Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Bra at du kosa deg Magenta, men vet hvordan det er, det er vel derfor vi er her :P

 

Stolt av deg anonym, du har gjort en kjempe jobb!! Og så gøy med brudekjoleprøving!! :wub:

 

Her går det desverre ikke så bra... Tre dager på hotell og opp til 66 kg i dag.... Har fått trent helt ok, men det er tydeligvis ikke nok... Har lyst å grine, og er dritt lei av den hersens vekta! Syns heller ikke jeg har skeia så mye ut at det burde være så mye opp..... Men men, det er ikke noe annet å gjøre enn å holde på.

 

Skal på hotell tre dager neste uke også, men så er det heldigvis en stund til neste gang.

 

Driver å leser om 5:2 dietten (har kjøpt bok), for å se om det er noe for meg. Så kanksje begynner jeg om et par uker og ser. Noe må hvertfall gjøres hvis jeg skal nå målet mitt om mindre mage før sommeren.

 

Beklager, nå ble det mye sutring her.... Takk for at dere orker å "høre på".... Lover at jeg skal ta meg sammen, det er bare jeg som kan gjøre noe med det.

 

 

Fin dag til dere!! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Er helt i orden å si akkurat det en føler, den der vekta er ikke så grei alltid!! Men tenk da, det er jo faktisk ikke mye igjen!! Jeg har ståltro på deg Linnis!! Har hørt om 5:2 dietten, så et program om det, Puls tror jeg det var. Det kan jo være at det er noe for deg, men vær litt forsiktig - kjenner at jeg er litt skeptisk også... Take care ;)

 

Ja, i morgen er det tid for prøving av kjoler....!! Er veldig spent, dette blir en helt ny erfaring!! ;) Ser ut til at vi får til bryllup i sommer allerede :) :)

 

Vi snakkes ;)

 

-Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Linnis... Kjenner til deg med pila pekende oppover... :(

Har spist altfor mye sjokolade og litt annet snop. Ei på jobben kjøpte 3 store bokser med polsk sjokolade til meg, og jeg eter av den hele tida..! Klarer ikke stoppe. Er så vanvittig gode!

I morra har pappa bursdag så jeg skal gi den siste boksen til han, ellers eter jeg den opp... En boks har ca 2000 kalorier..!!! Helt vanvittig!

Så.. I morra må jeg kaste resten, tror jeg. Sist jeg fikk en boks av henne ble den borte på en dag eller to (med litt hjelp av mannen da ):P Men, han dro til England i dag og blir der til mandag kveld, så han får lissom ikke stoppet meg. He he :)

 

Ei annen på jobben fikk også en slik boks, og hun og mannen spiste opp hele i går..! Så de er ekstremt gode. Og farlige..!

 

Har skrevet marxister for neste uke, og de fleste er Grete Roede måltider. Jeg spiser jo riktig ellers utenom den hersens sjokoladen.. 5-6 måltider om dagen, de aller fleste slik jeg spiste da jeg gikk på Roede kurs i fjor

Men hvordan finner jeg motivasjonen igjen? Jeg klarte 3,5 kg på fire uker da. Det gikk egentlig veldig fint! Måtte veie endel, og det liker jeg ikke. Føler jeg mister mye av matgleden og barna blir 5 og 8 år og jeg Vik absolutt ikke at de skal se at mamma veier maten.

 

Så jeg vet ikke åssen helga blir.... Helga er lissom "kos". Uff... Tenk! Kan ikke tenke sånn! Gjør dere det?

Veide 68,8 i dag :((( Ikke bra.. Skal ned til 63-63,5 til sommeren. SKAL! Det er da jeg følte meg fin og passe slank. 68-69 er for mye for meg. Det er rett og slett ikke MEG.

 

Skal slutte å sutre jeg og.. Er nok all den sjokoladen som gjør meg helt Blæh...

 

Vel, god kveld og natt! Snakkes :-)

 

-Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig ikke skrevet marxister, men MATLISTE.

