Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Etter kinoen med min sønn, kom min mann og hentet oss og sa vi skulle ut og spise. Det ble på en tapas restaurant som serverte 12(!!) retters :rolleyes: Aner ikke hvor mange kcalorier, men dette skjer sjeldent!! Tapas er jo småretter og det var fantastisk godt; blåskjell,fiskespyd, kyllingspyd osv. Så i dag dropper jeg skrivingen.... :lol:

 

Viktig å kose seg en gang i blandt! Det skal ikke ødlegge noe for det :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'morgen! :rolleyes:

 

Som du sier; ny uke, nye utfordringer! Men det er LIVET som vi lever akkurat her og nå så det får vi ta på strak arm ;)

 

Jeg kjenner meg opplagt og full av energi selv om jeg vet det blir besøk på onsdag, en kollega har hatt konfirmasjon i helgen osv. osv.

 

Ha en flott, sunn dag! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett Ny vår, det er dette livet vi lever, og tar det som kommer på strak arm, for det er dette livet vi ønsker gjøre noen endringer med :P

 

Flott å høre at du er så opplagt og full av energi, smitter litt det :D

 

Har vært tur med hunden, skal snart ta 30 days shred, må stå på som best jeg kan, for i mål skal jeg :)

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter mange timers kjøring i dag, og det verste er at vi skal på skolen i morgen også. :unsure:

Maten har vært ok i dag, i morgen blir det besøk hos svigermor, men jeg får spise litt skiver når jeg kommer hjem fra skolen før turen går til henne.

Trim blir det ikke disse dagene, men slik kommer det til å være til neste sommer, så jeg gleder meg allerede til helgen! Da blir det trim da! :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink, det går jo omtrent i ett for deg fra morgen til kveld, og så trimmer du mye i helgene, mange ville nok ha inntatt sofaen da istedenfor :D

 

Idag ble det 2km i bra vær og 4km i plaskregn. Visste det skulle begynne å regne, men det så ut som det ville drøye. Ja så feil kan man ta. Var nydelig å komme hjem til tørt tøy :)

 

Skal ta 30 days shred nå, bare ha en kopp te først.

 

Vi holder koken, for i mål skal vi :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :D Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær heter det, men det er jo best med opplett vær! Men været råder vi ikke med og så er det sååå herlig å komme inn igjen og få seg en dusj! :)

 

Øyeblikkelig off to Eikelandsosen, og i dag går det i personlighetsforstyrrelser.....

 

Ha en flott dag! ;)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det dårlige klær, da jeg tok sjansen på at regnet ikke ville komme :D

 

Har ikke blitt trim idag, bare så vidt en rusletur med hunden nå i kveld, og katten ble med siden tempoet var så bedagelig, hunden fikk anledning til virkelig å fordype seg i alle luktene, ikke så lett det når vi trimmer til vanlig. Min datter har krøll med et øye, betennelse og styr siden nyttår, og legene ville ha henne til Ullevål plutselig dag, så da har jeg vært bestemor. Skjedde litt raskt, så det ble ikke tid til å planlegge dagen, bortsett fra maten, den ble som den skulle. Men har bra med tp denne perioden, har veiedag i morgen, så ingen krise. Kan være ok med en rolig kveld også innimellom :D

 

Vi står på videre, for vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Ble ned 1,1 fornøyd med det. Mangler 0,4 så er jeg ferdig med 2/3 av løpet :D

 

Håper de kan fikse øyet, men ser ikke lovende ut. Kan fint klare seg med et øye, kunne ha vært mye annet som var værre. Det som er synd er at hun kjører lastebil, og visstnok ikke kan det uten 10 % syn på øyet. Tiden vil vise, langt fram før vi får endelig svar tror jeg, men det blir bare værre og værre, så synet nå er tilnærmet null, og vet ikke hvor mye de kan skifte ut, selv om de har kommet langt med kunnskapen.

 

Tar fatt på en ny periode, neste veiedag 17. mai, kanskje like greit det ikke er 18. mai :)

 

Vi står på, for vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Håper det går bra med øyet til datteren din.

 

Veie dag i går, minus 0.8 så dette går smått igjen. Prøver å ikke miste tålmodigheten .... Tenke på at dette er en livsstilendring....

Skal ut på treningstur nå. Forkjølelsen sitter i så det er tungt.

 

Stå på videre og gjør en innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha en liten operasjon til mandag, de tar ut en prøve av øyet for å sjekke rikets tilstand. Er uten medisin nå, pleier å dryppe øyet hver time med diverse forskjellig, men øyet må være fri for alt når prøven tas. Hun har tatt slik prøve tidligere, merker ikke noe da, men får noen tøffe timer etterpå, og så får hun en gedigen blåveis, vil i flere uker se ut som hun har vært i bokseringen og tapt. Mulig hun får permisjon og kommer hjem i helga, hvis de tør slippe henne når hun er uten medisin. Håper på det :)

 

Synes 0,8 er meget bra, for all del, ikke se på det som dårlig :D

 

Vi går videre med krum hals, for i mål skal vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'morgen! :rolleyes:

Sovet i over 8 timer, dusjet og spist frokost, så nå er jeg klar for den siste dagen i uken!

