Gå til innhold

Destroy what destroys you!


Gjest nyaco
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å "se" deg igjen, nyaco. Vi må vel bare innse at dette er et livsvarig prosjekt!

Jeg er innom en snartur igjen for å skjerpe innsatsen, det har glidd litt ut hos meg i det siste - uten at jeg vil si at katastrofen er et faktum. Har holdt vekten innenfor et 5 kilos-belte de siste 3 årene og det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Nå er jeg der at jeg skal kvitte meg med disse 5 ekstrakiloene igjen, er livredd for at de skal formere seg ytterligere. Har bare ikke klart å stoppe dette i tide.

 

Ønsker deg lykke til i ditt prosjekt, du kommer i mål hvis du holder fast i dette.

 

Stor klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med flere tilbakemeldinger no når eg endelig er innom igjen!! :D

 

Hei kjære Jess, hei og takk for tips, HermineH, og hei snille Ninjastar :D

 

Her går vekta nedover, sakte, men godt ;) Om fredagene er eg mye lettere enn ka eg var mandagen, for eg er rett og slett kjempeflink i vekedagene, men så kjem lørdagen, og eg har såkalla "cheat meal" og mere til, og derfor er vekta mi høyere igjen på mandagene...:P Men litt opp og ned er eg vant til, og bare gjennomsnittet er ned (og ikkje opp), går det jo den riktige veien :) Om 2 veker har vi barnedåp, lurer på om eg har klart å gå ned 2 kg til, til dess. Må sjå finast mulig ut på alle bildene ;)

 

Og no er det snart 1.november, og då kjem eg innom igjen med mål og vekt :)

 

Ønsker alle ei herlig veke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.november i dag! Elsker starten på nye måneder, gir liksom en ny fresh start kver gang ;) Og i dag ser målene mine slik ut:

 

Vekt: 79,6 kg (-3,4 kg siden 1.oktober) Jippi, under 80-tallet!! :D

 

Hals: 32,7 (-0 cm)

Arm: 32,1 (-0,1 cm)

Bryst: 97,7 (-2 cm)

Midje: 84 (-1 cm)

Hofte/mage: 103,4 (-2 cm)

Rumpe: 107,2 (-3 cm)

Lår: 62,5 (-2 cm)

Legg: 38,5 (-0,5 cm)

 

Det i parentes viser kor mye eg mister fra forrige måned.

 

Spennende å se ka talla viser om 1 måned, og då er det 1.desember! Den beste måneden i året. Mi absolutte favoritt-tid! Christmas is coming :D

 

Ønsker alle en herlig november!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyaco - gratulerer med strålende resultat og sprudlende innstilling. Inspirerende.

Ja , det er en nydelig tid. Ha en fantastisk fin dag og helg!

 

 

Tusen takk for det, så utrolig kjekt å høre at eg inspirerer :D Resultat er morro ja, og slik skal det blir, måned etter måned :D

 

Ønsker deg også en kjempefin fredag og ei fantastisk helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte resultater Nyaco!

 

Står heldigvis litt stille hos meg nå. Har absolutt ikke lyst å gå mer opp i vekt men sliter litt med trettheten igjen. Har liksom så mye mindre ork til å lage middager så det blir noe halv-/hel-fabrikata. Har i hvert fall kommet meg på treningsenteret en gang i uken siste to ukene. En dag i uken er bedre enn ingen tenker jeg da. Bekkenet går det fint med enda.

 

Elsker advent og jul. Så mye koselig å finne på med barna, hadde man bare hatt litt bedre tid...

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte resultater Nyaco!

 

Står heldigvis litt stille hos meg nå. Har absolutt ikke lyst å gå mer opp i vekt men sliter litt med trettheten igjen. Har liksom så mye mindre ork til å lage middager så det blir noe halv-/hel-fabrikata. Har i hvert fall kommet meg på treningsenteret en gang i uken siste to ukene. En dag i uken er bedre enn ingen tenker jeg da. Bekkenet går det fint med enda.

 

Elsker advent og jul. Så mye koselig å finne på med barna, hadde man bare hatt litt bedre tid...

 

Tusen takk for det :)

 

En gang i veka på trening er absolutt bedre enn ingen, det er ikkje tvil! :D

 

Eg og elsker advent og jul!! Hjerte, hjerte, hjerte :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

1.desember var det i går. Og det er min absolutte favorittmåned i året :lol: Elsker advent, juleforbredelser, mørke kvelder med lys og varme i stua, julebesøk, pepperkakehus-pynting osv.

