Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!!


Gjest Onmyway
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest treningstrusa

Du er flink flink flink! Godt gjort å stå over fristelsene som lurer=)

 

Jeg kuttet ut brød for et år siden og spiser det bare i sjeldne annledninger, har virkelig ikke savnet det. Syns i en periode at det smakte vondt også.. men det er en tilvenningssak=)

 

Jeg går lærerutdanning 2 året, og jobber som vikar samtidig=) Hva studerer du?

 

I dag leser jeg til eksamen og har kuttet opp eplebiter i et glass for å ha noe å spise på=) Blir sikkert en zumba i kveld hvis jeg fortsatt orker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest cherrys

Ble sugen på noe nå, har spist opp bananen og pæren som jeg hadde med på skolen. Kjøpte wasa ferdigsmurte knekkebrød, men likte det ikke. Så tar meg heller en kopp kaffe og håper at suget forsvinner.

 

ja, det er ikke så godt med brød egentlig, knekkebrød er like godt :D Er også veldig glad i yoghurt og div.

 

Jeg studerer logistikk, går også 2.året. Så nå sitter jeg å jobber med driftsregnskap. Det er gørr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da vet vi hvor hardt det er å være student og samtidig gå ned i vekt:-P Hva gjorde du med søtsuget i dag?

 

Ble ingen zumba på meg i dag for vi ble bedt bort til noen venner. Godt med en treningsfri dag også:-) Jeg spiser forresten den yoplair yoghurten med 0% fett og 0% sukker også har jeg oppi litt musli av ulikt slag. Det metter godt samtidig som det temmer søtsuget en stund.

 

I morgen skal vi nok ha kjøttkaker til frokost, da pleier jeg å koke noen store gulerøtter (nesten ihjel kokt) med litt salt i vannet. Det smaker kjempe gpdt og samtidig blir jeg mett. Spiser også derfor mindre potet og kjøtt!

 

Tror jeg skal starte dagen med noen egg i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, det er ikke lett!! Jeg reiste hjem fra skolen når det va på sitt væreste, så tok jeg meg en intervall-trening i regnværet! deilig!! :D Da forsvant det med engang.

I dag har jeg med meg vannkoker og forskjellige te-poser på skolen, det og hjelper på søtsuget. Har også med knekkebrød, en makrellitomat tube, druer og en pære! Hehe.

 

skal du ha kjøttkaker til frokost? Hehe :) Ja, den yoghurten har jeg og smakt, smakte vanilje, den var god!

 

Åå, det skal jeg prøve neste gang vi skal ha kjøttkaker, smart!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Haha!!=) kjøttkaker til frokost var det visst ikke:-P mente middag.. hihi:-)

 

Våknet såklart uten stemme i dag og med kjempesår hals (hurra!) I morgen har jeg eksamen og lurer litt på hvordan det skal gå. Har kjøpt energidrikk og såklart cola zero for å konsentrere meg i morgen og krysser fingrene:-S Glad for at det finnes repsils uten sukker.

 

Så flink du er til å trene! Jeg har så lyst til zumba nå, men neppe lurt siden jeg er syk:-(

 

Det høres ut som om du er godt rustet til en dag på skolen:-D Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Da var 1 av 3 eksamner overstått! Phu! Litt mindre lesing og mer trening:-) Er klar for en trimsommer og vil slå rekorden min fra i fjor hvor jeg gikk ned 3-4 kilo (Stolt!)

 

Føler meg ikke helt klar for veiing i morgen men må bare innse fakta:-P Jeg har fokusert mye på å drikke vann denne uka og har lastet ned en app som minner meg på å drikke vann ca. 10 ganger om dagen:-) Det har dempet mye av sultfølelsen. Honning i teen i tillegg til sukketter hjelper veldig mot søtsug har jeg funnet ut, da slipper jeg å gå amok i skapene.. heehe.

 

Vel vel, venter spent på veiingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Gratulerer med å vær ferdig med en eksamen! Det er så godt å se at sommerferien nærmer seg. I dag var jeg ferdig med eksamen 3 av 5. Rakk ikke veie meg i dag, så får ta det i morgen. Tipper det har gått litt opp denne uken. Lite trening og usunn mat.

 

Ja, honning i teen er godt!! :D Nå har jeg nettopp sovet i 3 timer, er så sliten av å sitte på skolen fra kl 07 - 22. Nå er det påan igjen å lese til neste eksamen som er 31.mai. Når har du neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Veiinga som forventet på stedet hvil:-P Bedre enn å gå opp da:-) Jeg har min neste samme dag som deg, tirsdag. Blir lite tid til å fokusere på trening=( Men gir ikke opp!

