Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Takk så mye for hyggelig velkomst!

Er så motivert nå. Pleier å tenke: "Pytt sann, er jo bare en skoloaderute, hvor ille er det egentlig?" Men det er det, for når jeg tar en klarer jeg ikke alltids å stoppe der gitt :blink:/>

Godt å høre at jeg ikke er alene! Sjokkis er jo helt vanvittig godt, blir jo helt lykkelig når den smelter på tunga. Mmm!:)/>

 

I morgen er det veiedag og det har vært en skikkelig motivasjon i dag! Det at jeg skrev inn her i går og visste at jeg kan jo ikke komme å si i morra:" Øh.. Jeg spise en sjokolade og en pose potetgull for jeg var så fysen". Nei, i dag har jeg spist bra måltider (som resten av uka), en posjon middag (kalkun) hos svigermor og ingen snop :-))) Ble litt is til dessert, men jeg kan jo rett og slett ikke si nei når vi sitter 10 stk til bords og får servert 4 ulike desserter... Jeg er ikke så overvektig at jeg må være SÅ nazi... Så om den isen henger på, får jeg heller gå en halvtime ekstra ;)/> Må okse seg litt. Har vært så flink resten av helga atte. 1 godtedag på 7 dager...! DET er lenge siden sist. Håper det får utslag på vekta i morra.

Målte meg for 1,5 uke siden, så skal fortsette med det fremover hver uke eller annenhver.

 

Ser dere på "Tv 2 Sporty gjør livet lettere"? Syns det er så bra og utrolig motiverende program! :-)

Hjelper at det er på søndagskvelden :-) Ser fem til en strammere kropp!

 

Håper dere har hatt en fin helg!

God uke ønskes dere alle! Gode valg i hverdagen har mye å si! Tenk ett måltid av gangen, det hjelper meg ;)/> Og om jeg starter med å spise riktig kcal til frokost (eneste måltidet jeg veier), gjør jeg bedre valg resten av dagen. Et tips!;)/>

 

I morra kveld er det håndballkamp på plakaten, etter halv dag på skolen.

 

SnAkkes!

 

-Magenta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Ble litt surr med innlegga i går, ble litt kopiering osv, lenge siden jeg har skrevet noe inn her ;-)

 

Jeg har vært på vekta i dag og den viste -1,3 kg! :-) Fra 69,4 til 68,1 kg :-) I tillegg hadde jeg gått ned 1cm på rumpa, under bysten og rundt midjen. (Målte meg første gang denne perioden for 10-11 dager siden)

Så dette har vært en bra uke :-)

 

Hvordan har det gått med dere andre? Eller dere har kanskje ikke veiedag i dag?

 

God mandag, hvertfall! Snart avgårde til skolen:-)

 

-Magenta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skriver litt jeg, hjelper å få ned noen ord selv om ikke alle er på nett her daglig ;)

 

Jeg har vært så fysen i dag, har tygd Lakerol til den store gullmedalje..! Fikk tante rød på besøk i dag, og da er det spesielt ille.

Jeg har heldigvis klart meg dagen og kvelden gjennom. Lå å hutra og frøs under teppet et par timer i stad (under de to verste timene med søtsug), og da orka jeg ikke reise meg opp for å ta en mørk sjokoladebit engang. He he :-)

Forresten så gjorde jeg noe med det. Måtte jo til slutt tisse, og da måtte jeg jo reise meg. Tok likesågodt 10 min styrke...! Da fikk jeg igjen varmen og den varer ennå :-) Så det var deilig!

 

Etter jobb i dag er det tid for skole igjen i morra!:)

Tenkte jeg skulle snikveie meg i morra, men med tanta her, frykter jeg et høyere tall enn jeg egentlig er på. Pleier å bli 0.5-1 kg mer i den perioden.

 

God kveld og uke videre :-)

 

-Magenta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Veklommen Magenta!! Gøy med noen flere her inne! Bra du er aktiv her også, det motiverer! :) Jeg er desverre ikke så akriv her som jeg ønsker, dagene går bare for fort desverre! Men prøver å innom 1-2 ganger i uka.

