Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes
En stor flott gutt er kommet 50 cm og 3740 gram :D

 

Nydelig er han!

 

Men den stakkars søsteren hans som bare er 2 år' date=' hun savner mammaen sin veldig..... det ble litt furore i dag da vi var på besøk på sykhuset. Hun ville ikke gå der ifra. Skjønner det godt, for det er første gangen hun er borte så lenge fra foreldrene.

Så i kveld har det vært litt styr og jeg tror jeg har fått min porsjon med trimpoeng i dag!!![/quote']

Gratulerer med et nytt barnebarn, solvik. Gledelig å høre :)

Ja det kreves masse energi og kondis for å holde følge med disse små, det er helt sikkert.....

 

Hilsen Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Gratulerer med lille Julian!

 

At storesøster ikke helt klarer å skjønne hva som foregår er forståelig, men det går nok bra til slutt. Veldig greit at hun i mellomtiden har en sprek mormor til å passe på seg (selv om mormor får litt å bryne seg på... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

...alt går sin gang og i morgen kan lille Julian komme hjem :D

Veiedag i dag, men det ble bare tid til å hoppe på vekta i full fart i morges . Har en pc som er vrang for tida , kobler seg av og på som han sjøl vil, så alt tar sånn tid. Kanskje får jeg fullført her nå på tredje forsøk..... Minus 0,5 kg denne uka - er bra fornøyd med det:)

Det går jo ialle fall nedover...og alle bekker små osv....

 

Ny uke og nye muligheter- godt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Flott du gikk ned denne uken, gratulerer :D

Du er sikkert helt utslitt av barnepass, håper du snart får hvile deg litt!!

Det er faktisk lettere med en knallhard treningsøkt, enn å passe småtasser.....

 

Ha en flott dag, solvik

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at dere følger med meg- hadde ikke klart meg uten!!!

Nå har jeg "levert tilbake "den lille to- åringen, gjett om det var stas at mamma, pappa og lillebror kom hjem! Da var mammamo glemt for en stund, men der er vel slik livet skal være...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle steller pent med dere selv og nyter helgen enten det er sol eller regn :D

Her regner det kraftig,ikke drømmevær-men jeg tror alt ute trenger det, så jeg får være takknemmelig på vegne av sommerblomstene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men nå er helga definitivt over! Nå bærer det ned ikjelleren tilei skikkelig økt- jeg gleder meg!

Ha en fin dag alle sammen!!!

 

Ha en superfin dag du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

dere damer faller for!?

 

Jeg hørte forleden at vaskebrettmave var "out", men vaskeballmave var "inn", ho, ho, ho!

 

Husk at store muskler kan bygge opp spenninger!

 

Da er det viktig å ha fokus på den rette muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... sånne muskelbunter har jo litt lett for å bli veeeldig fokusert. om seg selv...men det kan jo være pent å se på, hvis det ikke blir for outrert ;)

 

Men når alt kommer til alt så er det vel ikke det man ser etter:)

 

Jeg kjenner mange sjarmerende menn med " vaskeball" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
de som har greid å jobbe seg til såååå mye muskler har min fulle respekt. Det krever sin mannn eller kvinne!!!

For all del - det er imponerende og krever nok en enorm mental styrke og vilje av stål for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...