Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Hallo!

 

Spent på resultatet ditt i morgen Magenta, syns du er flink og ikke stresser... Det gjør jeg innimellomm.... :unsure:

 

Hvordan går det med Anonym?? Er du her??

 

Her var det ok resultat etter alt styret forrige uke. Landet på 64,0, ned 100g fra sist. Og 1 cm rundt livet, og det er HELT ok!! :rolleyes:

 

Når det gjelder kneet har jeg betennelse i slimposene i høyre kne. Jeg går på betennelsesdempende, og er mye bedre. Jeg får også lvo til å trene alt som ikke gjør vondt heldigvis! :) Men gåturer er det værste, så det blir det lite av.... :unsure:

 

Ha en fin torsdag alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg landet på 67,3, og ble positivt overrasket!

 

Ikke sikkert jeg blir like positivt overrasket til fredag...:/ Har kost meg veldig, men egentlig mindre enn jeg pleier faktisk. Ble kjeks og vin på torsdag (veide meg på morgenen da jeg viste at det hadde blitt et dårlig resultat på fredag ...:P..

Fredag ble det en 42 gr sjokolade, lørdag var jeg på venninnefesf med asiatisk og sjokoladedessert. Her fikk vi ulike viner til maten også ble det saltpinner. Ikke det verste;-) I vår var jeg rimelig fyllesyk, noe jeg aldri blir! Men drakk drink, baileys rød og hvitvin og satt stort sett hele kvelden og skravla. I går spiste jeg ikke mye. En liten lefse til frokost (det jeg fikk i meg da jeg lå kvila som en slange i sofaen til venninna mi. Sov over. 2 skiver, hjemmelaga/stekt hamburger m litt chips og litt frokostblanding til kvelden. Ble en liten is og 2 sjokoladebiter. Ikke noe potetgull eller smågodt i helga, ikke i går dagen derpå engang! Helt utrolkg, men jeg var så uggen. Ble vin torsdag og lørdag da...:/ Men koste meg gløgg!:)

 

Trente 3-4 ganger forrige uke og skal ut å gå med naboen nå kl 10. Fri fra skolen - holder på å skrive bachelor.

 

Gratulerer med 100 gr ned, Linnis!:-) Jeg stresser absolutt ikke, du har rett i dét, men derfor går det også tregt. Men tar få og små mål av gangen. Skal ned, men er mer opptatt av å få trent/gå tur og løpe og mindre snop, altså å få inn gode rutiner. Tenke etter om valgene mine er smarte. Trøkker ikke i meg, men er glad i å kose meg når anledningen er her. Det er viktig, synes jeg.

 

Anonym, hvor er du??

 

Ha en god uke!:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Linnis78

HALLO!!

 

Ser det er en mnd siden det har vært aktivitet her nå....

Hvordan går det med dere?

Her er det ny giv etter en påske flyt av utskeielser, men også mye ski og tur. Veiing i morgen, så da kommer oppdatert vekt.

 

Håper noen fortsatt kommer innom..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hallo kjære dere!

 

Beklager at jeg ikke har vært innom på lenge, føler at jeg er inni en bryllupsplanleggings-boble :huh: Men jeg har tenkt på dere, og håper det går bra. Hvordan går det med kneet ditt Linnis? Hørtes vondt ut! :( Og hvordan går det med deg Magenta?

 

Jeg veier meg jevnlig og er 64.0 for tiden. Relativt stabil, men skal ned bittelitt til til bryllupet 9. august. Gleder meg sånn!!

 

God uke til dere! Dere er gode!

Klemmer her i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo kjære dere!

 

Beklager at jeg ikke har vært innom på lenge, føler at jeg er inni en bryllupsplanleggings-boble :huh:/> Men jeg har tenkt på dere, og håper det går bra. Hvordan går det med kneet ditt Linnis? Hørtes vondt ut! :(/> Og hvordan går det med deg Magenta?

 

Jeg veier meg jevnlig og er 64.0 for tiden. Relativt stabil, men skal ned bittelitt til til bryllupet 9. august. Gleder meg sånn!!

 

God uke til dere! Dere er gode!

Klemmer her i fra :)/>

 

 

Heisann dere!

Beklager mitt lange fravær - glemte helt bort alt sammen, og datt også litt ut av de gode rutinene.

 

Ligger på 68-68,5 kg og jeg er virkelig ikke fornøyd. 14.mai startet jeg med å begrense snopet, kan spise sjokolade 5 dager i uka og kanskje 1-2 poser taffelsticks/popcorn. Det går jo ikke.. På 10 dager gikk jeg bare ned 2-300 gram, og tenkte at jeg må justere ting i maten.