He he:-)

 

Og jeg vil bare påpeke at jeg ikke trøkker i meg sjokolade på den måten til vanlig altså. De er bare helt sykt gode! Ligger i ferdig biter (har en slags vaniljeskum inni). Og jeg som egentlig bare liker rein melkesjokolade...! Det sier LITT..!:P

He he

 

Men nuh er det slutt på den! Går å kaster den nå. Ja, det skal jeg jaggu gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Jeg har selvfølgelig ikke skrevet marxister, men MATLISTE.

He he:-)

 

Og jeg vil bare påpeke at jeg ikke trøkker i meg sjokolade på den måten til vanlig altså. De er bare helt sykt gode! Ligger i ferdig biter (har en slags vaniljeskum inni). Og jeg som egentlig bare liker rein melkesjokolade...! Det sier LITT..!:P/>

He he

 

Men nuh er det slutt på den! Går å kaster den nå. Ja, det skal jeg jaggu gjøre!

 

Hehe, jeg lurte litt når jeg leste om marxister :lol:

Då må ikke beskrive sjokoladen så inngående, jeg får jo helt vann i munnen! ELSKER sjokolade!! :D

 

Vet ellers akkurat hva du mener Magenta, sist "rant" kiloene av jevnt og trutt, nå er det et himla slit!! Og som du sier, jeg har ikke lyst å ha for mye fokus på det, så ungene ser.... Mine er 13 og 6, så de får med seg det meste.... :unsure: Vi får jobbe sammen, dele tips og se om vi ikke får det til! Stå på og finfin fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hvordan går det med dere?

Den polske sjokoladen hørtes jo helt magisk ut! Skumle greier å ha i hus!! Jeg har i alle fall ikke viljestyrke til sånt.. Forstår veldig godt at dere er opptatt av å ha lite fokus på veiing av mat osv i forhold til ungene. Får øve oss på øyemålet ;)

 

I dag viste vekta 63,5, det vil si 0,1 opp. Helt ok det! :)

 

Ha en fortsatt flott uke!

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, endte med at jeg måtte kaste ganske mye.. Kan ikke ha det i hus...! Mannen min bare: "Kan du ikke bare legge det bort da?"

Legge det bort? Da går jeg jo å henter det raskt som bare det...:P

 

Vel, vel spist er spist. Og det ble MANGE kalorier forrige uke. Datt helt av lasset og tenkte lite på hva jeg spiste( måltidene går supert), var den sjokoladen og potetgullen som fikk flyte litt...:P

 

Men, nye tanker fremover. Motivasjonen har aldri vært større. Reflekterer (jobber med) mer over hvorfor jeg akkurat MÅ ha den sjokoladen. Og det er jo hodet som vil ha det, ikke kroppen. Kroppen trenger det ikke. Uten blir jo alt så mye bedre! Prøver å fokusere på det jeg får, der som blir bedre, om jeg ikke trøkker i meg den sjokoladen 5 dager i uka. Overskudd, energi, god samvittighet, slipper å trene av meg den samme kiloen og det samme snoper om igjen og om igjen. Friskere tenner, bedre helse, slankere og sunnere kropp. You name it! Og hvorfor i alle dager glemmer vi alt dette gode når vi ser søtsaker foran oss?? Er det verdt det? Det er som de sier: tilfredsstillelse i 10 min, ja helt nydelig der og da, men etter det har man jo bare lyst på mer og har "glemt" den man nettopp koste seg med.

 

Så i kveld (onsdag er ille!) hadde jeg SÅ lyst på noe godt (mensen kommer innen et par dager), og viste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Mannen skulle et ærend ned på kjøpesenteret i byen her på vei til trening i kveld, og jeg var EN millimeter unna å spørre om han kunne ta med en liten sjokolade og en taffel sticks til meg. Why? Ja, si det. Begynte å tenke på det jeg hadde fokusert på siden helga, hvor sterkt ønsket er å bli fastere i fisken og minske behovet for snop i hverdagen.