 

Artig å lese om deg, for mye av det du skriver handler like mye om meg ;) Så du passer nok godt inn her! :D (ELSKER SJOKOLADE!! :P )

 

Veiedag her i dag (har onsdagene), og vekta viste 66,2 og ikke det jeg hadde håper etter en uke med strengt kosthold! Trente 5 ganger forrige uke også, så det var ikke motiverende start på dagen. :mellow:

Hvordan har det gått med deg anonym??

 

Målet mitt er også 62-63 (selv om BMI kanskje sier >60) Jaja, holder jeg meg på 62-63 skal jeg være fornøyd!

 

Gleder meg til å følges og backe hverandre fremover! Ha en flott dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Heihei! :)

 

Flinke dere er!!! :lol:

Og gratulerer med et flott resultat Magenta, det er imponerende!!

Håper det løsner litt etter hvert, Linnis, er jo noen ganger det går litt tregt.. Du gjør i alle fall en utrolig god jobb som det bare er å ta av seg hatten for. ;)

 

For meg har det vært litt for mange utskeielser denne uka, så har gått opp litt... Er på 64,5 så ingen krise, men vil ta meg selv litt i nakken slik at jeg kommer innafor der jeg liker meg best igjen :) Driver og klatrer og det har også blitt litt styrketrening! Har begynt med enkle øvelser som planken og armhevninger etc.

 

Ha en fortsatt flott uke!! Kjekt at det er litt mer liv her på tråden nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Veklommen Magenta!! Gøy med noen flere her inne! Bra du er aktiv her også, det motiverer! :)/> Jeg er desverre ikke så akriv her som jeg ønsker, dagene går bare for fort desverre! Men prøver å innom 1-2 ganger i uka.

 

Artig å lese om deg, for mye av det du skriver handler like mye om meg ;)/> Så du passer nok godt inn her! :D/> (ELSKER SJOKOLADE!! :P/> )

 

Veiedag her i dag (har onsdagene), og vekta viste 66,2 og ikke det jeg hadde håper etter en uke med strengt kosthold! Trente 5 ganger forrige uke også, så det var ikke motiverende start på dagen. :mellow:/>

Hvordan har det gått med deg anonym??

 

Målet mitt er også 62-63 (selv om BMI kanskje sier >60) Jaja, holder jeg meg på 62-63 skal jeg være fornøyd!

 

Gleder meg til å følges og backe hverandre fremover! Ha en flott dag!! :)/>

 

 

Takk! :-) Sjokolade (melkesjokolade) er det jeg er svakest for her i liver. Har ingen trang til å spise gjærbakst, kaker, kjeks ol, men sjokkis... DET bedrer livskvaliteten azzå;-) He he.

 

Virker som om vi har samme mål, jeg vil ned til 62-63, der trives jeg best. Det var da vekta nesten blinka 70 (69,4, for å være nøyaktig :P) etter jul, at jeg tenkte at nok var nok. Jeg er 1.65 høy, så da passer 62-63 meg perfekt :-) Jeg vil bli raskere til å løpe, føle meg lettere på tå og med mer energi. Jeg spiser sunt på dagtid, egentlig alle måltider, men det er snoper som er verst. Eller, ikke alltid jeg spiser sunt sunt da, er jo menneske jeg og, men kroppen får det bedre med knekkebrød, lettost, sunn frokostblanding, frukt og grønt (avhengig av flere om dagen!), så jeg vet hvor jeg gjør feil. Men på 10 dager nå har jeg kun spist godis en dag! EN! Bortsett fra en twist i skolekantina i dag, men der hjelper meg over det verste suget, så det er jo tross alt bedre enn en hel sjokolade :) Kan ta en sånn liten knert om det blir ille. Da er det bedre å dempe det litt med en bit eller to, frukt funker ikke.

Men har gått veldig bra uten foreløpig :-) I dag hadde jeg bare LYsT på en, helt bevisst :-)

Deilig følelse:-)

 

Gleder meg til godtedag fredag og til veiing mandag! Får håpe helga går bra.

 

Snakkes og lykke til med målene deres!

 

-Magenta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)/>

 

Flinke dere er!!! :lol:/>

Og gratulerer med et flott resultat Magenta, det er imponerende!!

