Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Det går nedover - stå på! Med den treninga du har hatt idag kan du nyte grillmaten med god samvittighet. :)

 

Skal til byen imorgen, så da skal jeg se om jeg finner C24 eller noe lignende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Juuhuuu - sol, men litt kaldere og ikke så høy luftfuktighet. Startet dagen med en god frokost og deretter heiv jeg på meg treningsklærne og gikk en tur i rask gange, ca. 40 min. Kom hjem og kjørte styrke trening i 15 minutter og avsluttet det hele med Zumba for nybegynnere - 20 minutters programmet. 6400 skritt innkassert samt over 700 kalorier svettet bort.

 

Hadde ikke trodd jeg skulle si dette men treningen gir masse energi og fy fader det er herligt!!! :) :)

 

Har oppnådd 9,1 trimpoeng denne uka og det første gulleplet er i boks. yaaayyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så fint du har fått energien tilbake!:-) Det blir spennende med veiinga i morgen, du har sikkert gått ned:-)

 

I dag har jeg ikke trent, men må få tid til det i morgen:-)

 

Hva med å ha en trimpoengkonkurranse? flest trimpoeng pr. uke?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var veiing og måling gjort:

 

- 1 kg! Er kjempefornøyd med det. Kjenner at tante er på vei, så litt overrasket at det var såpass mye. :)

 

Totalt minus 10,2 centimeter! Er megafornøyd!!! :P

 

Var også en tur i byen. Den rensekuren er ikke lovlig her, men jeg fikk råd om å prøve kinesisk grønn te og fikk vite litt mer om hva en rensekur går ut på. Så jeg kjøpte den grønne teen. :D Ifølge instruksjonen skal man drikke den grønne teen i igjennom 2 hele dager og spise som normalt. Jeg er klar for å starte når du er.

 

Og jeg er veldig gjerne med på en trimpoeng konkurranse. Det var en supergod ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang!:-) Dette går rette veien. :-) Fortsetter du sånn er du kvitt kiloene på kort tid!

 

Jeg skal prøve en dag i neste uke, kanskje allerede i morgen:p Så sier jeg ifra. Rensekuren du har kjøpt hørtes litt mer behagelig ut altså, sikkert like effektiv:-) blir spennende å se om det kommer noe ut av det.

 

Da starter første uke av trimpoengkonkurransen i morgen. Blir du med Cherrys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Uka gikk egentlig veldig greit. Den værste dagen var torsdag, det var en skikkelig tung dag.

 

I løpet av uka som har gått har jeg tenkt veldig mye på delmålene mine. Det er jo uhyre viktig for å kunne holde motivasjonen oppe. Hva slags delmål skal jeg ha? Belønninger? Hva som er utfordringer? osv. osv. Jeg har kommet frem til at delmålene mine blir hvert 5 kilo, hvor jeg fortjener skikkelig belønning.

 

Noe av grunnen til at jeg har lagt sånn på meg er at jeg er veldig flink til å belønne meg selv med noe godt å spise (les; sjokolade, kaker og brus). Hva skal jeg finne på nå? Har dere noen ideer?

 

Jeg kjenner at det er veldig greit med å ha denne veie og måle dagen på en søndag. I hele går kveld måtte jeg sitte å se på at noen spiste chips mens jeg holdt meg til gulrota mi og jordbær med bitte litt sukker på :). Litt lørdagskos. hehe

 

Har vært ute å trimmet i dag også, men ikke så heftig som igår. Jeg er stiv og støl så jeg kjenner at jeg har gjort noe utenom det vanlige. :P. Endte opp med 10,1 trimpoeng denne første uka og det er jo super, fordi vanligvis så trimmer ikke jeg. :D Målet neste uke er å få minst like mange som dere får. :)

 

Ellers har jeg jobbet ganske mye med å planlegge alle måltidene for neste uke (jeg er sånn som må planlegge slike ting) og laget handleliste over de tingene vi mangler til mat og sånn. Og ukerapporten har jeg nettopp sendt inn.

 

Ønsker dere en strålende kveld og en fin dag i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del på farten for tiden, så er ikke så mye tilgjengelig på pc'n!

