbe for fullt og gå ned i vekt. Det blir bare for mye, så jeg tar unna det jeg kan nå. Holdt på ute til neglebiten sendte meg inn i en varm dusj i går kveld.

 

Altså, i kveld og i morgen har jeg lov til å kose meg, men jeg skal ikke miste fotfestet, og søndag er det atter over og ut med lørdagen. Men å ikke ha tilgang til dere hver dag, samt kursbok og vekt er en påkjenning... Jeg SAVNER den daglige omgangen med dere, og å ha kontroll på det jeg inntar. Det kan jo fort bli 300 kcal for mye, uten at man har skeiet ut, men jeg jobber med saken..

 

Nå skal jeg re senger og gjøre klar til overnattingsbesøk før jeg tar turen til butikken (må huske å spise først så jeg ikke tar helt av i godtehyllene...)

 

Ha en strålende dag!

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

 

Nå er jeg tilbake igjen fra sverige og måtte stikke innom å avlegge rapport. Har ikke gått helt som planlagt nei...

Mat: ok

fysisk aktivitet: meget bra (har akkurat jogget 1 mil blant annet....)

snop: :D ...Det forferdelige søtsuget tok fullstendig knock out på meg igjen... Så du er ikke alene Kveita. Og sammen skal vi komme oss ut av dette!

 

Jeg reiser på ferie på fredag, og frem til da er planen slik: Ingen snop, kaker, snacks, is eller annen nei-mat før jeg reiser. Og innen den tid skal jeg gjennomføre 3 treningsøkter + daglige gåturer evt sykkelturer. Som kos skal jeg spise jordbær, nektariner, moreller og smoothies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Har hatt en fin helg med godtselskap og god mat. HAr spist snop to dager og i dag kom den store sprekken da lillesøster kom på døra med oreokake hun hadde bakt selv. Tok ett stykke og ett til og ett til og ett til og nå er jeg kvalm og oppgitt, men ikke nedfor (fremgang som MÅ telles med :D I morgen er det kurs. Jeg har gått opp, men når man tenker på hvilke to uker jeg har hatt uten vekt, kursbok og sammen med andre mennesker på ferie, så tenker jeg med meg selv at jeg har vårt myyyye flinkere enn jeg ville vært om jeg ikke var på kurs... GLeder meg selv om vekta viser pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Takk for oppstrekker, frøken. Den var nyttig. Har skeia ut litt i helga også, men ikke så ille. Og nå er jeg klar mentalt for å stramme inn til "normalt". Det skal bli deilig. Jeg har gått og vært ubehagelig mett/kvalm/hypersulten av og på i to-tre uker nå, og det er så ekkelt. Alt fordi jeg har spist for mye og for lite og feil. Savner den gode følelsen man har i kroppen når man spiser riktig, så dit skal jeg tilbake med det samme.

 

Det er lov til å kose seg litt (og litt mer enn vanlig nå når det er ferie), men ikke hele tiden og ikke hver eneste dag! Nemlig! :D

 

Fortsatt god feire og takk for gode ord, frøken og snupsipups. Og lykke til, dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei Kveita. Bra at du er på vei tilbake til godfølelsen!

 

GIkk på vekta i dag og jeg er over en kg opp på to uker. Det kan jeg tåle, men når denne siste ferieuka er over, så er det fullt fokus framover. Jeg er fornøyd med måten jeg har håndtert ferien på så langt, men drømmen om å komme under 70 kg til slutten av august henger i en tynn tråd... Men under 72 SKAL jeg klare og gubben er også klar for trening så dette skal bli en deilig høst :D Dvs jeg skal bli deilig i høst. eheh, neida. JEg bare gleder meg til å komme i gjenge igjen, så nå har jeg knekkiser i stekeovnen og sitter med vann og te.

 

Livet er herlig og vekta går opp og ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller merkelig grunn må jeg alltid starte med gode vaner på en mandag. Greier aldri å starte midt i uka eller til helgen. Går det skeis, kan jeg like godt vente til neste uke. Kanskje derfor det ikke gikk som planlagt i helgen? Hadde jo sååå gode forsetter om å være superflink frem til vi reiser på ferie, men det gikk ikke som planlagt. :D Det ble besøk både fredag og søndag, og som vertinne må jeg jo smake på det jeg serverer for å se om det er bra nok....

I tillegg gjorde vi den tabben å kjøpe med billig smågodt fra sverige. Til ungene selvsagt.... Men ble det mye på ungene? Neida. Mora måtte jo bare prøvesmake en, så en til og så en hel haug. Null selvkontroll når det kommer til smågodt. Men nå er det tomt, og nå er det mandag, så nå er det håp :)

 

Må innrømme jeg er ganske redd for at ferien skal ødelegge alt. Det har skjedd så mange ganger før. Man skal bare ta ferie et par uker, kose seg mer og roe ned treninga for en periode. Og så trives man så godt med det slappe livet at før man vet ordet av det har det gått flere måneder og mange kilo har kommet på....

Det starter alltid likt, i begynnelsen av ferien er jeg flink, men så blir det mer og mer utskeiing for hver dag. Noen som har noen super gode råd for å unngå dette, evt klare å snu med en gang ferien er slutt? Vil så gjerne nå målet mitt, og holde meg der. Ikke bli feit og slapp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Snupsipups; vi har alle vært der... Ferier og alle langhelger som setter de gode rutinene til side kan ødelegge til de grader HVIS VI LAR DET SKJE!!! JEg satt akkurat og gaflet i meg nok et digert sjokoladekakestykke og tenkte at det er da absolutt ingenting å sutre for. Det er JEG som er ansvarlig for mitt liv og mine valg. Ikke de andre som jeg er så heldig å være sammen med i feriene. For mitt vedkommende handler det om å tillate seg litt og å være fornøyd med det (ja hvordan kan jeg egentlig sitte her etter gårsdagens utskeielser å si det på den måten...) Det handler om Å VÆRE FORNØYD. Punktum.

