Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Jeg går ikke på kurs, men holder meg mellom 1500 og 1800 kcal om dagen. Har gått på kurs før, men da skulle alle spise ca 1200 kcal(lenge siden). Ellers følger jeg opplegget til GR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvilken meny dere spiser?

 

Noen som kan svare?

Kommer litt an på hvor mye jeg trimmer. Når jeg har over 20 trimpoeng pr uke anbefaler min kursleder meg å ligge på meny 3 eller 4. Jeg ser at jeg ganske jevnt ligger på 1700-1900 kalorier - som tilsvarer ca meny 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Lurer fortsatt på hvilken meny dere spiser?

 

Noen som kan svare?

 

God morgen!!

Jeg har fulgt meny 2 (1600 kcal) hele veien. Jeg trives med det, og ønsker ikke å gå lavere. Da får jeg heller bruke lengre tid på å få bort de siste, vanskelige kiloene.

 

Veldig viktig å trives og det gjør ikke jeg, om jeg må redusere ytterligere på kaloriene.

 

Ha en flott dag ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Helt fanatstisk å lese hvor flink du er?? Er kjempe imponert og veldig motiverene å lese omm deg--_=)) Jeg startet på kurs 4.okt og ble anbefalt 1900 kcal hver dag. meny 3. Er ikke alle dager jeg klarer å spise alt men prøver..

Jeg veide 123.4 og nå er vekta 118. Vet dette er begynnelsen og at ting skjer rask da,men er veldig glad og veldig klar for å forsette!! Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er motiverende å lese om meg! :-)

For jammen er det mulig om man bare VIL!

( i de alle fleste tilfellene ihvertfall..)

 

Nå har det kommet til en periode hvor det går saktere, og da er det ekstra viktig å finne frem motivasjonen. Dessuten må jeg nok nå gå ned i mengden kalorier nå. Kjenner jeg gruer meg litt til det da...Hehe...Matglad, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på nytt kurs med ny veiedag, og her har det skjedd div. så her viser vekta oppgang. :-(

 

Vet jeg mest sannsying har litt vann i kroppen, men likevel...Blæ!!

 

Nå skal jeg brette opp ermene og virkelig jobbe mot 110 kg til desember!!

 

p.s. var på fest på lørdag og fikk kompliment for vekttapet, og jeg lettet vel et par cm i ren nytelse! hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STÅ PÅ! Dersom du har skiftet veiedag kan det også være en forklaring - men - uansett forklaring: stå på, så får du resultater neste uke!!! Var der forrige uke (for første gang på 6 mnd gikk jeg OPP i vekt, og det etter en fantastisk bra uke sett med et slanke-messig -øye) - var veldig frustrert, men veide meg et par dager etterpå, og så at det gikk veldig rett vei - det blir nok slik for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det.

Forstår jo at jeg må regne med litt mer stillstand etter å ha gått ned såpass mye på 7-8 mnd., men vil ikke OPP i vekt..

 

Jeg er også temmelig sikker på at vekta til den nye kursholderen( vekta viser det som min vekt viser) viser ca 500 gram mer enn forrige kursholder( viste ca 500 gram mindre enn min).

 

Jaja...står uansett på, jeg!!

Gir meg ALDRI denne gangen! :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være frustrerende, men du har som du selv sier gått ned MYE og da er det ikke rart at det stopper litt opp. Flott at du står på likevel, og er helt enig med deg, denne gangen gir vi oss IKKE:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg begynt i trimgruppe!!!

 

Det er ikke treningssenter, men en instruktør som har 1 hel time med styrke og kondis i en leid gymsal.

 

Det var hardt, slitsomt, men jeg overlevde ( selv om jeg ikke klarte alle øvelser) og det beste av alt: Har bestemt meg for å delta HVER UKE!! Denne barrieren har vært litt for stor for meg, men nå er jeg klar!

 

Ja, jeg var det største der, men hva så??

Jeg er stolt over meg selv!! :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempemodig,men nå er det jo sånn at vi ikke ser vår egen forandring så lett.. du er nok mindre enn du tror. Dette er noe jeg sliter med og, har jo gått ned over 20 kg, men gremmes jo hver gang jeg ser meg i speilet, for det fremdeles en bit igjen.

Lykke til på trim hver uke,skulle ønske det var noe slikt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med det mentale og prøver å få hodet til å henge med vektnedgangen. "Jeg er ikke såå stor lenger.." :-)

 

Har ny kursholder nå og det første hun utbrøt da jeg gikk på vekta første gang var at tallet overrasket henne veldig og at jeg holdt kiloene veldig godt.

Det vil vel si at jeg ikke ser ut som jeg veier 117 kg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Veldig gøy å se hvor langt du er kommet.Jeg startet jo også mitt prosjekt i febr. og det var en kjempetabbe av meg å ikke gå på noe kurs.trodde jeg skulle klare det selv.

 

Nå er jeg ihverfall godt igang og jeg ser at det er mulig for meg å oppnå et bra vekttap før sommeren.

 

Selv om jeg skal ned 60 kg så er jeg kanskje halvveis ?

 

Kjempebra at du har begynt å trene. Folk har nok med seg selv ingen ser om du ikke klarer alt og det blir bedre for hver gang. snart er du den sprekeste av dem alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60
Denne uken har jeg begynt i trimgruppe!!!

 

Det er ikke treningssenter' date=' men en instruktør som har 1 hel time med styrke og kondis i en leid gymsal.

 

Det var hardt, slitsomt, men jeg overlevde ( selv om jeg ikke klarte alle øvelser) og det beste av alt: Har bestemt meg for å delta HVER UKE!! Denne barrieren har vært litt for stor for meg, men nå er jeg klar!

 

Ja, jeg var det største der, men hva så??

Jeg er stolt over meg selv!! :-) :-) :-)[/quote']

Så flink du er! Blås i om du er den største akkurat nå . Jeg har ikke vært modig nok til å stille opp på trenings senteret jeg har vært støttemedlem i et års tid .

Skulle ønske jeg var like flink som deg. Har bestemt meg for at på nyåret stiller jeg opp okke som....Stå på flinka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super, duper flink er du. Jeg holder fortsatt på å mote meg opp foran hver gang på treningssenteret, men hver tirsdag og fredag er jeg der - på tross av enorm tidsklemme og alt sånt - men er fornøyd om jeg får til minst 30 minutter. Og PRØVER å ikke tenke på hva de andre lekre, slanke, supertrente kroppene tenker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60
For meg så satt jeg igjen med følelsen av å mestre da jeg svett gikk ut av gymlokalet' date=' og det var en veldig god følelse.

Den skal jeg ha hver eneste uke. :-)

 

Klarer jeg - så klarer du!! Gi meg tilbakemelding på hvordan det går, Bittemor! :-)[/quote']

Så deilig følelse du må ha nå - flinke du:-) Gjett om jeg skal kringkaste det den dagen jeg våger meg inn på helsestudio og som sagt på nyåret skal jeg av gårde. Det er utrolig inspirerende å lese hvordan du opplever det og følger med på alt du skriver Bolledama:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...