Gå til innhold

Gir jernet!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Skal klare det!!

må få kjøpt denne oljen,antagelig...

 

har vært borte siste døgnet,ingen telling og veiing..tanta bare ligger å lurer og jeg føler meg rævva...i klare,rene bokstaver :P oppblåst og fæl...hundre kilo tyngre enn forrige uke,minst...jaja...LITT overdrivelse,men når jeg ikke klarer å ha kontrollen så ramler tankene på meg..ikke bra. hjelper heller ikke dette tante-surret,da..

 

sitter og vurderer 50gram potetgull...og så senga etterpå...føler for å hive meg inni skapet og ikke komme ut før alt er tømt...guuuud,drittkveld!! og drittform!!

ikke så veldig motiverende,dette,men en kan ikke alltid være på topp,kan en vel? :blink:

 

håper det går bra med dere,damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PolarErMinVenn

9 dager til jeg skal hjem, frustrerende å ikke kunne trene!!!!! blir sykemeldt frem til jeg drar da.. så får vi se hvordan det blir derfra..

 

De sier såra ser veldig bra ut og at det gror fort egentlig, men nå er det 2 uker siden og det er fremdeles åpne sår.. Har hatt slik forbrenning tidligere, men det var inni håndflatene så er visst en helt annen groprosess, for det tok ikke så lang tid før de grodde.. Klart, nå gjelder det enda større flate da..

 

Men men.. Prøver å holde motet oppe, men med vekta som går den gærne veien, armen som ikke kan brukes, ingen trening som jeg jo er 100% avhengig av, ikke bare for vekta men for psyken, der jeg får ut frustrasjonen og der jeg setter inn energien når jeg gleder meg over noe. Ikke blir det sydentur i ferien helle, for skal jo holde meg unna sola (i 8-9mnd), og jeg er ikke ei som klarer å ha på meg så mye når det blir varmt, og MÅ ALLTID bade når jeg er sørover, har jo tom bada flere ganger her oppe i år! Og skal holde meg unna bdinga for nå også..

 

Så, håper dere får en strålende helg!! Her blir det nok å prøve å få gjort litt i leiligheta!! Alle andre er i bryllup eller dåp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder, oljen er i kapselform og skal svelges. Så er ikke en sånn "olje-olje", hvis du skjønner :) Man kan ikke være på topp alltid nei. Denne prosessen går i bølger, akkurat som alt annet i livet. Og greier man å akseptere det er det større sjangse for å lykkes. Da vet man at det kommer bedre tider og at man bare må holde ut. Jeg har forkastet alternativet å gi opp. Samme hvor langt nede jeg har vært har jeg aldri gitt opp. Man blir kanskje litt mindre aktiv her inne og står og stanger en stund, men så kan man fortsette videre når man har fått samlet seg litt.

 

mia, vet det ikke er noe trøst, men jeg er også helt fraværende fra treningen. Har rett og slett ikke mulighet å få klemt det inn... Men vi har jo et godt grunnlag, så når tiden er inne skal vi komme oss i gang igjen, og med litt jobbing er vi straks i toppform igjen :)

 

Så min oppdatering. Hele forrige uke stod vekta på 60,8-60,7. I dag stanset den på 60,3. :D Kanskje når jeg å se 59-tallet før avreise til syden. B)

 

Tross for det lave tallet på vekta, føler jeg meg langt fra slank. Uten trening blir liksom kroppen mye mer ... fleskete?? Altså ikke så stram... Men det får det bli en ordning med i løpet av høsten. Håper ikke alle de siste kiloene jeg har mistet er muskelmasse :rolleyes:

 

Stå på videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Døgnrytmen min er helt ute.. men men.. holder meg unna godisen da hvertfall! Nå er du bare SÅ nærme da Nickii :D

 

Skal prøve å komme meg i seng jeg nå, og få meg litt søvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag 60 blank! Var 60,1 i går kveld da jeg la meg, så hadde håpt på 59-tallet i dag, men nei... Kanskje i morgen eller på lørdag :)

