Gå til innhold

Slippe sin tråd: Sporty, slank og sunn!


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Slippe

Jeg lastet ned en gratisversjon - dog Android (men da har de helt sikkert også til Iphone!) - og testet litt forsiktig før jeg kjøpte gullversjonen. Kostet 200 og litt, husker ikke eksakt, men det ga noen fine tilleggsfunksjoner!

 

Veldig enkelt å hente opp telefonen og legge inn. Har prøvd å gå inn på GR via mobil og registrere, men det er helt håpløst, så jeg er superfornøyd!

 

Nickii - jeg synes det er utrolig vanskelig å vite hvor mye man forbrenner på ulik trening. Jeg har funnet en side med kalkulator, men her får jeg veldig høyt tall. På denne appen får jeg vesentlig lavere, så nå følger jeg den og er på "sikre" siden.

 

Jeg har hatt en supertrivelig helg, med jentetreff i går. Kalorimessig har jeg klart meg rimelig bra tross alt, minus 450 kalorier på fredag, pluss 350 kalorier på lørdag og minus 600 kalorier i dag. Det gir meg et minus på ca 700 for helgen. Ikke så mye å rope hurra for, men etter en jentefest med vin, ost, kjeks og.... litt sjokolade (men jeg fråtset ikke!!!)... Jo, jeg er veldig fornøyd med helgen!

 

Har gått 7 km fredag, 8 km lørdag og 13 km i dag, snittfart 6,3 - 6,4 og 6,6. Det er godkjent!

 

Har investert i noen skikkelig gode joggesko, for etter 1200 km var de andre rett og slett utgått. ;)

 

 

Planene for denne uka er å holde meg til app'en mandag - tirsdag - onsdag. Bursdag torsdag, men så en helg uten spesielle planer. Nå skal kiloene få slite med å henge på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest ElisabethV

HURRA for en godt gjennomført helg ! Godt jobba :)

Du er så flink som orker å registrere og telle, all honnør :D

Gode klær og sko er viktig når man er aktiv, så det er flott du unner deg ! Det unner jeg meg også med GOD samvittighet. lItt kjekkere å trene når man føler seg fresh ;)

 

Jeg kjenner litt på følelsen av resignasjon...

Vi bor på vestlandet, med de kakebordene som er her i mai er det UMULIG å komme seg gjennom mai uten å dumpe nedi dem. Så jeg resignerer litt, og tenker att stillestand får være målet mitt i mai, selv om jeg så gjerne skulle vært 5 kg ned..

Jeg orker rett og slett ikke ta den kampen med meg selv HELE tiden, da vi skal i 2 konfirmajsjoner og i alle fall 2 etterselskap, + 17 mai, og søsteren mitt sitt selskap..

Jeg blir dønn sliten i hodet av å jobbe med meg selv hele tiden, og hele tiden føle på att jeg ikke er flink nok, og har alt for ofte elendig dårlig samvittighet.. :blink:

Så det var dagens SUKK fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg blir dønn sliten i hodet av å jobbe med meg selv hele tiden, og hele tiden føle på att jeg ikke er flink nok, og har alt for ofte elendig dårlig samvittighet.. :blink:/>

Så det var dagens SUKK fra meg...

 

Ja, dette kjenner jeg meg veldig godt igjen i! Noen ganger kjennes det nesten uutholdelig å skulle ha det slik resten av livet. Kan du fatte å begripe at noe som virker så enkelt for andre (holde seg tynne) kan være så vanskelig!??

 

Heldigvis kommer også perioder som føles mye bedre, og nå er jeg i en slik periode - litt mer positiv og optimist. Problemet er bare at jeg synes jeg strever så hardt for så lite... Men så i dag kjente jeg den stooore bakre lårmuskelen min, den var markant, og da følte jeg plutselig at all treningen i det siste bærer frukter. Selv om det dessverre ikke vises på vekta....

 

Hvis den nye app'en min er riktig og jeg faktisk klarer å gå ned ved å følge den, så skal jeg jammen i meg bruke den aktivt når jeg skal holde vekt også. For meg synes dette å være den eneste løsningen, for jeg klarer det opplagt ikke på egenhånd...

 

Høres ut som en sosial mai! Det er slik det skal være, det. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jøsses, vekta HAR faktisk en annen desimal enn 4, den har også 2!

Dvs. at jeg tirsdag morgen veier 200 gram mindre enn fredag morgen, og det er slett ikke verst - lørdag tatt i betraktning!

 

Lovende.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Nok en godt gjennomført dag i slankemodus. Bra fokus, rett mengde inn, 30 minutter intervalltrening inne på ellipsen.

 

I hverdagene ligger jeg på en differanse på 650 kalorier, og det går helt fint. Jeg sliter litt med å holde et såpass nivå i helgene og helt sikkert også i morgen når jeg skal i bursdag...

 

Jeg får gå en god tur på formiddagen og legge kilometer til Oslo-Paris-"turen" min, kanskje legge inn en motbakke og hvis jeg er riktig flink så holder jeg meg til mat og lar dessertene stå... (gjentar meg selv fra tidligere innlegg for å automatisere en tanke... ;) )

 

...spise mat og unngå dessertbordet..... spise mat og unngå dessertbordet...... spise mat og unngå dessertbordet...spise mat og unngå dessertbordet...

