Gå til innhold

Destroy what destroys you!


Gjest nyaco
 Share

Anbefalte innlegg

Veiedag mandag 12.11.12:

 

Vekt: 77,7 kg (-600 g) B)

 

Arm: 32

Midje: 84

Mage: 98,3

Rumpe: 104,2

Lår: 62,5

 

= 381 cm (-1,6 cm)

 

(Hmmm.... litt irriterende at den Weight Loss Ticker´en under her ikkje viser halve kilo... men men....)

Gratulerer med nok en uke ned i vekt!! Du er kjempeflink!!! Skulle gjerne hatt den midjen din, hi hi!!! Men min kommer den også!

 

Ha en flott dag og uke!! Skikkelig tøff trimplan du har!! Du er heldig som ikke har noen restiksjoner på trim... B) Nyt treninga, og ikke minst følelsen etterpå!!|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nok en uke ned i vekt!! Du er kjempeflink!!! Skulle gjerne hatt den midjen din, hi hi!!! Men min kommer den også!

 

Ha en flott dag og uke!! Skikkelig tøff trimplan du har!! Du er heldig som ikke har noen restiksjoner på trim... B) Nyt treninga, og ikke minst følelsen etterpå!!|

 

Tusen takk for det, Trixi2! Midjen din kommer den, sakte men sikkert, akkurat slik det skal vere! :D

 

Ja, eg er veldig glad for at ingenting stopper meg og treningen min. Eg nyter å trene, og nyter enda mer følelsen etterpå ja! Ønsker deg en flott mandag og ei herlig uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Trixi2! Midjen din kommer den, sakte men sikkert, akkurat slik det skal vere! :D

 

Ja, eg er veldig glad for at ingenting stopper meg og treningen min. Eg nyter å trene, og nyter enda mer følelsen etterpå ja! Ønsker deg en flott mandag og ei herlig uke!!

Ha en toppers dag og uke du også, Nyaco!!! Stå på, du er så flink!! Motivasjonen stiger når jeg leser tråden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det??? Ikke likt deg å ikke stikke innom her....

 

Hei fine :)

 

Går bra her!! Med deg da, Trixi2? :)

 

Vert litt lite innom her ja, har brukt tida mi på andre ting. Holder fremdeles på med oppussing av stua, og så er det julegaveinnkjøp, også har det vert sjuk jentunge som var heime fra skulen, og så er eg blitt fridd til!! :D Wiiiiii!!! Eg skal gifte meg!!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine :)/>

 

Går bra her!! Med deg da, Trixi2? :)/>

 

Vert litt lite innom her ja, har brukt tida mi på andre ting. Holder fremdeles på med oppussing av stua, og så er det julegaveinnkjøp, også har det vert sjuk jentunge som var heime fra skulen, og så er eg blitt fridd til!! :D/> Wiiiiii!!! Eg skal gifte meg!!

Oi, gratulerer :)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sann, eg har visst glemt å legge inn tall fra mandagens veiing. Og eg har glemt å måle meg, er det mulig!? Da venter eg heller ei veke med å gjøre det.

 

Vekt var iallfall 77,2, som vil si ned 500 gram siden sist mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer så mye som nyforlovet! Så koselig :)/> Og gratulerer med nytt, fint ukes resultat, selv om jeg regner med at det kanskje kommer i annen rekke etter de andre nyhetene! Når står bryllupet? Eller er det kanskje litt tidlig å si?