Så da mannen dro la jeg ungene og trente 30 days skred med Jillian :-))) Er så stolt!! (Kan si det, eller?)

 

Er SÅ utrolig glad nå for at jeg tok det riktige valget! :-) i steder for å spise 7-800 kalorier, brant jeg bort 2-300 :-)) Strålende fornøyd og Gooood samvittighet!

Gikk rask tur med naboen i går også, 45 min kveldstur:) Nydelig! Er veldig glad i å gå raske turer. Skal bli flinkere til det, trodde ikke det gav så stor helsegevinsf som løping (som jeg heller tar istedet, men ikke er såååglad i som gåing. Mest fordi der brenner og har god effekt). Fikk vite av ei i klassen som driver med og kjenner mye til trening, at gåturer er vel så bra! Gå raskt, intervaller og i oppoverbakke. Bare gå :) Så jeg skal fokusere mest på der før jeg starter å løpe igjen. Har litt dårlig utholdenhet og klarer sjelden mer enn 2 km strekk før jeg må gå, så 1 km, så gå.

 

Dette ble langt gitt! Sorry!

Bra anonym! 100 gr er jo nada;)

 

Veide 68,8 på søndag, veier meg neste fredag. Vil ha et godt tall :-)

Har spist veldig godt og sunt foreløpig denne uka. 2 Grete Roede middager. Lenge siden sist.

 

Vi snakkes! Lykke til videre - ta gode valg!;-) Ett måltid av gangen ;)

 

Mvh Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ny jobbrese er over, og denne gangen gikk det bedre! Ned 300g, og landet på 65,7.... Forstatt er det to-tre-fire kilo mer enn jeg vil være, så her er det bare å stå på. Begynner på 5:2 neste uke, og driver nå å velger ut dager som skal være fastende.... Spent på om jeg orker å gå slik lenge, eller om jeg gir opp og går tilbake til grete roede.

 

Magenta: Har du slutta å følge det opplegget ditt?

Bra resultat anonym, du er stabil som få! :P

 

Ha en flott dag videre, her er det helg for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, anonym! Ned er ned ;-)

 

Opplegg? Hmmm.. Har jeg påtatt meg noe jeg har glemt? "Opplegget" mitt er ikke snop i hverdagen, kun begrense meg i helga. Har gått veldig fint denne uka! :-)

Er ikke helt i slag i dag, brygger på noe.. Vond hals, tung i hodet, hoster litt og slapp i fisken. Folk har det verre, men hadde tenkt å trene i helga. Håper det er over til i morra. Halsen er litt bedre, og jeg har tatt meg C- vitamin og en paracet (tar en pille når jeg brygger på noe, da pleier det ofte å reverseres. Får krysse fingre og tær ;-)

 

Snikveide meg i dag (68,0, vippa mellom 67,9 og 68), og der er 800 gr ned siden mandag :-))

Får ta det fint i helga. Veldig motivert ;-) Har kjøpt inn en melkerull og en taffelsticks jeg skal ha hele helga, men om jeg hangler, så spørs det hva jeg orker. Har akkurat spist kveldsmat (lett vanilje yoghurt, blåbær, druer og banan). Veldig godt! Lager ofte det, ofte også bare med musli og blåbær i yoghurten. Søtt og godt:-)

 

Har trent 2 ganger denne uka, håper å gå tur i morra og på søndag.

 

God helg til begge! ( er vel ikke mange fler her?)

 

Veiing neste fredag.

 

Snakkes!

 

-Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, anonym! Ned er ned ;-)

 

Opplegg? Hmmm.. Har jeg påtatt meg noe jeg har glemt? "Opplegget" mitt er ikke snop i hverdagen, kun begrense meg i helga. Har gått veldig fint denne uka! :-)

 

-Magenta

 

Beklager Magenta, det var jeg som blandet i to tråder jeg er med i. :unsure: SORRY!!

