Gå til innhold

Sommermål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest HildeAstrid

Deilig å komme igang med trening igjen etter et par uker i redusert tilstand.

 

Skal prøve å få inn 3 økter spinn/styrke mandag til torsdag. Burde være overkommelig.

 

Prøver å få et naturlig forhold til mat slik at jeg ikke er "på slankern" hele tiden.

 

Har gått ned 6 kg siden romjula og er veldig fornøyd med det. Håper det glir av litt etetr litt utover våren og sommeren.

 

Ønske alle ei fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

EVALUERING 2 :rolleyes:

(etter 8 uker)

 

PLAN:

Start 12/1-12

Delmål 1 påske (=12 uker): ned 10kg ... JA!

Delmål 2 st.Hans (=10 uker): ned 8kg

Veiedag tirsdag.

 

- Absolutt ikke noe med sukker i... JA

- Minimalt med hvetemel............ JA

- Spise regelmessig................ TJA (ikke helt i ferien)

- Drikke masse vann................ JA

- Trene/gå tur minimum 5 gr./uke... JA

- Være her inne ofte,

hvertfall alle hverdager......... JA minus ferien

- Skrive opp all mat og trim........JA minus ferien

- Litt strengere i uka,

litt mer (men planlagt) kos i helgene

UTEN dårlig samvittighet......... JA minus ferien

- Være tålmodig.................... jobber fortsatt med det

- Tenke positivt!!................. - og det

 

Jo da, det går ganske bra synes jeg.

Neste store utfordring blir selvfølgelig påsken.

Puh ........ B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiende veiedag.

 

Plan:

Start 12/1-12

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

(Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg)

 

Resultater:

uke1: ned 2,5

uke2: ned 1,9

uke3: ned 0,5

uke4: ned 2,4

uke5: ned 1,1

uke6+7: stillstand (ferie)

uke8: ned 2,4

uke9: ned 0,9

uke10: ned 1,6

uke11:

 

Sum: ned 13,3

 

 

Stå på jenter,

fram mot påske! :P

 

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Gratulerer masse Heidi :rolleyes:

 

 

Det går sakte, men sikkert nedover som planlagt. Minus 0,3kg sist uke. Vekta er nå 76,5 kg. Mitt neste delmål er under 75kg. Planen er å nå det til 1.mai - da skal vi til Barcelona B)

 

Hold fokus jenter og si til deg selv at dette klarer du med glans.

 

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Har vært på kurs i to dager og det er jo alltid en utfordring. Men denne gangen har det gått veldig bra. Første dag fikk vi servert kyllingfilet med tilbehør og et lite kakestykke til dessert :P Idag var det buffet, og da ble det mye salat, fisk, reker, to små kjeks med ost og et bitte lite stykke med mandelkake :)

Det kom inn et fat med vaffler når vi startet - og jeg klarte å holde meg unna helt til det var tomt. Tok heller en appelsin jeg.

I siste pause gikk alle for å ta seg en softis (nemlig gratis softis på dette stedet) og jeg, ble sittende igjen å jobbe litt på PC, og gikk bare litt rundt. Ingen is på meg :D Har også trent styrke og spinn i 2,5 time.

 

Og dagens resultat - JEG ER SUPERFORNØYD MED MEG SELV :D

 

Ha en fortsatt fin uke til dere alle.

 

Klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Ja da burde du være fornøyd Heidi, veldig bra :rolleyes:

Jeg har vært på vekta idag ned 0,5.. det går ihvertfall riktig vei, for det om det går litt tregt :PB) Ha en fortsatt fin uke alle sammen, snart helg igjen :P ukene går fort..

klem synøve :wub:

 

Flott innsats Synøve - ned er ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noen utskeielser på meg i helga, men ikke mer enn planlagt egentlig, så det får være greit. B)

Går fort til påske nå, dessverre i grunn for jeg skulle gjerne hatt et par uker til på meg, men det får bli noen skikkelig superstrenge uker mellom påske og 17-mai i stedet. :wacko:

Jeg har klart delmålet mitt uansett, og må minimum klare å holde vekta, men det spørs hvor mye kosing det blir i påsken da?

Litt må vi hvertfall unne oss! :unsure:

 

Go girls! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Det ble 0,3kg ned denne uka :rolleyes: Holde nesten framdrifta og vekta går sakte, men sikkert nedover.

 

Håper inderlig jeg når neste mål om å være under 75 kg til 1 mai.

 

Er veldig glad for at vi kan skrive og motivere hverandre her inne :) Tusen takk for det!!

 

Ukens treningsprogram er:

Mandag intervallspinn - UTFØRT

Onsdag intervallspinn og styrke

Torsdag rockspinn og styrke

 

Ønsker alle ei fin uke.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Samme hvor flink jeg er, så går det ikke :angry: Opp 0,5 denne uka. Fortsatt skjønner jeg ingen ting :blink: men det får bare være. Fortsetter som jeg alltid har gjort og nå har jeg også startet utesykkelsesongen. Så får vi se hvordan dette går videre ;) Lykke til til dere alle. Gratulerer til deg Hilde, utrolig flink du :)

 

 

Klem Heidi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Synd Heidi, men ikke gi opp. Skriver du opp i dagboka hva du spiser? Jeg bruker nå Vektklubb hver dag. Er veldig nøye med å skrive opp alt jeg spiser. Sørger for å fylle opp kvota med kcal hver dag. Syns det er greit å følge med på fordelig mellom proteiner, karbo og fett. Prøver å spise så mye proteiner som mulig.