 

Jeg vet nå også hvorfor jeg følte meg så feit. Jeg ventet jo mensen. Nå har den kommet og jeg merker at jeg er litt mindre oppblåst. Herlig! Kanskje det ikke blir så ille å dra å ut å handle sydenklær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Fantastisk!! :D

 

Jeg var på 73,3 i dag.. :/ men tante har kommet på besøk igjen her å, ligger ikke helt i fosterstilling dag hvertfall ;) Har desverre ikke vært superflink m nattlysolja nå når jeg har vært sykemeldt.. Mn har inntatt innimellom da! Klart, nå har kroppen endel annet å bruke energien på å da..

 

Håper på å kunne trene litt neste uke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mia, men da går det riktig vei igjen. Fra 74 til 73,3, det er bra det! Snart er du der du var igjen ;)

 

Vekta mi viste 59,5 kg i dag!! :D :D :D

Skal virkelig forsøke at jeg ikke går for mye over 60 i løpet av sydenferien. For det er virkelig herlig å være noenogfemtikilo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ååå! Er så stolt av deg!!!!! :D :D

 

Jg drakk litt brus i går til grillingen, også blir det både sjokolade, potetgull og dip til håndballkampen i kveld, så reiser jeg hjem til på mandag, da er det å begynne så smått m treningen igjen, og kutte godisen. Jeg har sagt til mamma at jeg ikke skal spise sånt og til pappa at jeg ikke gjør det ;) Tante er fremdeles på besøk..

 

Så kommer det som ikke har mye m vekta å gjøre.

 

Jeg har nå møtt en ganske så fantastisk gutt, har jo prata endel m han tidligere, men har liksom tatt en litt annen vending etter at han fulgte meg på legevakta m denna armen.. :rolleyes: Han har vært hos meg så å si hver kveld hvertfall den siste uka og endel de to ukene før også.

 

Jeg vet ikke hvor dette bærer hen, men det er utrolig hyggelig og jeg koser meg :D Nå har jeg en ekstra motivasjon til å gjøre alt i min makt når jeg er hjemme på ferie! Og jeg gjør det ikke for han, men for meg :)

 

Første kysset kom i gå, jeg svever litt :wub: mn er litt forsiktig med hva jeg lar meg føle og tenker for første gang ikke så mye på hvis omattedersomatte, men tar det som det kommer, merkelig følelse!

 

Vel, nok for i dag ;) Masse god tur til syden du, og igjen, STOLT av deg Nickii!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Mia! Litt romantikk er ikke å forakte ;) Kanskje du får hell i kjærlighet nå når du har hatt så mye uflaks :) Dette er ikke den samme gutten du har nevnt tidligere?

 

Måtte sjekke vekta i dag, om den fortsatt var under 60. Var 59,8 :D

 

Skal du være lenge hos foreldrene dine? Veldig lurt å gi dem beskjed. Så kan de støtte deg og samtidig blir det kanskje ennå mer press på deg for å holde fokus.

 

Blir spennende å se status om 2-3 uker :D

 

Jeg tar med pc'en til syden, og det skal være trådløst nett på rommene, så mye mulig jeg kommer til å være her litt for å holde fokuset. Har vurdert å ta med badevekta også, men konkludert med at det får vel være måte på... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

så koselig tid du er inne i,mia!! nyyt den :D god ferie også!!!

kos deg i sydens land,nickii!! det høres deilig ut med sydentur etter denne tragiske vær-sommeren. måtte le da jeg så du vurderte vekta,for det kunne også jeg funnet på å gjort :P

 

sommerens tredje og siste bryllup er over,og utfordringene rundt dette med mat likeså. gleder meg på hverdag igjen!! har blitt noe utenom "boka" siste tiden,lite trim da jeg har vært i drittform fysisk. fikk det etter at jeg tok meg helt ut etter en fjelltur, to uker med elendig form. samt denne tanta innimellom,da..