Så NÅ er det i gang igjen med gode rutiner :)

 

Startet i dag med GR- ideen og små måltider og riktig mengde. Var inne her på side i går for første gang på lenge og noterte inn det jeg som oftest pleier å spise og fant ut hva jeg kan ha i hvert måltid . Jeg spiser mye av det samme til frokost, lunsj og mellommåltider. Er mest middagen jeg kan spare kalorier. Skal veie litt i begynnelsen, men ikke mye. Og heller ikke foran barna.

Tar nok litt for mye rømme noen ganger, en ekstra focaccia eller dupper de ovnsstekte potetene i hjemmelaga aioli. Så, nå må jeg skjerpe. Mer vann, mer grønnsaker og mindre karber. Små steg.

Er aktiv 2-3 ganger i uka med rask gange, litt styrke og en Joggetur i ny og ne, så den er grei. Liker å komme meg ut.

 

Hvordan går det med dere?

Æikke lenge til du står brud nå, Anonym!!:-)) Så spennende! Husker bryllupsdagen min som den bar i går, selv om den føyk avgårde. Er du i rute?

 

Hvordan går det med beinet, Linnis?

 

Ha en flott og solrik helg!:)

Jeg skal på fest med jobben i dag. Ei som skal flytte og må slutte, så det er avslutning for henne med tapas og vin. På slike arrangementer tenker jeg ikke mye på kalorier, men litt må jeg jo i dag. Synes det er viktig å ikke sitte å telle kalorier på fest, det ødelegger alt, men skal ta mer salat og ta små posjoner.

Skal ha med meg både rødt, hvitt og baileys, så der går det nok noen kalorier :P

 

Snakkes!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Hej :)

 

Kan jeg få være med?

 

Jeg har vært en meget aktiv hestejente tidligere, men når jeg flyttet til Danmark for å studere fysioterapi hadde jeg ikke tid og begynte med styrketrening istedet. Var veldig fornøyd da, som snart er to år siden, men i løpet av disse har det skjedd veldig mye og jeg har ikke klart åtrene regelmessig og spist ike mys som da jeg trente aktivt og hardt, jeg har derfor lagt på meg 10kg på denne tiden. Har gått ned 1kg på Grete Roede nettkurs nå nettop, og veier nå 67,6 kg og jeg er 164 høy. Men mitt delmål er å gå ned minimum 1,5 kg frem til 27. juni. Derfor trenger jeg motivasjon så jeg kan komme igang med trening igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej :)/>

 

Kan jeg få være med?

 

Jeg har vært en meget aktiv hestejente tidligere, men når jeg flyttet til Danmark for å studere fysioterapi hadde jeg ikke tid og begynte med styrketrening istedet. Var veldig fornøyd da, som snart er to år siden, men i løpet av disse har det skjedd veldig mye og jeg har ikke klart åtrene regelmessig og spist ike mys som da jeg trente aktivt og hardt, jeg har derfor lagt på meg 10kg på denne tiden. Har gått ned 1kg på Grete Roede nettkurs nå nettop, og veier nå 67,6 kg og jeg er 164 høy. Men mitt delmål er å gå ned minimum 1,5 kg frem til 27. juni. Derfor trenger jeg motivasjon så jeg kan komme igang med trening igjen :)/>

 

 

Hei, og velkommen Fysiorikke:)

Klart du kan bli med her!

vær er ikke så innmari aktive, men jeg håper både Linnis og Anonym henger seg på når de ser at det er aktivitet her igjen;)

 

Vi har omtrent samme utgangspunkt vi! Er 1.64/65 og ligger på rundt 68 kg. Jeg vil ned til 62, de trives jeg best;) Gikk på expresskurs i fjo og gikk ned 3,5 kg på 4 uker, men gled av lasset etter det...:P Fy skamme seg...

Jeg har ikke meldt meg på noe kurs nå, men skal spise etter de samme prinsippene jeg gjorde i fjor, være aktiv og kose meg litt ekstra i helga. Deg funka fint sist, selv om jeg skled litt ut i helgene innimellom.

 

Jeg var på Jobbfest i går og drakk en flaske vin og 1 bayileys. Og litt sjokolade og saltpinner. Koste meg, og i formiddag var jeg ute å gikk en rask tur (45 min). Dagen derpå og det blir litt sjokolade i kveld, men skal spise sunt i hele dag, noe jeg klarte i går og da jeg "startet opp" igjen med GR- prinsippene;)

 

Masse lykke til!

Skal prøve å sjekke innom her oftere! (Annenhver dag eller noe). Sitter jo alltids litt på nettet på kvelden uansett;)

 

God søndag videre.

