Gå til innhold

min lange vei til et nytt liv :)


Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes

Heisann!! Grattis med supert ukeresultat, eim. Minus 1,2 kg er virkelig flott..... er kjempeglad på dine vegne. Flott innsats med treningen også, selv om det ikke ble 30 tp, hehe. (Den var bra xankix!!!! ;) )

 

Føles deilig med bukser, ja klær generelt, som blir for store. Som solvik sier, det blir nok mange størrelser underveis. Jeg kaster klær underveis....faktisk klipper jeg plaggene i flere deler før de går i søppelsekken. Da kan de ikke brukes mer... og jeg tar farvel med mitt "gamle, tykke jeg"......så belønner jeg meg selv med en handletur, kjøper noen nye plagg jeg har lyst på :)

 

Et godt tips til dere alle: kjøp klærne litt trange, spesielt bukser!! Ellers må vi kjøpe nye bukser hver måned, hehe

 

Ha en flott dag eim :D

Stor klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Gjest xankix

jeg var nok litt trøtt til morgen i dag og ble kjempe imponert hehe:);) men 30 min x4 er ikke dårlig det heller hehe:):)

 

Uansett så har du gjort en kjempe jobb.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Så herlig med masse positive kommentarer, de varmer :D

 

Solvik: hehehe... nei, skal prøve å ikke miste buksa slik som Caroline :D

 

Caroline: å kaste for store bukser er en god ide! Jeg har tenkt tanken før... men siden jeg er så "heldig" å ha pæreform og all overvekt på hofte, rumpa og bein, har det vært nesten umulig for meg å finne bukser(har gått i joggebukser de siste 10 årene). Så jeg har rett og slett ikke turt å kaste de få jeg har som passer, i tilfelle jeg skulle få brukt for de igjen :) Tåpelig, jeg vet det! Men denne gangen skal jeg kaste alt som er for stort! Jeg skal IKKE opp i denne vekta mer!! Takk skal du ha!

 

Xankix: jeg er kjempefornøyd med 11 trimpoeng jeg også! Så får vi se om jeg klarer 30 poeng senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Takk jenter! Så herlig med masse positive kommentarer' date=' de varmer :D

 

Solvik: hehehe... nei, skal prøve å ikke miste buksa slik som Caroline :D

 

Caroline: å kaste for store bukser er en god ide! Jeg har tenkt tanken før... men siden jeg er så "heldig" å ha pæreform og all overvekt på hofte, rumpa og bein, har det vært nesten umulig for meg å finne bukser(har gått i joggebukser de siste 10 årene). Så jeg har rett og slett ikke turt å kaste de få jeg har som passer, i tilfelle jeg skulle få brukt for de igjen :) Tåpelig, jeg vet det! Men denne gangen skal jeg kaste alt som er for stort! Jeg skal IKKE opp i denne vekta mer!! Takk skal du ha!

 

Xankix: jeg er kjempefornøyd med 11 trimpoeng jeg også! Så får vi se om jeg klarer 30 poeng senere ;)[/quote']

Heisann!! Ja den buksen jeg mistet i påsken, kommer ingen til å glemme....men siden den gang har jeg mistet både ringer og tøffler.

 

De buksene må du bare få i søppelspannet, for de skal du IKKE bruke mer. Du må ikke samle på klærne, i tilfelle du får bruk for de igjen. Skulle det gå så ille, og ingenting passer oss, ja da får vi holde oss innendørs til klærne passer igjen, hehe hihi

 

Ang figur, så er jeg det helt motsatte av deg....føler alt er samlet på magen, som en tung koffert. Alt annet ser ser smalt ut i forhold til magen. Så rett og slett gravid ut i januar.....flere som har tabbet seg ut og gratulert meg. Ikke lett å si hvem det er verst for da!!!

 

God helg til deg, eim

Klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

ingen ting som slår følesen av å hive klær for at de har blitt for store:);)

Det er nok en ny følese for oss fleste her inne. Men da har man ikke noe å falle tilbake til heller så hvis buksene strammer så er det bare å skjerpe seg og trene mer til de sitter løst igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett, Caroline, og jeg skal gjøre som du sier :D Jeg skal kaste ALT som er for stort! Jeg får bare sørge for at vekta går nedover i stedet for andre veien ;)

 

 

Huff, jeg har vært på begge sider... har gratulert en dame en gang som ikke var gravid og jeg har også fått spørsmålet selv uten å være gravid :) Det var minst like ubehagelig i begge situasjonene! Fryktelig ubehagelig og dritflaut. Derfor spør jeg ALDRI mer en dame om hun er gravid, uten at hun sier noe selv.