 

vekta er fortsatt under 80,så det er bare å kjøre på!! venter på å bli venn med kroppen igjen,så er skoene på!! vært kvalm og "rar" i magen også siste dagene,kurer nok etter helga. er ingen spire der,nei,om noen skulle falle for å tenke den tanken!!

 

skal ta endel blodprøver i morgen og sjekke hormonene mine,er jo helt på en snurr denne kroppen og syklusen. håper på å få noen fornuftige svar etter hvert. og IKKE at det er overgangsalderen,for DET er for tidlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

fortsatt kvalm og rar innimellom,så ingen trim,men vekta er på 79,så jeg er fornøyd!!! :D ser jeg har mål å se 75tallet på vekta,men frykter nok at jeg ikke blir fornøyd der.muligens så jeg vil komme meg nærmere 60-tallet. får se B)

 

nydelig vær her i dag,så solen har fått gjort sitt en stund. skal hente frøkna i barnehagen snart,er i oppstart der og det er herlig!!! (så fæl er jeg,at jeg kjenner litt på det å være MEG noen timer,og nyter det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

hei!

 

ikke bra at du fremdeles er så uvel :/ jeg har enda ikke fått trent noe, mn mat veien går d ganske fint nå :) lyst på mye forskjellig, mn klarer å ligge unna! :D har vært på 8t shopping i dag så må jo ha forbrent noen kcals der :P kjøpt fjellsko, endelig! terrengsko, endelig! og en haug m nytt undertøy :wub:

 

jg veide 72,7 på mandag før jg dro hit, ingen vekt før lørdag 1 sept..

 

lykke til! jg har visst endel å ta igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Nå har jeg smått kommet i gang med treningen igjen. Torsdag ble det 3km jogging, da var jeg ferdig! I går ble det trappeløping og i dag ble det en liten joggetur igjen :)

 

Får veldig koselige meldinger fra kanskje min store kjærlighet :rolleyes: D hjelper på motivasjonen det ja ;)

 

håper det går bra m dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

godt å høre du er i vigørigjenn,mia!! godt når det løsner!!

 

her viste vekta hyggelige 78,5 i morges,uten særlig med trim. er bare å speede opp med trim så det blir mer effektivt!!

 

kos deg med fine meldinger! her skal det fikses i hjemmet! snakkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja nå går det bedre her!! Ble visst sykemeldt en uke til, men er hvertfall hjemme med familie og venner :) Har fått møtt de fleste og gjort ganske mye den forrige uken, ble endel stress, men nå kan jeg ta det mer med ro :)

 

Merker at jeg lengter litt tilbake nå som jeg kanskje har litt mer å komme tilbake til ;)

 

Jeg er på langt nær så aktiv jeg trenger å være for å klare å komme nedover på vekta, men jeg er i gang og det er det viktigste! Måtte gå til innkjøp av nytt undertøy, noe som alltid er pes!!! Også er det noe med at det egentlig tvinger en til å se kroppen sin i speilet.. :blink: Og det var ikke kult.. Så motivasjonen for å bli mindre rundt om på kroppen ja den er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

godt med en ekstra uke å komme seg på ,da!! :)

 

her har hverdagen kommet i gang etter ferien,og godt er det!! men i og med at morgenen starter halv 7 så bli alle måltidene forflyttet,så lunch blir i overkant tidlig,synes jeg!! sulten nå,og klokka er bare 10!!! jaja...må vel prøve å justere litt...

 

er enda ikke i form etter fjellturen for en liten måned siden,er veldig tussig på gåturene mine..synes dette er merkelig! skal til lege i dag,så får vi se om jeg nevner dette. får "dommen" over hormonene mine samt at jeg skal ta GU. hurra...ikke noe jeg er veldig glad i... :unsure:

 

..nei her må det mat til... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

En uke til m ferie! Har blitt forkjøla og har en stygg allergi v siden av så ble lite trening denna uka også.. Men da i morgen av tror jeg at jeg er fit for fight igjen!:) sitter i Oslo og skal inn til øyenlegen., spent! Æææææ!