Håper det løsner litt etter hvert, Linnis, er jo noen ganger det går litt tregt.. Du gjør i alle fall en utrolig god jobb som det bare er å ta av seg hatten for. ;)/>

 

For meg har det vært litt for mange utskeielser denne uka, så har gått opp litt... Er på 64,5 så ingen krise, men vil ta meg selv litt i nakken slik at jeg kommer innafor der jeg liker meg best igjen :)/> Driver og klatrer og det har også blitt litt styrketrening! Har begynt med enkle øvelser som planken og armhevninger etc.

 

Ha en fortsatt flott uke!! Kjekt at det er litt mer liv her på tråden nå! :D/>

 

Tusen takk for det:-)

Kjempe bra at du har klart å komme igang med litt styrke da, alt hjelper!;-)

 

Vekta di høres jo veldig riktig ut for deg og syns du har vært kjempeflink!

(Du også Linnis:-) ) Dette skal vi klare sammen -jeg er hvertfall supermotivert! Var nesssten jeg gav etter for søtsuget i stad, men tenkte på målet mitt og at disse 10 dagene ikke skal ødelegges av noe sug for noe jeg kan vente et par dager til med. Jeg ser for meg selv i bikini og at jeg ikke skal ha noe dissemage og føle at jeg må sitte mer i strandstolen enn opp og ut i vannet med barna;)

 

Har dere en godtedag? Hva gleder dere mest på å spise da?:-)

Og hva liker dere best å trene?

 

Klemz Magenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hei igjen!

 

Stakk bare kjapt innom før jeg tar kvelden her. Var å så hobbiten med ei venninne for litt siden og det var bare så gøy!! (Åh har dere hørt den kjempefine sangen "I see fire" som er laget til filmen? Hvis ikke, gjør det! ;)) Vi spiste et fornuftig smørbrød først da vi begge kom fra jobb og ikke noe snop ^_^

 

Ha en kanonfin helg alle sammen!! Nærmer seg jo med stormskritt :) :) Gleder meg til å høre fra dere.

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Oi, Magenta, glemte jo helt å svare på det du spurte om!

 

Jeg har ingen bestemt godtedag egentlig. Fredag eller lørdag :) :)

Liker veldig godt Sørlandschips :D HAr litt dilla på det nå.. :huh:

 

Jeg elsker å jogge. Det er ikke bare fysisk trening for meg, like mye mentalt!! OG klatring er en ny favoritt! Handler mye om det mentale her også, det med å overvinne frykt og vilje til å komme seg opp!!

 

Hva med dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Magenta, glemte jo helt å svare på det du spurte om!

 

Jeg har ingen bestemt godtedag egentlig. Fredag eller lørdag :)/> :)/>

Liker veldig godt Sørlandschips :D/> HAr litt dilla på det nå.. :huh:/>

 

Jeg elsker å jogge. Det er ikke bare fysisk trening for meg, like mye mentalt!! OG klatring er en ny favoritt! Handler mye om det mentale her også, det med å overvinne frykt og vilje til å komme seg opp!!

 

Hva med dere da? :)/>

 

 

Hei!

Nei, den sangen har jeg ikke hørt gitt. Skal sjekke den ut ;-)

Så bra du holdt deg unna godisen da! Imponerende! Klapp på skuldra ;-)

 

Treningen jeg gjør må være gøy, det er viktig. Jeg liker å gå raske turer, en Joggetur er også deilig (når dagsformen er bra ;-) Jeg er egentlig ikke noen "løper", om jeg kan si det sånn. Aldri likt det, men fant ut at det var veldig effektivt og såå deilig etterpå for noen få år siden, så tar en tur innimellom. Var med på 3 løp i fjor( bare 5 kilometre), og skal løpe 3 i år også. Så målet er å bli litt lettere og raskere innen den tid ;)

Jeg spiller jo også håndball og er keeper. Spilte i 13 år, frem til jeg var 20, og for 1 år siden (etter 11 års pause startet jeg på et damelag i nabobyen. Kjempegøy!:-)))

Tar også litt styrke innimellom, men bare ca 15 min hver gang. Jeg er ikke så glad i det, men vet hvor viktig det er å bli sterk og, ikke bare trene kondisjon. Har begynt å ta litt innimellom, når jeg pusser tenner, venter på revansj skal koke eller noe annet.

