Gå til innhold

Noen som henger seg på onsdagsveiing?


Gjest tjun

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott resultat 2010...Utskeielser i helgen og likevel et flott resultat.

Jeg syns dere alle er flinke til å stå på:0)))

 

I dag har jeg vært på tusenfryd sammen med gutta mine og vi har kost oss. Er veldig stolt av meg selv, gikk ikke på en eneste fristelse. Holdt meg til maten jeg hadde med meg.

 

Lykke til i uken som kommer og måtte dere alle sammen få et fint resultat:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

gratulerer alle med nedgang :) dere er jo kjempeflinke og står på ! Velkomne alle nye :) Jo flere jo bedre :) Vurderer å ha veiedag på fredager istedet, har følelsen at jeg går mer ned fra fred til fred enn onsdag til onsdag, kanskje for har noen ekstra dager til å ordne opp i helgens uskeielser :)

 

ned 200g på 6 dager kanskje får jeg se totalt mer ned imorgen ? 62,7kg. Målet for kommende uken er å gå ned minst 300gram til til 62,4.

 

Ha en superflott uke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nervøs for ukensveiing..På lørdag var jeg på jentefest.

Spiste potetgull, smash, drakk alkohol og en gigantisk burger

som nattmat..Væææææ.. Hadde det utrolig gøy men, var ikke

flink:=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En og annen dag som det må vi regne med :) Hadde selv en ut-på-byen-tur på lørdag, med pils og smirnoff ice og den sedvanlige kebabrullen på hjemveien... Men satser på at TOTALEN gjennom en hel uke går i min favør :) Og med litt ekstra trening og aktivitet ordner det meste seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 0,5 kg denne uken shiiba, selv har jeg gått ned 600 gram.

Veldig fornøyd:=))))

________________________________________________________________

20.07.2011: 61,2( ned 600 gram)

13.07.2011: 61,8( ned 1,5kg) Yesssssssss

06.07.2011: 63,3( opp 400 gram)Grrrrrrrrrrrrrrrr

29.06.2011: 62,9( ned 200gram)

22.06.2011: 63,1(ned 400 gram:0)

15.06.2011: 63,5

06.06.2011: 63,5

________________________________________________________________

Mål 57kg

________________________________________________________________

Igjen 4,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men i mitt tilfelle er det IKKE det! Jeg som drømte om å se 65-tallet denne uka. Men den gang ei. Står bom stille, nøyaktig som forrige onsdag: 66,3 kg. Da er det bare å brette ermene opp og stå på kommende uke. Men det er travle ferietider med mye besøk, festivitas og fristelser overalt.. Så jeg merker at jeg sliter mer enn vanlig med å holde meg til min "tilmålte" dose. Og trimmen blir helt sporadisk. Nesten sånn at jeg lengter til høst og faste rutiner igjen... jaja, før jeg aner det er sommeren over. Viktig å nyte den også - og kose seg litt :)

 

Jeg gratulerer alle dere andre så HJERTELIG med supre resultat denne uka! Jeg synes dere er kjempeflinke:) Derfor ikke så gøy å legge inn rapport for meg denne uka.. Men jeg gjør det likevel. Og det kommer jeg til å gjøre til jeg når målet mitt.

 

Ønsker alle sammen en fin sommer og slanke-uke;)

 

Onsdag, 20.07.11: 66,3 (- 0 kg denne uke, totalt - 3,7 kg)

Onsdag, 13.07.11: 66,3 kg (totalt -3,7 kg)

Onsdag, 06.07.11: 66,7 (totalt -3,3 kg)

Torsdag, 30.06.11: 67,2 kg (totalt -2,8 kg)

Torsdag, 23.06.11: 67,7 kg (Har gått ned totalt 2,3 kg siden starten av mai)

Mål: 61 kg

Gjenstår: 5,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 400 gram mer enn forventet. Trodde jeg skulle stå stille denne gangen 62,2 kg! klarer jeg å gå ned 300gram til neste fredag?? 61,9kg hadde vært fantastisk.

 

har trent 1 time 4 dager på rad nå, muligens treningsfri imorgen :)

 

å stå stille er ikke det verste som kan skje, det som regl i rykk og napp, då mye som spiller inn for å få nedgang eller ikke. Bedre lykke neste gang :)

 

Ha det fint alle sammen:) Hvis dere vil kan dere godt fortelle litt om hva som fungerer for dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiser jeg i morgen kl 0430 til Danmark og blir borte en uke..Deilig med ferie men redd for å legge på meg. Skal være streng med meg selv og ikke skeie ut:0(..

Vet ikke om jeg får lagt inn noe resultat på onsdag siden jeg verken har vekt eller internett der nede. Ønsker dere alle sammen en fantastisk uke med flotte resultater og hold tråden i gang flinke jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsetter ukens veiing til fredag, da det blir siste nærkontakt med badevekta på to uker (reiser på ferie natt til lørdag).

 

Så langt ser det imidlertid veldig greit ut, på tross av en skade som har tvunget meg til å trene litt mer forsiktig. F.eks er intervalltrening umulig i enda noen dager, og jeg må ta visse hensyn på styrkedelen.

 

Et stort pluss er imidlertid at jeg blir bedre dag for dag - og det er et fint treningssenter på hotellanlegget hvor jeg skal bo i to nydelige uker!

