Gå til innhold

Stabile soleia


Gjest soleia
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg med deg, Soleia. Du er så flink, fokusert og dyktig.

 

Kommer til å følge med deg videre det kommende halvåret. Etter det håper jeg å flytte inn her jeg også.

Blir inspirert av deg og er superflink om dagen. Skal ned nå. Er lei av å slanke vekk de samme kiloene gang på gang, så nå er det fokus til jeg er i mål. Så begynner jobben, men den er jeg klar til å ta.

 

Flott veiing denne uken hos deg. Blir nok inspirerende neste uke med HV møte.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

.....var jo riktig så hyggelig i dag, 73,2 og ned 700 gram siste uke. Kan det være at jeg må opp på min egen badevekt for en liten "sneak-a-peak- i morgen?? Kan jo håpe at den viser 72-tallet :P

 

Kursleder mener at jeg kan øke til 1900 kcal per dag, men det må jeg tygge litt på kjenner jeg. Tenker jeg tar en uke til med 1750.

 

Seks dager til HV-kurs og jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia!!!

 

Gratulerer med stabil uke. :) Det er nok mye mulig du straks ser 72 tallet, så flink som du er. Din 70 % innsats tilsvarer nok 100 % innsats for mange andre. :P

Høres ut som du skal mye moro og spennende denne høsten. Det er jo veldig fint å ha planlagt alt på forhånd, så du er godt foberedt også. Dette kommer du til å fikse lett som ingenting - og som du sier så er du jo slank nå på alle disse festlighetene. Hihi.. Jippi!

 

Takk for hilsen hos meg og. Jeg har byttet ord til "Skal". Ny måned i morgen, så da skal jeg ha en markering for ny tankegang, "ny start"? Ny start på innspurten kanskje. Ja. For nå SKAL jeg i mål! :) Ikke mer svingninger nå (det har det vært MYE av de siste 6 månedene for meg).

 

Og du - du burde legge inn link til gamle tråden din her! Den er jo en sånn en flott tråd, med masse motivasjon. I tilfelle du en dag skulle "glemme" hvor hardt du har jobbet, og for en fantastisk innsats du har lagt ned i dette prosjektet.

 

Stoor klem fra innen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg kommer inn i kjolen jeg giftet meg i, og ikke bare det, den sitter perfekt!

 

Vi giftet oss på Tinghuset i Oslo og jeg var ikke tradisjonell hvit brud, men kledd i lekker bringebærrød knelang kjole med spaghettistropper.....tungt føyelig stoff som legger seg så fint, og med en smal pyntekant i midjen i litt mørkere bringebærrød farge. Vanskelig å forklare, men jeg synes den er alldeles nydelig <3. Den er i str 38 og for 2 år siden stoppet den over puppene :)

Kanskje jeg skal overraske min mann i kveld.....?? :):)

 

Klem fra lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi det må være en utrolig deilig følelse!! =)

 

Synes du skal vise deg for mannen jeg! og oss også , for den saks skyld, vi må jo se hvordan kjolen ser ut på ei smekker dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72,6 i dag, og det er jammen ny bottom record :) Får se om denne kroppen egentlig er komfortabel med den vekta, eller om den helst vil opp til 73 igjen. Jeg er ihvertfall komfortabel :)

 

Takk for hyggelige hilsener jenter! Og ang bilde: jeg er nok ikke så tøff som Fru Fleksnes ( Caroline ) i hennes tråd i " ned mer enn 40-kg "- forumet. Det er alldeles strålende hva den jenta får til- ta en titt!

 

Stikker ut i høstsola nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle en fin helg.

Kommer nettopp fra en time StepStyrke, og i morgen skal jeg prøve noe nytt; piloxing! Blir spennende, og jeg kjenner at det er viktig for meg å variere treningen litt.

 

Søndag er det fotballcup hele dagen, da skal jeg ha med meg alle måltidene så jeg ikke faller i vaffel- og kake-fella :)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 72! :)

 

Hvordan var Piloxing? Jeg har også skikkelig lyst å prøve det en dag. Hmm.. Det er alltid spennende når det kommer nye ting, men det ender likevel fort opp med de samme "gamle" timene for meg. Hihi..

 

Jeg skal ut på en sykkeltur i sola snart, det blir digg. Det skal bli en flott helg med mye trimpoeng er planen!

 

Klem fra innen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig gøy! Høy intensitet og mye styrke også.