 

Håper helga har vært fin, og at dere har tatt sunne valg! Jeg har vært på hytta, og gått masse på ski. Er spent på i morgen, da er det første "faste" dag i 5:2 dietten, og jeg skal bare spise 500kcal.

 

Fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med dere på veiing i dag?? :)

 

Jeg hadde som dere vet fastedag i går, og det gikk over all forventning! Var sulten da, men sa til meg selv at "i morgen kan du spise vanlig igjen", og da gikk det helt greit! En trimtur med en veninne på kvelden var det også igjen energi til! :) Og dagen min så slik ut matmessig: Frokost: Kaffi, vann og te. Lunsj: To knekkebrød a 35 kcal uten pålegg og et eple (40kcal). Middag: Findus tai kylling (sånn frossenpose) 300g og 100g isbergsalat. Kvelds: Et eple. (Og masse te, kaffi og vann innimellom)

 

Og i dag er det tilbake på normal måten igjen, helt vanlig grete roede mat. :) Neste fastedag blir fredag. (I morgen er det klubb...) Ikke gøy å faste en fredag, men akkurat denne uken blir det sånn. Tenker å lage meg tacosalat når de andre spiser taco. Og så kan jeg kose meg resten av helgen, med fest lørdag og sikkert mye "drittmat" søndag :P

 

Og vekten i dag viste 65,2 (-500g), og jeg er på vei nedover håper jeg.... :)

 

Ønsker dere en strålende dag i sola!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Linnis: jeg glemte helt å gratulere deg med nedgang forrige uke! Beklager! Og gratulerer med 500 gr til ned! Tommel opp!;-)) Stå på!

 

Jeg klarer ikke å faste, er fullstendig avhengig av mat minst hver 3.time (spiser 5-6 ganger om dagen). Jeg ønsker å ha et "opplegg"jeg kan leve med resten av livet, og jeg er absolutt i gang nå:-)) Er mye mer rolig Ang snop, stresser ikke med det og TENKER meg om før jeg tar valg. Noen ganger går det ikke alltid like bra(som på mandag da jeg var så hol!! Spiste 1,5 melkerull og poppa popcorn!), MEN det jeg klarte var å hente meg inn igjen på tirsdag. Vanligvis hadde jeg tenkt at hele uka er ødelagt når mandagen går skeis, men jeg klarte å snu det og tenkte at det er den jo absolutt ikke! Mange dager igjen å gjøre der bra på, slutt med unnskyldninger!

Jeg var hjemme i går og i dag (og i morra med ungene), og jeg har ikke spist snop etter mandag:-))) Har positivt resultat på vekta i morra, tror jeg (sniktitta i dag;)

Har i tillegg hatt mensen denne uka, ferdig i dag en gang. Og jeg har vært potte forkjøla, så jeg er veldig fornøyd hittil i uka :-)

 

Helga gikk helt greit egentlig. Spiste sunt hele dagen, tok noen sjokoladebiter fredag kveld. Ellers ble det en pose taffel sticks og en melkerull resten av helga....mindre enn jeg pleier! OG jeg tenkte, det var bevisste valg. Som oftest bare putter jeg det i munn, og tenker ETTERPÅ. Noen som kjenner seg igjen??;-) he he

 

I dag er jeg hjemme og koser meg med OL på skjermen. Har også vært ute å gått rask tur i 40 min og styrke i 15 min (380 kalorier borte vekk!) Lagde focaccia og satt den til heving før jeg gikk ut, og lagde meg kyllingsalat med pasta, feta og masse god salat:-) Livet er ikke så verst!

Skal egentlig forberede meg til praksis i dag, men fikk gjort endel i går. Ungene er i bhg og skolen og har en kort dag. Skal kose oss i byen i morra, spise lunsj og is og kikke litt;-)

 

Ha en fin dag!