Ser på snikveiingen at det går seint nedover fordi om jeg er flink i matveien. Så jeg tror mangelen på trim + alt stresset denne uken er med på å "sinke" nedgangen...

Men ting tar tid fordi om jeg i hodet mitt helst skulle vært ferdigslanket i går :P .

Ha en flott fredag! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Håper formen er fin idag også Ny vår, føles bra her. Og sola skinner så idag kan det bli tur i fint vær. Og det er lørdag, det gjør ingenting :)

 

Det er supert med tegn på at det går rett vei. Mat er viktig, og prøve å få beveget legemet så ofte som mulig. Det vil føre til mål, sakte med sikkert. Husk de tre t'ene ting tar tid :)

 

I går var jeg innom Meny for å få mager vaniljekesam til fredagskosen. Og da hadde de fått inn makrell, stekt makrett med agurksalat, mmmmmmmmmm himmelsk middag :D

 

Ha en flott lørdag alle sammen :)

 

Vi står på, for vi er flinke :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 g og 1 cm i livet :rolleyes:

 

Det får jeg si meg fornøyd med!

 

Her er været av og på med sol og regnbyger, så jeg har fått tatt meg en tur i skogen, bært litt bark ut i bedene og litt husarbeid og handling innimellom.

 

Energien er på oppadstigende, så jeg tror jeg skal begynne på en oppgave som jeg har innlevering på om et par uker. Bedre å gjøre litt nå og da, enn å stresse siste dagen.... :blink:

 

Sitter nå og koser meg med oppskjærte gulrøtter med dip! herlig.

Det hørtes godt ut meg makrell og agurksalat, Dette går bra! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin nedgang Ny vår, gratulerer med det, og cm også :D

 

Fikk tatt 30 days i dag tidlig, og vi har nå vært tur til Plantasjen, var bare 3,5 km en vei, så fin tur. Ville ha planter til et par krukker jeg har på trappa, pynte litt til 17. mai. Ble pent, og brukte ryggsekk, kjekt å slippe å ha noe i hendene når en har hund i band :D

 

Lurer på om jeg skal gjøre noe lignende i morgen, må pynte på kirkegården, det kan bli en fin tur tid, passerer Plantasjen på veien. Blir endel lenger enn idag, men det gjør jo ikke noe. :)

 

Ha en god kveld og kos deg med gulrøtter og dip :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det skikkelig grisevær her! :angry: Men det var bare til å kle seg ordentlig og komme seg ut i skogen. Hadde en ryggsekk på ryggen fordi jeg tenkte jeg skulle innom min far med en genser. Så denne genseren fikk seg en solid luftetur på 50 minutter før han fikk den! :rolleyes:

Har fått laget forside og begynt på oppgaven om den lidelsen jeg har valgt. Har også ryddet i klesskapet mitt og kastet 4 bæreposer! Det er klær som jeg tror skal passe igjen, men når de passer er de umoderne.... Og når vekten er nådd, vil jeg gjerne spandere på meg nye klær! B)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ryggsekker trives med på tur, min var det idag også. Er jo en veldig praktisk sak å ha med, merker ikke at den er der engang. Virket som det var så fint vær, så vi gikk litt før 12 med kurs for Plantasjen, men snudde på trappa og skiftet fra t-skjorte til genser, var sur vind. Men turen var fin den :)

 

Så fornuftig å kaste klær, tror vi trenger nytt når vi er i prosessen med livsstilsendring, føle oss litt fine også. Jeg har omtrent ingenting som passer lenger, men drøyer så lenge som mulig med nytt, ønsker å komme så nærme mål som mulig. Har kastet noe, og mer står for tur.

Gikk ned til omtrent som nå for 4 år siden. Da fikk jeg en drakt av svigerdatteren, og kom aldri så langt at jeg fikk brukt den. Nå passer den, så skal bruke den 17. mai, kjempeartig :D

 

Du er flink og står på med skole. Ha en fin kveld, og vi står på videre for vi er flinke :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere!

Hvordan går det? Ser du gikk ned 400 g Ny vår! Det er bra. Det går sakte noen ganger, men ned er ned som vi har sagt før.

 

Syns jeg har fått trimmet en del i det siste, det vil si det har blitt turer på beina da.

 

I dag gikk jeg på en kjempesmell! Kyllingkebab med pommes frites, utrolig godt, men fikk dårlig samvittighet etterpå.

Jaja, det er bare å stå på og ikke gi opp....

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett asesha, det er bare å stå på videre. Er ikke så sikker på at den smellen var så kjempe, og velger du litt magrere saker til et måltid pr dag i noen dager, så har du hanket inn det du føler kan ha blitt for mye. Det er lov å kose seg innimellom også. :)

 

Vi står på videre, og gjør så godt vi kan :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg erfart selv at jeg kan regulere meg inn igjen etter en "utskeielse"! :rolleyes:

 

Har nå prøvd Ingers rugbrød noen dager, og det brødet kommer jeg til å fortsette med! Smaker godt, holder meg mett leeenge og føler meg ikke så godtesugen!!

 

Nå avgårde til Eikelandsosen, bake en kake for skolen til 17.mai og finne fram klærne vi skal bruke i morgen. Her er meldt skikkelig drittvær, så all stasen blir vel gjemt under kåper og paraplyer....

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...