Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :-)

 

Beklager aaaalt for sent svar. Men det har bare vært så mye i det siste. Og det blir ikke mindre fremover :-/

Hvordan gikk eksamen? Og hvordan går det med deg?

 

Jeg har eksamen om 8 dager og sommerferie om 10. Det betyr masse forberedesle og lesing osv og ting som skal gjøres i leiligheten før sommeren. Jeg vil gjærne fortsettw å skrive med deg, så vi kan motivere hverandre :-) men jeg har ikke overskudd til å tenke på kost og trenibg osv akkurat nå. Dessuten går jeg ikke ned i vekt noe særlig. Så skal ta en del tester hos legen min den 14. Juli. Vitamintester og stoffskifte og sånnt. Bare for å sjekke. Men sansybligvis går alt bedre når jeg kommer hjem til sommerferie, ser kjæresten min igjen og vi kan trene sammen osv :-)

 

Håper alt er bra med deg :-)

 

Hei!

 

Her går det heller ikke veldig bra...:/ Vet ikke hvorfor.. Spiser bra på dagen, men må lissom ha noe på kvelden.. Uvane det der altså. Og jeg spiser kvelds i tillegg! Liker ikke å tenke på vekt, veiing og alt jeg ikke bør spise, så jeg gjør det motsatte. Jeg trøkker ikke i meg, men hadde en Nero sjokolade i kjøleskapet og poppet meg litt popcorn. Ah! MÅ skjerpe meg! Er en evig søtmons!

Var i 30-års lag på lørdag med påfølgende dagen-derpå i går, og i går ble det altfor mye sjokolade.. Og popcorn. Og kake og is...(var i bursdag med guttungen, og fysen som jeg var... Blæ.. Må lære å si NEI!

 

Uff og uff.. Tenkte å komme igang med trim igjen i morra eller onsdag. Bare jeg kommer i gang igjen, får jeg blod på tann. Så jeg må ut å løpe og gå!:-)

 

Uff.. Kjenner det eksamenspresset, ja..! Forstår hvordan det er i denne perioden. Ikke lett å fokusere på mat.. Jegvhåper å bli flinkere nå som jeg er heeelt ferdig på skolen. Jeg fikk forresten B på fremføringen og B på den skriftlige hovedoppgaven. Veldig glad og fornøyd!:-))

 

I morra er det bursdag med pølser og kaker hos niesa mi, og på onsdag er det bhg-avslutning med kaker og mag. Alltid noe kos:/ (Selv om jeg ikke er noe kakemenneske (jeg liker det jo selvsagt), må jeg lissom ha et lite stykke.

MÅ rett og slett tenke litt mer og spørre meg selv: Hva er viktigst - søtsug eller vektnedgang?

 

Vil ned minst 5 kg (helst 7), og håper å komme skikkelig i gang igjen på onsdag el torsdag(eller i morra?), når jeg får trimmet litt igjen:-)

 

Vi kan skrive litt her hvis vi har lyst da, om det hjelper på motivasjonen, ellers kan vi vente til du er ferdig med eksamen.

Har egentlig lyst til å prøve 7-14 dager uten snop, men deg klarer jeg bare ikke. Vet søtsuget avtar etter hver dag, men jeg hater å ikke kunne ta en når jeg "vil" eller har lyst. Har jo masse bær, så skal prøve å bytte litt over til det:-))

 

Masse lykke til med eksamen! Det nailer du! Og den vekta får du ta senere. Jeg skal fokusere mest på trim, da pleier jeg ikke å ha så lyst på sjokolade. Så håper det funker denne gangen også :-)

 

Snakkes!

 

Magenta

 

Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Fysiorikke

Heihei :-)

 

Hvordan går det?

Lurte på om du kanskje ville bli venner på facebook så er det litt lettere å mitivere hverandre osv?

 

Jeg klarte desverre ikke eksamen så den må tas opø igjen 15. August. Men jeg MÅ komme i form og slanke meg forde. For jeg skal nemlig jobbe 2 måneder på Beitostølwn helsesportsenter. Og der er alle kjempe trente osv osv. Så jeg må bare for å ikke føle meg feit blandt de andre osv. Og ikke minst for å være i bedre form enn pasientene! Spist masse godteri og god mat og bare kost meg nå etter eksamen. Men i dag startet alvåret.

 

Startet dagen med 50 min powerwalk med svigermor, yofhurt og mysli til frokost, litt druer til mellom og snart en liten sjapp lunsj. Her spises middag i 17 tiden så.

 

Håper alt er bra og at vi snakkes på facebook :-) Rikke Schmith btw ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...