Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest cherrys

Ble forresten sjokket i går når jeg så at det var 770kcal per 100g lett rømme og 71kcal per 100g mager kesam! Det er stooooor forskjell, fra nå av blir det bare kesam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa

Nå er det siste innspurt før badesesongen., det begynner å haste man må bare holde fokus=) Må virkelig få litt sol på kroppen også, foreløpig ser det vanskelig ut..

 

Jeg har også min siste eksamen på onsdag (i morgen) :D Det skal bli godt å være ferdig slik at det kan fokuseres på kropp og trening.

 

Det hender det er enkelte matvarer som en blir overrasket over hvor mange kalorier det er i. :-( Bare se på matolje/stekeolje o.l. hvor det er ca 900 kalorier pr. 100ml eller noe sånn. Jeg kjøpte meg den fry light one calorie oljespray og bruker den så ofte jeg kan=)

 

Blir vel kanskje noe trening i dag, spørs på hvordan det går med lesinga.. :o

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, det skal virkelig bli godt med fri fra skolen, blir ikke noe særlig ferie, skal jobbe en del frem til syden! Men får nok bedre tid til å lage ordentlig mat og trening :D

 

Huff, ja jeg trodde ikke at lett rømme var så usunt! Spørs om jeg må kjøpe meg en sann oljespray som du har.

 

Takk og lykke til til deg og :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå er jeg ferdig med alle eksamner ! hurra=)

Nå blir det mere trening=)

 

Veiedag i morgen:-S Jeg har snikveid meg hele uka og foreløpig har det ikke skjedd noe som helst.. Jeg står rett og slett fast.. hva gjør jeg?=( Jeg har spist riktig og hvert i aktivitet men alikevel står det stille=(

 

Ber om et mirakel i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Jaa, det er så deilig med ferie!! ;)

 

Gruer meg til veiing jeg og, har ikke blitt så mye trening om det burde.

Hmm, hadde noen uker hvor jeg sto stille jeg og, det er utrolig kjipt og demotiverende. Spiser du for mye? Det var det jeg gjorde, spiste hver 3.time selv om jeg ikke var sulten. Så begynte jeg å spise når jeg kjente meg sulten, og da gikk vekten ned. Er selvfølgelit obs på å ikke gå mange timer uten mat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg tror nok jeg spiser for mye ja=( blir mindre tid å kjedespise på fremover heldgvis. Mer smoothies fremover!

 

Så utrolig bra cherrys!!:-) :-) Du er kjempeflink=) Jammen har du fått resultater!=)=)

 

Jeg har gått ned fantastiske 200gram:p er ikke fornøyd, men gir ikke opp=)

 

Nå har du nok rekorden på en ukes nedgang=) kanskje jeg klarer å slå deg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Prøv å kun spis når du kjenner deg sulten, det hjalp hvertfall for meg. Og spis bytt ut et måltid med smoothie eller frukt ;) men det er vell ikke uvanlig å stå litt stille innimellom. -0,2 er bedre enn ingenting og oppgang:) synes vi er like flinke begge tO!

 

Har gått ned 7,3 kg siden 15.februar. Håper jeg klarer å gÅ ned 2,8kg til så det blir 10kg. Hvor mye hadde du gått ned? Har glemt det ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Tenker nok for mye på mat så derfor blir jeg sulten:p

 

Jeg har gått ned 7 kg. =) Men det har jo gått veldig sakte med meg da. (1år) Tror jeg må bruke et år til på å gå ned 7 kilo til..

 

Da jeg virkelig kom i gang med vektreduksjonen i høst så gikk det veldig raskt nedover=) Jeg var helt nede i 82 kilo (-10) rett før jul, men klarte desverre å gå opp igjen 4 kilo i juleferien. Nå har det gått i sneglefart sakte nedover det siste halvåret, +/- en halv kilo ettersom. Det jeg vet gjorde utslaget til vektnedgangen før jul var all svømming, gikk på svømming 2 ganger i uka. I tillegg kuttet jeg ut brød.. Derfor gleder jeg meg til høsten, da er samboer på jakt og svømmehallen åpner igjen=)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, det er skummelt hvor fort en plutselig blir sulten. Jeg kan bli sulten av å se på andre spise, selv om jeg nettopp har spist. hehe ;)

 

Kommer nok til å gå opp i julen jeg og, viktig å unne seg litt synes jeg. Og ikke bli helt oppslukt i hva man veier.

