Gå til innhold

Destroy what destroys you!


Gjest nyaco
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

heisann:) får jeg og være med her? jeg flyttet til telemark med samboern for 2 mnd siden, så begynte jeg til personlig trener.

Jeg gikk på lavkarbo da men fikk streng beskjed om å kutte det ut. uken etter jeg sluttet på lavkarbo så gikk jeg opp 6 kg vann for jeg begynte ha i meg mye mer karbo.

 

treneren har bare veid meg en gang og det var i slutten av april, han kommer ikke til å veie meg igjen før jeg slutter snakke om vekta hehe.

 

for 3,5 uke siden så streika skuldra under trening med pt og det svartnet for meg og jeg svimte nesten av. og pt-en min ringte til naprapaten sin for meg.

 

Da jeg kom til henne så kjente hun på skuldra mi og hun fnat ut at jeg hadde betennelse i slimposen. jeg ble enda verre i skuldra og hun bestilte time til en spesialist som jeg var hos på fredag og han sa at jeg hadde betennelse i slimposen og i ene leddet på skuldra så jeg gikk kortisonsprøyte.

 

ser frem til å kunne begynne å trene med pt igjen til uka men har gått lange turer i mellomtiden da.

 

veide meg i går og vekta viste 81,1 og jeg er 1,62 høy, har et mål om 6 kg til 15 juli, skal i bryllup 19 juli.

 

foreldra mine ødelegger mye for meg, de bor 80 mil unna, men dem hakker bare på meg ang vekta, jeg har gått ned 27 kg fra før men det er ikke bra nok for dem, jeg er enda den feite dattra i deres øyne så jeg begynner å miste motivasjonen litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...