 

Denne helgen har det blitt mye god mat og litt vin, så får ta strafferunder med trening :-S Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, blir veldig lite trening, har ikke fått trent på nesten en uke. Når jeg er ferdig med eksamen i morgen så er det 8 dager til neste, så da har jeg tid til å ta meg noen økter :D

 

I helgen har det gått bra, ikke noe vin eller utskeielser. Koste meg med noen kjeks på skolen i går, men det må jeg unne meg. Trenger litt energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Måtte inn for å skryte litt! Var på butikken i lag med de jeg sitter å jobber med på skolen og kjøpte en banan og smoothie, mens de kjøpte potetegull og godteri! Hurra for en sunnere livsstil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Så flink du er!=)=) Det er bra å skryte av seg selv:-D

 

Jeg har planer om en joggetur til kvelden.. (selv om jeg burde sitte inne og øve til eksamen) Blir så rastløs atte.. Har drikki sånn ca 7 kopper med te i dag fordi jeg har hatt så lyst på noe søtt:-S Grusomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Dagens skryt fra meg=)

 

Har akkuratt fullført en joggetur på ca 30.min og angrer ikke på valget. Etterfulgt av 2 knekkebrød med makrell i tomat=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Etter endt eksamen i dag dro jeg innom 7-elleven for å ta noe å spise, tok noen runder med meg selv inne i butikken på hva jeg skulle velge. Ville ikke ha noe sjokolade eller annet usunt så valgte panini med kylling.. Jeg har begynt å legge inn matvarer igjen for å se hvor mange kalorier jeg har spist og derfor tenkte jeg å legge inn paninien (måtte google for å finne innholdslista på nettet) 190g med panini var fader meg over 500 kcal!!!!!! fy* aldri mer!! hadde jeg visst dette skulle jeg aldri kjøpt det..:-( kan ikke spise mer i dag. Nå ser jeg hvor viktig det er å legge inn det en spiser! Godt jeg fant det ut! aldri mer.. Vel blir nødt til å ha en økt med zumba, og ekstra mye pga. "panini tabben".

 

Har hvertfall lært noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Ja, viktig å skryte av seg selv av og til! :D

Oii, så flink du er!! Jogger du 30min sammenhengende?

 

ææææh, off!!! Det er så kjedelig ;/ Jeg spiste en hamburgertallerken på skolen i går, og det tålte ikke magen min, hadde mageknip herfra og til månen! Så de hundrevis av kcal var ikke vært det! Aldri mer!! I dag har jeg vært i babyshower, maasse god mat, cupcakes, sjokolade, potetegull, pizzasnurr osv. Jeg spiste en pizzasnurr og en muffins. Er vanskelig å motså når fristelsene står der! :/

 

I morgen skal jeg ha min føreste treningsøkt på en uke, gleder meg!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Nå er jeg akkuratt ferdig med 35 min. med zumba og håper at ikke vekta blir helt ødelagt av paninien:-P

 

I løpet av de 30 minuttene er det mest mulig jogging ja, men det hender jeg må slakke på tempoet litt, spesiellt i oppoverbakke:-) Jeg jogger forresten på skogsvei så slipper asfalten. Siden jeg begynte å jogge i fjor har formen økt betraktelig, klarte maks 5min sammenhengende når jeg startet..

 

Man lærer av det man gjør heldigvis.. men det er kjedelig når fristelsene tar overhånd.. såklart kan man unne seg noe godt, men det beste er å bytte det ut med f.eks et måltid:-P en kalori er en kalori uansett om det er sunt eller usunt.:-)

 

Det blir sikkert godt å begynne å trene igjen!, hva skal du trene?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Jeg tror nok ikke vekta blir ødelagt av paninien, man må av og til unne seg litt ekstra :D Du er så flink å trene, så det går nok bra!

 

Å, så flink du er! Gleder meg til jeg kan jogge så lenge :) Jeg skal flytte hjem til foreldrene mine i slutten av juni, for samboeren min skal til tr.heim å ta master. De bor litt ut på landet, så da skal jeg begynne å jogge i skog, deilig :) I dag har jeg og kjæresten vært på fjelltur, ble sinnsykt sliten! Huff.. skal bli flere fjellturer jaa!

