Gå til innhold

Veien til et lettere liv


Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

 

Flink du også, Mia :) Motivasjonen er der ja. Ja, det hjelper litt når veiing nærmer seg :rolleyes: Jeg prøver å satse på minus 1,5-2 kg neste uken. Jeg har gått veldig lite ned de 2 første ukene, så håper jeg greier å få tatt av litt i ferien. Om 3 kg får jeg en hudpleietime (av meg selv). Hva skal du gi deg selv etter første delmål, Mia?

 

Om jeg da har klart de 5,7 kg fra 3jan-1feb, så gir jeg meg selv ekstra ros, motivasjon og en liten posjon selvtillit :D Men dette er jo et tidsdelmål, for egentlige delmålet mitt er på 69 kg. Kanskje jeg da skal trygle og be om en liten masasje av en venn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg da har klart de 5,7 kg fra 3jan-1feb, så gir jeg meg selv ekstra ros, motivasjon og en liten posjon selvtillit :D Men dette er jo et tidsdelmål, for egentlige delmålet mitt er på 69 kg. Kanskje jeg da skal trygle og be om en liten masasje av en venn :rolleyes:

 

 

He, he, det får du nok, enten av han eller om han spanderer ein tur på spa :);). Delmålet mitt får vere å komme under 70 og bli der, men turen må/bør gå lenger ned. No e da mat og kaffi her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

 

 

 

Hadde ikke lyst å veie meg i dag...visste hvor det bar. Har hatt en helt aldeles utskeiende helg og gitt blaffen i alt som heter slanking. Huff! :( Men nå har jeg lest gjennom alle innleggene fra dere jenter den siste uka og det var motiverende. kanskje jeg skal bli litt flinkere å være hyppig innom her...tror det kan hjelpe.

All ære til dere som har vært knallflinke!! Satser på å være på rett kjøl igjen ved neste veiing. Egentlig er det første gang jeg tør å veie meg etter en slik utskeielse, så akkurat det roser jeg meg selv litt for..ehem.

ha en flott uke, jenter! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

 

 

 

Hadde ikke lyst å veie meg i dag...visste hvor det bar. Har hatt en helt aldeles utskeiende helg og gitt blaffen i alt som heter slanking. Huff! :( Men nå har jeg lest gjennom alle innleggene fra dere jenter den siste uka og det var motiverende. kanskje jeg skal bli litt flinkere å være hyppig innom her...tror det kan hjelpe.

All ære til dere som har vært knallflinke!! Satser på å være på rett kjøl igjen ved neste veiing. Egentlig er det første gang jeg tør å veie meg etter en slik utskeielse, så akkurat det roser jeg meg selv litt for..ehem.

ha en flott uke, jenter! :rolleyes:

 

 

Veit korleis du hadde det, ikkje like kjekt å gå på vekta når ein egentlig veit kor det ber henn.

Eg syns alltid det er koselig å komme innom her, pleier som regel å vere innom daglig visst det passar seg slik.

 

Er på jobb no, og slike ettermiddagar pleier ofte vere ein utfordring. Lange vakter og det er då lett å svippe ein tur innom butikken og plutselig har ein fått med seg noke usunt utatt. Men ikkje idag, idag har eg laga med meg omelett som eg skal ete litt seinare ikveld. Set dermed ein stoppar for trangen til å kjøpe noke som ikkje eg treng. :D

 

Håper du er på rett vei til neste veke, og stikk gjerne innom oss. Alltid noken å "prate" med :)

 

Ha ein fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Gratulerer for at du turde å veie deg og notere det ned :) Synes det er strålende, Buldre. Det er en start. Så er det bare å komme hit ofte og skrive noen koselige ord - eller ikke koselig om du har lyst :rolleyes:

 

Lurt å ta med mat, Fjellgeita. Jeg har "løpt" rundt i kjøkkenbutikker i hele dag :unsure: Mangler litt skap og bord, så skal prøve å kjøpe en benk og overskap. Tror det blir fint - og dyrt ;) Men, men.....

 

Ros, motivasjon og selvtillitt :) Lurt. Skal ta med det...

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte og forståelse fra dere, Tonetrall og Fjellgeita! Føler meg på rett kjøl allerede! Har gått to timer tur i kveld og det er en herlig følelse!

Snakkes snart! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte og forståelse fra dere, Tonetrall og Fjellgeita! Føler meg på rett kjøl allerede! Har gått to timer tur i kveld og det er en herlig følelse!

Snakkes snart! :)

 

 

Deilig med ein tur ut, lang var den og :)

Denne veka blir di veke.

 

Skal komme meg på tur i morgon, får jo eit lite snev av dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Welcome back Buldre :D Du vet jo hvordan dette fungerer så vi klarer dette sammen denne gangen, null tull ;)

 

En litt dårlig treningsøkt i går, hvertfall sammenlignet med de siste ukene. I morgen er det ny runde og da er jeg klar for å gi alt igjen, med både sko og pulsklokke som jeg klarte å glemme sist :P

 

Talast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk ein tur på 1 time mens guttungen var på trening. Veldig greitt å ha noke å å gjere mens ein ventar.

Minuset var vel at han ville lage amerikanske pannnekaker då han kom heim, og serverte mor og ho putta villig inn i gapet :o

Spist e spist, det er vel det det heiter :unsure:

 

 

Ha ein fin kveld, og så skal eg ha ein flink dag i morgon. Trimme vekk det som gjekk ned ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Gjekk ein tur på 1 time mens guttungen var på trening. Veldig greitt å ha noke å å gjere mens ein ventar.

Minuset var vel at han ville lage amerikanske pannnekaker då han kom heim, og serverte mor og ho putta villig inn i gapet :o

Spist e spist, det er vel det det heiter :unsure:

 

 

Ha ein fin kveld, og så skal eg ha ein flink dag i morgon. Trimme vekk det som gjekk ned ikveld.

 

Synes du er flink hele tida jeg fjellgeita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Ja, spist e spist ;) Var selv på middag hos venner i går og det ble også litt feil :angry: Men ellers har jeg vært flink denne uka. Vekta rokker seg likevel ikke :( Men det er veiedag først mandag, så da får vi se.

 

Treningsøkt på 1,5 timer nå iallfall :) Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spist e spist ;) Var selv på middag hos venner i går og det ble også litt feil :angry: Men ellers har jeg vært flink denne uka. Vekta rokker seg likevel ikke :( Men det er veiedag først mandag, så da får vi se.

 

Treningsøkt på 1,5 timer nå iallfall :) Ha en fin dag.

 

 

Flott treningsøkt må eg seie, hm skulle vel tatt meg ein tur eg og men må vente til brøda til junior er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det er så godt å se at det er så mye aktivitet her inne :)

Har selv planer om en god økt i dag! Får bare håpe at benet mitt ikke setter en stopper for det.. Bekkenet mitt har det med å henge seg opp i dag, oog da svikter det bare.. :/ det som jo er bra er ta det ofte ikke varer så mange dagene av gangen hvertfall :D

 

Er litt usikker på om den vekta mi stemmer.. Men jeg var nede på 73,8 i dag, blir spennende å se om jeg klarer litt til frem til tirsdag! Det er ofte søvnen i helgene som er problemet :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja, det er kjekt med mykje aktivitet her inne.

Håper du får deg ein tur Mia.

 

Her blir det kyllingfilet idag.

Tur ettermiddag tenkte eg, "svei" av like mange kcal på flate veien som i oppoverbakke, men svei av meir fett på veien. Forstå det den som vil :unsure: Mia har du ei forklaring???

 

Du sa jo at du møtte svigers eller noe på oppoverturen? Da detter pulsen raskt i mellom slaga. Derfor kcal ble mindre enn du ellers ville hatt. Så er det jo sånn at man forbrenner mer fett ved roligere aktiviteter fordi man ikke trenger energi til musklene like raskt som ved intensive økter. Ved intensive økter så forbrenner man mer karbohydrater. Til syvende og sist så spiller det ingen olle. De karbohydratene som ikke blir brukt omdannes til fett. Og var øktene like lange?

 

Det var en ekstremt kort forklaring så vet ikke om det var så opplysende..

Her blir det fiskegrateng og gulerøtter til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Treningsøkt ferdig. Fortsatte like godt med vask av leilighet. Møblene kommer endelig i morgen, så det var best å vaske rent før de kom :) Gleder meg stort til å få sofa og skap. Tror det blir skitfint.

 

Har forlovt meg litt i ferien, så jeg er nesten helt stressa :( Ble vel mange avtaler :rolleyes: Tirsdag reiser jeg til England et par dager før hele familien kommer hit neste fredag :D Har heldigvis bra med fridager i februar.

 

Nydelig vær her i dag. Nysnø, sol og minus 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsøkt ferdig. Fortsatte like godt med vask av leilighet. Møblene kommer endelig i morgen, så det var best å vaske rent før de kom :) Gleder meg stort til å få sofa og skap. Tror det blir skitfint.

 

Har forlovt meg litt i ferien, så jeg er nesten helt stressa :( Ble vel mange avtaler :rolleyes: Tirsdag reiser jeg til England et par dager før hele familien kommer hit neste fredag :D Har heldigvis bra med fridager i februar.

 

Nydelig vær her i dag. Nysnø, sol og minus 5 :P

 

 

Aaaa, spennande med nye møbler, er ikkje i tvil om at det blir fint.

Du får deg sikkert ein fin tur til England, det blir snoping då :D

 

Ingen tur ikveld likevel, det blei noke hektisk her.

+ grader her og sildrande regn + litt hagl då

Er lei vatn og sørpe, men,vel, slepp no å måke snø då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Aaaa, spennande med nye møbler, er ikkje i tvil om at det blir fint.

Du får deg sikkert ein fin tur til England, det blir snoping då :D

 

Ingen tur ikveld likevel, det blei noke hektisk her.

+ grader her og sildrande regn + litt hagl då

Er lei vatn og sørpe, men,vel, slepp no å måke snø då :)

Slettevoll møbler :) Har kjøpt "sofa" til bruk ved spisebordet også ;) Plass til overnattingsgjest der...

 

Tenkte jeg kanskje skulle "snope" nytt antrekk til neste helg, om kompisen orker følge med i butikker - om det er noen særlig butikker der. Mamma vil på fiiin restaurant ¨på bursdagen sin :P Min kompis har bodd i Engaland ca 14 år og det er første gang jeg besøker han :huh: Blir koselig.

 

Kvelden har ellers gått med til å sette sammen et par Ikea møbler :angry: Det er IKKE gøy. Betaler heller mer, men min kompis mente dette ble veldig bra. Ikke sikker jeg altså. De er sjef for montering av møbel og montering på vegg, så jeg får vel bare takke og ta i mot ;)

 

Vann og sørpe er ikke bare koselig nei. Jeg slipper også måke. Kan bare nyte snøen når den først har lagt seg :)

 

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Gleeeeeeeeder meg til helg :D Bare en arb.dag igjen! Hadde en super treningsøkt i går :D 7km mølle og 5km romaskin, med ny rekkord på 21.12 :D Så et sviktene ben var INGEN problem!

 

Uka har gått utrolig fort, men skal alikevel bli herlig med helg! Kos dere masse i dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettevoll møbler :) Har kjøpt "sofa" til bruk ved spisebordet også ;) Plass til overnattingsgjest der...

 

Tenkte jeg kanskje skulle "snope" nytt antrekk til neste helg, om kompisen orker følge med i butikker - om det er noen særlig butikker der. Mamma vil på fiiin restaurant ¨på bursdagen sin :P Min kompis har bodd i Engaland ca 14 år og det er første gang jeg besøker han :huh: Blir koselig.

 

Kvelden har ellers gått med til å sette sammen et par Ikea møbler :angry: Det er IKKE gøy. Betaler heller mer, men min kompis mente dette ble veldig bra. Ikke sikker jeg altså. De er sjef for montering av møbel og montering på vegg, så jeg får vel bare takke og ta i mot ;)

 

Vann og sørpe er ikke bare koselig nei. Jeg slipper også måke. Kan bare nyte snøen når den først har lagt seg :)

 

Natta.

 

Eg kan ikkje fordra å skru på møbler, ha rett og slett ikkje tolmodighet til det. Får forresten alltid skruer til overs og. :rolleyes:

Men enkelte ting kjem "stykkevis og delt".

 

Du finn deg heilt sikkert eit passande antrekk i England. Greitt med sånne kompiser som ein kan dra med seg på handel, han veit nok kor dei rette butikkane er å finne og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleeeeeeeeder meg til helg :D Bare en arb.dag igjen! Hadde en super treningsøkt i går :D 7km mølle og 5km romaskin, med ny rekkord på 21.12 :D Så et sviktene ben var INGEN problem!

 

Uka har gått utrolig fort, men skal alikevel bli herlig med helg! Kos dere masse i dag alle sammen :)

 

Det må eg seie var ei super treningsøkt, får jo nesten dårlig samvittighet eg. :) Ja, veka den har gått kjempefort, må jobbe litt her heime i helga. :)

 

Ha ein super fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaLinnR

Jeg er fryktelig treig til å oppdatere her... har altfor mange baller i lufta samtidig, så data er en smule nedprioritert :S

men uansett, jeg veide 75,6 kg i dag :D d går da nedover :D

jeg skal sette av litt tid i kveld eller i morgen til å lese gjennom alle de nye innleggene, nå skal jeg fortsette med mine små og store prosjekter ;) Ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

20. jan: 75,6 (-1,5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...