 

Veiedag i morra! Spent, siden jeg har hatt mensen hele uka og har et greit resultat foreløpig på tross av det;-))

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her gikk det greit:-) Ned 400 gram :-) Bedre enn ingenting! Ligger nå på 67,6 kg.

Neste fredag er målet 67,0 ( eller gjerne på 66 tallet ;-)

 

Det er de siste 11 dagene jeg virkelig har satt inn støtet, vurderer mine valg og tar nye beslutninger. Har gått ned 1,2 kg siden forrige mandag og det er vel en passe grei og rolig nedgang:-)

 

I sak tidlig kl 9 ( og jeg trener ALDRI om morran!) tok jeg en økt med Jillian Michaels! Minstemann på snart 5 klappe og satt og fulgte med. Spurte om det var slitsomt og om jeg snart var ferdig da. He he:)

Så det var deilig! Var også ute å gikk 40 min rask gange i går og 15 min styrke :-)

 

Etter det dro vi til byen på kafé og jeg bestilte meg ostesmørbrød med kylling, bacon og salat. Spiste halvparten. Vann ved siden av (har bestandig brus). Etter det hadde jeg lova de is på en retro isbaren her i byen, og jeg skulle ikke ha noe, men guttungen sa feil, fikk aldri bestemt seg, og midt i kule nr 2 var alt feil. Så jeg sa bare at jeg tar'n... Spiste halve, én kule og litt av kjeksen.

Har nettopp spist hjemmelaga pizza (ikke supersunn, men var det vi hadde i frysa). Marinert kylling, ost, bacon og løk. Hadde eb stor salat ved siden av og tok bare 2 relativt små biter med krydder og litt ekstra lett hjemmelaga hvitløksdressing :) Jeg er ikke supermett og det er faktisk deilig!!:-) ikke noe problem å bare ta to biter.

 

I kveld er jeg bedt bort til kusinene mine, og hun sa hun skulle servere litt snop og brus. Kusinene mine er snopere;-) Så, får se hvordan kvelden blir. Hva som står på bordet. Skal ut å trimme i morra og forhåpentligvis søndag. Tar minimalt med snop resten av helga om det blir litt i dag. Da er jeg utrolig flink, for jeg er veldig glad i godteri på søndager! Da pleier vi å se film og kose oss med "restene" ( eller kjøpe nytt... Kremt).

Gled i pottis og snop han mannen min også serru.

 

Fortsatt god helg til dere!:-)

 

Klem Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Titter innom her idag også jeg da jeg syns jeg var så flink i går kveld!;-) he he

 

Ble jo bedt til kusina mi som som nevnt ba på skravlings og snop. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en skive eller banan i bilen bort på kvelden for å ikke være så hol.

Vêr dere hvor mye jeg spiste? TO seigmenn! Og det var mest for å "være høflig", de vet jo at jeg ikke akkurat misliker godteri...:P rart å ikke ta NOE når man sitter 3 stk sammen.

Så 3 glass vann (hun hadde bare vann og cola, og cola liker jeg ikke), så da var valget enkelt. Hun hadde heldigvis ikke sjokolade heller (sønnen hun ammer har melkeallergi), så da kan hun ikke spise det..(stakkars!).

Pottis og seigmenn var representert på bordet og jeg klarte meg helt fint.

 

Klapp på skuldra! Dagens selvskryt ;-) he he

 

Ungene er i svømmehallen med faren mens jeg har skrevet oppgave et par timer, og jeg vurderer meg en tur ut om ikke lenge . Det regner hunder og katter, men skal prøve å ta hvertfall en halvtime;)

 

God lørdag! Gull, sølv og bronse! Heia Norge!!:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!!

 

Grattis med gode valg Magenta, flott jobba!!

Stille her for tiden syns jeg...... Hvordan går det?