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Tusen takk for svar ;-) jammen det høres bra ut, kanskje vi kan få hjulpet hverandre ekstra bra da :-)

 

I dag har jeg gått 1 times powerwalk og spist laks med en stooor posjon grønnsaker så er ganske fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar ;-) jammen det høres bra ut, kanskje vi kan få hjulpet hverandre ekstra bra da :-)

 

I dag har jeg gått 1 times powerwalk og spist laks med en stooor posjon grønnsaker så er ganske fornøyd :-)

 

 

Ja, vi får prøve på det!:-)

 

Har holdt meg på 15-1600 kalorier siden lørdag (ikke mange dagene ennå, men.. ), og deg går fint:)

I dag ble jeg spontant bedt bort til jeg kjenner for å lage sang til et 30-års lag til ei venninne, og der var det diska opp med litt av hvert...:P Satt der 3,5 t i kveld og prøvde å lage en sang, og da tok jeg 4-5 sjokoladebiter og et kyllingspyd hun ene hadde laget. Ble også jordbær og vannmelon :) Er litt usikker på kaloriene, men gikk nok litt over.

Veide meg på morran i dag, lurte på å ha tirsdager som veiedag. Litt lettere å holde seg i skinnet på mandager, som virkelig er ille å komme seg gjennom snop-messig.

Mulig jeg veier meg røff før helga og eller lørdag morgen, så jeg evnt kan se hvordan jeg ligger an før helga ringer inn..!;)

 

Ha en god uke! Lykke til videre med å gjøre gode valg!

Vekta var 68,0 i dag (etter DEN helga med fest og dagen derpå, men har spist veldig bra ellers og i dag).

Mål neste uke: 67,5 kg:)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får prøve på det!:-)

 

Har holdt meg på 15-1600 kalorier siden lørdag (ikke mange dagene ennå, men.. ), og deg går fint:)

I dag ble jeg spontant bedt bort til jeg kjenner for å lage sang til et 30-års lag til ei venninne, og der var det diska opp med litt av hvert...:P/> Satt der 3,5 t i kveld og prøvde å lage en sang, og da tok jeg 4-5 sjokoladebiter og et kyllingspyd hun ene hadde laget. Ble også jordbær og vannmelon :)/> Er litt usikker på kaloriene, men gikk nok litt over.

Veide meg på morran i dag, lurte på å ha tirsdager som veiedag. Litt lettere å holde seg i skinnet på mandager, som virkelig er ille å komme seg gjennom snop-messig.

Mulig jeg veier meg røff før helga og eller lørdag morgen, så jeg evnt kan se hvordan jeg ligger an før helga ringer inn..!;)/>

 

Ha en god uke! Lykke til videre med å gjøre gode valg!

Vekta var 68,0 i dag (etter DEN helga med fest og dagen derpå, men har spist veldig bra ellers og i dag).

Mål neste uke: 67,5 kg:)

 

Magenta

 

PS! Så bra med powerwalk og gode matvalg!:-)) Flink du er. Jeg "begynner" å bli sørpe forkjøla, hoster og hoster og snørrer. Tror der derfor blir lite eller ingen trim på meg denne uka. Får se til helga:-) Pleier å være skikkelig forkjøla i to uke, så vi får se. Mange måneder siden sist nå, men jeg pleier å bli så forkjøla at jeg brister ribbein. Skjedd 3(!) ganger på 4 år..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Så bra, du får prøve å fortsette å holde deg på de 15-1600 kcal fremover ;-) men utrolig kjedelig at du har blitt syk da :-/ jeg har nettop vært gjennom det samme 3 ganger siden påske men håper det er over nå.og håper du slipper å briste ribben!

 

Jeg veide meg i dag og var nede på 67.9 så det er okei. Jeg hadde også gått inn litt overalt så det var stas :-)

 

Delmålene er 66kg, 92cm rundt rompa og den ble målt til 96.6 cm i dag og i midjen er målet 61-60 cm og den ble målt til 65.6 i dag :-) delmålet skal nås før 27. Juni.

 

Masse god bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, du får prøve å fortsette å holde deg på de 15-1600 kcal fremover ;-) men utrolig kjedelig at du har blitt syk da :-/ jeg har nettop vært gjennom det samme 3 ganger siden påske men håper det er over nå.og håper du slipper å briste ribben!

 

Jeg veide meg i dag og var nede på 67.9 så det er okei. Jeg hadde også gått inn litt overalt så det var stas :-)

 

Delmålene er 66kg, 92cm rundt rompa og den ble målt til 96.6 cm i dag og i midjen er målet 61-60 cm og den ble målt til 65.6 i dag :-) delmålet skal nås før 27. Juni.