 

__________________

06.07.11: 62,7 kg

13.07.11: 61,5 kg

20.07.11: 61,0 kg

 

Mål: 56,0 kg

 

Gjenstår 5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var ikke dét vekta viste på veiedagen i går... forhøyet pga sent måltid tirsdag, forhåpentligvis. For min egen motivasjons skyld legger jeg likevel inn 65,9 kg som denne ukes rapport, og håper det gir et riktig bilde av at jeg faktisk har gått ned litt denne uka:)

 

Jeg ønsker dere som skal ut på tur LYKKE til! Det er kjempehardt å holde seg innenfor sin tilmålte rasjon når man er ute på reise... det synes iallefall jeg! Og ikke minst få tid til litt mosjon. Men jeg er sikker på dere er så fokuserte, tjun og shiiba, at dere kan klare å holde vekta - og kanskje til og med krype nedover bittelitt? ENDA EN GANG LYKKE TIL!! :)

 

Ønsker alle en fin uke videre!

Husk å nyte sommertiden litt, kose seg litt - før vi vet ordet av det, er sommeren over og høsten er her. Da er det med ett litt enklere å fokusere på sunne vaner igjen :)

 

Onsdag, 27.07.11: 65,9 (-0,4 kg denne uke, totalt - 4,1 kg)

Onsdag, 20.07.11: 66,3 (- 0 kg denne uke, totalt - 3,7 kg)

Onsdag, 13.07.11: 66,3 kg (totalt -3,7 kg)

Onsdag, 06.07.11: 66,7 (totalt -3,3 kg)

Torsdag, 30.06.11: 67,2 kg (totalt -2,8 kg)

Torsdag, 23.06.11: 67,7 kg (Har gått ned totalt 2,3 kg siden starten av mai)

Mål: 61 kg

Gjenstår: 4,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt bort veiinga i dag, så det blir likevel onsdagens tall - minus 0,5 kg nok en gang.

 

__________________

06.07.11: 62,7 kg

13.07.11: 61,5 kg

20.07.11: 61,0 kg

27.07.11: 60,5 kg

 

Mål: 56,0 kg

 

Gjenstår 4,5 kg

 

__________________

 

De neste to ukene er jeg lokalisert i Tyrkia, med avreise i natt. Hotellanlegget er en drøm (har vært på samme sted flere ganger) der det er fullt mulig å leve skikkelig godt, og likevel sunt.

 

Mulig jeg kommer til å opprette en liten ferie-motivasjonstråd :) Målet er å komme hjem uten nevneverdig vektoppgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra ferie og har hatt det deilig. Kost meg masse sammen med barna:0))))

Frykter onsdagens veiing, har kost meg veldig denne uka......Håper det ikke får konsekvenser for vekten.

 

Gratulerer med flotte resultater damer:0))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig,vil så gjerne at det skal gå litt mer effektivt nedover. Samtidig fullammer jeg ennå et par måneder, og må tenke langsiktig. Men et halvt kilo i uka skal jo gå fint ifht amming, så da synes jeg at 0,2 kg er litt lite. For de kommende ukene har jeg som mål å gå ned rundt 0,5 kg i uka. Målet mitt innen utgangen av september er dermed å ha karret meg ned 4 kg, da begynner jeg å nærme meg hovudmålet på 61 :) Nå skriver jeg dette som mål for de nærmeste 8 ukene, føler det forplikter meg litt mer da. Og jeg håper inderlig at det kan vere oppnåelig.

 

Jeg er spent på å høre fra dere andre! :)

 

Onsdfag, 03.08.11: 65,7 (-0,2 kg denne uke, totalt -4,3 kg)

Onsdag, 27.07.11: 65,9 (-0,4 kg denne uke, totalt - 4,1 kg)

Onsdag, 20.07.11: 66,3 (- 0 kg denne uke, totalt - 3,7 kg)

Onsdag, 13.07.11: 66,3 kg (totalt -3,7 kg)

Onsdag, 06.07.11: 66,7 (totalt -3,3 kg)

Torsdag, 30.06.11: 67,2 kg (totalt -2,8 kg)

Torsdag, 23.06.11: 67,7 kg (Har gått ned totalt 2,3 kg siden starten av mai)

Mål: 61 kg

Gjenstår: 4,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 0,2 ned 2010. Prøv å ikke være utolmodig, du har jo så fin nedgang.

Jeg har gått opp 300gram og er veldig skuffet over meg selv....Grrrr... Har vært å trent stepintervall med styrke i dag og svidd av 800kalorier...

__________________________________________________ ______________

03.08.2011: 61,5( Opp 300gram)Grrrrr

20.07.2011: 61,2( ned 600 gram)

13.07.2011: 61,8( ned 1,5kg) Yesssssssss

06.07.2011: 63,3( opp 400 gram)Grrrrrrrrrrrrrrrr

29.06.2011: 62,9( ned 200gram)

22.06.2011: 63,1(ned 400 gram:0)

15.06.2011: 63,5

06.06.2011: 63,5

__________________________________________________ ______________

Mål 57kg

__________________________________________________ ______________

Igjen 5kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram opp er jo ingen verdens ting når man har vært på ferie, spør du meg... Jeg vil si det er det samme som å "holde vekten". 300 gram går utrolig fort av når man bare får stabilisert kosthold / trening igjen. Så jeg heier på deg og er sikker på at du kommer med godt nytt om en uke! Trening med forbrenning av 800 kcal hørest helt utrolig ut!!! - iallefall for meg som har nok med å komme meg på fjellet et par ganger i uka!! Og så får jeg jo noen trilleturer innimellom, heldigvis... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente sinnsykt hard i dag og trener selvfølgelig med pulsklokke.

Den teller kalorier, viser puls, hvor mye kondisjon jeg har trent, hvor mye fettforbrenning og viser forbedringer... Veldig mottiverende med pulsklokke...

Konkurrerer med meg selv på puls og kalorier..Når jeg jogger konkurrerer jeg på å slå min forrige tid..Morsomt...

 

 

Syns du er flink som går tur i fjellet og tar trille turer:0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...