 

Her går det ganske greit! Syns det går overraskende bra med fastedager, og jeg orker til og med å trene selv om jeg faster. Vekten viste 65 blank i går, og det er 0,2 ned fra forrige veiing, og 1 cm rundt livet! Så må det sies at jeg i helgen var i 2x40 på lørdagen med god mat/drikke og snop, og søndag ble BARE sorgen matmessig, med masse sjokolade, potetgull mm.... Så sånn sett burde vekten gått opp, og jeg er glad for at jeg har gått ned det lille jeg har gjort.... :) Hverdagen de andre 5 dagene er ganske lik som før, men jeg tenker ikke så mye over om det er 3 eller 4 knekkebrød, og spiser en frukt eller to ekstra om jeg har lyst på. I går var det kurs med jobben, og da ble det varm lunsj og dessert, og det spiste jeg også litt av. Så jeg syns egentlig 5:2 har vært super så langt. To dager stramt opplegg mot 5 "fri" dager er nesten luksus! I dag er det ny faste dag, og jeg har drukket vann og te så langt. Det blir suppe til middag i dag, da får jeg mye mat for kaloriene! :)

 

Håper dere har det bra, og får en super torsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Så bra du har funnet noe som fungerer!:-) Gøy å gå ned til tross for utskeielser da, ikke verdt00st!

Æret skal veie meg i morra tidlig, gleder meg faktisk! Har ikke spist noe snop siden forrige lørdag (klarte faktisk søndag uten snop og det gikk overraskende bra!)

Jeg har bare trent 2 ganger den uka her, og i morgen drar mannen avgårde hele helga. Får se om det blir en liten økt inne søndag, men planlegger det ikke.

 

Titter innom her med vekt og mål i morra kveld :)

 

Anonym: er du her? Går det bra med deg?;)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... På stedet hvil :-(( Faktisk 100 gr opp:( Det er jo egentlig ikke noe, men jeg har vært så flink , ikke spist noe snop siden forrige lørdag! Men, hadde jentekveld på onsdag og spiste to middager (en med ungene og pizza med jentene på kvelden). Og jeg lagde smuldrepai med kesam. Spiste det til kvelds dagen etterpå. Men det er ikke det verste man kan spise da.. Er jo bør og havregryn for det meste, men med sukker og smør ...

 

Av en eller anne grunn snikveide jeg meg i GÅR faktisk, og veide da 67,4 (-200 gr), så det var kjedelig å veie 300 gram mer dagen etter ( i går). Men må si at jeg hadde trent til kl 22 og spiste kvelds etter det. Vet ikke om det hadde noe innvirkning på at vekta stod stille. Har vært rimelig flink med maten altså, selv om jeg ikke veier.

 

Hvordan har det gått med dere? Er så stille her..

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Ja det er stille her..... Godt du er innom Magenta! Og 100g er jo ikke mye! Og jeg tror nok både sen trening og kvelds kan ha hatt noe å si. Så da får du jo bare stå på videre og satse på at veiingen neste uke blie annå bedre! :D

 

 

Her går det i samme tralten, to dager fasting gir resultat. Nå ble det veiing rett etter fasten, så resultatet i går er nok bedre enn realiteten, men det får våge seg. :rolleyes: 64,1 i dag, og ned 900g. 1cm rundt livet er heller ikke å foralte. Og jeg lever helt normalt fem dager i uken, og koser meg i klubb, og med sjokolade i helgen. Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å fortsette med 5:2 til jeg når målet mitt, for dette er lettere å følge enn mye av det andre jeg har prøvd. I tillegg blir det sagt at dietten gir bedre helse, og det er jo et pluss. :)

 

Ønsker dere en flott torsdag! :) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med fantastisk resultat!!:-) Du har virkelig finner noe som fungerer for deg, ser det ut som .-)

 

Her har jeg vært syk og sengeliggende i 3 dager, så jeg har ikke beveget meg siden mandag (1 t rask gange). Har hatt feber og konstant kvalme..) skikkelig pyton. Trodde jeg skulle kaste opp var jeg snudde meg i senga.