Jeg fikk ikke veid meg på fredag, jeg tar en pause fra veiingen, er tilbake for fullt fra neste mandag 15.

 

Er gjerne med på konkurranse neste uke, blir borte fra i morgen til søndag.

 

Dere er superflink og jeg er VEEEELDIG giret på å få startet igjen, men er ikke så lett når man bor på hotell og må spise ute hvert eneste måltid.

 

Gleder meg til å komme igang igjen neste uke, satser på å se 7-tallet innen september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Det var godt å høre fra deg Cherrys. FLott du blir med på konkurra nsen, da hører vi fra deg!:-) Jeg får streve med å ta igjen vekta di sålenge!

 

Jeg er fan av å planlegge måltidene for uka, det er kjempe lurt! Lettere å ha kontroll og en unngår lettere utskeielser. Jeg er imponert over hvor flink du er til å holde deg til gulrota:p Kålrot er også en fin og god grønnsak. (Fettfri Yoghurt naturell som dipp er et tips!) keep up the good work!

 

Jeg er forferdelig dårlig på å belønne meg selv,.. det ender som oftest i noe mat. Hva med å belønne seg selv med et klippekort på treningssenter? lesestoff, treningsutstyr, en dag med peeling og smøring av kroppen o.l. skal tenke ut litt mer belønninger.

 

I morgen starter rensekuren min, jeg er forferdelig spent. Kommer til å skrive et innlegg om opplevelsen helt til slutt. Skal ikke innta noe før klokken 18.00 i morgen, da er det pulver og vann. Det kan bli utfordrende..:)

 

God natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Cherrys. Vet hvor vanskelig det er å måtte spise ute hver dag. Ha en fin uke så sees vi neste uke.

 

Har akkurat gjennomført dagens trim, som er rask gange i 40 min. 1,6 TP :D Jeg går i gang med den grønne teen min over de neste to dagene. Jeg skal drikke en kopp til hvert måltid og minst en kopp mellom måltidene. Dette blir spennende. Kommer sikkert til å springe på toalettet :P

 

Lykke til treningstrusa. Skal krysse fingrene for at du får en lett dag frem til kl. 1800 ikveld. Det blir skikkelig spennende å høre hvordan det går med din rensekur og hvordan den virker. Og tusen takk for belønningstipsene, jeg skal prøve å tenke ut noen flere jeg også. Men den der peeling/kropps behandlingen hørtes jo veldig bra ut.... tror jeg setter den opp som første belønning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå er jeg i gang med rensekuren fra C24, (la meg minne dere som leser dette om at dette er C24 sin nye kur, denne går ikke ut på å blande med grapefrukt juice og olje!).

 

Da jeg våknet i går tidlig var jeg allerede sulten.. hvordan skulle dette gå?? Vel timene gikk og jeg gikk og nippet smått til vannflaska. For å overleve sultfølelsen gikk jeg rundt og rydda samt tygget tyggis (vet ikke om det er lov, men hadde ikke noe valg). Da samboer spiste hjemmelaget pizza fra i går kjente jeg tarmene vrei seg.. Da første 2dl skulle drikkes var det helt grusomt, det smakte helt forferdelig.. vel for å gjøre en lang historie kort så droppa jeg ut etter første glasset, det var ikke verdt å brekke seg og svelge de greiene.

 

Men jeg er helt sikker på at denne kuren setter fart på sakene, for det ene glasset satte tarmene i sving absolutt.

 

Koste meg heller med to knekkebrød med makrell og en yoghurt i går kveld:-)

 

Dette var ikke noe for meg!

 

Nå skal jeg innta en deilig frokost og få på noen trimpoeng.

 

Du er godt igang Arya=) Hvordan går det med renseteen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuhhha..... jeg vet ikke om jeg klarer å skrive. Armene kjennes som de skal falle av hvert øyeblikk.