 

Ellers må jeg bare fortelle at Convention var supergøy. SÅ mange morsomme timer..! Jeg koste meg skikkelig. Selv om jeg var helt ødelagt søndag ettermiddag. Brente av 10 TP på lørdag og 5.5 på søndag, etter to uker med sykmelding og null trening. Da var det game over B)/>

 

..så kanskje du kan ønske deg deltagelse til neste års event i morgengave?!? Eller til utdrikkingslaget? Hehe ;)/>

 

Jeg har vært litt fraværende selv her i det siste, men er tilbake nå (selv om formen har fått enda et tilbakeslag i form av matforgiftning eller noe sånt. Det blir ikke trening i dag heller, gitt. Men skal i hvert fall prøve å holde kontroll på maten!) - og må si jeg lo godt av forslaget ditt om PT i Dubai :D/> Synes jeg ser det... Men mitt fokus nå er jo å bli gravid, så jeg legger ingen slike planer om dagen. Ikke engang en sydentur gidder jeg vurdere, for jeg aner jo ikke hvordan prosessen fremover vil gå. Så jeg er festlig å ha med å gjøre, kan du tro. Oppgitte venninner som vil ha meg med på storbytur neste år og slikt. Nei, jeg må nok ta ting mer på sparket det neste året. Men - nå som dere skal planlegge bryllup, kommer dere kanskje til å trenge alle tilgjengelig midler til festen, uansett? Ikke sikkert party-budsjettet tåler innhugg til Dubai, hehe :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kortid bryllupet skal stå har eg gitt klar beskjed om at eg skal vere komt dit eg vil vere på vekta, og eg skal også ha stramme overarmer når eg skal gå med brudekjole altså :D Så det blir iallfall 1 år, og sikkert 2 fram i tid. Vi må sette en dato, men eg klarer ikkje bestemme meg! Ka er best? Vinter, vår, høst eller sommer-bryllup? Eg er litt for vinter, men samtidig kunne eg tenke meg å gifte meg i Syden :) Om det er noen som har tips eller vil dele erfaringer med meg om det blir eg kjempeglad!

 

Så bra at du i det hele tatt kom deg på convention!! Det var nok kjempegøy ja, og enda kjekkere er det jo når svetten renner og kaloriene forbrennes i rekordfart :D Hehe, kanskje eg kan ønske meg deltagelse der ja? Men da blir det nok ikkje neste års, men året etter i tilfelle :) Til utdrikningslaget hadde det jo vert lurt! Tenk så kjekt å ta med jentene til storbyen, og i tillegg trene heile helga! Skal tipse mi beste vennine/forloveren om det!

 

Ja, blir nok ikkje PT i Dubai enda no nei... Dessuten tør eg ikkje reise alene ;)

 

Skjønner godt du må og vil ta ting mer på sparket framover. Håper dere lykkes og at det blir baby snart. Eg koser meg heime med lillemann, han er allerede blitt 7 mnd, og vi storkoser oss!! Vil ikkje tilbake i jobb, nei nei nei!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!! Skjønner du ikke ahr hatt tid til å komme innom her, du svever vell rundt med baby og malekoster.. !! Hi hi!! Og en halvkg ned er jo topp!! Dette klarer du veldig bra, så snart er du gift!!

 

anng bryllup vet jeg om noen som har giftet seg i sjømannskirka på Grand Canaria, veldig fornøyde!! Kommer jo litt ann på hvordan du skal feire dagen, men om det ikke er så mange gjester (svært få!) så er det topp å gifte seg på stranda på Phuket, Thailand!! Drar du på 14 dagers tur kan du få sydd brudekjole der og brunet deg litt før bryllupet står!! og de syr billig... Uansett så blir det en fin dag! Bare husk å gjøre som du /dere vil og ønsker!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!! Skjønner du ikke ahr hatt tid til å komme innom her, du svever vell rundt med baby og malekoster.. !! Hi hi!! Og en halvkg ned er jo topp!! Dette klarer du veldig bra, så snart er du gift!!