 

Jeg har frøken Rød denne uka og sliter litt :/ Uff... Helt rart Åssen kroppen blir. Spiste 120 går sjokolade og poppet meg popcorn i går. I dag spiser jeg litt saltpinner med et glass vin eller to ved siden av. Alt er helt bevisst, jeg har gjort valget etter å ha tenkt meg meg om, og tar heller godteri resten av helga. Pga uka kommer jeg nok ikke til å veie meg før på onsdag, ellers blir jeg hvertfall skuffa.

Maten har gått veldig fint da:-) Den er virkelig kommet inn og jeg har vært hjemme med lekser og husvask i hele dag. Rakk ikke trene, og i dag er været helt forferdelig her i Sandefjord, så treningen har uteblitt. Skal ut å gå på ski med ungene i morra og spille kamp på søndag, så blir ikke helt stillestående i helga :-)

 

Ha en fin helg!

 

- Magenta -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, den sangen har jeg ikke hørt gitt. Skal sjekke den ut ;-)

Så bra du holdt deg unna godisen da! Imponerende! Klapp på skuldra ;-)

 

Treningen jeg gjør må være gøy, det er viktig. Jeg liker å gå raske turer, en Joggetur er også deilig (når dagsformen er bra ;-) Jeg er egentlig ikke noen "løper", om jeg kan si det sånn. Aldri likt det, men fant ut at det var veldig effektivt og såå deilig etterpå for noen få år siden, så tar en tur innimellom. Var med på 3 løp i fjor( bare 5 kilometre), og skal løpe 3 i år også. Så målet er å bli litt lettere og raskere innen den tid ;)/>

Jeg spiller jo også håndball og er keeper. Spilte i 13 år, frem til jeg var 20, og for 1 år siden (etter 11 års pause startet jeg på et damelag i nabobyen. Kjempegøy!:-)))

Tar også litt styrke innimellom, men bare ca 15 min hver gang. Jeg er ikke så glad i det, men vet hvor viktig det er å bli sterk og, ikke bare trene kondisjon. Har begynt å ta litt innimellom, når jeg pusser tenner, venter på revansj skal koke eller noe annet.

 

Jeg har frøken Rød denne uka og sliter litt :/ Uff... Helt rart Åssen kroppen blir. Spiste 120 går sjokolade og poppet meg popcorn i går. I dag spiser jeg litt saltpinner med et glass vin eller to ved siden av. Alt er helt bevisst, jeg har gjort valget etter å ha tenkt meg meg om, og tar heller godteri resten av helga. Pga uka kommer jeg nok ikke til å veie meg før på onsdag, ellers blir jeg hvertfall skuffa.

Maten har gått veldig fint da:-) Den er virkelig kommet inn og jeg har vært hjemme med lekser og husvask i hele dag. Rakk ikke trene, og i dag er været helt forferdelig her i Sandefjord, så treningen har uteblitt. Skal ut å gå på ski med ungene i morra og spille kamp på søndag, så blir ikke helt stillestående i helga :-)

 

Ha en fin helg!

 

- Magenta -

Så mye skrivefeil!! Skal lese gjennom før jeg poster neste gang ;-)

Jeg tar heller GODETEFRI resten av helga. Og ikke venter på revansj, venter på tevannet ;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga over og jeg har syndet. Og syndet, og syndet....

 

Ny strategi, dette funka ikke. Her blir det veiing på fredager, ikke noe snop i hverdagen, kun lørdag og søndag.

Mannen kjøpte seg en spinningssykkel i dag, og den skal stå i den ene stua. Så får vi senom jeg får tatt noen runder på den innimellom:-) Er hvertfall motiverende med en sykkel tilgjengelig!:-)

 

Jeg går nok ikke fort ned med snop to dager i uka, men det er sånn JEg må gjøre det, så får jeg se hvordan det går. Da får det heller ta lengre tid med vektnedgangen, jeg må ha noe jeg kan leve med.. Skal trene mandager, torsdager og fredager, og jeg har som oftest kamp i helgene, så det burde jo bidra litt ;-)

 

Veier meg neste fredag, har jeg en god snikveiing innen den tid, kommer jeg tilbake til det :P Har hatt mensen hele helga og jeg veg ikke hvordan det er med dere, jeg blir helt hol på alt søtt. Alle måltider har gått fint, men har blitt 2 glass vin, smågodt og sjokolade. Og popcorn... Skjemmes...:/

 

Vel, ha en fin uke!

