Gå til innhold

Sommermål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt for lang for meg påsken, som vanlig, men nå er jeg igang igjen, har vært på morgentrening og satser på å jobbe hardt for å klare og holde fokus framover.

 

Heia oss!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Tja det ble minus 200 gr denne uken. Altså der jeg var før Påske. Ikke helt fornøyd med at jeg har "mistet" noen uker.

 

Neste må er fortsatt å se 74 tallet innen 2 mai. Da har jeg 1,1 kg å gå ned på 2 uker. Syns det går tregere og tregere med nedgangen.

 

I morgen skal jeg unne meg en Spatime i premie for de 7 kg jeg tross alt har gått ned siden jul. Hadde vært sååå bra å klare 3 kg til før sommerferien.

 

 

 

Ønsker dere andre lykke til med ei ny sporty uke.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen Hilde :) Du er flink. 7 kg er jo kjempebra. Jeg har ikke vært på vekta denne uka. Men har vært flink med mat og trening, men jeg må nok få til enda mer trening skal jeg også se "nedover" på vekta. Men, men - går det nedover så går det nedover.

 

Nå har jeg to helger foran meg med sosialt samvær. Det vil si kommende lørdag skal jeg gå Skarverennet, 38 km på ski fra Finse til Ustaoset. Der kommer det nok til å gå en del kcal. Neste helg igjen blir det nok litt aktivitet ute også(skal på fjellet igjen) ;) Håper også at dette hersjens snøvære snart kan gi seg og temperaturen stige noen grader, slik at det går an å sykle ute :P

 

OK, jenter står på og lykke til videre :)

 

Klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Takker for oppmuntring ;)

 

Heidi; du er jo så utrolig sprek. Ingenting å si på din fysiske aktivitet. Håper inderlig du lykkes med nedgangen du ønsker :)

 

Lykke til på Skarverennet.

 

Litt festlighet i helgene må vi både unne oss og tåle.

 

 

Spatimen i går var himmelsk.

 

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga blir det asketisk og ingen utskeielser på meg.

Må fort ned det jeg gikk opp i påsken.

Har trent som en gal også, så det får jammen gi resultater!

 

 

Ha en sunn og fin helg alle sammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Helg og nydelig vær i nord. Satser på en fjelltur i morgen på beina. Målet er å forbrenne min 1500 kcal :mellow:

 

Koser meg i kveld med tapas og rødvin. Er det helg så er det helg :P

 

 

Nyt dagene alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Da var Skarverennet over :D En fantastisk flott tur over fjellet fra Finse til Ustaoset. Men en del slit underveis. Løypa var mer kupert enn jeg forestilte meg med både opp og ned. Jeg sliter med en lysk og et kne som blir kranglete når jeg ploger så jeg måtte ta av meg skia et par ganger og gå de verste bakkene. Ville ikke utfordre smertene. Og det ligger igjen 4700 kcal etter meg oppi der, så dette dro på :P

 

Og Synnøve - du spiser sikker for lite, det har jeg funnet ut at jeg gjør. Nå har jeg funnet Kostdagbok på I Form, hvor du legger inn alt og får søyler som viser hva du får i deg av protein, karbo, fiber. Ser veldig greit ut. Du kan prøve den 5 dager gratis, ellers er det noen forskjellige priser. Etter at jeg la inn mine oppl.så skal jeg ligge på rundt 2300 kcal pr. dag, og jeg får ihvertfall ikke i meg det på langt nær. Så nå skal jeg øke så skal jeg se om det hjelper. For jeg har samme problem som deg, står stille ;)

 

Lykke til med ny uke alle sammen - stå på :D

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STATUS. :rolleyes:

 

Nå må jeg ha en liten statusoppdatering for meg selv her.

 

Plan:

Start 12/1-12

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

JA! ned 10,6 etter påske (trukket fra opp/ned-gang påske)

 

 

Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg

 

Resultater:

uke15: ned 1,2

uke16: ned 1,8

 

 

Stå på jenter! :P

 

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Så sprek du er Heidi :rolleyes: Flott at du skriver hva du spiser - du skal se pila peker nedover raskt nå.

 

Resultat for meg siste uke er minus 0,5kg - er kjempefornøyd med det. Da har jeg 0,6 igjen til jeg ser 74 tallet. Klarer nok ikke det til 2.mai, men jammen ikke langt unna.

 

Leste forøvrig i går at man bør variere kcal inntaket noe fra dag til dag. Altså det gjør ingenting om vi en dag ligger over....

 

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Janicke L! Fint med flere folk her inne! :P

 

Hold motet oppe Synøve! :rolleyes:

Jeg har være på sånne hersens vektplatåer selv noen ganger og det er forferdelig, men tror jeg har funnet min metode for å komme meg ut av dem.

 

Ellers er det streng helg på meg igjen, må ned mest mulig før langhelg-kjærestetur om en uke.

 

Gleder meg!! :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hei Janicke L! Fint med flere folk her inne! :P

 

Hold motet oppe Synøve! :rolleyes:

Jeg har være på sånne hersens vektplatåer selv noen ganger og det er forferdelig, men tror jeg har funnet min metode for å komme meg ut av dem.

 

Ellers er det streng helg på meg igjen, må ned mest mulig før langhelg-kjærestetur om en uke.

 

Gleder meg!! :lol::D

 

Hei Kess

 

Hadde vært interessant å få noen råd ang vektplatåer. Hva er din metode?

 

Hilsen Hilde :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. :)

 

Det siste vektplatået jeg var på holdt på å ta helt knekken på meg, og jeg tenkte ALDRI MER!

 

Jeg prøvde alle råd jeg fikk; spise mer, spise annerledes, trene mer, spise mer/mindre annenhver dag, være tålmodig (puh..) osv osv, og vekta sto bom stille. Etter 5 uker var jeg på fortvilelsens rand og skjønte jeg måtte gjøre noe drastisk. Jeg tok først 3 detox-/fastedager med noe remedier jeg kjøpte på helsekost, deretter enda lenger ned i kaloriinntak og da løsnet det jammen. Det var en sann fryd!

 

Etter dette har jeg gjort det sånn at med en gang vekta begynner å stå stille tar jeg et par detox-dager og senker inntaket, det funker hver gang for meg. Det er selvfølgelig veldig viktig å spise ofte og lite, for å opprettholde forbrenningen.

 

Alt dette gjelder altså når jeg er i mine sunne og gode perioder, for i mine dårlige glemmer jeg alt jeg vet og har erfart, og vekta øker. At det går an.....!?

 

Skulle ønke jeg hadde en metode for å klare å være nøye hele tiden, det hadde vært noe! Jeg jobber med saken, så kanskje en gang? Jeg VIL!

 

Ha en fin søndag,

her skinner sola! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Takk for tips Kess. Har faktisk startet på en detoxperiode denne uka. Gjør dette med jevne mellomrom.

 

Kombinerer Detox slim og en rensende Detox. Tror kroppen har godt av det. Spiser normat i denne perioden, men drikker veldig mye vann.

 

 

Nå skal jeg ut på tur i finværet.

 

Ønsker deg også en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...