 

anng bryllup vet jeg om noen som har giftet seg i sjømannskirka på Grand Canaria, veldig fornøyde!! Kommer jo litt ann på hvordan du skal feire dagen, men om det ikke er så mange gjester (svært få!) så er det topp å gifte seg på stranda på Phuket, Thailand!! Drar du på 14 dagers tur kan du få sydd brudekjole der og brunet deg litt før bryllupet står!! og de syr billig... Uansett så blir det en fin dag! Bare husk å gjøre som du /dere vil og ønsker!! :)/>

 

Åååå tenk å gifte seg på stranda i Phuket?! Woooow!! Har veldig lyst på strandbryllup, men samtidig vil eg gifte meg i ei kirke. Det er så vanskelig å vite ka man skal skal velge, når man har lyst til begge deler! Får eg sydd brudekjole på 2 veker??? Og akkurat slik eg vil ha den da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå tenk å gifte seg på stranda i Phuket?! Woooow!! Har veldig lyst på strandbryllup, men samtidig vil eg gifte meg i ei kirke. Det er så vanskelig å vite ka man skal skal velge, når man har lyst til begge deler! Får eg sydd brudekjole på 2 veker??? Og akkurat slik eg vil ha den da???

Brudekjole kan du sikkert få sydd på 1 uke... ha med bilde som du kan vise! B) Husker ikke om det er star tour eller ving som det står noe anng vielse på stranda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvor skal en begynne å velge når det kommer til bryllup?! Jeg er ikke gift selv, men har vært i maaange bryllup de siste årene. To vinterbryllup, begge var nydelige. Det ene var på en gård oppe i en dal, og det kunne ikke vært mer idyllisk med snøen rundt, de gamle bygningene osv. Fordelen med vinter- eller høstbryllup er kanskje at man ikke forventer så mye av været. Et sommerbryllup blir jo nesten ødelagt av 9 grader og regn når man har planlagt hest i hagen med partytelt (ja, jeg har vært i et slikt også;)/>)

 

Hvis jeg selv skulle giftet meg noengang, tror jeg det ville stått mellom høstbryllup på fjellet, sånn type september når høsten der oppe er på det flotteste, invitert alle opp for en helg og gjort litt ut av både fredagen og søndagen. Vi har hytte på fjellet, og der oppe har de fjellkapell og greier. Perfekt!

Eller så ville jeg gjort motsatt - dratt til Hawaii med bare meg og min kjære, og giftet meg barfot i en flagrende sommerkjole med blomsterkrans rundt halsen. Aaaaw:)

 

Thailand hørtes også nydelig ut! Men.... Akkurat Phuket hadde jeg styrt unna, hvis jeg skal være ærlig. Vet mange liker stedet, men jeg har ikke skjønt hvorfor. Ikke spesielt "eksotisk" når den ene baren i gata heter "Rumpa Bar" (får det blitt mer harry?), alle menyene i restaurantene er på svensk og dansk og kanskje norsk, og butikkeieren på hjørnet snakker svensk. Da ville jeg heller brukt pengene mine på et fint sted i syden:) Du får det samme, men mye kortere reisevei, og mye billigere. Kanskje med unntak av skreddersydd kjole da, det er blir vel verre, hehe. Eventuelt kan man velge en mindre thailandsk øy, f.eks på østsiden av landet. Der er det flere fine steder, som ligner mer på det paradiset man får inntrykket av fra katalogene! Selv Koh Samui var hundre ganger bedre enn Phuket.

Sorry sorry, nå ble jeg veldig negativ her... Snakker meg som vanlig helt bort;-) Eh Trixi, har du kanskje giftet deg der selv? Eller så kjenner du sikkert noen som har gjort det. Uansett har jeg vel tråkket i salaten;-) Sorry! Poenget var at jeg selv ble så skuffet da jeg kom til Phuket - hadde forventet så mye, også var det akkurat som syden;-) Vi ble der tre dager før vi ga opp og reiste videre. Og kanskje har det blitt bedre der nå, det er noen år siden jeg var der:) (...det er nå det er lov å skyte løs med alt negativt man måtte vite om Hawaii;-) )

 