 

God helg til deg også, Caroline :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankereeen

Så flott vektnedgang :) Sikkert herleg å kjenne det at buksene vert lausare og lausare! Eg ga opp bukser for ca to år sida. Fann ut at tunika/kjole og tights var meir behageleg ;) Men når eg når ca 90 kg så veit eg at eg har nokre ubrukte bukser på lur i skåpet. Då skal eg jammen byrje å bruke det igjen, uten at bukselinninga gneg seg inn i magen min.

STÅ PÅ! Du er jo på god veg jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankereeen

Sikker på at du ser bedre ut enn du trur ;) Eg også hadde eit anstrengt forhold til tights, men nå syns eg at eg ser mykje bedre ut i det enn i bukser (får iallfall dekka rumpa mi, liksom). Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg er litt enig med Eim - tights er ikke særlig poppis her i gården. Har sett for mye på Trinny og Susannah (What not to wear), og etter det ble jeg litt av den oppfatningen at jeg er brei nok over ræven om jeg ikke skal fremheve det med tights! Som har gjort at jeg foretrekker boot cuts for det skal liksom gi optisk illusjon og balansere ut og sånt... *ler*

Når det er sagt har jeg registrert at andre med vel så brei ræv om meg går med tights og ser helt OK ut - det er nok sikkert en barriere.

 

Og ja -det er utrolig deilig å komme inn i gamle favorittbukser!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også bukser med bootcuts best :) Synes absolutt at det er finest på min kroppsfasong.

 

Favorittbukser har jeg dessverre ikke noen av... alle går i bosset etterhvert som de blir tynnslitte og hullete i skrittet ;) Gleder meg derfor til jeg kan bruke dongeribukser igjen, som varer litt lenger enn noen måneder før de må kastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankereeen

Eg føler meg rett og slett ikkje vel i bukser. Ligg vel i hovudet det og! Men no har eg bestilt meg chinos frå Ellos, så då vert det bukse på meg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føler meg rett og slett ikkje vel i bukser. Ligg vel i hovudet det og! Men no har eg bestilt meg chinos frå Ellos' date=' så då vert det bukse på meg og :)[/quote']

 

Så spennende ;) Håper du blir fornøyd med buksene du har bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med "superdupert" resultat denne uken også, eim!!!!:) Nærmer seg minus 10 kg nå.....det klarer du til neste uke det!!

 

Det er mange flinke folk her nå, skikkelig gøy.

 

Ha en flott dag ;)

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha ;)

 

Har hatt fri siden onsdag og skal ikke på jobb igjen før på tirsdag. Deilig med langhelg! Dagene går veldig bra, spiser riktig og er flink til å føre inn alt jeg spiser i dagboka her. Tror det er veldig lurt å skrive ned alt jeg spiser, det er lett at det blir mer hvis jeg ikke følger med på kaloriinntaket mitt :)

 

17.mai for oss er ikke et eneste stort etegilde, heldigvis! Frokost og sannsynligvis lunsj inntas hjemme. Toget går kl.11 og med festivitas i idrettshallen etterpå, men det som selges der har aldri fristet meg i det hele tatt. Lapskaus, pølser og hjemmelagede kaker klarer jeg fint å stå imot. Tror det eneste jeg noen gang har kjøpt på 17.mai feiringer er brus og is. Det blir middag hjemme hos min svoger, men kaker og styr har vi aldri :)

 

I kveld er det lørdag og vi skal ha taco, og lørdagskosen min skal være 70g sørlandschips :) Gleder meg!!

 

God helg til alle sammen og ha en fin 17.mai feiring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei! Jeg tenker som deg, og fører også matlogg. Slutter vi med det, blir porsjonene fort større og større. Du er kjempeflink, eim :)

 

Helt skjønt med langhelg, har også fri til tirs og nyter godværet.

 

Ønsker deg en strålende 17. mai feiring og fortsatt god helg!!

 

Stor klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankereeen
Så spennende ;) Håper du blir fornøyd med buksene du har bestilt :)

Det vart eg nok ikkje. Dei passa, men fargen var litt vel knæsj for min smak. Nær oransje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...