Gå til innhold

Stabile soleia


Gjest soleia
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg her!

Mission completed, og jeg har kommet inn i olabuksene. Jeg kan nesten ikke tro det, og fremtiden er både deilig og skummel......

 

For de som ikke kjenner meg; her kommer en oppsummering:

35 år, gift og to gutter på seks og sju. Jobber som jordmor

Har i løpet av de siste 2 årene gått ned fra 96 kg til 73. Jeg er 174 cm høy.

Jeg har plukket opp et tips fra andre tråder her inne, og det er å lage seg et vektbelte som det er greit å pendle i. Det er visstnok normalt å svinge innenfor et par kilo. Med en gang jeg kommer over vektbeltet, kniper jeg inn.

Mitt vektbelte er fra 71,9 til 73,9. Muligens noe strengt, men det må jeg se an med tiden. I følge kursleder må man i denne prosessen lytte til kroppen, og hva den sier. Sier den at den vil ligge en kilo over dette- og jeg vet at jeg gjør ting riktig mtp kost og trening, så skal jeg godta det. Heller det, enn å stadig kjempe som gal og småsulte seg for å ligge en kilo under det kroppen vil. Kroppen bestemmer- i samråd med meg :)

 

Jeg kommer til å bruke denne tråden aktivt, og søker støtte fra andre her inne. Jeg vet at den kommende tiden blir tøff, men å legge på seg er rett og slett ikke aktuelt. Regelmessig trening, porsjonskontroll ,hyppige veiinger og Hold-vekten-kurs er mine våpen! :)

 

Startvekt : 96,0.

Sluttvekt : 73,0.

Vektbelte: 71,9-73,9.

 

*****************

 

* PERIODE 1 *

06.09: 73,2

13.09: 73,2

18.09: 73,5

28.09 74,1 ( etter Kyprostur )

05.10 73,9

12.10 73,6

 

*****************

 

* PERIODE 2*

20.10: 73,8

26.10: 73,8

01.11: 72,5

08.11: 71,9

15.11: 72,5

 

*****************

 

* PERIODE 3*

22.11: 74,0

29.11: 73,6

6.12: 73,9

13.12 74,2

20.12 74,1

 

*****************

 

* PERIODE 4*

27.12: 74,2

03.01: 73,0

10.01:

17.01:

24.01:

 

****************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic