Gå til innhold

Veien til et lettere liv


Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Ingen trening, ingen korøvelse i dag.. Litt husarb, men hatt skallebank i hele dag, den dingsen jeg fikk i hue i går har nok satt litt mer spor enn jeg først trodde.. Jaja, i morgen håper jeg på å få meg en treningsøkt igjen, men er egentlig musikktilstelning så får se hva det blir til..

 

Dæven, tia går fort, i morra er det torsdag allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening, ingen korøvelse i dag.. Litt husarb, men hatt skallebank i hele dag, den dingsen jeg fikk i hue i går har nok satt litt mer spor enn jeg først trodde.. Jaja, i morgen håper jeg på å få meg en treningsøkt igjen, men er egentlig musikktilstelning så får se hva det blir til..

 

Dæven, tia går fort, i morra er det torsdag allerede!!

 

 

Håper skallebanken gjer seg til i morgon, au eg kjenner kor vondt det var.

I morgon håper eg å kunne fått komme litt i vei på syprosjekta mine, skal hente minsten på konfirmantførebuing og. Men, turen vil eg ha, enten den vanlige ruta eller den laaange som ikveld.

 

Natta jenter, javisst er det torsdag i morgon. Veka går jammen meg fort. Matmessig ein suuper dag, super goe appelsiner for tida så det blei heile 2 stykker og ei halv banan (dagens utskeielse)

 

Men Mia, eg innrømmer ein sjokoladesprekk igår :( Det skal ikkje gjenta seg, men skulle det gjere det så gjer eg beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Vi er jo flinke og iherdige da. Og 40 cm ned er riktig flott :)

 

Må nok innrømme med en gang at denne uka vil gå i pluss for meg :huh: Har ikke vært på vekta, men det trengs ikke. Mandag ble jentekvelden ikke optimal, men ok. Så ble det Englandstur.... Det skar seg "big time" :unsure: I helgen kommer mor og søster for feiring av mors fødeselsdag (bror syk). Jeg prøver å passe meg, men det blir feil dette :angry: Får vel 3 gode treningsøkter denne uken iallfall :)

 

Ellers gratulerer jeg ekstra Buldre og Queen denne uken :D Flott !!! Hørtes vondt ut med hodet Mia :o Håper det går bedre. Du kjente nok ingenting i lykkerusen over en god treningsøkt ;)

 

Ønsker oss uansett lykke til resten av uken.

 

Stor klem Tonetrall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Velkommen att etter tur Tonetrall?? Blei det noke nytt i garderoben tru?

 

Om det blir litt oppgang det får våge seg, mor feirer no 85 berre ein gong. Kos deg med dine i helga, trening og rett mat tar du att seinare det.

Fant faktisk kjole til feiringen i helga :) En lue, en "hatt" og ett par jeans ble det også ;) Greidde å stoppe der.

 

Ja, det går som det går denne uken :mellow: Kommer sterkere tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I går ble det 10 km på romaskinen og en 20 min på mølla med noen skikkelig kortintervaller :) i dag har det vært restitusjon på høyt nivå :P dvs badstue i 20 min :D

 

I morgen blir det hardkjør igjen :) ser ut til at jeg holder meg inne i kveld.. Stormen har nå gått over, men kulingen holder det fremdeles gående der ute :P

 

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Det har blitt lite turgåing i helga, hadde tenkt med var veldig tung i hodet og fann ut at eg måtte prøve å sove litt meir (lørdagen)

 

Får prøve meg på ein tur i "stormen" ikveld, det bles ganske så friskt her. Har fri eit par tre dagar og må få unna litt av arbeidet her heime.

 

Nydelig ver her forresten, men kald vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei!

 

Fikk meg en treningsøkt på lørdagen. Trodde ikke jeg fikk så veldig mye ut av treningen, men har så skikkelig gangsperre, så noe må jeg hvertfall fått ut av det! Nå skal jeg vidre på jobb og da skal vi lage lassagne :) (jobber litt som støttekontakt deltid)

 

Så blir det en treningsøkt i kveld, Ikke helt bestemt meg enda for hva jeg skal og hvor kenge, men siden det er veiedag i morgen så skal jeg få til litt ekstra ;)

 

Det ble lite turgåing på meg forrige uke, da var det storm her i 3 dager, og med snøen som da blafrer ble det lite bra å gå ute.. Får ta det igjen denne uka ;) Nå er det jo saaart at vi ser sola her :D Merker hvertfall at det blir lysere dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Ikke trent siden torsdag kveld :huh: Det ble riktignok en 3-4 timers gåtur lørdag, men veldig sakte og jeg og søster var innom maaaange butikker :D Søndag gikk jeg ganske fort 1 time. I dag et det tilbake på jobb. Ikke tid - og ikke lyst - å veie meg i dag. Dvs det blir ikke veieresultat fra meg før neste mandag.

 

Ny start her og er motivert og i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Alt har i å for seg gått galt i dag.. Ikke ble det trening heller, men fikk meg en suveren nordlystur da :D

 

Spent på vekt og mål i morgen..

 

Godt motivasjonen er på plass igjen Tonetrall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: 1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

20. jan: 75,6 (-1,5)

 

Ikkje har eg vore i selskap men denne veka har gått berre i tull syns eg. Trur nok det er natt jobbinga som slår ut, blir litt sånn "desperat" skapmus innimellom då. Trur egentlig det er lurast å begynne natta med "full" mage istaden for å gå på desperat jakt om natta. (eller om dagen då eg vakna).

Det har blitt ein del turer i veka som var, ein av turane var veldig lang (syns eg. Motivasjonen er her:).

Hadde tenkt meg på tur igår kveld men det blas sldigt så eg "blas" i heile turen. Jobba litt her heime istaden.

Skal ein tur til butikken no litt seinare idag, kanskje eg tek meg ein oppover tur idag (eller bortover tur på veien)Vinden har stilna litt idag og veret er berre heilt nydelig.

 

Vi snakkes jenter og eg håper de har vore litt meir flink enn eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: 1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

30. jan: 73,8 (-0,2) / 507,5 (- 2,5)

 

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

20. jan: 75,6 (-1,5)

 

Kroppen har ikke vært god uka som var, følt meg skikkelig tung.. I går ble det ingen trening for alt gikk skjeis, en skikkelig møkkadag! Men fikk med mef MASSE nordlys i går kveld :D Mensen har delvis kommet, så den har nok litt innvirkning på vekta (håper jeg). Ikke fornøyd, men det går hvertfall ned. Nå begynner det å bli lysere te og denna uka SKAL jeg ned minst 1kg, merk mine ord!! Nå må jeg komme meg ut, har lunsj men må innom appoteket en tur..

 

Er så flott at vi fortsatt er motiverte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Det er bra vi har hatt en liten sprekk alle ;) Mia har jo tross alt gått ned. Gratulerer.

 

Tror nok nattarbeids-uke ikke er helt bra for matinntaket og matrytme. Kjenner til det. Går jo ikke nattevakt, men å stå opp kl 03 er ikke ok mht spising/slanking heller.

 

Så denne uken er offisielt ferdig :P Ny uke nye muligheter. Liker målsetningen til mia og hiver meg på (vet ikke vekten min pr idag, men om jeg sier minst samme vekt som sist så har jeg nok gjort en god uke :rolleyes:

 

Da tror jeg at jeg sier god natt. På'n igjen etter ferie med tidlige morgener og lange dager :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: 1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

30. jan: 73,8 (-0,2) / 507,5 (- 2,5)

 

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

31.jan: 72,4 kg (-0,2)

 

MammaLinnR

02. jan: 78,6 kg

09. jan: 77,1 (-1,5)

20. jan: 75,6 (-1,5)

 

Det er ikke mye, men det er rette veien. Syns det går tregt nå, men resultatet står vel i forhold til innsatsen tenker jeg. :rolleyes:

Skal prøve å skjerpe litt inn på godsakene i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å ta meg innatt idag, matmessig ok + at eg har spist 2 appelsiner.

 

Kom nett innatt frå ein 2 timers tur med hundane. Måneskinnstur med litt antydning til nordlys. Fint å gå og deilig å komme i hus med mykje betre samvittighet. Skulle egentlig berre gå timesturen min men det var så fint at eg ikkje hadde lyst å snu.

Litt hardt for ryggen å gå på asfalt så lenge men, pytt, pytt.

 

No skal eg sy eller strikke litt tenkte eg. Tur i morgon,tur og jobb torsdag, fredag skal eg til frisøren og eg får satse på ein tur då og.

 

 

snakkes brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har eg gått oppovertur med eine hunden, fin sol så det var flott å gå. Altså 1 times tur og 513 kcal forbrent, gløymte å ta på meg pulsklokka igårkveld :angry:

Det kan vere eg tek meg ein tur på veien ikveld, godt å komme seg ut om kvelden og + at det er fint måneskin om kveldane og. (men det held visst på å skye litt til her no)

 

Biff til middag her idag, mmmmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å ta meg innatt idag, matmessig ok + at eg har spist 2 appelsiner.

 

Kom nett innatt frå ein 2 timers tur med hundane. Måneskinnstur med litt antydning til nordlys. Fint å gå og deilig å komme i hus med mykje betre samvittighet. Skulle egentlig berre gå timesturen min men det var så fint at eg ikkje hadde lyst å snu.

Litt hardt for ryggen å gå på asfalt så lenge men, pytt, pytt.

 

No skal eg sy eller strikke litt tenkte eg. Tur i morgon,tur og jobb torsdag, fredag skal eg til frisøren og eg får satse på ein tur då og.

 

 

snakkes brått.

Høres fantastisk ut med måneskinn og nordlys, fjellgeita. Er lite nordlys på min kant av landet, men nå er det kaldt og tørt og flotte kvelder...og flott å ha en firbeint turkamerat som alltid er med. Hvor gamle er hundene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut med måneskinn og nordlys, fjellgeita. Er lite nordlys på min kant av landet, men nå er det kaldt og tørt og flotte kvelder...og flott å ha en firbeint turkamerat som alltid er med. Hvor gamle er hundene dine?

 

 

Ja, det er fantastisk å gå i måneskinn. Eg bur nok ikkje der det mest Nordlys eg heller, turkameratane er 5 og 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Dagen i dag har vært grusom, og den blir nesten værre.. Jeg er så trøtt og sliten og er ikke ferdig på jobb før kl 19.. (jobbet siden 07.30..) som regel er det ikke noe problem, alle torsdagene er sånn, men om det er pga mensen, været, nye tabletter eller bare rett og slett er sliten det vet jeg ikke.. Er innom her for å holde meg våken til rundstykkene er klare, har 30 min pause :D

 

Håper dere har en bedre dag/ uke enn jeg har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært grusom, og den blir nesten værre.. Jeg er så trøtt og sliten og er ikke ferdig på jobb før kl 19.. (jobbet siden 07.30..) som regel er det ikke noe problem, alle torsdagene er sånn, men om det er pga mensen, været, nye tabletter eller bare rett og slett er sliten det vet jeg ikke.. Er innom her for å holde meg våken til rundstykkene er klare, har 30 min pause :D

 

Håper dere har en bedre dag/ uke enn jeg har hatt!

 

Håper formen kjem seg til i morgon, du får ta deg noke varmt når du kjem heim og krype tidlig i seng :)

 

Eg er på jobb eg og, er ferdig 2230. Det blei ikkje tur idag, hadde tenkt meg på ein oppovertur men måtte gjere ferdig eit prosjekt.

Laga middag til gutta mine før eg reiste på jobb, kyllingfilet idag.

 

Her er det snøføyke og nullføre.

Ha ein fin kveld.

 

God bedring til deg Mia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Formen har visst ikke blitt noe bedre, prøvde meg litt i basseng og badstue.. Jaja, håper morgendagen blir bedre :) For ak nå er både kropp og sjel mørbanka og langt nede..

 

Nå er det senga!

 

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...