 

Masse god bedring :-)

Hei!

Takk for det:-) Hoster og harker, men kroppen føles fin så jeg skal prøve å få gått meg en god tiår i morra. Vi får heller se på tempoet hvordan dét blir.

 

Gratulerer med nedgang!:-) Så bra! 900 g er jo supert!

Jeg har vært flinkere med snopen de siste par ukene, også med maten, men i dag og i går har jeg skeia ut altfor mye...:/ Vin, sjokolade og potetgull. Var 67,8 for et par dager siden, men har nok gått opp litt etter det med de utskeielsene. Irriterer meg at jeg ikke klarer å skjerpe meg mer! Ah..

 

I dag har jeg sett over sommerklærne mine, ryddet litt i skapet og har sett at jeg faktisk har mye fint sommerlåtøy liggende, men som nå er for trange over baken..

Jeg MÅ bare skjerpe meg. Er jo forsåvidt i godt driv, men må få hodet enda mer på plass. Jeg MÅ ikke ha potetgull. Ja, litt er godt, men ofte jeg ender opp med å bli kvalm. Og jeg MÅ ikke spise opp hele Melkerullen, bør holde med 2-3 biter.

Så, nå skal jeg prøøøve å bli kvitt det søtsuget. Har hørt folk sier det tar 14 dager uten snop å bli "avruset". Jeg er virkelig motivert for å prøve det. 14 dager.. Det er lenge, men må bli kvitt det suget. Er ute å trimmer to- tre ganger i uka, og skal fortsette med det. Mer enn det er ren bonus:)

Jeg vil gjerne oppdatere her hver dag, hvertfall for min egen del. Greit å ha noen P dokumentere inn til, selv om det kanskje ikke er noen som svarer. Noe jeg ikke forventer, kun for å prøve å "holde meg i skinnet". Om jeg tar én rute sjokolade, skal jeg ikke legge meg ned å grine, det får bare gå forbi, men skal virkelig prøve å bli kvitt det suget nå. Kommer til å bli et h... først, før jeg sikkert nesten ikke tenker på det.

 

Ei voksen dme i klassen min har gått ned 10 kg siden jul ved bare å kutte ut snop. Hun var en skikkelig snop-Mons, og bestemte seg bare at nok var nok. Nå har ho ikke lyst på godteri en gang...(!). Det er målet mitt!

Sønnen min har bursdag neste helg, så blir det kakebaking, og sikkert et lite stykke, men skal holde meg unna snop.

 

Puh. Det er bare å forberede seg mentalt, kjenner jeg....!:P

 

Masse lykke til videre! Stå på! Snakkes!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for det:-) Hoster og harker, men kroppen føles fin så jeg skal prøve å få gått meg en god tiår i morra. Vi får heller se på tempoet hvordan dét blir.

 

Gratulerer med nedgang!:-) Så bra! 900 g er jo supert!

Jeg har vært flinkere med snopen de siste par ukene, også med maten, men i dag og i går har jeg skeia ut altfor mye...:/ Vin, sjokolade og potetgull. Var 67,8 for et par dager siden, men har nok gått opp litt etter det med de utskeielsene. Irriterer meg at jeg ikke klarer å skjerpe meg mer! Ah..

 

I dag har jeg sett over sommerklærne mine, ryddet litt i skapet og har sett at jeg faktisk har mye fint sommerlåtøy liggende, men som nå er for trange over baken..

Jeg MÅ bare skjerpe meg. Er jo forsåvidt i godt driv, men må få hodet enda mer på plass. Jeg MÅ ikke ha potetgull. Ja, litt er godt, men ofte jeg ender opp med å bli kvalm. Og jeg MÅ ikke spise opp hele Melkerullen, bør holde med 2-3 biter.

Så, nå skal jeg prøøøve å bli kvitt det søtsuget. Har hørt folk sier det tar 14 dager uten snop å bli "avruset". Jeg er virkelig motivert for å prøve det. 14 dager.. Det er lenge, men må bli kvitt det suget. Er ute å trimmer to- tre ganger i uka, og skal fortsette med det. Mer enn det er ren bonus:)

Jeg vil gjerne oppdatere her hver dag, hvertfall for min egen del. Greit å ha noen P dokumentere inn til, selv om det kanskje ikke er noen som svarer. Noe jeg ikke forventer, kun for å prøve å "holde meg i skinnet". Om jeg tar én rute sjokolade, skal jeg ikke legge meg ned å grine, det får bare gå forbi, men skal virkelig prøve å bli kvitt det suget nå. Kommer til å bli et h... først, før jeg sikkert nesten ikke tenker på det.

