Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest treningstrusa

Jeg ville kanskje sagt at det er realistisk å bruke 1,5år på en slik nedgang:-) Selv har jeg brukt 1 år på å gå ned ca 10 kilo.. Men det er vel litt forskjellig fra person til person=)

 

er du også 1990 modell?

 

I dag har jeg gått en lang fin fjelltur på 1 mil. , Er sliten og fornøyd=) kaloritelleren viste nesten 700 kalorier forbrent, så må være fornøyd med det=)

Må snart lage meg en fruktsalat som du har cherrys:p hva har du oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest volvoqueen90

Jada, jeg er 90-modell:P

 

Nå kom jeg akkurat hjem fra jobb og tenkte jeg skulle ta meg en laaang tur med hunden( Vilde);) Får gjøre det nå aom sola er fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Bedre å sette lang tid når det er snakk om 20kg, så kan du heller se på det som ekstra motivasjon å gå ned før målet. Er også lurt å sette seg delmål, og ha en belønning ;) Det hjelper hvertfall for meg.

 

Den jeg laget i går hadde jeg ananas(fersk), nektarin, honningmelon, druer og banan. Bruker også jordbær, men fant ikke det i går.

Lagde meg nettopp smoothie av restene, med litt appelsinjuice, nydelig godt!

 

Jeg og har lyst å trene!! Gleder meg til flyttingen er over, tar lang tid å pakke ned en leilighet på 90kvm! Hehe. Er heldigvis litt trening i det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

I kveld er siste kvelden i leiligheten før vi flytter ut, så vi skal kose oss. Har dyppet jordbær i sjokolade (Bocca, 70%kakao), og laget deilig fruktsalat ;) Skal også kose oss med litt vin. Så tror ikke det blir noe kjekt å gå på vekten i morgen! Men, får heller ta det igjen neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg er kjempe misunnelig på deg nå cherrys, du har jo virkelig hvert flink med vektnedgangen=) :-)

 

 

Jeg har gått opp 500 gram:-( er tilbake på 85,4 og skjønner veldig lite av hvorfor.. Jeg venter tante rød om noen dager og håper at jeg kan "skylde" på det.. Kjedelig=( Kjempe sur akkuratt nå..

 

Skal bort i helgen så ønsker dere en god helg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Takk! ;) ja, jeg har passet på hva jeg putter i munnen, det er nok takken!

 

Ja, selvfølgelig er det tante rød. Jeg går opp selv når jeg har henne på besøk. Så det kan du skylde på!

 

Kos deg mye på tur! Takk for det, og god helg til deg å! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da var det mandag igjen=) I dag er det lasagne til middag og en god salat med eple i =) Er motivert for vektnedgang nå! Skal bli like flink som Cherrys til å tenke over hva jeg putter i meg! På søndag var det fjelltur igjen, det ble en 2 timer lang gåtur:-)

 

Håper på et bedre resultat på vekta på fredag:p Eller jeg SKAL ha et bedre resultat.

 

Jeg har blitt utrolig sløv med å tenke over hva som går inn i kjeften.. nå er det skjerpings.

 

Hvordan har det gått med dere i helga?

Når har du veiedag forresten volvoqueen90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Det hørtes godt ut! :) Har flyttet hjem til foreldrene mine, dette kan bli farlig! alt for mye fristelser over alt!! Så nå må jeg virkelig være streng med meg selv. Vanskeligere å motså når man har fristelser hvor enn en snur seg.

 

I helgen gikk det greit, vi flyttet ut lørdag, så var i aktivitet hele helgen. Bæring, pakking både opp og ned. Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Skummelt å bo hos foreldre:p

 

Jeg har nok spist litt mye is i helgen, men har ikke fråtset i noe hvertfall=) Har snikveid meg i dag og er på riktig kurs igjen heldigvis=) Ønsker meg resultater på fredag så har gjennomført en økt med zumba i dag. Flere blir det vel fremover:-)

 

Vedder på at du har gått ned en hel del etter all pakking=)

 

Har vi mista deg volvoqueen?

Etterlyser fortsatt onmyway!, det er ingen skam å snu og komme tilbake=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg har en problemstilling som en ofte kan støte på.. hva gjør jeg?:

I dag har jeg hvert med noen venniner på tur, og det gikk helt fint til vi skulle ha noe å spise. Siden det ikke var stort å velge i havnet vi på pizzarestaurant hvor de selger bare pizza og ikke noe annet (desverre). Jeg kunne mye heller tenkt meg noe annet som ikke har så mye kalorier og fett, men for å ikke virke hysterisk slenger jeg meg jo på (som vanlig).. Så det jeg lurer på er hvordan i alle dager en skal komme seg unna uten å virke hysterisk opptatt av hva jeg spiser?? Riktig nok forsynte jeg meg med mindre pizza enn det jeg kunne gjort for jeg ble langt ifra mett, men alikevel føler jeg at jeg burde holdt meg langt unna!.. Kan jo ikke sitte der å se på at de andre spiser heller.. Synes slike situasjoner er forferdelig vanskelige.. Det er også ofte da jeg er på besøk hos venner at jeg føler at jeg MÅ spise bare fordi det blir servert og det ville hvert frekt å ikke forsynt seg.. Tror mye av dette er med på å ødelegge en stor og betydelig del av vektnedgangen..