 

Ja, hadde sååå lyst på oreokaken og potetegull, men da tenkte jeg bare at det en kun 6 uker til syden! iiiiiiiiiiiiiiiiik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Ja sant nok:-P

 

Så fint å ha et mål å strekke seg etter! Fin motivasjon at du skal til syden=) Kanskje du klarer å gå ned 0,5 eller 1 kg i uka vettu:-) Når du begynner å jogge så skal du se det hjelper mye på vekta.

 

I dag skal vi ha besøk av foreldrene mine og da blir det vafler, jeg har på forhånd lagt inn kaloriene i telleren og har funnet ut at hvis det skal bli vafler på meg i kveld så blir det ingen middag.=) Jeg må si at ved å registrere det jeg spiser er det lettere å planlegge matinntaket og ha kontroll. I tillegg husker jeg det til neste gang.

 

Jeg trodde kokosboller inneholdt lite kalorier men den gang ei.. 4 kokosboller fra diplomis er nesten 500 kalorier.. så da vet jeg det..

 

Oreokake er så utrolig godt da, godt gjort å motstå fristelsen=) Bare tenk på hvor mange kalorier du har spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

JAA, gleder meg til å komme ordentlig i gang med joggingen!!! :D

 

Oii, jeg og trodde kokosboller innholdt lite kcal, ofte jeg har spist det i stede for en sjokolade, men det var ikke mye vits, hehe! I dag hadde vi laks og ris til middag, nydelig godt.

 

Ja, det er lurt å føre inn matinntaket, men jeg orker ikke det. Da blir jeg helt gal og teller hver eneste kcal. Jeg vil heller slanke meg over tid og kose meg mens jeg går ned i vekt, spise det jeg vil, men med måte :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

-0,4!! For en lettelse, var sikker på jeg skulle gå opp! Lite trening og ikke så veldig flink i matveien! Håper jeg klarer å komme ned 4kg før jeg drar til syden(12.07)!

 

Hvordan gikk det med deg treningstrusa?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Gratulerer med nedgang cherrys!=)

 

Jeg står desverre stille, og synes ikke det er så rart. Men jeg må bare prøve videre og være flink=) Har trent masse denne uka men har spist masse også.

 

TIl helga skal jeg bort og i konfirmasjon, så får prøve å begrense kakespisingen hvertfall:-) Nå blir det full skjerpings..

 

Det er fint det går ann å gå ned i vekt på forskjellige måter=)

 

Kommer med resultater om hvordan helga har gått på mandag!=)

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Takk for det :D jeg sto stille sist uke, det er bedre enn å gå opp. Tenkte å prøve en uke hvor jeg bare spiser frukt etter kl 19, for å se om det kan hjelpe til litt raskere nedgang :o

 

Lykke til i helgen, tipper du klarer deg strålende! God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningstrusa

Hei alle sammen!

 

Helgen har gått bra og ingen spesielle utskeielser som har ført til vektøkning=) Bare frukt etter kokken 19 skal jeg jammen prøve, det er nok resultater i det:-) Jeg er motivert for en sunn uke med lite kalorier. I dag har jeg handlet inn splenda som jg kommer til å bruke til baking.

 

I dag spiser vi pizza til middag. Bunn er laget med grovt mel + vanlig mel, topping er svinefilet, ost og pastasaus. I morgen blir det ørret=) Jeg planlegger middagene fredag uken før, det gjør det lettere å kontrollere det jeg handler inn.

 

Mitt nye yndlingssnaks med lite kalorier er "snack a jacks" ca 40 kalorier pr kake samtidig som det tar tid å spise det=)

 

Så var det treningen da..:D

 

Hvordan har din helg hvert cherrys?

 

(Tenker på deg onmyway! )

Og haugtusso hvor ble det av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrys

Så flink du er som klarte å være i konf uten å gå opp i vekt, der står jo fristelsene på rad og rekke! :D

 

Så kjekt at du vil bli med å spise frukt etter kl 19, nå er det siste innspurt før syden! Håper det gir resultater. I dag har jeg gått/jogget i en time, deilig. Har nettopp slukt i meg et glass smoothie til kvelds. Helgen min har vært ok, ble lasagne fredag og hjemmelaga pizza lørdag + salat til begge måltidene. I går laget jeg svinestrimler og potetbåter i ovnen, nam!

 

Smart å planlegge middagene i forveien, da er det lettere å være sunn. Jeg har siste eksamen på onsdag, så har jeg sommerferie, ahh så deilig det skal bli :o er du ferdig nå?

 

Håper både onmyway og haugtusso dukker oppigjen snart og at dere ikke har gitt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...