 

Synes du er kjempetøff som turte å prøve den. Jeg tenkte på deg og har lurt fælt på hvordan det har gått med deg. Det du har gått igjennom igår høres helt forferdelig ut. Det positive er jo at du fikk i deg ett glass som satte fart i systemet og at du deretter fikk i deg noen knekkebrød med ordentlig pålegg. Det høres ut som den rensekuren ikke er noe for meg ihvertfall. Jeg synes du fortjener noen gode og sunne måltider idag og jordbær med bittelitt sukker på :)

 

Den grønne teen er mye lettere ja... men jeg har i 4 suketter, ellers klarer jeg ikke å drikke den. Jeg er veldig glad i søt te. :8 Den virker - det er jeg ihvertfall sikker på. Det er gang i systemet og selv om man inntar væske så har den virkelig satt gang i tarmsystemet. Skal fortsette med den idag også, men jeg synes kroppen føles lettere faktisk.

 

Har unnagjort dagens trim. Rask gange, styrketrening og Zumba. Zumba er knallkjekt og ufattelig tungt på armene.... :P 3,6 Trimpoeng i boks idag, totalt 5,1 foreløpig denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg glemte å fortelle at i går var jeg en tur på Strøget og bestilte en full ansiktsbehandling inkl. sminking - den 3 september som første belønning for 5 kg vekt tap. Jeg tenkte at det muligens var optimistisk med 3 september... det er jo om mindre enn en måned, så jeg har en avtale med dem om at jeg kan ringe å utsette timen dersom jeg ikke skulle klare det.

 

Tusen takk for tipset - nå har jeg nemlig et direkte mål å jobbe meg ned mot, og det hjelper absolutt å holde motivasjonen oppe når tunge dager kommer. Særlig når mannen min har sagt at han sponser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Takk for det Arya!=) Jeg skal virkelig kose meg med sunn mat i dag, skal ha taco til middag og den blir med kyllingkjøttdeig og med max 1 lefse (siden den inneholder over 200 kalorier) Så det blir mest grønnsaker:-) Til frokost ble det 2 knekkebrød med makrell og et glass grapefruktjuice.

 

I morgen skal jeg på shopping og da skal jeg se meg rundt etter en slik rense-te for føler at jeg trenger det.:)

 

Du er altså så flink med den treninga! Jeg skal virkelig jobbe hardt for å ta deg igjen, jeg har tross alt bare sanket inn 0,9 trimpoeng denne uka.. Gjorde zumba i dag tidlig og du kan glede deg til du kommer på expertnivå, tiden gikk så fort!

 

Så flott at du har bestilt deg time!, jeg heier på at du klarer 5 kilo innen den datoen:-) Så kjekt med mann som spanderer. Jeg har forresten gavekort på spa som jeg må ta innen september, så det blir nok min belønning=)

 

mulig det blir en gåtur på meg i dag også, venter på at regnet skal gi seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake på nett... mistet internett igår formiddag like etter jeg hadde laget innlegget mitt, så har følt meg helt avskåret fra verden. :)

 

Så morsomt, også vi hadde taco til middag igår, men med kjøttdeig. Og det ble bare 1 lefse på meg. Også gårsdagen gikk lett som en lek, men jeg var urolig og rastløs en liten periode igår ettemiddag/kveld. Det tror jeg hadde mer med at vi ikke hadde internett enn at jeg prøver å få til et bedre kosthold og en bedre livsstil.

 

I dag blir der sommerkoteletter til middag. Gleder meg allerede. Har ikke spist så variert som dette på lange lange tider. Det blåser noe helt forferdelig her idag, så jeg har bestemt meg for å gå å svømme litt rolig istedenfor den vanlige spaserturen min.

 

Ha en flott dag og kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Rart hvor avhengig man blir av internett, jeg spesielt av vektklubben:p

 

På tirsdag kveld tok jeg en ekstra runde med zumba, faktisk bare pga. konkurransen våres:-) Sier litt om hvor motivert jeg blir!

Kan vel ikke skryte av 1,7 trimpoeng sålangt men uken er enda ung=)

 

I dag har jeg shoppa og gått rundt i hele dag.. så er passe sliten igrunn. I morgen blir det en runde til på zumba, kanskje bør jeg ta to siden jeg skal på kafe og har veldig lyst til å score høyt på konkurransen:-D

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo bare Onsdag, og 1,7 trimpoeng er kjempebra. Jeg har ikke gjort så mye i dag. Dro som sagt på svømming... Svømming er myye tyngre enn hva jeg husker hehe - så det ble rolig svømming i 30 minutter, da var jeg helt ødelagt i armer og bein. 1,2 trimpoeng.

