Gå til innhold

Starten til et aktivere liv = "ned i vekt"!


Gjest Good4me

Anbefalte innlegg

Gjest Good4me

Hei folkens, jeg er veldig happy i dag.

Vekten viste i morges 128,0 kg, vil si nedgang på 2,7 kg denne uken.

Også har jeg kommet meg under en 10er igjen.

 

Jeg føler meg veldig bra, ingen problemer med matinntakskontroll, spiser meget bevisst på forbrenning. Kort sagt, alt er på topp! Ikke minst motivasjonen.

 

Det er 3 1/2 uker igjen til sommerferien begynner. Inntil da klarer jeg nok å komme meg under 125 kg.. Og slagplanen for ferien er klar, gleder meg til de fysiske utfordringer med sykling hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 455
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Gratulerer så mye med nok et flott resultat! Du høres jo kjempemotivert også, og det er jo også greit. Håper det kan smitte litt over på oss andre (dvs meg... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Good4me

Kjære dere, da var det veiingen igjen. Forrige mandag var jeg litt skuffet over bare 0,9 nedgang. Det er også veldig bra, men ikke så helt i mitt hodet. Det var det minste nedgang i uken.

Denne uken ga igjen et knallresultat.

 

124,3

- 2,8

-24,2

 

Dette ser veldig bra ut, også med tanke på målsetningen i forhold til delmål 2.

 

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heisann!!

Du er utrolig flink og jeg er virkelig imponert over din innsats!!! :D Veldig gledelig å lese at det går så bra med deg!!

 

Nå nærmer det seg ferie for deg. Man må ta et valg for ferien:

1) redusere vekten

2) holde vekten

3) eller akseptere oppgang!!

Det virker som om du velger som meg!! Det er fullt mulig å ha en fantastisk ferie, om man tar det valget. Faktisk har jeg aldri vært så fornøyd med meg selv som denne ferien.

 

Trening og masse aktiviteter er Alfa-omega for å klare det!!!!

OG JEG ER SÅ SIKKER, SÅ SIKKER PÅ AT DU NÅR DIT DU VIL :)

 

Hilsen Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt din beundrer...ha fortsatt god sommer!

Kjære dere' date=' da var det veiingen igjen. Forrige mandag var jeg litt skuffet over bare 0,9 nedgang. Det er også veldig bra, men ikke så helt i mitt hodet. Det var det minste nedgang i uken.

Denne uken ga igjen et knallresultat.

 

124,3

- 2,8

-24,2

 

Dette ser veldig bra ut, også med tanke på målsetningen i forhold til delmål 2.

 

Ha en fortsatt god sommer alle sammen![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Her kommer ukens sannhet:

 

122,9

- 1,4

- 25,6

 

Ferien begynner på fredag. Skal veie meg fredag morgen siste gang før ferien. Deretter kommer neste veiing 23. august. Dette blir spennende. Håper at det meste går slik jeg har planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dæven, kanonbra ukesresultat denne uken og, og ikke minst passert 25 kg! En milepæl verd å være strålende fornøyd med!

 

Blir spennende å se hvordan det går med deg i ferien, du virker veldig strukturert og i kontroll på hva du holder på med, så personlig tror jeg at det kommer til å gå veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Takk, Krusmynte, for hyggelig bekreftelse og oppmuntring. Ja, det blir spennende å se hvordan ferievekten utvikler seg.

Tenkte ikke særlig på -25, men det er selvsagt en milepæl det også. Kanskje kan jeg feire og å skeie ut litte grann i kveld. Da blir det en ekstra youghurt vel. He, he, he, he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Gratulerer med nok et strålende ukeresultat!!!! Du imponerer uke etter uke.....

Herlig å dra på ferie, over 25 kg lettere :D Du får holde på shortsen, så den ikke faller av, hehe

(selv mistet jeg buksen i påsken...vi ler enda av det)

 

Hilsen Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Takk skal du ha!

Østersjøstrendene i Tyskland tilbyr alltid noe nudistområder. Det var i fjor for første gang tilfeldigvis. Det var veldig deilig, men jeg solbrente stumpen i begynnelsen.

Hvis jeg ikke er på nudiststranda investerer jeg muligens i en ny svømmeshorts. Det burde budsjettet tåle etter at jeg har gitt avkall på noen kartonger "Merlot eller Shiraz" de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Kjære alle sammen!

Jeg holder på å forberede bilen til turen. Nå er det snart på tide å dra i retning sør.

 

Skal veie meg i morgen tidlig slik at jeg kan finne ut hvor mye jeg enten legger på meg eller går ned i ferien.

 

Jeg har laptop med meg, jeg er online og med i forumet i ferien også. Men neste veiing må utsettes til 21.8.. Det blir da ekstra spennende.

 

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ferie blir nok deilig, tenker jeg. Jeg skal ikke ha ferie på leeeenge enda, men kjenner at på jobben er jeg i sånn sympatiferiemodus! *ler*

Selv om du nok blir å treffe her inne ønsker jeg deg en riktig god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...