 

Ei voksen dme i klassen min har gått ned 10 kg siden jul ved bare å kutte ut snop. Hun var en skikkelig snop-Mons, og bestemte seg bare at nok var nok. Nå har ho ikke lyst på godteri en gang...(!). Det er målet mitt!

Sønnen min har bursdag neste helg, så blir det kakebaking, og sikkert et lite stykke, men skal holde meg unna snop.

 

Puh. Det er bare å forberede seg mentalt, kjenner jeg....!:P/>

 

Masse lykke til videre! Stå på! Snakkes!

 

Magenta

 

Denne "voksne dama" var 43 år, og "kun" 10 år eldre enn meg:D He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: Har gått veldig bra med å ikke spise sjokolade! Var på skolen hele dagen, spiste lunsj og mellommåltid der, og dro hjem og laget middag(grov pitapizza med kylling, løk og lettost ). Hadde også salat med litt feta, pluss litt ekstra lett hvitløksdressing.

Har akkurat spist et knekkebrød med westfaler og lettost, pluss en nektarin til kvelds :)

Er litt fysen og tok med en rute mørk sjokolade. Det er lov, men kun én rute.

 

Har ikke snop i hus og ikke noe som frister i kveld:) Fin dag!

 

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Dag 1: Har gått veldig bra med å ikke spise sjokolade! Var på skolen hele dagen, spiste lunsj og mellommåltid der, og dro hjem og laget middag(grov pitapizza med kylling, løk og lettost ). Hadde også salat med litt feta, pluss litt ekstra lett hvitløksdressing.

Har akkurat spist et knekkebrød med westfaler og lettost, pluss en nektarin til kvelds :)/>

Er litt fysen og tok med en rute mørk sjokolade. Det er lov, men kun én rute.

 

Har ikke snop i hus og ikke noe som frister i kveld:) Fin dag!

 

 

Magenta

 

Så flinl du er :-) jeg skal også prøve p skrove hver dag. Men er ikke så flink om dagen da det har vært kake i praksis i går og i dag. Og spist en is. Men ellers går det i fiberrik med pålegg og salater til lunsj samt kylling og grønnsaker til middag. Har fått beinhimmebetennelse i leggen så jeg må være forsiktig med å gå så lange powerwalker :-( men jeg er med på 30 dagers utfordring mage. Så tar planken, crunshes, situps og en til mageøvelse samt knebøy, bekkenløft og utfall 3 dager også 1 dag pause også 3 dager igjen osv osv. Det går veldog bra syntes jeg :-)

 

Men har veldig lite energi om dagen. Vet ikke om det er fordi jeg spiser feil eller hva. Så det må jeg finne ut av :-)

 

Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Så flink du er :-) jeg skal også prøveå skriv hver dag. Men er ikke så flink om dagen da det har vært kake i praksis i går og i dag. Og spist en is. Men ellers går det i fiberrik med pålegg og salater til lunsj samt kylling og grønnsaker til middag. Har fått beinhimmebetennelse i leggen så jeg må være forsiktig med å gå så lange powerwalker :-( men jeg er med på 30 dagers utfordring mage. Så tar planken, crunshes, situps og en til mageøvelse samt knebøy, bekkenløft og utfall 3 dager også 1 dag pause også 3 dager igjen osv osv. Det går veldog bra syntes jeg :-)

 

Men har veldig lite energi om dagen. Vet ikke om det er fordi jeg spiser feil eller hva. Så det må jeg finne ut av :-)

 

Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2: Ingen snop og 40 min rask gange og 20 min styrke:-) Kjempe fornøyd!

 

Så kjedelig med beinhinnebetennelse! Slet veldig med leggene da jeg jogget mye på asfalt. Gjør du det også?

Og så mye og bra du trener da:) Du sier du er sliten- husk at man alltid skal ha en hviledag mellom styrkeøkter så kroppen får restituert seg. Kanskje det er derfor du er sliten?

 

Har også spist gode måltider i dag, med lette produkter:) Til kvelds har jeg spist masse ulikt frukt og bær med kesam med lime :) Den er ny og knallgod! Bør prøves!

 

Hvordan praksis er du i?

 

Jeg er etter 4 år deltid ferdig utdannet førskolelærer neste torsdag!! :) Skal ha bhg- konsert i morra, før vi får eksamen 10.juni og fremføre 12.juni. Ah, skal BLI så deilig å bli ferdig!