 

Tante har omsider kommet på besøk i løpet av kvelden, så forhåpentligvis er jeg i form imorgen til gåing, Zumba og styrketrening. Blir spennende med målebåndet og vekta på Søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den shoppingen din gir en masse skritt. Ikke rart du blir sliten. :) Jeg må si at jeg savner turen min på 40 minutter... Har ikke fått gått så mye, hverken igår eller i dag pga været, men er i kjempeform og kjempehumør selv om høsten er over oss. Det blåser stikker og strå, det øser ned og fra 30 grader forrige uke har vi nå bare 10! Tror jeg skal investere i noe skikkelig regntøy slik at været ikke blir noen unnskyldning lenger.

 

Har altså ikke gått runden min idag heller, den står jeg over. Men jeg har danset Zumba og kjørt 15 minutter med styrketrening: Knebøy, armhevninger (jeg klarer kun på knestående foreløpig og kun 3 skikkelige armhevninger hehe), sit-ups, rygg øvelser, "dips" og benhevninger. Alt i repetisjoner x 3. Foreløpig bare 15 x 3 repetisjoner på alle øvelser unntatt armhevningene og "dipsene". Der klarer jeg bare hhv 3 armhevninger og 6 "dipser". Tenker å øke på med 5 (og 1 for armøvelsene) hver uke. 2 trimpoeng idag, og totalt 8,4 så langt denne uka. Har fått ett gulleple til :P

 

Det er helt sykt hvor mye energi all denne treningen gir! Fakisk så mye energi at jeg lurer på om jeg skal hive meg i bakinga og prøve de grove rundstykkene til Grete Roede.

 

Neste uke begynner jeg på jobb igjen etter to deilige uker med ferie. Jeg har en slagplan på lur og jeg håper jeg klarer å holde treningsnivået like høyt og ellers følge kurset som jeg har jobbet så mye med disse to ukene. Lurer på om jeg skal si noe på jobben til mine kolleger... de vil jo uansett legge merke til at jeg spiser en litt annen lunsj enn det jeg vanligvis gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Høsten kom hit i natt for det var så kaldt:-) Høsten sier meg at det snart er på tide med svømming og turer.

 

Du er flink som klarer å drive med styrketrening! Jeg liker absolutt ikke styrketrening i det hele tatt.. så jeg blir inponert. Nyt den gode energien din:-)

 

Jeg har de to siste nettene hatt store problemer med å sovne:-( Så jeg våknet ikke før klokken 13 i dag. Jeg er trøtt om kvelden men kroppen klarer ikke ligge i ro, samt sliter med rykninger i hele kroppen. Fortsetter det slik blir det tunge dager.

 

Tross i dårlig søvn har jeg gjennomført 20min med zumba, expertniva 2 som igrunn var vanskelig og teit..:) Jeg har forhåpninger om at jeg skal klare en god gåtur senere i dag. Forhåpentligvis i oppholdsvær=)

 

Det er sikkert ingen dum ide å fortelle det til dine kolleger, kanskje du føler det lettere. Sikkert noen som blir inspirert av deg også:-) Slik som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord. Jeg er helt enig med deg, styrketrening er noe av det jeg liker minst, jeg synes det er så utrolig kjedelig. Jeg har virkelig tatt meg sammen for å gjøre det, men jeg håper og tror at det vil gi uttelling på målebåndet, særlig når vekta står stille.

 

Det er forferdelig å ikke få sove, selv om man er trett og sliten, og kroppen klarer ikke å falle til ro. Kanskje det kan ha noe med den rensekuren, at det er ettervirkninger av den? Uansett håper jeg det snart går over.

 

Jeg er ferdig med den grønne teen og den har jammen hatt god effekt på meg, så den kan jeg virkelig anbefale. Sinn og skinn kjennes "lettere" ut. Vet ikke helt om jeg klarer å beskrive det bedre.