 

-Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hei hei!

 

Det er bare å riste av seg det som er gjort tenker jeg, og rette seg opp igjen og gå på. Føler det må gå an å ha litt snop av og til så lenge en er bevisst på mengde og hva en putter i seg ellers. Jeg går på smeller hele tiden altså så du er ikke alene! ;) Stå på!!! :D

 

Jeg har en stor nyhet å fortelle egentlig, for nå er jeg blitt forlovet!!! :D Det skjedde på fredag og det føles bare helt fantastisk!!! Kommer nok til å flikke på kiloene nå framover for å se strålende ut på selve bryllupsdagen! :) :) Har ikke satt dato enda... :D :D :D

 

GOd uke til dere alle!

Klemmer herifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende ord, anonym87!:-)

 

Og GRaTULERER så mye med forlovelse!!:-))) Så moro! Kan tenke meg at motivasjonen kom nå, ja;-) Jeg har vært gift i 5,5 år og husker både bryllupsdagen(selvsagt!), OG dagen vi ble forlovet veldig godt :-)

Gratulerer igjen!

 

I dag har jeg trent på den nye spinningssykkelen :-) Ble 30 min inkl intervaller, samt 20 min styrke på stuegulvet :-) Deilig!

I går spilte jeg håndballkamp (2*30 min). (Jeg er keeper serru, og i går var jeg alene om plassen i buret;)

 

Ikke noe snop i dag -check!

 

God uke ønskes dere som følger med ;-)

 

-Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

GRAULERER SÅ MYE ANONYM!!!! Så glad på dine vegne!! :wub:

 

Og så er det så kjekt å lese alt dere skriver, og jeg syns dere er kjempe flinke begge tu! Vet velig godt hvordan det er å skli ut Magenta, og som Anonym sier, det er bare å reise seg og se fremover! :)

 

Her er det fortsatt travelt med trening, følge opp barna, jobbe, sove nok og spise rett..... Er det rart dette er vanskelig?!?! :lol:

 

Vekten min i dag viste 65,8, og ned 400g siden sist.... Skulle gjerne sett det var mer, etter 5 gode treningsøkter og sunn mat. Men så tok jeg målebåndet, og det viste hele 3 cm ned rundt magen fra forrige uke, så da er jeg fornøyd på et vis likevel.... :)

 

Jeg har godtedag på lørdag, og da blir det mokkabønner og et glass vin. Men nå er det klubb i kveld, og neste onsdag (har to klubber) så da blir det nok en øøøøør liten dessert det også..... :huh: Men ellers kjører jeg ganske likt opplegg som deg Magenta, på matfronten.

 

Når det gjelder trening så er jeg veldig varierende i hva jeg gjør. Alt fra spinning/styrke, jogging, step, høypuls, styrke osv.... Alt ettersom :) Liker å trene og "må" trene 3-5 ganger pr uke for å føle meg opplagt og i form... :)

 

Ha en fin dag dere flotte jenter, og stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Linnis!:-) Husker ikke hva du veide sist, anonym, men du hørtes fornøyd ut!:-)

 

Jeg skled jo helt ut forrige helg, 3 dager med snop..! Blæ.. Vekta viste ca det samme som da jeg startet (69,4 til 69,3), så jeg trodde jeg hadde ødelagt alt for hele den uka her og. Men nå er veiedager min fredag og jeg veide 67,7,

 

Mandag 6.jan: 69,4 kg

Mandag 13.jan: 68,1 kg (-1,3 kg)

Mandag 20.jan: 69,3 (opp 1,2 kg, tilsammen -100 gram...)

Fredag 24.jan: 67,7 kg ( -1,6, tilsammen - 1,7 kg) Glad og overrasket!:-))

 

I dag var jeg på Karsten og Petra med ungene, og det ble popcorn og et lite Eventyr. Ble litt mer smågodt og sjokolade på kvelden. Vi svinga innom macern etter kinoen (rakk ikke middag før filmen startet og vi er kanskje der 2 ganger i året). Tok takeaway, men jeg kjøpte ikke noe. Ikke noe problem å avstå fra det!

 

! Har trent en håndballøkt og en spinning + styrkeøkt denne uka og ellers vært i mye aktivitet. Har heller ikke spist noe godis før i dag:-))))

I morra er der kamp igjen.