I dag har jeg jobbet seinvakt, deilig å ikke spise noe usunt på en lørdag(for engangs skyld). Ble knekkebrød til midddag og smoothie til kvelds.

 

Åå, jeg og vil begynne å svømme, her er svømmehallene åpne året rundt. Har tenkt på det før, men synes det er litt kjedelig å reise dit alene, håper jeg finner noen som vil bli med :D

 

Tror nok ikke det blir nedgang neste fredag, skal på hyttetur tirsdag - torsdag, blir nok taco, øl og annet farlig snacks. I morgen er det akkurat EN mnd igjen til syden, jeiksss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I dag startet jeg bra og endte dårlig, begynte med en smoothie og avsluttet med litt kringle:P Ikke det beste, men viktig å kose seg også=) men såklart med måte da:-P Gikk en tur i dag og har spilt badminton og litt aerobic på verandaen, så har hvert aktiv hvertfall=)

 

Så lenge jeg ikke går opp i vekt i sommer så er det greit. Er fornøyd med å stå stille=) Tross alt er det sommer..

 

Kos deg på hyttetur=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Da er jeg tilbake fra hyttetur, ble en litt kortere tur en forventet, da samboeren min hadde glemt at han skulle jobbe. Haha! ;)

Joogget meg en liten tur før frokost i dag, mens de andre sov, herlig! Ble litt alkohol og snacks i gårkveld, så spent på veiingen. I morgen er det selskap, så da blir det vell litt kaker da å.

 

Ja, enig med at så lenge jeg ikke går opp i løpet av sommeren så er jeg fornøyd :D

 

Hvordan har det gått med deg de siste dagene? Nyter du ferien? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Det var sprekt med en joggetur!=) Det går sikkert bra med deg på veiing i morgen, du gikk veldig mye ned sist veiing=)

 

I går var jeg i selskap og da ble det både kake og is:s Starter dagen bra i dag med en smoothie av banan, fettfri yoghurt, eplejuice og coops fryste smoothieblanding:-)

 

Jeg nyter ikke ferien rikig enda, har siste dagen på jobb i morgen=) Men har hatt noen fridager innimellom og da har jeg kost meg i solen=) Mens du har hvert borte har jeg gått tur med samboer og danset zumba.:-) Prøver å fokusere på hva jeg har i meg mest mulig, tror det blir lettere når sommerferien kommer.

 

Har du tatt rensekur før? Jeg driver å vurderer det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så lenge jeg ikke går opp skal jeg være fornøyd ;) Ja, 1,5kg er ganske mye når jeg tenker meg om og sammenligner det med andre ting.

 

Sålenge vi klarer og begrense oss så tror jeg vi har godt av litt kake og is! Jeg har aldri holdt ut med en sunn livsstil så lenge som jeg har gjort nå, så nå er jeg topp motivert og håper på å se 7-tallet i løpet av høsten. Gleder meg allerede til neste sommer, hehe :D

 

Jeg laget en smoothie forrige uke av ferske jordbær, en mango, ei boks med hermetisk annanas (inkl saften), en banan og appelsinjuice. Trenger ikke å ha juice oppi, men jeg liker ikke smoothiene når de er så tykke. Den var veeldig god :)

 

Nei, har ikke tatt det før. Har vurdert det, men tror ikke jeg klarer å fullføre det. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I morgen er det veiedag igjen.. har ingen anelse om hvordan det kommer til å gå. Vi hadde besøk i kveld og da spiste vi is, jeg klarte faktisk å begrense meg og er imponert.

 

Har du tips til hva en kan servere uten at det er så mange kalorier?

 

Jeg håper at vi begge får se 7- tallet i løpet av høsten:-) Jeg har troen på oss.

 

Smoothie skal det bli mere av hvertfall=) Jeg skal prøve en rensekur i løpet av sommeren, det gjør sikkert godt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Her gikk vekten fra 84,6 til 84,5! Hehe! ;) Hvordan gikk det med deg?

