Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest deWilish

Zumba på wii er kjempegøy, men litt vanskelig. Beginner 1 begynner jeg å få til nå, så jeg prøvde meg på beginner 2, og det ble bare surr. Må øve litt til der ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest treningstrusa
Må bare få kommentere at zumba på wii er kjeeeempe gøy;)

Jeg har det' date=' og danser stort sett hver dag :D blir aldri lei!

Det kjennest ikke ut som om man trener der og da fordi det er så morro, men jammen kjenner man etterpå at man bruker all slags muskler som nesten aldri blir brukt!

Bare til å glede seg :)

Lykke til![/quote']

 

Nå gleder jeg meg hvertfall!!:-) Ser frem til at kiloene raser av:-P

takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Etter jobb i dag måtte jeg på butikken og klarte ikke å la være å kaste meg over en herlig liten sjokolade(gullbrød) føltes nesten som abstinenser:-S Det kan umulig være bra, heldigvis er jeg ikke alltid slik:-)

 

deWilish: godt å høre at zumba slår ann hos deg=) og øvelse gjør mester! har det påvirket vektnedgangen din enda?

 

Cherrys: Mine treningsplaner for sommeren er: - Jogge i skogsløypa - Pusse opp hus - Bade i fjorden (Når det er varmt nok..) Jeg vil prøve å få til aktivitet helst hver dag=) Sommeren i fjor gikk jeg ned ca 4 kilo. og skal ikke være noe dårligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deWilish

Det vet jeg ikke ennå:) Gjør det mest for at det er morsomt ennå, og prøver å lære meg det. Har ikke tid til det hver dag, da jeg har tre små som krever mesteparten av tiden min, men prøver å lure inn en runde zumba nå og da:) Ellers blir det mye trilleturer pluss at jeg prøver å finne meg en dagmamma, så jeg kommer meg på fysioterapi igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Min godtestopp går overraskende bra, er ikke sugen på noe søtt lenger!! =)

 

I dag viste vekten -0,6! Og jeg er 0,1kg fra mitt første delmål på -5kg!! Dette er gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Det er jo bra! :) Vi er flink!!

Hvor mange kg har du gått ned totalt nå?

 

Helgen er her igjen, i går ble det lasagne, i kveld tenker jeg det blir noe svin og salat til. Har du noen sunne-gode-helgemiddagstips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg veier nå 84,6 og har gått ned ca.7kg til sammen=) (Det er på et år) Det går sakte men sikkert.. Jeg har veldig lyst til å komme ned slik at jeg ser 7 tallet snart!!

 

Hvor mange kg har du gått ned til sammen nå?

 

Jeg har dårlige helgemiddagstips.. pleier som regel å gå i taco eller lasagn. Noen ganger spiser vi elg=) Wok er jo en slager!

 

Hvordan går det med godtestoppen?

Jeg er på 3 dagen med zumba nå og har fått dilla, synes det er super morsomt og får virkelig opp pulsen! (trente til og med på 17. mai)

 

Gratulerer med overstått 17.mai forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Oi, må si du er flink som holder motet oppe! Den beste måten å slanke seg på er jo over tid, da er det mindre sjangs for man legger på seg igjen. Jeg har gått ned 5kg på ca 3mdn. Og veier nå 87kg! Håper på å gå ned 5kg til før syden, meeeen jeg har mine tvil! Skal jobbe hardt, og spise rikitg.

 

Ja, samme her, blir taco, lasagne eller pizza også litt grilling når været er fint, men jeg prøver alltid å gjør det sunnere på en måte. Svinekjøttdeig, ekstra lett rømme, osv! :)

 

Med godtestoppen går det supert! Spiser litt is når det er veldig fint vær, men er da ops på å velge saftis fremfor de andre. Tror det er godtestoppen som har gjort at jeg har gått ned 1,6kg de to siste ukene.

 

Ja, zumba er artig! her har det blitt lite trening, prøver å gå litt turer innimellom, men sitter for det meste med eksamenslesing hele dagene.

 

Takk det samme! Her ble det ingen feiring, satt inne hele dagen, hadde eksamen 18.mai. Men tror jeg sparte en del kcal på det :) hehe!

 

Hvor gammel er du? Tror du har sagt det før, men jeg har glemt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Takk! =) Men jammen er du flink selv som går ned så mye på så kort tid! Jeg må stadig finne nye måter å motivere meg selv på.. og som regel går det greit, bortsett fra i jula da jeg gikk opp 3 kilo :-( never more!

 

Jeg har forresten som regel alltid saft-is i frysern! Det er kjempe fint i tilfelle godtesug. Samt popkorn i skapet=) Jammen er det godt gjort med godtestopp! Det hadde ikke jeg klart for har prøvd..

