Gå til innhold

Ut av sofaen!


Gjest SofaQueen

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Nå går det mot helg og jeg gleder meg! Har som mål å trimme mye, kanskje ta en skitur? Den første skituren er utrolig slitsom, svetten renner over hele kroppen - det er virkelig effektivt.

 

Klarte 5 trimpoeng igår og hadde over 18 000 på skrittelleren - veldig fornøyd!

 

Ha en fin førjulshelg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,6 ned - fornøyd med det. Har vært veldig nøye med maten denne uka, satset på minimalt med karbo, tror det har effekt på meg. Har også trimmet jevnt.

 

Jeg tviler på at jeg når delmålene og målene mine før jul uten at det går ut over livskvalteten. Men, helt overgripende er å gå inn i 2011 TOSIFRET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg kjøpt meg ny bukse på Kappahl, magic jeans, sorte - garanterer flatere mage, oppstrammet rompe og at man ser en størrelse mindre ut! Føler meg ihvertfall fin i buksa.

 

Har sendt 4 store sorte sekker med brukbare klær i alle størrelser til et godt formål. Nå har jeg "nesten" bare kurante klær igjen i skapet. Har noen *håp* klær som er kjøpt i mindre størrelser. Disse regner jeg med å få på meg etter hvert.

 

Har også meldt meg på slankekrigen - på motiver meg!

 

Nå er det bare den harde jobben igjen!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de buksene er så fine, men er midt mellom str 52 og 50 og her i Bergen har de ingen av de str inne ;) Har prøvd de tidligere og man ser utrolig mye slankere ut og man får laaange bein!! Jeg kvittet meg med hele klesskapet midt i gr kveød, sendte det som kunne brukes til fretex men 90 % var slitt og måtte kastes, resultat; tomt skap! Men men ikke lenge til romjulssaget starter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg kjøpt meg ny bukse på Kappahl' date=' magic jeans, sorte - garanterer flatere mage, oppstrammet rompe og at man ser en størrelse mindre ut! Føler meg ihvertfall fin i buksa.[/quote'] Jeg har aldri prøvd disse buksene, men..... Når klær holder inn og løfter over alt har jeg en følelse av at fettet egentlig bare blir skubbet til andre steder, eks. over linningen slik at man får skikkelig muffintopp. Er disse buksene sånn eller tar jeg helt feil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist twist i helgen, massevis. Det var utrolig godt, og jeg håper jeg har fått dosen med søtsaker for en stund. Er ikke søtmoms, men det er tydlig at jeg ikke kan ha sjokolade i huset. Skal ha med en pose twist til utlandet i desember, derfor lå denne i kjellern. Nå må jeg kjøpe ny, dagen før jeg reiser!!

 

Spist er spist, idag er det en ny dag. Det har ikke blitt så mye utetrim i helgen heller fordi det har vært ufyselig kaldt og mye snø. Et par timer måking ble det i allefall..

 

Føler at jeg har tatt 2 skritt fram og ett tilbake nå, men JEG VIL BLI TOSIFRET i 2010. Jeg skal gjøre det jeg kan for å klare det!

 

Når det gjelder buksene Krusmynte, så er det den typen du tror, men de sitter helt ok på meg! Ingen muffinstopp - litt Michelin med 2 ringer! En over og en under hvis du forstår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....muffinstopp.....!!! Men disse buksene er faktisk fine og de tåler litt også. Ikke er de så skrekkelig dyre heller.

Så løp å kjøp ;)

 

Til deg SofaQueen- legg bak deg twistspisingen og se fremover!

Jeg vil gjerne heie deg frem til under 100 i 2010!!!

 

Kanskje litt ekstra aktivitet? Så kan vi kalle deg Trimqueen i stedet?!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm.... Kanskje jeg må på bukseprøving i dag siden jeg likevel skal til byen. Hvis jeg rekker det.. Så får vi se om jeg kan rapportere muffintopp eller Michelin etterpå. Sistnevnte føler jeg meg forresten som når jeg går med dunjakken min - spesielt hvis jeg har litt for mye klær inni. *ler* Skal ikke være enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men jeg tror vi er nesten for opphengt i alle disse "skavankene" våre. Mennesker rundt oss er heller ikke perfekte!