Men er mye bedre i dag, litt uggen bare.

Jeg har merkelig nok vært veldig sulten de siste 2 dagene, i dag og i går, men har ikke tenkt sunnhet. Har spist brød, saltpølse osv, men mindre av gangen, ofte. 2 kveldsmåltider i går..!

Så, jeg var svæææært overrasket over 100 gram NED! Okey, det er ikke mye, men trodde jeg hadde fått opp 1 kg..

Så nå er vekta 67,3. Målet neste uke er 66 tallet , det har jeg ikke sett på 2 år, tror jeg...! Har ligger mellom 67,5 og 69 siden da). Ha... Det hadde vært deilig!! Skal være superflink neste uke, gå flere turer og finne løpeskoa, er jo meldt fantastisk vær:-)

 

God helg!

I morra er det venner på besøk, middag, kort og vin :-) Ikke noe slankings, men ser hva jeg orker.

 

Snakkes!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hallloo!!!

 

Nå er det lenge siden, beklager fraværet. Kjekt å se at dere holder koken her, og så flinke dere er!!! Så bra at du er fornøyd med 5:2 opplegget, Linnis! :D Glad på dine vegne!! :)

 

Det har vært en ganske så travel tid, mye jobb for tiden. Men jeg skal prøve å komme innom 1 gang i uken som tidligere. Har ikke veid meg i det siste heller, rapporterer på onsdag :) Har forresten bestemt meg for å delta på siddisløpet i år også! Wuææh, det er alltid gøy å prøve å perse ;) Er ca 2 måneder til, så får bare henge i!

 

 

Ha en fantastisk flott søndag!!!

 

-anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Så kjekt å høre at det går bra med dere!! :) Stå på begge to!

 

Jeg har hatt en drittuke, med kneskade, og mangel på fasting.... :( Orket derfor ikke veiing denne uken, men satser på å veie neste uke som vanlig. Har vært tre dager på hotell, og spist og spist... Og med medisin og treningsfri er jeg sikker på at jeg har gått opp et par kilo! :wacko:

 

Ønsker dere en gog helg!! Her er det sofalivet som lokker i dag, etter en liten fest i går..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Lenge siden jeg har vært innom nå. Forrige uke spiste jeg altfor mye snop, og det skjer hver ENESTE gang jeg har mensen...:P Det er som om jeg stopper å tenke og bare spiser det jeg plutselig fikk lyst på. Fikk trent 3 ganger, tror jeg, så det er jeg fornøyd med :-)

Treningen har jeg holdt jevnt de siste 10 ukene, 2-3 ganger i uka, som er målet mitt. Dette skal bli og er blitt en vane! (Håper og tror jeg!;)

 

Det var fest i helga med vin og baileys, med påfølgende "dagen derpå". Trodde jeg skulle ligge på godt over 68 da jeg veide meg for moro i går, men var 67,8.!(Offisiell veiedag er fredag). Lenge siden jeg har ligget på 67 så lenge, det er jo kjedelig å ikke gå ned, men jeg stresser faktisk ikke. Spiser bra på dagen, trener (går tur, jogger og litt styrke), og koser meg i helga. Litt mye noen ganger, men fråtser ikke. Blir både sjokolade og potetgull av et slag, men det må jeg ha. Heller mindre.

 

Så jeg kommer tilbake med veieresultat på fredag:-) Aktiv med tur på jobb i dag (bhg) og var ute å gikk 30 min rask gange i kveld. Planlegger trening i morra og torsdag og (mannen er syk og da skal ikke han trene denne uka).

Til torsdag er jeg ost, kjeks og vin med SU i bhg (jeg sitter i SU i bhg til sønnen min), men da får jeg trene en god tine på dagen, tror jeg ;-) Har halv dag på skolen. Går mot slutten nå! Bachelor og eksamen. Huff.

Øvelse, fortsatt god uke og kveld! Ingen snop i går og i kveld;) (klapp, klapp!;)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...