Ellers har vel hver sesong sin sjarm, og jeg tror det eneste jeg ikke har vært i, er vårbryllup. Kanskje det er mer uvanlig enn de andre? Uansett blir det gøy å planlegge, i hvert fall når du har såpass god tid:)

 

Her er forresten en link til Fitness Convention-omtale i Aftenposten:

 

Nye treningstrender

Av de du ser i bildekarusellen, var jeg på Piloxing (med Viveca Jensen, kjendistrener i Los Angeles - jeg ble nesten litt starstruck) og Basisball. Veldig bra begge deler! Jeg var også på en avansert Aerobic Dance og en Step Dance-time (kanllgøy), noe som het Explosion (en slag høypuls-time med mye futt og fart), en superkul Corebar-time (jeg har trenet mye Corebar fra før og liker det veldig godt) som ble dj'et av DJ Christine fra P3 - utrolig moro! Skikkelig show, med mange instruktører på scenen, bytte av klær underveis og HELT noe annet enn vanlige sentertimer! Brente som sagt av 15 TP den helga... det var ikke vanskelig å bli revet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må VIRKELIG sjekke ut mer om bryllup i varmere strøk ja! :) Dette høstbryllupet med hytte på fjellet høres helt fantastisk ut, Ninjastar. Og vinterbryllup med snø og gamle bygninger. Ååååååå... no såg eg for meg oss nygifte i hest og kjerre fra kirka og til lokalet i winter wonderland! ;) Drømme drømme. Blir utrolig vanskelig å bestemme seg merker eg! Du sier bare deg og din kjære om det hadde blitt utlandet, altså Hawaii? Det vil ikkje eg... altså ikke helt alene... når eg den dagen i mitt liv skal vere vakrere enn noen gang, da vil eg jo at mine nærmeste skal se meg liksom..;) Hørtes det innbilsk ut? :P Bilder kan dei jo sjå ja, men blir ikkje det samme... i mitt bryllup vil eg at alt (?) skal vere wow-faktor! Meg også.. hehe....:P Fy søren gleder meg bare mer og mer, dess mer eg snakker/skriver om det ;)

 

Phuket høres virkelig ikkje like idyllisk ut som eg såg for meg nei!! Fysjda...

 

Tusen takk for link til convention-omtalen :D

 

Håper dere har hatt ei flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjole kan du sikkert få sydd på 1 uke... ha med bilde som du kan vise! B)/> Husker ikke om det er star tour eller ving som det står noe anng vielse på stranda....

 

Skal absolutt sjekke opp i dette!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere her med gifteplaner :-) Planen var egentlig at jeg og samboer skulle gifte oss til sommeren, men jeg vil jo være ferdig slanket og operert (brystløft) før bryllupet og nå føler jeg det er litt knapt med tid... Må vel bestemme meg snart... For det skal vel bookes både lokale og kirke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere her med gifteplaner :-) Planen var egentlig at jeg og samboer skulle gifte oss til sommeren, men jeg vil jo være ferdig slanket og operert (brystløft) før bryllupet og nå føler jeg det er litt knapt med tid... Må vel bestemme meg snart... For det skal vel bookes både lokale og kirke...

 

Så kjekt at du og skal gifte deg!! :)/> Til sommeren??? Ja, da er det vel på tide å booke litt av kvert ;)/> Har hørt at folk booker lokaler og slikt over 1 år i forveien. Hvilke andre planer har du for bryllupet da? Har du funne kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du og skal gifte deg!! :)/>/> Til sommeren??? Ja, da er det vel på tide å booke litt av kvert ;)/>/> Har hørt at folk booker lokaler og slikt over 1 år i forveien. Hvilke andre planer har du for bryllupet da? Har du funne kjole?