 

Når jeg får besøk så bruker jeg å lage til en fruktsalat, gjerne med mager vanilje kesam og vaniljesaus til de som vil ha det. Eller nå som sommeren er her så kutte opp melon, og servere frukt i biter :)

Hvis det er middager du tenker på, så kyllingwok, svin, taco? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hurra!!=) Har gått ned fra 85,2 til 84,9 og er glad for det=) Nå må jeg prøve å ta deg igjen så godt jeg kan ser jeg:-P Gratulerer med din nedgang også=)

 

Fruktsalat var et kjempgodt tips! Takk for det=) Det blir det mer av fremover! Samme med smoothie som jeg spiste til frokost i dag, det metter veldig og jeg holder lenge på det=)

 

I dag ble det en kakebit på jobb + at det blir en kakebit i kveld. Får ta strafferunder med trening til uka for nå har jeg SOMMERFERIE!!=)=) Godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Tror nok min vekt kommer til å stå stille til august, nå er det ferie og jeg skal kose meg ;) Blir selvfølgelig fokus på sunn mat og trening, men ikke så mye som det har vært til nå. I går var det selskap IGJEN, 3 selskap denne uken, jeiks!

 

Ja, fruktsalat er kjeeempe godt! Kan også kutte opp litt kokesjokolade og ha nedi, for å få den ekstra god. Går også ann å piske krem og blande inn JAvanilje yoghurt, det er godt :)

 

Heldig du er som har ferie fra jobb, jeg skal jobbe litt frem til jeg drar til syden, trenger litt ekstra penger da :) I helgen skal jeg jobbe, så blir ikke noe utskeielser, men det har det blitt nok av i uken.

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Trenger å kose seg litt og slappe av=) Det er viktig.

 

Var i selskap i går jeg også, da ble det kaker igjen.. ;) Vanskelig å holde seg helt unna kakefatet. I dag har jeg planer om å gå meg en tur og slappe av=) Nå har jeg spist smoothie til frokost i mange dager, kjenner hvor lenge den holder meg mett og det er fint=)

 

Nei nå får jeg komme meg ut litt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I dag har jeg gått en fin fjelltur på 6km i bratt terreng=) og ifølge pulsklokka mi har jeg forbrent nesten 500 kalorier.:-)

I morgen blir det enda en fjelltur men den blir lengere med nistestopp =)

Fortsetter det slik vil ikke resultatene være langt unna håper jeg.

 

Har forresten bestilt meg den c 24 rensekur, jeg er sikkert gal som vil prøve den, men har mye problemer med magen siden jeg ikke tåler laktose. Er også overfølsom mot stress og annerledes mat. Tror kanskje denne rensekuren vil gjøre susen:-) Blir vel mest sannsynlig sittende på do hele dagen, men det er kanskje verdt det..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så flink du er! Fjelltur høres herlig ut, tipper det gir utslag på vekten ;)

Her er det ikke mye trening, driver å pakker ned leiligheten, skal flytte ut på lørdag. Hadde besøk i ste, lagde deilig fruktsalat. Det er så godt!! Blir nok fruktsalat til kvelds og.

 

Hmm, har ikke hørt om den. Skal google, hehe! Blir det for gale, så kan du bare slutte, det er ikke værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvoqueen90

Hei!

 

lurte på om jeg også kunne slenge meg på?

Hadde vært fint med et eksta kikk og noen som driver med det samme:)

 

Er 168cm og 90 kg.:S

 

Hilsen Kjersti:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Velkommen Kjersti! :) Kjekt med flere som kan være med å motivere hverandre! ;)

 

Nå har jeg nettopp kost meg med fruktsalat med mager vaniljekesam + blåbærjuice :) mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvoqueen90

Jeg ønsker og gå ned til 70kg i førsteomgang. Men er ikke sikker på hvor lang tid jeg skal bruke for at et skal være realistisk å nå(?).

 

Jeg er 21 år, bor nå på Dal i Eidsvoll med samboer og hund. Har hatt noen fri år fra skolen men begynte på igen i fjor og er ferdig utdannet heklsesekretær i juni 2012;D

 

Når jeg er ferdig med utdannelse og vi skal kjøpe hus så blir det antakeligvis et på Toten siden omtrent hele slekta mi er der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...