Men mange ganger slår det meg at det er utrolig mange sjarmerende , flotte mennesker som ikke er syltynne. Og det første man tenker når man treffer kjente eller ukjente er vel ikke størrelsen på personen. Det er jo mer kommunikasjon og utsråling man er opptatt av.....tenker jeg.

Men lykke til med bukseprøving!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Har vært på vekten idag og den står stille. Er veldig fornøyd med det etter helgens sprekk. Er i god gang med trening denne uka og håper det vil gi resultater.

 

Mye komisk om bukseprøving her, mine nye Magic Jeans i sort fra Kappahl er i str 50 og sitter som spøtta på. Føler meg veldig fin - andre bukser begynner å bli litt signe i rumpa nå, men jeg vil ikke kjøpe så mye på dette stadiet. Jeg sparer fremdeles 200 kr pr uke på et glass, dette skal brukes til "litt luxuriøse kjøp" når jeg kommer lengre ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så bra at du klarte å stå stille på vekten til tross for en liten sprekk! Egentlig er sånne resultater litt greie innimellom, for det viser at det faktisk er mulig å hente seg inn igjen og sånt uten at det nødvendigvis går oppover. Hadde jo samme resultat denne uken selv. Nå var jo min utskeielse planlagt, men likevel.

 

Bukser, ja. Kom aldri så langt. Tror jeg må vente på neste lønning før det blir noen shoppingtur på meg, men blir spennende å se om den funker på meg og. Begynner å bli desperat etter ny bukse, men det er jo så vanskelig å finne noe som passer og som man liker samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen høye damer her inne som ruver over 180? lurer bare på om de er lange i bena disse "muffinstopp" buksene dere snakker om ;)

 

Og du, så bra at vekta ikke viste oppover selv med litt ekstra twist innabords :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg er 1.80 og de var egentlig helt grei i lengden. Men det må sies at jeg er ganske lang i overkroppen, så hvis du er lang i beina kan de kanskje bli litt kort....

Fikk de på meg og fikk ikke muffintopp. Dvs jeg burde kanskje ha prøvd en størrelse mindre, men den kjentes helt feil ut i fasongen likevel så gadd ikke..... Men da har jeg ihvertfall prøvd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei!

 

Jeg er 178 og buksa er helt fin i lengden. Skal på et julebord imorgen, skal bruke buksa da. Idag blir det lutefisk igjen hjemme....mmmmm!

 

Takk for hyggelige ord ang. stillstand etc. og det er jo veldig sant at det er godt å se at jeg kan ta meg inn selvom det ble en sprekk.

 

Har det travelt for tiden, men er i live.....

 

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lange ben så da spørs det kanskje, men bare jeg er frisk av omgangssyken så skal jeg ta meg en tur for å prøve de. Har kjempe lyst på en ny bukse ;)

 

Tusen takk for alle svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Vi har gått en deilig tur i snøføyka og har tent opp i peisen. Jeg lager risengrynsgrøt som vi skal kose oss med til en sen lunsj. 264 kval pr porsjon a 300 gram er het ok. Tar jula litt på forskudd.

 

Vi var på julebord privat igår og det ble altfor mye god mat og drikke! Får bare late som ingenting nå og fortsette med normale GR porsjoner.

 

Ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg skriver ikke inn vekten min denne uka, den har nemlig gått opp. Jeg fortsetter med kost og mosjon, tror det må være lørdagens julebord som ødelegger for meg.

 

Nå blir det en del reising både i jobb og privat, og jeg tror jeg skal være glad om jeg klarer å holde meg stabil. Jeg gir ikke opp, håper fremdeles på under 100 til 1.1.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...