 

Jeg spiser 1600 kcal/dag + litt til hvis jeg trener. Sjekk at du spiser nok - det er jo ikke treningen som er årsaken til manglende nedgang hos deg.

 

Bare noen tips fra meg til deg.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Synd Heidi, men ikke gi opp. Skriver du opp i dagboka hva du spiser? Jeg bruker nå Vektklubb hver dag. Er veldig nøye med å skrive opp alt jeg spiser. Sørger for å fylle opp kvota med kcal hver dag. Syns det er greit å følge med på fordelig mellom proteiner, karbo og fett. Prøver å spise så mye proteiner som mulig.

 

Jeg spiser 1600 kcal/dag + litt til hvis jeg trener. Sjekk at du spiser nok - det er jo ikke treningen som er årsaken til manglende nedgang hos deg.

 

Bare noen tips fra meg til deg.

 

Takk Hilde. Jeg er ikke flink til å skrive, tiden løper fra meg ;):angry: Men skal se om jeg lager meg et opplegg i påsken. Sette sammen noen måltider for en periode fremover, og se om det hjelper. Jeg vet at det er ikke treningen, men maten og at jeg spiser for lite i forhold til trening. Skal gjøre som deg, legge meg på 1600 og litt mer de dagene jeg trener. Kanskje jeg melder meg inn på Vektklubb etter påske, skal vurdere B)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også registrerer alt jeg putter i meg.

Det er veldig fort gjort å lure seg selv altså. :blink:

 

Ellers er jeg i "treningsmodus" inn mot påske.

-3 økter mandag: tur, svømming og styrke.

-3 turer i går.

-svømming + 2 turer i dag

-minimum 1 tur + styrke i morgen

 

Her er det omtrent orkan, og er meldt mye kaldere til påske selvfølgelig.

Også vi som skulle male hytta og kose oss i sola vekselvis. Fytterakkern!......

Men; kos og vin skal det nå bli.

Uansett!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Ønsker dere alle flinke og flotte slankedamer en riktig god Påske. Kos dokker masse med god mat og drikke.

 

Blir sikkert litt trim også.

 

 

Klæm fra Hilde :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Ned 0,2kg - det fortsetter sakte men sikkert nedover. Må bare innse at jeg ikke klarer de store sprangene i nedgang. Neste delmål er 2.mai - spørs om jeg klarer 1,7kg på 4 uker. Skal prøve ihvertfall.

 

Påsken blir jo en utfordring. Får besøk av barnebarn så de store utfluktene blir det nok ikke. I går fikk jeg svidd av 1500 kcal og det er jeg veldig glad for. Skal nok kose meg med god mat og drikke og ikke tenke så mye vekta.

 

Ønsker dere alle ei riktig god Påske.

 

Klæm fra Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Jeg har hatt en knallfin helg på Beitostølen og har nok skeiet ut litt mer en jeg egentlig har godt av ;) men det får bare være. Skal jobbe en dag til så blir det påskeferie, en hjemme påske iår. Min far fyller 80 år påskaften og da blir det et lite selskap, med mye god mat og gode kaker :D Skal ihvertfall trene da jeg har tilgang til treningssenteret. Og håper også på noen sykkelturer. Tenkte også å bruke noen timer til å legge opp et "ned i vekt" opplegg for meg selv etter påske, sette opp middager, lunsjer med kcal innhold slik at ting er ferdig utregnet på forhånd. I håp om at det hjelper meg videre ned.

 

Ønsker dere alle en riktig god påske - og kos dere masse (med måte) som kanskje noen av oss må i forhold til å holde vekta på plass ;)

 

Stor påskeklem fra Heidi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Da er Påsken på hell. Gruer meg en smule til veiing i morgen :mellow:

 

Skal veie meg uansett, men SKAL heller ikke fortvile om vekta peker oppover.

 

Full fart nå med styrke og kondisjonstrening hver dag :D

 

 

Håper alle har hatt ei fin Påskefeiring.

 

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Gruer meg også til vekta, vet at den peker feil vei :unsure: Men jeg starter allerede idag med treningen jeg. Styrke og Spinn 4x4 og siden skal det gå slag i slag hele uka og måneden igjennom :P

 

Lykke til alle sammen :D

 

Klem Heidi

 

 

PS. Må bli innetrening for nå snør/regner det her i Oslo DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Det ble opp 200gr på meg. Glad for at det ikke ble mer. Skal nok klare å gå ned ltt etter litt framover.

 

Neste må for meg er å bli under 75kg til 2.mai. Skal holde hard, men vil prøve iherdig allikevel.

 

 

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :rolleyes: da er påsken nesten slutt, og godt er det..har fortsatt problemer med å se sjokoladen ligge i skåla, er jo så godt :(

men nå er det tomt og godt er det.. gruer meg veldig til vekta på torsdag, men har ihvertfall vært flink til å bevege meg i påsken B) så håper det ikke er altfor mye opp..

Da står vi på videre jenter, det nærmer seg sommer :P ser ikke akkurat sånn ute idag da men :blink:

ha en fin uke go lykke til med veiing alle sammen.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...