 

Så kjære snupsipups; ikke vær redd for å ikke nå målet ditt. Du NÅR målet ditt. Du må ta ansvar for deg selv og nå målet ditt, selv om det kanskje ikke skjer på den tida du hadde planlagt.

 

Mer praktiske råd er å bake knekkebrød og ta med på ferie, kutte opp paprika og agurk og legge i en tett boks i kjøleskapet sammen cherrytomater slik at du ALLTID har lettvint grønt å ha på brødskiva, stå over chipsen dersom du drar på Mc D eller lignende, ha mørk sjokolade i skapet og bestem at én rute hver dag etter kveldsmat er det du skal se frem til, bestem eg på forhånd hvor mye du skal spise når du er på eller har besøk, spis de måltidene du skal selv om du har planer om å skeie ut på fest om kvelden (velg heller magrere alternativer akkurat den dagen og kutt ut frukt og melkekvote) og sist men ikke minst DRIKK VANN!!!

 

Håper dette hjalp litt (det hjalp ihvertfall meg, så nå hiver jeg resten av kaka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange gode råd :D

Og jeg er enig med deg at det er ikke farlig å skeie ut, bare det blir med en gang i blant. Man trenger det. Det begynner å bli farlig når det blir hver dag, når å skeie ut blir en del av den daglige rutinen.

Og egentlig er det ikke ferien jeg er mest redd for (den varer jo tross alt bare en begrenset periode), hadde jeg skeiet ut i ferien og greid å satt punktum etterpå så hadde alt vært greit. Det som bekymrer meg er om jeg ikke greier å sette den punktumen. Jeg får vel skynde meg inn hit etter ferien og håpe på at dere står der klar med pekefingeren til meg. Tilbake til hverdagen og sunn livsstil, snupsipups. :D

 

Har forresten ikke planlagt å ta helt av i ferien heller. Vi skal leie feriehus i Danmark og jeg planlegger å fylle kjøleskapet med masse frukt og grønt (akkurat som du tipser om frøken). Problemet er at vi reiser sammen en familie til, og kjøper de snop så er ikke jeg så flink til å la det være...

Ei venninne av meg sa det så bra: "viljestyrke er oppskrytt, det er å begrense tilgjengeligheten som er cluet". Vet en at skapet er fult av snop, så går en bare å tenker på det, men er skapet tomt så er det ikke noe å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nett heimom denne veka for å jobbe litt, så er det til fjells att neste mandag.

Blir ikkje lettare med å reise til fjells men har jammen meg ikkje vorte tyngre heller. V får sjå kva dei neste vekene til fjells vil bringe.

 

Du nevnte knekkebrød Frøken Frue, har du oppskrift som du vil dele??

 

Kjem innom ein dag seinare, no er det natt i natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke og tøffe jenter!

 

Har hatt en superduper fin og rask fjelltur i kveld, etter kaffeselskap og div. søte saken. Det er middelvegen sin det :D

Imorgen tidlig skal jeg låne vekta til svigermor igjen og se om jeg er sånn nogenlunde på rett vei fremdeles.

I slutten av denne uka kommer vi igjen til å gå inn i en veldig sosial og mat&drikke-krevende periode. Men, det er med åpne øyne og jeg tror fremdeles at jeg snoper mindre nå enn ved tidligere ferier. Før la jeg jo selv opp til at alt lå tilrette for overspising av søtt, salt og fett. Jeg tar iallefall mindre initiativ selv som kan føre til at jeg går på snørra nå. :D

Illustrasjon: På hytteturen hadde jeg med -1- vanlig str. tortillachips med som saltsnop ( istedet for flere sorter pottis av alle størrelser). Igår ettermiddag satt jeg og gubben i sola i hytteveggen, og etter en trimrunde gikk jeg inn og hentet restene av denne posen, som vi delte. Gubben spurte undrende om dette var den samme posen som vi hadde på middagsbordet til grillselskapet kvelden før, og jeg bekreftet at det var det. Han utbrøt "Jøss! Har den vart så lenge!" Såee.... trur nesten middelveien virker ubevisst på han også :)

 

Vi skal alle sammen kose oss i ferien - men det gamle ordtaket "alt med måte" er en sikker vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå var tråden havnet langt nede på sida, på tide å fiske den opp :)

Nyter fiiine dager i trøndelag for tiden. Har vært på stranden både i går og i dag.

Det går heldigvis litt bedre med snopsuget nå, men det har blitt is både i går og i dag. (ikke hver dag vi har sol i trøndelag :D ) Og i går fikk jeg forklaringen på hvorfor jeg har vært så vanvittig snopsyk: mensen var på tur. Ble i grunnen ganske lettet ja. Da vet jeg at det roer seg ganske fort :D

Forsøkte med på en treningsøkt nå nettopp, det var jammen tungt i varmen. Måtte gi meg ca halvveis for jeg ble skikkelig uvel. Men litt trening er iallefall bedre enn ingenting. Får gjøre et nytt forsøk i morgen.

 

Kjenner veldig igjen de "mat og drikke krevende periodene" lenapena. Sommern er full av dem, og utfordringene står i kø. Men så lenge vi gjør det bedre enn før så har vi da kommet et godt stykke på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...