 

Håper det gikk bra med deg på eksamen da! Det gikk sikkert bra=) Kjekt å spare litt på kaloriene:-S

 

Jeg er 21 år og ser frem til å finne matchvekten innen jeg er 22=) Og hvor gammel var du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, gikk ned 3kg de tre første ukene, så sto det stilt i sikker 9uker, nå virker det som det begynner å løsne litt! Håper hvertfall det :) Sitter å spiser tacosalat nå, det er så godt! Er egentlig mett, men klarer ikke slutte ;p

 

Ja, det er vanskelig å holde vekten i juletider, da må man virkelig være streng med seg selv! Ja, popcorn er jo ikke mye kcal i det hele tatt, har sett det har kommet popcorn med cheddar smak :)

 

Takk for det, det gikk bra :) "kun" 3 igjen..

 

Jeg er 21, blir 22 i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys
Mmmm... Tacosalat høres godt ut. Hvordan lager du det? :D

 

 

Lager vanlig salat, med isberg, rødløk, agurk, paprika, tomat, mais. Blander sammen ekstra lett rømme med salsasausen, har dette som dressing. På toppen har jeg kjøttdeig(gjerne svin- eller karbonadedeig) og litt ost oppå der igjen! Det er veldig godt! Kan også ha litt nachochips i, men den er veldig usunn så jeg dropper den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang=) Jeg forsov meg såklart i dag og rakk ikke veie meg.. Så derfor må jeg gjøre det i morgen=)

 

Så fint at vi er ca like gamle forresten!

 

Nå har jeg laget meg grønnsaksuppe og gleder meg til det=) Ser frem til en lat kveld foran tv-en og masse eksamenslesing i morgen=)

 

(Jeg må prøve det nye popcornet:-).)

 

Hadde håpet på at svømmenhallen var åpen enda.. men akk nei:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gikk på vekta i dag og har gått opp 400 g.. =( Jeg har ikke hvert så flink med spisinga denne uken, det jeg har slurva mest med er frokosten.

Nå blir det masse zumba til uka og kaloritelling igjen!

 

Gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, kjekt at vi er like gamle!! :D Hvor høy er du? jeg er 173.

 

Jeg og har tenkt meg på svømmehallen, det er god trim i å svømme!

 

Huff, kjedelig å gå opp! Men 400g går fort av!! :) Det klarer du fint! Tipper det blir nedgang neste uke.

 

I kveld blir det vin og litt utskeielser. Skal prøve å begrense meg så mye som mulig! Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ble en flaske vin, litt potetegull, chilinøtter og kjeks i går! Hjelpes!! Men gikk på vekten i dag tidlig og den var på det samme som fredag, så håper jeg ikke får "konsekvenser" :D he he!

 

I dag satser jeg på å gå meg en tur og få litt sol på kroppen (solarium) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Du veier deg litt nå og da du også;-) hihi.. Det er så godt å se når vekta ikke har gått opp selvom en har skeia litt ut. Jeg deriomot slukte en pakke mariekjeks og en halv firkløver grunnet kjedsomhet. uvisst om det har blitt konsekvenser av det..

 

Jeg er så sliten om dagen pga. pollen og skole at sofaen er god å ha. Det er godt hver gang det regner! Solarium hadde nok hvert tingen=) Ellers får jeg begynne å drikke kaffe og cola zero for å holde meg oppe!

 

Jeg gikk lenge rundt og trodde jeg var 175, men måtte ta til takke med at jeg bare er 171=) Dermed ble det grusomme BMI-tallet høyere:-P Neste veiedag skal jeg ha nye tall! I dag har jeg gått tur og hatt en økt på 20min med zumba (nok til at svetten renner)

 

Hva er forresten ditt vektmål? siden vi har nesten samme høyde så er det kanskje noe likt.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, veier meg litt for å ha kontrollen. Men veier meg ikke onsdag eller torsdager, for da er det ikke like spennende på fredger :D hehe!

 

Kjedespising er farlig, tror det er derfor jeg har gått opp i vekt. Når jeg har gjort lekser, sett på tv, vært på datan o.l, så har jeg som regel hatt noe å spist på. Men nå er det slutt!

 

Kaffe hjelper meg, drikker alltid en kopp når jeg kjenner at kroppen begynner å bli sliten, det fungerer! :) I dag har jeg spist 3 safarikjeks mens jeg leste til eksamen.

 

Har gått tur en times tid, jogget siste del. Tenkte å begynne rolig med jogging, håper jeg klarer å begrense meg slik at jeg ikke får beinhinnebetennelse :)

jeg savner zumba, jeg lånte det kun med en veninne, så har levert det tilbake.