Vil ikke at folk skal tro jeg har spiseforstyrrelse heller da..

 

Har dere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Huff, ja jeg har spist is hver dag siden lørdag! Kaker tre dager. Blir spennende i morgen! Det har vell kanskje gått i null, så står vekten still er jeg fornøyd.

 

 

Kjenner til det du skriver. Jeg har sagt til mine nærmeste veninner at jeg prøver å gå ned i vekt, og nå serverer de sunt snacks og tar virkelig hensyn. Det med pizza og div når en er ute å spiser tror jeg det kan være viktig å klare å spise uten at en får dårlig samvittighet. Jeg tror at vi må unne oss litt innimellom og heller ta noen ekstra harde økter etterpå. Skjønner godt hva du mener, men det finnes alltid noen sunnere alternativer. Det at du klarte å ikke spise like mye som før, er jo supert! Går også ann å droppe dressinger til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

I dag viste vekta 84,8 (heldigvis) det er -600g. Blir ikke helt det samme siden det var rød uke forrige gang, så det blir spennende å se neste fredag=) Jeg skal hvertfall ta deg igjen snart:p

 

Bra du har gått ned og ikke opp=) Neste fredag blir det bedre:-)

 

Står på farten for å trene litt nå, har ikke bestemt om det blir gå-tur eller joggetur. Er egentlig lite glad i å jogge:p Det er så ensformig.. Har begynt å høre på radio imens jeg går, synes det er lettere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så bra!! ;D kjekt når det går nedover!

 

Ja, tipper du tar meg igjen når jeg er i syden, hehe! :)

 

Flink du er!! :) her går dagene i ett så har ikke tid til trening. Gleder meg til jeg skal ha ferie fra jobb, da blir det litt bedre. Jeg liker best å gå turer, synes det er deilig å gå tur med musikk på ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

God tur Cherrys!=)

 

Denne helgen har jeg hvert i full aktivitet hele tiden siden vi driver med oppussing, er helt stiv og støl.. Kjenner jeg har blitt altfor glad i is, det er ikke helt bra:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Siden jeg trenger å skjerpe inn på hva jeg spiser har jeg begynt å føre matdagbok i et eget hefte som jeg har på pulten min, der fører jeg inn alt jeg har spist i løpet av dagen eller underveis. Så regner jeg ut kalorier. Jeg har vektmål, statestikk over vektnedgangen og ert gitt antall kalorier pr dag som jeg kan spise. Nå ligger jeg på ca 1500 kalorier. Helt til slutt går jeg over og skriver opp det som var bra valg å ta og det som var dårlige valg. Så prøver jeg å fokusere på hva jeg kunne gjort for å unngå de dårlige valgene, det gjør det mye lettere å gjøre det automatisk neste gang:-) Håper det gir resultater og at det blir lettere å planlegge måltidene. Har blitt mer motivert for å klare målene mine fortest mulig hvertfall.

 

Så gjenstår det å se når jeg blir lei da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

oii, det hørtes lurt ut! :) Håper det gir deg gode resultater.

 

Jeg gikk ned 0,4kg. Så nå har jeg gått ned 9kg totalt, målet var -10kg før jeg dro til syden, så spørs om jeg klarer det, drar om 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Jeg har gått ned 0,5 kilo og står nå på 84,3 :-) Er strålende fornøyd! Endelig begynner det å løsne=)=)

 

 

Jeg synes du har hvert flink jeg Cherrys! :-) Det er jo jammen ikke værst å gå ned såpass som du allerede har gjort. Syns du skal være fornøyd med det du har oppnådd:-) Og ikke minst kose deg i syden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Det er ikke så lett å slanke seg med fristelser over alt. Det blir mye is og andre herligheter:p men skal klare å begrense inntaket så godt som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Veiedag i dag:-)

 

Vekta viser 84,0 og det betyr nedgang på 300 gram. Er fornøyd med det tross i selskaper og litt mye is:-) Det er lenge siden jeg har sett dette tallet, og nå gleder jeg meg til å se 83,?? :) Hvis jeg er flink ser jeg det allerede i morgen!=)=)

 

Denne helga skal jeg ikke skeie ut og ødelegge resten av uka. I morgen skal jeg kose meg med dipp laget av yoghurt og pulver(holiday) og dippe med gulrot/kålrot vi får se=)

 

Håper du koser deg i syden Cherrys, må si det er tomt inne her uten deg. Men jeg holder motet oppe:-)

 

Er det forresten greit å drikke sukkerfri brus? Jeg ser ikke noe problemer med det for min egen del og synes det er fint som en erstattning for vanlig brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Er det ikke utrolig hvor mye helgekosen kan ødelegge for resten av uka?

Ser virkelig frem til den dagen jeg kan bare fokusere på å holde vekten. Klarer jeg å pushe meg selv til matchvekt, kan jeg senke skuldrene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...