 

Ja, kjolen er i boks... Den var jeg tidlig ute med. Men snublet liksom over drømmekjolen, så da ble det sånn... Den er regulerbar, så den vil også passe om jeg blir tynnere, jeg mener NÅR ;)

 

Jeg har alltid sett for meg sommerbryllup, og kirkebryllup. Men ellers har jeg ikke noe mål om at alt må være så fancy, stort eller perfekt. Vil også prøve å ikke bruke så enormt mye penger på det. Tenker at jeg skal greie rundt 50 000... Egentlig sykt å bruke så mye penger på 1 dag liksom.... På en fest... Men det betyr mye for meg, og jeg vil jo ha de menneskene rundt meg, familien og venner som kan dele det med meg. Så da må det nesten bare bli sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag mandag 25.11.12:

 

Vekt: 75,9 (-1,3 kg!) :lol:/>

 

Måla mine:

Arm: 31,6

Midje: 83,0

Mage: 98,4

Rumpe 102,5

Lår: 63,0

 

= 378,5 cm (-2,5 cm)

 

 

Grattis! Utrolig bra resultater her!! Godt å se at vektnedgangen fremdeles er fin, selv om man nesten har nådd målene sine. Hører jo bare om de som sier at vektnedgangen blir for vanskelig når de har kommet så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1.3? Wow, gratulerer :D

Det går jammen unna! Superbra!!

 

Egentlig har jeg aldri tenkt så mye på det å gifte meg, så det der med en øde strand, bare meg og sambo, det hadde sikkert aldri blitt slik i virkeligheten. Bare en sånn morsom drøm, at det kunne vært én måte å gjøre det på. Litt fordi jeg aldri har sett for meg å vandre ned midtgangen i en stor kirke, det er ikke helt meg. Jeg er ikke kristen, så det ville blitt litt rart. Men samtidig har jeg jo tenkt på fjellkapellet oppe der vi har hytte, så her kan jo dobbelmoralen lenge leve ;) Skjønner ikke helt hvorfor jeg synes det blir annerledes, og hadde jeg satt meg ned og tenkt skikkelig etter, så hadde jeg sikkert landet på at det er det ikke, heller. Men som sagt, bare løse fantasier for min del. Tror egentlig ikke jeg ender opp som gift noengang? Tviler på at sambo er typen, men vi har aldri snakket om det. Og jeg er ikke typen som er desperat etter å gifte meg, så heldigvis gjør det ingenting :) Men alltid gøy å høre hva andre planlegger, det er jo en av de største dagene i livet for de som gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickii: Så kjekt at kjolen er i boks! Eg også kunne tenke meg å bare falle over drømmekjolen ;) Men samtidig gleder eg meg jo veldig til å prøve de forskjellige typene og fasongene! Og se ka som passer min da nye, stramme kropp :lol:

50 000,- er ikkje mye for et bryllup, du er meget flink om du klarer å holde deg til det :)

 

Tjukkebærta: Tusen takk for det. Ja, eg håper det går nedover bra enda. Men om det begynner å gå litt senere snart, er det jo bare bra det også egentlig, med tanke på at eg ikkje skal øke i vekt igjen senere. Sakte, men sikkert kan eg tippe det blir de siste 5-8 kiloene ;)

 

Ninjastar: Takk! Så du trur kanskje du ikkje blir gift noengang? Og det er greit? Det er jo (de fleste) jenters drøm! Samboeren din er sikkert typen, han trenger vel bare litt tid på seg kanskje? ;) Ja, det blir kanskje litt "bryllupsplanlegging" eller iallfall deling fra min side her på min tråd framover..

 

Når eg klart mitt mål på vekta på 65 kg (som eg vil klare til sommeren) er mitt neste mål å vere stram til bryllupet tenker eg. Og det er jo 1-2 år fram i tid, så har god tid på meg. Og stram og slank skal eg bli altså, eg lover dere! :D Og eg gleder meg :D

 

No skal eg og lillegutt sove middagslur, så sooov no, lillemann, soooooooov ;) Og etterpå SKAL eg fortsette å male på dei 2 siste vinduene i stua! Basta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...