 

Jeg har satt 70kg som trivselsvekt. Har sett tilbake på bilder hvor jeg veide det og ønsker gjerne å få tilbake den kroppen! :) Hva er ditt mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I dag har jeg mer energi enn de foregående dagene=) Det er kjempe herlig! Jeg måtte opp på vekta i dag for å sjekke om mariekjeksen hadde ødelagt opplegget.. og heldigvis er det i riktig retning tallene går!=) Skal zumba zumba for å nå målet mitt på fredag! ønsker å se 84,noe.

 

Jeg gikk opp i vekt da jeg fikk samboer.. Han er mye mer fysisk aktiv i meg og jeg har innsett at jeg ikke kan spise like mye:P I tillegg er han avhengig av sjokolade, så derfor har jeg bedt han om å nekte meg fristelsene han gomler på..

 

Så bra du har begynt å jogge!, det er en fin måte å komme i form på. Krysser fingrene for at betennelsen ikke kommer tilbake! Jeg skal snart begynne igjen med joggingen, men må bli ferdig med disse hersens eksamnene..

 

Mitt vektmål er også 70kilo, jeg har ganske kraftig beinbygning og tror ikke jeg kler å veie 65 egentlig, men vil se det ann når jeg har kommet så langt. Jeg ser frem til å kunne bare holde vekten isteden for å forbrenne den, kan ikke huske at jeg har veid 70kg. det er så lenge siden. Ser frem til å komme dit=)=)

 

Det er så god motivasjon å kunne skrive i dette forumet og få all støtte og tips=) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Herlig med ekstra energi!! :D Jeg har vært på skolen til nå, har nettopp satt ei brøddeig. Synes det er så godt med hjemmelaget brød når jeg sitter på skolen, det metter mye mer enn kjøpebrød synes jeg!

 

Det er så kjekt når tallene går riktig retning!! Du er heldig som snart ser 84. Jeg er på 86,5 og håper virkelig å se 85 på fredag! Da skal jeg juble! Synes det er så vanskelig å være sunn når jeg sitter på skolen hele dagene, så forslag til noe godt og sunt til å knaske på mottas med stor takk!

 

Ja, det var deilig å jogge igjen, men kjenner det litt i leggene i dag, håper virkelig at det bare er fordi jeg er støl, kjenner det også i magen! Deilig! :)

 

Jeg også har kraftig beinbygning, er brei over skuldrene og har former. Gleder meg til å kunne gå i bukser meg en litt stram genser eller uten å føle at jeg må skjule hoftene. Føler at jeg har virkelig eple form, er størst rundt overkroppen, har ikke så veldig store legger og lår, men fra hoftene og opp til skuldrene føler jeg meg som en bolle! Haha!!

 

Jaa, jeg tror ikke jeg hadde hatt lite god motivasjon til slankingen/livsstilendring hadde det ikke vært for dette forumet!! :) Veldig greit at vi er i samme situasjon, har ca de samme målene, er like gamle og like høy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

så lurt å lage sitt eget brød! Det er en av mange ting jeg også burde gjøre!

 

De dagene jeg sitter på skolen pleier jeg ofte å holde meg unna kantina for å slippe fristelser, hvis jeg skal sitte der er det lurt å "glemme" penger og bank-kort. Jeg pleier å knaske på druer, rosin, tørka frukt, knekkebrød og syltetøy i forelesning. Ofte har jeg med meg vann på termos og te siden ofte er jeg bare tørst selvom det føles ut som om jeg er sulten:-) Ellers har jeg blitt glad i cola zero som er helt uten sukker:-P skulle jeg forresten falle for fristelsene i kantina blir det ofte en kokosbolle som er et godt alternativ!

 

Du føler deg som en bolle fra hoftene og opp mens jeg føler meg bolle fra brystene og ned til knær=)

 

Dagens zumbatrening er over, og det var så gøy i dag!=)=)

 

Gleder meg til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, sitter på skolen nå og har nettopp spist i meg frokost. Deilige brød med hvitost, agurk, paprika og en kopp kaffi :)

 

Jaa, å glemme lommebok var smart! Skal legge den igjen hjemme i morgen. Veldig farlig å gå i kantinen, i går var vi på en butikk som ligger i nærheten av skolen, hun jeg gikk i lag med kjøpte cockies, sjokolade og brus. Mens jeg kjøpte kun en salat og juice. Får en god følelse av å klare å holde meg unna. Brus har jeg aldri vært noe fan av, så det går bra, men sjokolade er min værste finende!! Takk for tips, skal kjøpe tørket frukt etterpå, det er jo veldig godt :)

 

Åå, leeet's ZUMBA! Det e så artig!!! :D Jeg hadde treningsfri i går, i dag skal jeg dra med mej kjæresten på gå/jogge-tur! selv om regnet høljer ned!

 

Jeg gruer meg litt til fredag, har blitt litt for mye brød de siste dagene. Fra og med i morgen er det knekkebrød!! :)

 

hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...