 

Ha en fin kveld! Her er det Greys! Alltid:))

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Dag 2: Ingen snop og 40 min rask gange og 20 min styrke:-) Kjempe fornøyd!

 

Så kjedelig med beinhinnebetennelse! Slet veldig med leggene da jeg jogget mye på asfalt. Gjør du det også?

Og så mye og bra du trener da:) Du sier du er sliten- husk at man alltid skal ha en hviledag mellom styrkeøkter så kroppen får restituert seg. Kanskje det er derfor du er sliten?

 

Har også spist gode måltider i dag, med lette produkter:) Til kvelds har jeg spist masse ulikt frukt og bær med kesam med lime :)/> Den er ny og knallgod! Bør prøves!

 

Hvordan praksis er du i?

 

Jeg er etter 4 år deltid ferdig utdannet førskolelærer neste torsdag!! :)/> Skal ha bhg- konsert i morra, før vi får eksamen 10.juni og fremføre 12.juni. Ah, skal BLI så deilig å bli ferdig!

 

Ha en fin kveld! Her er det Greys! Alltid:))

 

Magenta

 

 

 

 

Wow! kjempe bra treningsøkt og sund mat :) flink du er!

Jeg bare går powerwalk, for jeg har problemer med knærne, er for svak i kjærnemusklaturen og i stabilitetsmusklaturen som styrer knærne. Går på grusvei, men jeg burde nok heller gå i skogen der det er mykt underlag. Jeg studerer fysioterapi ;)er ferdig med all praksis til sommeren, men jeg har fremdeles bacleoroppgaven igjen, så jeg er helt ferdig i slutten av januar. Spennende med førskolelærerog de siste eksamnene! skjønner det blir deilig å være ferdig utdannet og ha ferie ;)

 

I går gikk jeg 20 min powerwalk og en styrkeøkt. Jeg kjører 30 dagers mage konkurranse, så trener styrke 3 dager også en restitusjonsdag også 3 dager styrke igjen. Energien begynner og komme litt mer nå :)

 

I dag veide jeg 67.1kg :D forrigeuke var 67,9kg

midjen: 65cm i dag,forrige uke var:65,6cm

ende: 95.5cm i dag, forrige uke var: 96,6cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! kjempe bra treningsøkt og sund mat :)/> flink du er!

Jeg bare går powerwalk, for jeg har problemer med knærne, er for svak i kjærnemusklaturen og i stabilitetsmusklaturen som styrer knærne. Går på grusvei, men jeg burde nok heller gå i skogen der det er mykt underlag. Jeg studerer fysioterapi ;)er ferdig med all praksis til sommeren, men jeg har fremdeles bacleoroppgaven igjen, så jeg er helt ferdig i slutten av januar. Spennende med førskolelærerog de siste eksamnene! skjønner det blir deilig å være ferdig utdannet og ha ferie ;)/>

 

I går gikk jeg 20 min powerwalk og en styrkeøkt. Jeg kjører 30 dagers mage konkurranse, så trener styrke 3 dager også en restitusjonsdag også 3 dager styrke igjen. Energien begynner og komme litt mer nå :)/>

 

I dag veide jeg 67.1kg :D/> forrigeuke var 67,9kg

midjen: 65cm i dag,forrige uke var:65,6cm

ende: 95.5cm i dag, forrige uke var: 96,6cm

 

Hei! Dag 3: Ingen snop!:-) (Selv om jeg slet veldig da jeg var innom Meny med medatudenter i dag:P Hjalp med en Pepsi max:) Heldigvis!

 

Så flink du er! Du raser jo ned invekt og cm:-)) Gratulerer! Gøy med gode resultater:-)

Jeg får mensen i morra el fredag, så jeg veier meg ikke før neste ons/tors. Føler meg bedre i kroppen, og det er deilig. Skal ned 6-7 kg, men har ikke satt noe tid på denne prosessen. Helst til begynnelsen av august, men er glad bare jeg går jevnt og trutt ned. Det får ta den tida det tar, jeg er veldig motivert! :-) Målte meg på søndag el mandag, så får vi se om det blir noe forandringer der annenhver uke.

 

Idag forstua (tror jeg) toa mi:/ Var virkelig ikke godt. Neglen løsna og det blødde under. Verker ennå. Dukka toa hardt inni bremsen på et piano, den harde metallsaken. Var ikke godt, så må vente noen dager med tur igjen. Går seg vel fort til, håper jeg:)

 

Fortsett med gode vaner, veldig bra jobba!!:-)) Snakkes!

 

PS: hvor gammel er du og hvor i Norge er du fra?:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Hei! Dag 3: Ingen snop!:-) (Selv om jeg slet veldig da jeg var innom Meny med medatudenter i dag:P Hjalp med en Pepsi max:) Heldigvis!