 

Ellers har det ikkje gått så supert dei siste vekene. Har gått litt opp og så ned igjen og styra litt på da... :P Men er uten tvil komt inn igjen på riktig spor, og har ingen planer om å vere av fleirtallet som går opp i vekt i julemåneden. Då blir det iallfall ved økning av muskelmassen! B)

 

Vekt: 78,0 kg (-1,6 kg siden 1.november)

 

 

Arm: 32,1

Midje: 84

Mage: 104,5

Rumpe: 106,2

Øverst lår: 64,2

Nederst lår: 54,1

 

Begynte med en spesialtilpassa diett for akkurat 1 veke sida, og då var måla mine slik:

Vekt: 80,8 kg

 

Arm: 33,3

Midje: 86

Mage: 106,1

Rumpe: 107

Øverst lår: 65,3

Nederst lår: 55

 

Så her har det gått GODT nedover første veka på diett! Men det er genial diett, med masse god mat! :D

 

Har ikkje fått trent styrke denne veka, kun trilla tur med barnevogna, men denne veka er treningssenteret nyoppussa og nyåpna, så no er eg klar igjen! :D

 

Ønsker dere alle en fantastisk julemåned, kos dere, men ikkje for masse ;)

 

GOD FØRJULSTID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken diett er dette? Høres spennende ut til neste år en gang.

 

Er fremdeles i jobb men bekkenet har begynt å skrante. Har ikke trent på treningssenteret siste ukene pga sist jeg trente så hadde jeg så vondt i bekkenet resten av dagen/kvelden. Har begynt med vanngym i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken diett er dette? Høres spennende ut til neste år en gang.

 

Er fremdeles i jobb men bekkenet har begynt å skrante. Har ikke trent på treningssenteret siste ukene pga sist jeg trente så hadde jeg så vondt i bekkenet resten av dagen/kvelden. Har begynt med vanngym i stedet.

 

Er en som heter Gunnar Strand Jakobsen sitt opplegg. Han er superflink og jobber blant anna med bikinifitness-deltagere og også vanlige folk heldigvis :) Mest protein, men også fett og karbo.

 

Så bra at du har begynt med vanngym :D Flink! Stå på, TinaP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreiv for ei lita stund sida at eg kom til å måle og vege meg og registrere det her kun kver måned no. Men eg bare tulla visst :P På min nye matplan og treningsoppsett skal eg måle og vege kver lørdagsmorgen, så då registrerer eg det her også, slik at eg har det på et sted. Er liksom min logg dette her. Men blir kjempeglad for kommentarer uansett altså! :lol:

 

Dei måla eg sender til coachen min er:

 

Midje

Mage

Øvre lår

Nedre lår

 

Så da holder eg meg til dei stedene, og så føyer eg til arm, rumpe osv dei gangene eg har lyst :)

 

Målene min i dag var:

 

Vekt: 78,2 (+0,2 kg)

 

Midje: 82,5 cm (-1,5)

Mage: 102,5 cm (-2,0)

Øvre lår: 62 cm (2,2)

Nedre lår: 51,3 cm (2,8)

 

Så på under 1 veke har minket ganske bra i cm, selv om eg har økt bittelitt på vekta. Lika det eg, men neste gang skal vekta vere under 78 altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekas mål og vekt:

 

Vekt: 76,9 (-1,3 på 1 veke) :lol:

 

 

Midje: 81,7 cm (-0,8)

Mage: 101,5 cm (-1,0)

Øvre lår: 62,2 cm (+0,2)

Nedre lår: 50,6 cm (0,7)

 

Jada, det går nedover! Sjølv eg spiser 2200 kcal kver dag!! Men siden eg ammer spiser eg 700 meir kcal enn ka eg skulle egentlig gjort. Gruer meg til å spise mindre om noen måneder :P

 

Er bare 1,9 kg unna vekta eg klarte å karre meg ned til ved jul i fjor, som var 74 kg! Og da var det heile 8 måneder sida eg hadde født! No i år er det bare 5 måneder sida :D Gleder meg til ny kropp neste sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: I dag blei det umulig å vite helt kva eg vegde, siden vekta viste 3 forskjellige tall! :o/ Så eg veit ikkje hvilket som var rett, men eg TIPPER 78,3, som då er litt opp igjen på vektskalaen... Men denne veka har ikkje gått så bra, og i går hadde eg utskeielsedag deluxe, som gjør at måla mine er på plussiden og ikkje på minussiden.... Så ikkje så morsomme tall i dag.. Skikkelig vanskelig når det er jul! Gleder meg allerede til nyåret, når alle fristelser er borte og man har en automatisk ny start på alt :rolleyes: Men ser virkelig fram til jula først, og mest av alt julekvelden :D

 

 

Midje: 83,1 cm (+1,4)

Mage: 103,2 cm (+1,7)

Øvre lår: 63,5 cm (+1,3)

Nedre lår: 50,6 cm (0,0)

 

Ønsker alle ei eventyrlig jul og et fantastisk godt nytt år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det et nytt år! Og for et år det skal bli!!! :D

 

Men først, ikkje så veeeldig bra målinger, men med tanke på at eg har vert veldig avslappet med tanke på diett og trening i juleveka, så er det ikkje det verste, og det skal raskt forsvinne igjen! Så det så! ;)

 

Vekt i dag: 80,5 kg (+2,2)

 

Midje: 84 cm (+0,9)

Mage: 103,5 cm (+0,3)

Øvre lår: 64 cm (+0,5)

Nedre lår: 50,5 cm (-0,1)

 

På vekta var det størst pluss, men tenk da, kor mye vatn og salt som "koser" seg i kroppen min no etter masse digg julemat og sinnsjukt masse sjokolade..;) Om noen dager blir det andre boller, når alt det er borte! På magen også kommer det fort til å forsvinne. Så eg ser positivt på det! Hadde eg ikkje gått på diett i 2 veker før jul, hadde eg nok vert enda tyngre enn no, så det verste resultatet er det ikkje.