Jeg begynner å bli litt smålei håndball nå og det går mange helger... Startet opp igjen for ett år siden, etter 10 års "pause". Har spilt i 14 år. Men nå er ikke den sammen gleden der lenger, kjedelig å dra dra på trening og jeg har ikke den samme lagfølelsen for dette lager som jeg har hatt med de tidligere lagene jeg har spilt på. Elsker å spille kamp, andrenalinet er på topp, men det holder ikke bare å skulle glede seg til kamp. Jenta mi spiller både håndball og fotball, så det går mange helger med til turneringer for henne og omtrent kamp hver helg for meg. Så vi får se når sesongen er slutt i mars...

 

Til uka (drar søndag) drar jeg på studietur til Voss. Aner ikke Åssen mat vi får, men spiser etter tallerkenmodellen. Vi skal være mye i aktivitet, og vi koser oss nok på kveldene. Aner ikke hvorsnandef blir. Skal bo på et pensjonat ved Ole Bull Akademiet. Jeg kommer nok ikke tilbake med noe oppdatering før neste fredag. Spent på veiing da ja!:-) Får håpe jeg klarer å motstå snoper i uka. Vi skal ut å spise onsdag og da skal jeg kose meg.

 

God helg!:-)

 

Mvh Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hallo jenter!

 

Hvordan har helgen vært? Håper dere har hatt det fint og kost dere med måte. :)

Høres ut som du har det travelt med mye håndball Magenta! Selv elsker jeg å se håndball, og har en datter som spiller, så jeg tror nok det hadde blitt litt mye om jeg skulle drevet aktivt også..... Flott på Voss! Gled deg, og kos deg og vær i aktivitet! :)

 

Her har det vært en SUPER helg!

I går startet dagen med trening, og så var det kos med familie og venner utover dagen. (Litt mye smågodt om kvelden men.... ) I dag har vi vært på ski, og på bading, og nå ligger jeg rett ut på sofaen, og prøver å stå imot søtsuget i kroppen.... Fant derfor ut at jeg skulle innpå her, så ble det kanskje litt lettere å holde meg i skinnet :P

 

Ønsker dere en super uke, og er spent på veinga vår :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Da var det onsdag igjen, og tid for rapportering av vekt.... :P

 

65,4 i dag og ned 400g... Og 1 cm til på målebåndet. Helt ok, selv om jeg selvsagt skulle ønske det var en kilo i uka heller :lol:

 

Håper å høre fra flere her inne.... :rolleyes:

 

Finfin onsdag alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hallo!

 

Supert resultat Linnis!!! Blir spennende å høre fra Magenta også :) :)

 

Her viste vekta 63,1 i går så jeg er veldig glad og fornøyd med det! Skal prøve brudekjoler i neste uke, så er glad jeg er "der jeg liker meg best" :)

 

Nå skal jeg lage middag her, så vi snakkes!

 

Klemmer herifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, dere!

 

Gratulerer med flotte resultat på begge to!!:-))) Flinke dere har vært!

Da jeg satte meg på toget til Voss, glemte jeg fullstendig alt som heter vektreduksjon og null snop:P

Uff.. Men har kost meg gløgg ihjel!

Har dansa 5 timer, 1 time OPP et fjell og ellers MASSE aktivitet. På Ole Bull akademiet er det trapper og atter trapper, og jeg har flydd i de dagen lang. I tillegg har jeg vært mye ute og gått opp og ned bakken til pensjonatet vi var :)

Så, har nok blitt sterkere i stumpen og leggene, men vekta gikk ikke ned. Kan jo nevne NOE av det jeg har spist: (selv om jeg egentlig burde la være..:P

 

2 1/2 flaske vin..

Litt potetgull og saltpinner

120-130 gr sjokolade

Ett kakestykke (bursdag der borte)

Noe vingummi fra Nidar (pose)

Og popcorn da jeg kom hjem i går kveld (poppa en hel kjele..)

 

Hvor mye er dette i kalorier?! 3000?? I tillegg spiste jeg ships og burger en dag da vi fikk raspeballer. DET eter jeg ikke altså.

