Gå til innhold

Ut av sofaen!


Gjest SofaQueen

Anbefalte innlegg

Flott resultat på vekta-grattis med det!!!

 

Og det ER godt gjort å greie å ta bare to potetgull og litt peanøtter når det står foran nesen din!

Motivasjonen din er på topp og det er så koselig å se!!! Lykke til med uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen. Det er så supert å ha noen å dele tanker med, lar de nærmeste slippe dette temaet - de har hørt det noen ganger før og hvorfor skulle de tro at jeg klarer det denne gangen?

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og kjøpt meg nye løpesko med demping, har gått fort 2 ganger i uka nå i 5 uker sammen med et par stk., nå fortjener jeg nye sko - målet er å jogge etterhvert!

 

Nå for tiden freser jeg rundt i nabohagene på eple- og pæreslang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode løpesko er viktig!

jeg synes jeg ser deg frese rundt med lommene som buler, håper det ikke er sånne "blinkesko", for da er det jo fare for å bli avslørt!!!

Ha en fin epleslanguke fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpeskoene fungerte bra! Kjenner veldig forskjell - sko med demping er gode for kroppen. (De har ikke blinkende lys)

 

Jeg har veiet meg idag fordi jeg reiser på fjellet ikveld, og imorgen er det 1.10!

Har gått ned 0,8 siden mandag, og totalt på 1 måned blir det 2,5 kg! Jeg er fornøyd med dette, selvom jeg gjerne skulle rast ned i vekt. Det kjennes ut som disse 2,5 kiloene er tatt jevnt over fra kroppen og ikke bare er vann og mat i magen! Synes buksene er litt slakkere all over :-) Hvis jeg klarer 2,5 kg hver måned, blir det -7,5 kg innen jul, og jeg bikker akkurat 100! *smil*smil* Jeg venter litt med å justere målene mine, men tror de er litt vel optimistiske.

 

Det skal bli spennende å se vekten på mandag, dette har inspirert meg til å holde en veldig moderat helg med maten, og gå lange turer i fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Er tilbake fra en fin tur på fjellet med mye aktivitet og fornuftig inntak av mat og vin. Mye kos og hygge.

 

Vekten er den samme idag som før helgen, og jeg er fornøyd med det. Jeg har også justert målene mine etter en mer realistisk nedgang. Jeg må si at dette går veldig bra, jeg savner ingenting og føler meg i bedre form enn på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Alt går greit på denne fronten, er inne i en god stim og føler jeg har lagt meg i en god bølge med gode matvaner og trening.

 

Igår laget jeg knekkebrød, de blir bedre og bedre for hver gang og er gode å ty til hvis jeg har lyst på en liten snack.

 

Ellers bruker jeg kveldene til eple- og pæreslang i nabolaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til epleslangen ja.... Har også en nabo med mange fristende frukttrær. Jammensann er ikke eplene gode. Veldig fornøyd med at hun sier at hun ikke kommer til å plukke de selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde knekkebrød er supert :) Prøvde meg for første gang for noen uker tilbake. De ble litt tykke og det ene brettet ble litt mye stekt, men ellers bra. Snart tom nå og skal øve meg videre :)

 

Deilig å kjenne man er inne i rutinene og dagene går bra! Fortsett med det :)

Og kos deg med epler og pærer! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tusen takk for supre tilbakemeldinger inne på tråden min :)

 

Måtte le når jeg leste om epleslangen din! Er jo så gøy å gå på slang!!! Men her i Bergen er det alltid så mange folk ute at det er vanskelig å få til, og siden jeg legger meg halv ti hver kveld blir det litt tidlig å snike seg runt synes jeg. Men får leve gjennom deg :)

 

Så kjekt å høre at du er inne i en stim, da går ting litt av seg selv. Masse lykke til med slanking og slanging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Takk for meldinger - veldig hyggelig!

 

Skal bli godt med helg nå, etter en uke med mye jobb og ikke så mye trening som jeg skulle ønske.

Skal lage pizza idag med speltmel (blanding av grovt/fint) - mye grønnsaker og mindre ost på min del!

Tror også jeg må lage en eplekake, har så masse epler i huset nå *hi*hi* - lager med speltmel, mindre sukker og mer epler.

 

Ønsker dere alle en god og aktiv helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ikke glem at speltmel har ikke bare mer næringstoffer enn vanlig hvete, men også flere kalorier... Husker ikke helt hvor mye, men har inntrykk av at det er mange som ikke er oppmerksom på det.

 

Ellers har mamma laget en god epledessert noen ganger - man tager noen epler, fjerner kjernehus og eventuelt skreller (hvis man gidder). Skjær i chunky båter, putt i en ildfast form sammen med noen hakkede mandler, noen rosiner, litt søtningsstoff og pittelittegranne vann i bunnen og kok til eplebitene er møre. Serveres lun med enten litt lett vaniljeis eller vaniljekesam. Har ikke regnet kalorier og sånt på det, men burde ikke være superille og er knallgodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Ikke glem at speltmel har ikke bare mer næringstoffer enn vanlig hvete' date=' men også flere kalorier... Husker ikke helt hvor mye, men har inntrykk av at det er mange som ikke er oppmerksom på det.

 

Ellers har mamma laget en god epledessert noen ganger - man tager noen epler, fjerner kjernehus og eventuelt skreller (hvis man gidder). Skjær i chunky båter, putt i en ildfast form sammen med noen hakkede mandler, noen rosiner, litt søtningsstoff og pittelittegranne vann i bunnen og kok til eplebitene er møre. Serveres lun med enten litt lett vaniljeis eller vaniljekesam. Har ikke regnet kalorier og sånt på det, men burde ikke være superille og er knallgodt![/quote']

 

Nam nam :) Den eple desserten til din mor, høres kjempegod ut, Krusmynte!!

Skal jeg jammen prøve en av dagene.....

Takk for at du deler med oss andre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Har fått et supert resultat denne uka, 1,2 ned! Det er jeg virkelig kjempefornøyd med. Tror jeg har funnet farten og måten jeg skal klare dette på!

 

Helgen har gått nokså bra, en del trim, og en sprekk på eplekake lørdag kveld. Flere stykker utenom skjemaet, men det var bare så godt! Dette tok jeg igjen ved å spise forsiktig igår, og det ser ut som det har gått bra!

 

Går på denne uka fullt motivert!

 

Takk for epleoppskrift Krusmynte, det var nettopp det jeg trengte nå. Da kan jeg spise så mye lune epler jeg vil (nesten da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...