Blanding av pilatesøvelser og boksing, i høyt tempo. Anbefales!!

 

Ha en flott dag alle sammen!

 

ps- ser at noen har fjerna et par stjerner fra tråden min, hadde fem. Ikke at det betyr noe, altså...men kan det være noen som har hørt om janteloven, tro..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he- det er ikke jeg som er stjernetyven iallefall :)

Har faktisk ikke lagt merke til disse stjernene før nå.

 

Piloxing har jeg ikke hørt om før. De har mange forskjellige timer her også, sikkert noen som har litt av disse elementene for alt jeg vet.

Artig med litt nye ting innimellom.

Den store farsotten her for tiden er zumba. Veldig artig time, men jeg innser også at jeg trenger styrketrening. Det er kanskje den viktigste treningen for oss som skal holde vekta. Jeg klarer ikke å mobilisere til egentrening, de har heldigvis timer for sånne som meg :)

 

Ønsker deg en riktig god helg

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei soleia! Gratulerer med ny tråd på HV!!

Det er helt fantastisk å se at du nå har nådd bunnrekord :):) Det er bare såå velfortjent.

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding på min tråd, det varmer :)

 

Du er så positiv, hyggelig og inspirerende og gir masse av deg selv. Du fortjener så absolutt toppkarakter, 5 stjerner er på vei fra meg til deg!!!!!!

 

God helg, soleia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har aldri skrevet i tråden din før, men har fulgt deg lenge!

Du har virkelig stått på og vært kjempeflink, har hentet mye motivasjon i din tråd og alt det flotte du skriver.

Selv har jeg ikke klart å være så flink som deg, men jobber med saken og har ikke gitt opp enda! -har ingen planer om å gi opp heller, for alternetivet er mye verre:)

 

Ønsker deg lykke til videre og har akkurat stemt på tråden din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, både til Jess, FruFleksnes og springer!

Dere er meg noen go`inger!

 

Fint at du titter innom her på HV Jess, det har lett for å bli litt stille her.....er en kjempejobb å holde vekten. Min kursleder sa til meg sist: nå er du nesten halvveis.

Tror det er lurt å bruke forumet aktivt.

 

FruFleksnes: ordene til deg i tråden din er sanne, og velfortjente, alle som ett! Gleder meg til å følge deg videre nedover. Før vi aner det er vi naboer :)

 

Springer: ønsker deg lykke til videre. Alternativet - å gi opp- er så mye verre enn å humpe litt opp og litt ned. Jeg har brukt nesten 2 år på dette prosjektet, jeg :) Ta deg tid, og du kommer i mål!

 

Tusen takk for stjerner! Jeg mente det nå ikke så alvorlig- har vel igrunn aldri brydd meg noe om dem, men la merke til at noen har fjerna noen, og da skjønte jeg at de stjernene faktisk betydde litt for meg likvel..? :)

 

Stooor lørdagsklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Noen som har vært innom for å gi deg en ener???? Mye mulig det er janteloven, men du har gjort deg svært fortjent til denne HV-tråden. Det er jo ikke som om du sier at "Nei du, dette var så enkelt atte, kiloene bare forsvant helt av seg selv de". :) Mye mulig jeg ikke hadde gitt deg 5 stjerner da, men jeg har gitt deg 5 stjerner nå!!! :)

 

Innen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, innen, tusen takk for stjerner :)

Er tydeligvis en eller flere her inne som har et horn i siden til meg. Jaja, det kan ihvertfall ikke være fordi jeg har surfet avgårde ned mot målet ihvertfall :)

 

 

Ellers har dagen vært fin. Vært på cup i sola, og spist litt lite. Skal fylle på med en god kvelds før nattevakt. I morgen kveld er det mitt første HV-kurs, gleder meg!

Kroppen verker forøvrig etter piloxing i går, og muskulaturen holder på vann....

 

Hej og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk bra å komme i "brudekjolen" igjen :) Gratulerer med det. Og gratulerer med ny bottom record :)

 

Savner deg inne på 10-20, men vi får bare raske på å komme etter deg inn her på HV

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den Soleia =) Er ikke bare bare å skulle eksponere seg sånn! Men ja, FruFleksnes har jo virkelig gjort en god jobb! Imponerende!