 

Så flink du er! Du raser jo ned invekt og cm:-)) Gratulerer! Gøy med gode resultater:-)

Jeg får mensen i morra el fredag, så jeg veier meg ikke før neste ons/tors. Føler meg bedre i kroppen, og det er deilig. Skal ned 6-7 kg, men har ikke satt noe tid på denne prosessen. Helst til begynnelsen av august, men er glad bare jeg går jevnt og trutt ned. Det får ta den tida det tar, jeg er veldig motivert! :-) Målte meg på søndag el mandag, så får vi se om det blir noe forandringer der annenhver uke.

 

Idag forstua (tror jeg) toa mi:/ Var virkelig ikke godt. Neglen løsna og det blødde under. Verker ennå. Dukka toa hardt inni bremsen på et piano, den harde metallsaken. Var ikke godt, så må vente noen dager med tur igjen. Går seg vel fort til, håper jeg:)

 

Fortsett med gode vaner, veldig bra jobba!!:-)) Snakkes!

 

PS: hvor gammel er du og hvor i Norge er du fra?:-)

 

Magenta

 

Tusen takk :-) må innrømme at jeg er litt stolt. Er veldig gøy og motiverende når jeg kan skrive her med deg og til bestevenninnen min.og når jeg det kommer så gode resultater.

 

I går var jeg IKKE flink! Da ble det 5 biter sjokolade, 3 biter 70% sjokolade, frozen yogurt med frugt og bær og en litt sunndere sjokolademelk, med soyamelk. Men men :-p eller var det nogenlunde sundt.

 

Frokost: 2fiberik med leverpostei og agurk

Lunsj:rugbrød, 1egg, kyllingskinke, aggurk og paprika

Middag: rugtortilla-pizza med skinke og grønnsaker med salattilbehør.

 

Kjipt med mensen :-p hehe. Får det selv i løpet av nete uke eller uken etter. Men fortsett å stå på, dette klarer vi! :-) kjempebra at du klarer å holde deg unna snip :-) jeg har samme mål som deg og har heller ikke satt noen tidsfrist.

 

Jeg blir 24 år i desember og kommer fra østlandet. Et lite sted som heter Holmsbu, i Hurum i buskerud :-p ligger mellom Drammen og Oslo. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) må innrømme at jeg er litt stolt. Er veldig gøy og motiverende når jeg kan skrive her med deg og til bestevenninnen min.og når jeg det kommer så gode resultater.

 

I går var jeg IKKE flink! Da ble det 5 biter sjokolade, 3 biter 70% sjokolade, frozen yogurt med frugt og bær og en litt sunndere sjokolademelk, med soyamelk. Men men :-p eller var det nogenlunde sundt.

 

Frokost: 2fiberik med leverpostei og agurk

Lunsj:rugbrød, 1egg, kyllingskinke, aggurk og paprika

Middag: rugtortilla-pizza med skinke og grønnsaker med salattilbehør.

 

Kjipt med mensen :-p hehe. Får det selv i løpet av nete uke eller uken etter. Men fortsett å stå på, dette klarer vi! :-) kjempebra at du klarer å holde deg unna snip :-) jeg har samme mål som deg og har heller ikke satt noen tidsfrist.

 

Jeg blir 24 år i desember og kommer fra østlandet. Et lite sted som heter Holmsbu, i Hurum i buskerud :-p ligger mellom Drammen og Oslo. Du da?

 

Hei! Godt å høre at du også skeia ur litt i går. I dag har nemlig jeg fått i meg litt søtt.. Og usunt:/ Hadde kosedag med eldstesnupp (snart 8 år), og vi dro på Mac'ern.. Der er vi kanskje 1 gang i året, men der ble en meny med is til dessert. Etterpå var vi på skoleavslutning på skolen og da ble deg et lite stykke brownies. Smakte himmelsk da!;-) det var koldtbord, alle hadde med seg ulike retter, så det ble jo dobbel middag i dag.. Ja ja. Sånn kan det gå.

 

Sønnen min blir blant annet 5 år i dag, så i helga er det voksenbursdag og barnebursdag. Vi blir 14 stk til grilling og kaker i morra, men skal prøve å bare ta ett stykke. Prøve..;) Er ikke noe kakemenneske igrunn, men har laget iskake med daim og mannen min har laget gulrotkake i kveld, og disse er favorittene mine! Blir vel et lite stykke av hver:) Er jo bursdag!