 

Håper alle har en kjempefin start på 2014 og på januar, det har eg! :)

 

- RIKTIG GODT NYTT ÅR -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag: 79,7 (-0,8)

 

Midje: 82,9 cm (-1,1)

Mage: 102,5 cm (-1,0)

Øvre lår: 63,6 cm (-0,4)

Nedre lår: 49,9 cm (-0,6)

 

Meeeegeeeet klar for cheat meal og snopekveld! Men KUN i kveld, ikkje før klokka blir 19.00 :D God helg alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår. Litt opp i jula er ikke så farlig for deg, du er jo så flink til å komme på rett kjøl igjen.

Jeg har en måned til termin og sliter med bekkenet. Har forsøkt å sykle på ergometersykkel hjemme. 10 minutt enkelte dager. Det går greit. Sover dårlig om nettene også så jeg bruker noen timer på dagtid til søvn. Gleder meg til å begynne å trene skikkelig igjen, og spesielt til å jogge igjen, for det var jeg begynt å like noen måneder før jeg ble gravid.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår. Litt opp i jula er ikke så farlig for deg, du er jo så flink til å komme på rett kjøl igjen.

Jeg har en måned til termin og sliter med bekkenet. Har forsøkt å sykle på ergometersykkel hjemme. 10 minutt enkelte dager. Det går greit. Sover dårlig om nettene også så jeg bruker noen timer på dagtid til søvn. Gleder meg til å begynne å trene skikkelig igjen, og spesielt til å jogge igjen, for det var jeg begynt å like noen måneder før jeg ble gravid.

Lykke til videre.

 

Hei! Så kjekt å høre fra deg :) 1 måned til termin ja, det er ikkje lenge. Min lillegutt på snart 6 måneder kom 3 veker før termin, så det kan jo uansett skje når som helst :D Det med å sove dårlig om nettene ja, huff, det er ikkje godt. Det sleit eg og med. Men bra du kan sove litt på dagtid. Håper ellers du har en super start på året. Masse masse lykke til med siste del av svangerskap, fødsel og barseltiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jippi!!

 

Vekta i dag viste 1,7 kg ned på 1 veke, fantastisk!! :lol:

Vekt: 78,1

 

Midje: 82,5 cm (-0,7)

 

Mage: 103 (+1,0) (høh?? :huh: )

 

Øvre lår: 63 cm (-0,9)

 

Nedre lår: 49,6 cm (-0,2)

 

Jeeei, masse forbedringer!! Utenom på magen, DEN skjønner eg ikkje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ukesrapport:

 

Vekt: 78,3 kg (+0,3) :(

 

Midje: 81,9 (-0,3)

 

Mage: 101,8 (-0,8)

 

Øvre lår: 62,4 (-0,3)

 

Nedre lår: 49,2 (-0,2)

 

Ned alle steder på cm sjølv om eg ikkje har vert så flink hittil denne veka. Og opp i vekt.. Har så mye å tenke på, og klarer ikkje å fokusere! Men kommer STERKT tilbake neste veke, da er det seriøst igang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Kor forsvant egentlig motivasjonen???? :o

 

De siste ukene har det gått så trått med vektnedgangen! Eg sliter skikkelig akkurat no, selv om det ikkje er noe anna eg vil mer enn å bli stram, fit og sprek! ka gjør dere for å finne tilbake eller holde på motivasjonen??

 

Denne ukas rapport:

 

Vekt: 79,2 kg (+0,9) :huh:

 

Midje: 82,5 (+0,6)

 

Mage: 102,2 (+0,4)

 

Øvre lår: 62,4 (-0,0)

 

Nedre lår: 49,0 (-0,2)

 

Trenger virkelig noen til å sparke meg HARDT bak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veke 0: (neste veke blir veke 1 på min 12 vekers prosjekt, sida denne veka blir det kun testveke av øvelser og programmet på trening) :)

 

Vekt: Veit ikkje :rolleyes:

 

Midje: 85,5 cm

 

Mage: 106 cm

 

Øvre lår: 64,5 cm

 

Nedre lår: 50 cm

 

Er det mulig?!? Sida eg datt av lasset ei stund, så har eg virkelig noke å ta tak i igjen! Dette er mitt utgangspunkt no, og skal begynne nytt treningsoppsett og diettplan i dag, så dette blir spennende!! B) Om 12 veker skal denne dama ha mista MANGE centimeter, I promise!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter eg Fat Attack!

 

Vekt: Veit ikkje (badevekta er i boss... :rolleyes: )

 

Midje: 84,5

 

Mage: 104

 

Øvre lår: 64,5

 

Nedre lår: 51,5

 

I am ready to loose some fat!! (og samtidig bevare muskelmasse!)

 

It´s all about creating healthy habits, not restrictions :D

 

Ready, set, go!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...