 

Idag har jeg meldt meg på internettkurs.. så nå er jeg spent, det føles plutselig som om dette med vekt ble seriøst. En bekreftelse på at jeg faktisk har 15 kilo for mye! Så nå er det bare å trå til, jeg VIL jo så gjerne: ) Vet jo at det kun er jeg som kan få det til, men jeg tenker også hvorfor ikke!? Jeg har jo prøvd nå en stund, uten at det ser å gå så bra. Sånn sett har jeg ikke noe særlig å tape (utenom 1990 kroner:P )

 

Er rart på 10-20 uten deg ja SOleia, det må jeg også si =) Men vi holder vel koken!

 

Du får more deg på HV-kurs ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dere alle inne på ned 10-20 jeg også....og jeg blir så superglad når dere legger igjen en hilsen til meg her inne. Og så er det som pav sier; her er det bare å henge i stroppen, så blir vi snart naboer igjen!! :)

 

Vekta viser 73,3 og jeg er veldig fornøyd. Skulle egentlig ha en 100 % uke, men det har jeg ikke klart, gitt. Kan vel kalles en 70 %-uke det her også, om jeg skal være ærlig. Treninga går fint, og det er vel det som redder meg. For jeg spiser for mye, uten å egentlig ha helt kontroll over inntaket. Liker ikke følelsen, og det skal jeg gjøre noe med denne uka. Registering, it is! Kjedelig, men nødvendig.

 

Skal ellers fokusere på midjemålet, noe som visstnok er en viktig indikator for tingenes tilstand, iflg min kursleder. Vekta kan gjerne hoppe og sprette litt, men hvis midjemålet øker, er det en indikasjon på at vektøkninga er fett. Og det skal vi jo ikke ha noe av :( Dermed skal jeg også måle midjen hver mandag. Skal kjøpe et målebånd på kurset etterpå.

 

Fire timer til HV-kurs og jeg er spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

 

Du, jeg glemte å gratulere med bryllupsdag og brudekjole! Hurra! Tenker mannen din er rimelig fornøyd om dagen. :( Og den kjolen hørtes råflott ut.

 

Hvordan gikk HV-kurset? Høres lurt ut med målebånd til midjen. Jeg måler midjen fast, og det skjer ofte endringer der uten at det skjer endringer på vekten - begge veier. Det kan være ganske motiverende når man trener mye styrke. :)

 

Jeg håper motivasjonen for å gjøre unna "den største delen av jobben" (resten av livet) er på topp! Jeg tenker på deg hver dag, du er jo min superstar! :)

 

Stor klem fra innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia,

ville bare titte innom tråden din på HV siden. Synes du er kjempeflink!! :(

Det er leeeeeeeeeenge siden jeg var på HV kurs selv, og da hadde jeg gått ned nesten 30 kilo på et år. Gikk bra veldig lenge, men så økte det sakte men sikkert igjen... Skal ned igjen, men blir nok ei stund til vi blir naboer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen innen :(

 

Ai, ai, ai så gøy det var med HV-kurs i går! Mange slanke mennesker som sammen skal holde vekta det nærmeste året. Et par av de kjenner jeg fra før, så det var riktig så hyggelig. GR kom med ny HV- bok nå, og den må jeg virkelig få skryte av. Tykk som en bibel, og den skal virkelig bli min bibel også. Tar den med på senga etterpå. Den er delt inn i 12 deler ( en for hver mnd ) og har oversikter der vi kan planlegge menyer og treninger måned for måned. I tillegg er det masse oppgaver som skal sette i gang tankeprosesser. For dette krever at hodet er på plass :)

Gleder meg til å gå løs på dette.

 

Jeg hadde gått ned noen hundre gramminger siden forrige uke, og jeg skal visstnok øke til 1900 kcal denne uka. Skummelt, men det må til for holde forbrenningen på topp. Mitt forbruk er 2388, det er det kroppen trenger for å holde seg stabil. Sakte men sikkert skal jeg opp dit. Treningen går som en lek, og iflg kursleder er dette alfa omega for å holde vekta.

 

Jepp, da skal jeg gjøre om litt i åpningsinnlegget mitt. Kommer til å dele inn i perioder på en mnd av gangen, som i kursboka.

 

Har forresten nettopp kommet fra zumba, og var ikke det gøy så vet ikke jeg...så utrolig morsom måte å brenne kalorier på! Mye sexy moves, fengende rytmer og god stemning i salen gjorde at dette ble en gedigen opptur! Skal på zumba neste uke også, that`s for sure.

 

Dagens vekt var forresten 72,8. Håper å ligge stabilt på 72 når vi drar til Kypros 18.sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...