 

Ellers er jeg 32 år, blir 33 i november. Gift og 2 barn. Jeg kommer også fra østlandet, fra Sandefjord:) Jeg har faktisk vært i Hurum. Jeg var vel 12-13 år da jeg var der på Gråbein-cup (håndball) :)

 

Ha en god helg og god Pinse! Kos deg med måte!:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Hei! Godt å høre at du også skeia ur litt i går. I dag har nemlig jeg fått i meg litt søtt.. Og usunt:/ Hadde kosedag med eldstesnupp (snart 8 år), og vi dro på Mac'ern.. Der er vi kanskje 1 gang i året, men der ble en meny med is til dessert. Etterpå var vi på skoleavslutning på skolen og da ble deg et lite stykke brownies. Smakte himmelsk da!;-) det var koldtbord, alle hadde med seg ulike retter, så det ble jo dobbel middag i dag.. Ja ja. Sånn kan det gå.

 

Sønnen min blir blant annet 5 år i dag, så i helga er det voksenbursdag og barnebursdag. Vi blir 14 stk til grilling og kaker i morra, men skal prøve å bare ta ett stykke. Prøve..;)/> Er ikke noe kakemenneske igrunn, men har laget iskake med daim og mannen min har laget gulrotkake i kveld, og disse er favorittene mine! Blir vel et lite stykke av hver:) Er jo bursdag!

 

Ellers er jeg 32 år, blir 33 i november. Gift og 2 barn. Jeg kommer også fra østlandet, fra Sandefjord:) Jeg har faktisk vært i Hurum. Jeg var vel 12-13 år da jeg var der på Gråbein-cup (håndball) :)/>

 

Ha en god helg og god Pinse! Kos deg med måte!:-)

 

Magenta

 

Hehe jeg skeier ut hele tiden om dagen :-/ nå er jeg på besøk hos besevenninnen min som bor i Århus. Så her blir det biff og plteter og grønnt til middag og is til kvelda :-p

 

Men de har hunder, så håper at vi kan få gått med dem :-) vi skal også i stallen å hilse på føllet osv. Så det blir bra.

 

Du må ha en strålende helg med bursdag osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg skeier ut hele tiden om dagen :-/ nå er jeg på besøk hos besevenninnen min som bor i Århus. Så her blir det biff og plteter og grønnt til middag og is til kvelda :-p

 

Men de har hunder, så håper at vi kan få gått med dem :-) vi skal også i stallen å hilse på føllet osv. Så det blir bra.

 

Du må ha en strålende helg med bursdag osv :-)

 

Hei'! Beklager at jeg har vært fraværende!

Har vært full fart i helga med feiring av sønnen min sin bursdag (fredag og søndag), og vi har vært borte et par kvelder. Har derfor ikke satt meg ned på nettet. Kan jo ikke det når det er strålende sol!:)

 

Men, har visst sklidd helt ut i helga..:P Uff.. Fikk eksamen i dag og skal fremføre til torsdag. Jeg er derfor ikke tilbake her før fredag. Blir litt usunne valg innimellom..:P ...

 

Snakkes, og lykke til videre!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysiorikke

Hei'! Beklager at jeg har vært fraværende!

Har vært full fart i helga med feiring av sønnen min sin bursdag (fredag og søndag), og vi har vært borte et par kvelder. Har derfor ikke satt meg ned på nettet. Kan jo ikke det når det er strålende sol!:)/>

 

Men, har visst sklidd helt ut i helga..:P/> Uff.. Fikk eksamen i dag og skal fremføre til torsdag. Jeg er derfor ikke tilbake her før fredag. Blir litt usunne valg innimellom..:P/> ...

 

Snakkes, og lykke til videre!

 

Magenta

 

Hei :-)

 

Beklager aaaalt for sent svar. Men det har bare vært så mye i det siste. Og det blir ikke mindre fremover :-/

Hvordan gikk eksamen? Og hvordan går det med deg?

 

Jeg har eksamen om 8 dager og sommerferie om 10. Det betyr masse forberedesle og lesing osv og ting som skal gjøres i leiligheten før sommeren. Jeg vil gjærne fortsettw å skrive med deg, så vi kan motivere hverandre :-) men jeg har ikke overskudd til å tenke på kost og trenibg osv akkurat nå. Dessuten går jeg ikke ned i vekt noe særlig. Så skal ta en del tester hos legen min den 14. Juli. Vitamintester og stoffskifte og sånnt. Bare for å sjekke. Men sansybligvis går alt bedre når jeg kommer hjem til sommerferie, ser kjæresten min igjen og vi kan trene sammen osv :-)

 

Håper alt er bra med deg :-)

 

Rikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...