 

Håper du får sove bedre i natt og ønsker deg en riktig flott dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I dag er det veiedag:-D Endelig har det gitt resultater! -0,5kg Er veldig fornøyd med det:-) begynte å bli lei av å bare gå ned 300g eller 200g. Nå viser vekta 83,2 og skal jammen under 83 til neste gang!

 

I natt har jeg sovet heldigvis:-) Så nå føler jeg meg klar for en gå-tur med ankelvektene mine og kaloritelleren:p Må få på litt trimpoeng før søndag.

 

Så interessang link du har funnet, det er oppoverbakker hos meg så kan prøve å tenke over hvordan jeg går:-)

 

Ha en fin dag!

Nå skal jeg ut og nyte sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte resultater for denne uka!! Godt å høre at du har fått skikkelig med søvn.

 

Har akkurat vært ute å gått turen min. Endelig opphold. Litt vind og kaldt men det gjorde utrolig godt å få gå litt. Jeg har funnet noen trapper jeg kan bruke, i mangel av oppoverbakker. :) 1,6 trimpoeng idag og 10 totalt. :P Det er helt utrolig.

 

Veie og måle dag på Søndag. Skikkelig spent. Nå er det rydding og vasking av heimen som gjelder. En flott dag til deg også og nyt sola så lenge du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Ble en times gange med ankelvekter(1,7) og en halvtime intensiv badminton(0,9) i dag:-) det er 2,6 trimpoeng og jeg er fornøyd=) Har 5,3 sålangt, blir veldig inspirert av dette!

 

Skulle likt å visst hvor mange kalorier jeg forbrenner av å rydde:p

Det er utrolig hvor morsomt badmington er, og hvertfall slitsomt når det er konkurranse:p

 

Du skal se at på søndag får du nok gode resultater!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badminton liker jeg å spille. Har faktisk alt jeg trenger for å spille det unntatt en partner. Kanskje noe jeg kan lokke mannen min med på. Er det tungt å gå med ankelvektene?

 

Våknet opp herlig uthvilt til en deilig lørdagsmorgen. Etter frokost så bar det ut på turen min. Jeg har trått over eller noe, fordi venstre ankel er øm og vond hver gang jeg trår ned på den foten, men jeg klarte å holde tempoet mitt ihvertfall. Pga foten - og for å gi den litt hvile droppet jeg Zumba'en og styrketreningen også syklet jeg heller å handlet rett etter turen min. :) Man trenger ikke bil her i Køben, så lenge man har en sykkel. Det er ca. 10-15 minutter med sykkel til Bilka'en, men idag var det tungt særlig på vei tilbake, så det ble en rolig sykkeltur på totalt 40 min.

 

Endte med å være ute i frisk luft i 2 timer, samt 2,7 trimpoeng. Totalt 13 (!!!) trimpoeng denne uka. :P

 

Gleder meg til i kveld. Da er det lørdagsgodt. 45 gr. mørk sjokolade med mint (yum yum)... så har jeg brukt opp alle frimerkene mine for denne uka. Her er det høyt nivå over regnskapet for å for plass til den sjokoladen. hehehe

 

Ha en flott dag og en hyggelig lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

ahh.. mørk sjokolade hadde smakt godt nå. Det ble med litt potetgull isteden hos meg i kveld, unne meg litt=) Badminton er morsomt når det blir konkurranse ut av det, får virkelig opp pulsen. Det er synd med foten din, håper det ikke er noe alvorlig! Bra du lytter til kroppen.

 

Dagens trening er unnagjort og jeg er ganske stolt for trening på en lørdag er ikke noe jeg pleier å gjøre:p Ble en times gange + 15min med badminton etterfulgt av enda en times gåtur i litt høyere tempo. (3,5 trimpoeng!) Er veldig fornøyd:-)

 

Jeg merker igrunn lite til de ankelvektene når jeg går, men har ikke hatt de på lengre turer enda. Det hender jeg tar de på når jeg gjør husarbeid for da føler jeg at utbyttet blir enda større:p

 

I morgen er siste mulighet for å dra på flere trimpoeng eller?=) Klarer uansett neppe å ta deg igjen med dine 13. Jeg har bare 8,6 foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...