Gå til innhold

Minus 3 kilo til 1. september!


Anbefalte innlegg

Målet med tråden er like enkelt som i de forrige: om du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned! :)

 

Juli gikk sånn bob-bob her, så jeg må nok ta et lite krafttak i august. Treninga gled ut midtveis i juli og kostholdet gikk sånn passe. Målet mitt for denne måneden er vel nærmere 2 kilo, trur eg. Min startvekt: 64,1 kilo.

 

Flere som vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å ja jeg er med!! Starter med en vekt på 74 kg og håper på et greit hopp til første veiing siden vekten har vært nede, og går friskt for 3 kg august!! (haha da blir det ny rekord på en mnd, men hvorfor ikke ;) ) Treningen er bra nå, så skal ha fokus på maten og å få i meg nok protein i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg er med! Starter på omtrent samme sted som både juli og juni, og hvis ikke det blir noen fremgang denne måneden heller må jeg visst gjøre noe drastisk!! Gå på kurs eller noe.... :) Startvekt 81.4 idag 1. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Blir gjerne med på det.

Kom heim fra 14 dager ferie med "All inclusive", sånt viser på vekta.

Rekner med at eindel er vann, men likevel......

 

Vekt i går 85,5kg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Åhh kjenner at dette vil jeg og!

 

 

Har slitt med de samme 2 kiloene siden tidlig i vår. Ned og opp, ned og opp igjen. Drittlei!!

 

Nå har jeg 31 dager på meg... Det er ca 700 gram i uka.

 

DET ER DA FULLT MULIG, om jeg da ikke stiller meg i veien for meg selv... :angry:

 

Vekt i dag: 76,3

 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med! Har alltid hatt lyst til å slenge meg på disse "ned 3 kg"-trådene, og nå etter sommeren trenger jeg litt ekstra drahjelp.

 

Var i dag 71,1, men noe av den siste nedgangen har nok kommet pga sykdom sist uke, men vi prøver allikevel!

 

Lykke til, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu! Her var det mange ivrige! Så bra! :)

 

Oversikten:

 

Missoki: 74 kg

Sivalur: 81,4 kg

Niara: 98,5 kg

Meline: 73,1 kg

Dolly Duck: 74,2 kg

Truho: 88,1 kg

Pat: 85,5 kg

Frktroll: 76,3 kg

Floka: 89,7 kg

Hemulen: 87,7 kg

Labbis: 71,1 kg

Glee: 72 kg

Amu: 83,1 kg

Bijou: 64,1 kg

 

We can do it! :) Og vi har plass til flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også :-D datt litt ut på slutten forrige måned men vekta endte på 62,7 kg.

 

Så min startvekt er 62,7 kg og målet mitt er ned 2 kg!! oog komme skikkelig i gang med trening igjen ;)

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Jeg har virkelig hatt ferie fra slanking og alt så her har jeg plussa på vekten 4,2 kg på to uker!!!!! Starter med vekt 66,5 kg! Motivert som bare det!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første innveiing og ned 800 gram og jeg puster lettet ut! Heftig utskeiing i bryllup i helgen, har ikke jeg har spist så mye sukker og tøys på over ett år! Kjenner at det trengs å rense ut nå. Men ny vekt 73,2kg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Missoki! :D

 

Her har jeg gått ned skarve 100 gram siden onsdag, men superfornøyd ettersom jeg hadde et 3-dagers langt etegilde fredag-søndag. Nå gleder jeg meg bare til hverdagen, for nå skal jeg begynne å trene igjen, etter en pause på 3 uker eller noe. Føler meg dvask som en pudding! B)

 

Har oppdatert dere siste påmeldte på lista også!

 

Oversikten:

 

Missoki: 74 - 73,2 (-0,8 kg)

Sivalur: 81,4 kg

Niara: 98,5 - 97,3 (-1,2 kg)

Meline: 73,1 - 71,3 (-2,0 kg)

Dolly Duck: 74,2 kg

Truho: 88,1 kg

Pat: 85,5 kg

Frktroll: 76,3 kg

Floka: 89,7 kg

Hemulen: 87,7 kg

Labbis: 71,1 - 71,6 (+0,5 kg)

Glee: 72 kg

Amu: 83,1 - 82,3 (-0,8 kg)

Snupsipups: 75,6 kg

Sunnyside: 68,4 kg

Eml87: 62,7 kg

Stairway: 78,2 kg

Jqulin: 66,5 kg

Bijou: 64,1 - 64,0 (-0,1 kg)

 

Ny uke, ny frisk, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, bravo!!

 

Litt verre her i gården, jeg har gått opp ca 500 g. Æsj. Men det ante meg at det kom til å gå sånn, siden startvekten jeg oppga var målt etter tre dager nesten uten matinntak pga sykdom. Ikke så rart å gå littegranne opp igjen når jeg begynner å spise igjen kanskje... :blink:

 

Men på den lyse siden, så har jeg kommet i gang med trening. Det er deilig. Lykke til den kommende uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...