 

Har jo dansa og gått i trapper hele uka, så jeg MERKER ikke noe forskjell, ikke stor forskjell hvertfall. Har ikke tort å veie meg. Jeg kan komme med vekta her på mandag.... Uff. Og uff!

Glemte heeelt alt som var å kose seg en dag. Aner ikke hvorfor jeg har spist alt det jeg har (sjokoladen og smågodten fra Nidar). Det kunne jeg jonsteengt tatt spart meg for.. En 100 gram og 2-3 eventyr + en Nero på toget. Jeg er sånn at snop er kos jeg. Oppvokst sånn... Jeg er jo ikke overvektig, men ikke i den kroppen jeg ønsker å være. Tenker helt feil, at "litt går bra, er jo bare, er jo lørdag, fredag, er jo på tur", osv. Flere som meg? Men har jo gode uker også! Men "tur-begrepet" = kos = snop. De jeg bodde på rommet med var jo ikke så snopete, de tok bare en bit i ny og ne. Vin ble det nok på alle, ble flere kosekvelder ute, med quiz og middag. Ikke "disco" og hæla i taket.

 

Nei, nå får det bli en bedre uke matmessig til uka. Det går nok veldig fint :-) Det har bare vært en vel "overspist" uke den som var. Fikk i meg måltidene som ble servert og masse frukt. Men spiste endel brød. (Pleier å spise knekkebrød), for vi måtte lage lunsjpakke hver dag. Da er det ikke godt med knekkebrød og pålegg:P

 

Vel, det er lørdag og litt sjokolade er inntatt. Får starte på ny frisk på mandag. I morra blir det aking:-) Minste er syk, men skal ta med eldste, i regi av Turlaget er i byen.

 

Fortsatt god lørdag og helg!

Og anonym87: kan ikke du skrive vekta du hadde sist eller i det minste hvor mye du har gått ned når du har vært på vekta. Når du bare skriver tallet husker jeg ikke hvorsnandef stod til forrige uke, og da blir det vanskelig å følge med ;) Håper det er greit!

 

Snakkes;-)

 

-Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Får ikke sove, så tok meg like så greit en tur inn her ;)

 

Hørtes ut som du har kost deg Magenta! Er ikke så lett å ta sunne og gode valg når man er på tur, kjenner meg igjen der. Skal begynne å skrive hvor mye jeg har gått ned/opp fra forrige gang. (-0,7 kg forrige uke) Men nå vil jeg bare holde meg stabil. Jeg er 175 cm høy så vil ikke gå ned så mye mer. Men kan være vanskelig nok å holde vekta stabil, i alle fall for en søtmoms som meg! :P

 

Ønsker dere en super uke!

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja jeg koste meg veldig :-) I ettertid er jeg mer glad for det enn at jeg gikk ned i vekt. Noe kunne selvfølgelig vært unngått, kunne spart meg for noen av de gramma med sjokolade, men... Spist er spist.

 

Vekta i dag var + 500 gr. (68,2 kg). Det er egentlig helt greit, kosen var verdt der, så da får jeg bare brette opp ermene og fortsette :-)

Var i svømmehallen med eldstesnupp i går, og svømte 25 min bryst mens hun lekte med et par venninner i samme basseng. Deilig å få gjort to ting i en smekk;-) I kveld har jeg gått 1time tur med naboen, en tur vi pleier å ta hver mandag. Skulle tatt styrke, men orket bare ikke i dag.

Ikke noe snop i dag:) (Syns mandag er den aller verste dagen å "komme seg gjennom".

 

I dag har jeg funnet en vanvittig god kveldskos! Mango!:-) Ja, det er vel ikke akkurat en nyhet i butikken, men jeg kan ikke huske sist jeg spiste det. Sleit så med å få åpna den driiten, så ut som ei ribba høne den magngoen, og det gjorde jeg jo i dag og :P Men, så godt! :-)) Nydelig! Tror jeg skal ha på litt vaniljekesam neste gang, bare for å variere litt. Er jo egentlig bare god som den er;)

 

I morgen er det jobb, tannlege med minsten, tilbake på jobb, fotballtrening med eldste før jeg må skrive ferdig en oppgave i morra kveld. Blir ikke noe tid til trening da.

 

Ha en fin uke alle sammen! :-) (målet mitt til fredag er 67,5 kg).

 

- Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...