 

Håper d står bra til m dere!?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

rimelig trim-løst her også,mia... full fart og lite prioritert..skal på volleyball-trening i kveld,ikke noen hard trening,men moro og mye bedre enn ingen trening.

 

tanta kommer nok rimelig kjapt her,for sinnet er på plass og hele verden irriterer meg (les; barna) noe helt vannvittig. blir å kjøpe nattlysolje ved første anledning!!! :P

 

vekta er snill til tross for lite trim, vært nede på 77,7 her om dagen,og liker at jeg nærmer meg målet på 75,som antagelig blir ett delmål.. :P 70 er kanskje heller mer ønskelig..

 

kjenner jeg strever med motivasjonen innimellom og lurer på hvordan jeg skal hanke meg inn igjen. det er sikkert mangel på trening som gjør det,føler jeg ikke er fokusert nok uten. skal prøve å bruke tiden frøkna er i barnehagen på dagtid til å røre meg.

 

håper dere holder koken,med og uten forkjølelse/allergi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake! Ble ikke noe besøk her i ferien grunnet elendige internett-forhold.

 

Så har jeg syndet. Men greide å moderere litt selv om det ble både godis, potetgull og brus. Is nesten hver dag. Var noenlunde forsiktig med maten. Og jeg veide meg inn på 60,4 i morges :D

 

Det er 0,1 kg opp fra forrige offisielle veiing. Må jo si meg fornøyd med det!

 

Ble ingen trening i ferien heller. Ble forkjølet i begynnelsen av ferien og det sitter fortsatt i... Men det ble jo selvsagt en del trasking og litt svømming. Og det hjalp jo litt på.

 

Nå begynner kampen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

godt å se du er tilbake,nickii!! og at du er fornøyd med veiinga!! :P intet er bedre!!

77,7 offisielt i dag,tanta er her riimelig snart...håper at jeg "egentlig" er ør lite lettere... trenger et skikkelig spark bak for å komme i den gode trimme-stimen jeg var i..kroppen har kranglet med meg lenge nok nå.

 

går bra med maten,holder meg nært 1600 hver dag. må innrømme at det innimellom blir ett glass rødvin til kvelds for å "fylle opp kvoten",men tenker at jeg skal leve med dette,så så lenge jeg er innenfor så er det det som funker for meg.

 

hvordan er det med kjærligheten,mia? er det noen forandringer? alltid moro å følge med på love-stories B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei!

 

Det har vært meget travelt siste uka hjemme og et par telt turer, og da blir det lite nett ;) Det går hvertfall bedre på kjærlighetsfronten enn vekta.. :wub: Var nemlig på teltur med han natt til i dag og det var så koselig :D

 

Ble 90 min styrke og cardio på mandagen, dobbel økt m totallt 2,5t delt på først en styrke økt så en cardioøkt på kvelden, og det var harde økter! Så litt roligere 75 min onsdags morran, telttur til torsdag. torsdag var pakkedag osv, så ingen trening :( Fredag var reisedag, og den ble lang.. Ble fly til alta og ikke lakselv, så buss derfra til lakselv, handle litt mat og sånt der så kjøre de siste 25mila hjem.. Bare å pakke ut og om og på ny telttur :P

 

Mandag starter jeg en "ny" tråd. Rett og slett fordi jeg må starte på nytt. Og mandag pasaser det å gjøre det, første dag på jobb etter sykemelding og litt ferie, starter opp med treningen igjen her i Kjøllefjord, også er det jo litt nytt på kjærlighetsfronten også, som jeg faktisk har litt tro på denne gangen :rolleyes:

 

5 uker sykemelding + 1uke ferie= 6 kg opp! :(

 

Jeg orker ikke forsvare, krangle eller sippe over det. Jeg ergrer meg jo litt, men sånn er det bare, derfor vil jeg strate på nytt, og da mener jeg på nytt og legge alt det gamle bak. Velkommen til ny tråd på mandag, blir sikkert noe som Gir jernet med nytt mot eller noe sånt :P

 

God helg a dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...