 

 

Ha en strålende helgedag og langhelg til dere som har det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Bra mantra - skulle ha sett den før jeg spiste mat etterfulgt av dessert da jeg var på seminar tidligere i uken... *ler* Men var flink og modererte meg - både på maten og desserten. Aldri så gale osv. :)

Og gratulerer til vekten din som har funnet et annet desimal! Det er jo rett og slett impoerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg er litt stolt i dag, altså: Jeg la en slagplan for bursdagsselskapet og jeg KLARTE å følge det til punkt og prikke!

 

En god dag med -500 kalorier. Jeg er fornøyd og håper, håper, håper veldig jeg får litt igjen for innsatsen når jeg har veiedag i morgen.

 

Klapp på skulder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg er glad for alt som er ned nå, og jeg har gått ned 600 gram denne uken! Ned er ned, og jeg er veldig fornøyd etter å ha hatt både jentefest og bursdagsfeiring på tapetet denne uken.

 

Jeg har også gått over 5 mil på bena og har et gjennomsnittlig forbruk på -450 kalorier daglig.

Godkjent!

 

Helgen skal tilbringes delvis med venner, delvis med husarbeid og delvis med litt jobb. Innimellom skal jeg gå noen turer, men jeg tror jeg holder meg unna langturene denne helgen - gå maks en time hver dag.

 

Har vondt "overalt" i bena nå, både hofter, knær og muskler, og jeg har et press foran på skinnleggen jeg ikke liker. Hadde kronisk beinhinnebetennelse i ungdommen og det vil jeg IKKE ha tilbake.

 

Ønsker dere alle en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Det har vært en super helg med masse tid, besøk hos venner og mye frisk luft. Jeg har ikke vært superstrukturert med tanke på mat, og fredag til søndag har jeg kun et skarve -300 kalorier å vise til.... Det var lørdagen som tullet til regnskapet fullstendig, men spist er spist!

 

I dag hadde jeg ambisjon om bakkeintervaller, men det må vente til i morgen. Jeg traff kjente på turen og ble stående og snakke vekk tiden jeg hadde tilgjengelig.... Men det ble 7 km og med motbakken som avslutning, så det var ikke så verst allikevel.

 

Denne uka blir det nok noe reising, men jeg har fullt fokus på både mat og trening, så det tror jeg skal gå greit. Håpet er å gå ned et halvt kilo også denne uka. :D

 

 

Ha en strålende mai-uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

600 gram ned er jo supert! Og det høres ut som om kroppen din kan ha godt av noen litt roligere dager hvis du har vondt overalt - man vil jo helst ikke ha belastningsskader...

 

Fulgte rådet ditt på fredag og gikk meg en rolig tur. Fikk litt sol på meg på veien, og kom heldigvis hjem før det begynte å regne. Formen er mye bedre - ihvertfall mer eller mindre slutt på den tette nesen. Men er dautrøtt fortsatt, så det har vært en rolig helg i sofaen med strikketøy og en og annen lur... Sengetid om ikke allverdens lenge, så 4 dager på jobb før det er helg igjen - yay!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Så fint, Krusmynte - håper resten av sykdommen er forduftet nå!!

 

Jeg gjorde noe jeg har tenkt på lenge i går; Jeg tok intervalltrening i "mördarbakken" jeg har borti skogen. Det ble 10 drag (som jeg har lært at det heter), og 500 meter bratt oppoverløping + 500 meter nedovergange.

 

Kjenner det i lårene i dag, ja, men føler meg SÅ sporty! ;)

 

Etterpå har jeg fått en skikkelig oppskrift av fotballtreneren til sønnen min. Han er utdannet innen idrettsfag og er personlig trener, og jeg har fått treningsopplegg + diett for å komme i "ship shape" - helt gratis! *jubel*.

 

Det innebærer å bytte ut mye gåturer med styrke, spenst og intervaller, så da får hunden bli med på intervalltrening i skogen og i lysløypa jeg har like i nærheten. Styrke gjør jeg hjemme, har fått fine øvelser som enkelt kan gjennomføres.

 

Jeg gir det full innsats i 10 uker, så reiser jeg til landet som flyter over av nydelig rødvin og croissanter.

 

Uke 1 av programmet har startet, and I'm on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

 

Jeg gir det full innsats i 10 uker, så reiser jeg til landet som flyter over av nydelig rødvin og croissanter.

 

Uke 1 av programmet har startet, and I'm on!

 

 

Oops, det er visst bare 9 uker til ferie. Then 9 it is!

I dag skal jeg legge opp en skikkelig kalender med treningsplan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

WOW, eget treningsopplegg !!

Her satses det friskt ! :D :D

Så flink du er !

 

Intervall trening OPP murderbakken... gjett om det høres travelt ut !?! hehe

Nyt sporty følelsen, for den er god :)

 

P.S Ikke push noen slitasjeskader, ok ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Høres veldig kjekt ut med eget treningsopplegg og diett :)/>

 

9 uker med full innsats burde gi gode resultater. Jeg har også ca 9 uker til ferie, så det er ingen tid å miste!

Jammen var det 10 allikevel, må snart lære meg å telle.... :rolleyes:

 

Jeg synes i allefall at jeg må gjøre noe som gir varige resultater, for slik det er nå så stamper jeg bare rundt i den samme myra, kommer hverken frem eller tilbake. Jeg innser at jeg nok har elendig forbrenning, og trenger å gjøre noen skikkelige grep for å øke den.

 

I følge Trener'n, så vil jeg ved å erstatte 4 kilo fett med 4 kilo muskler øke forbrenningen tilsvarende 1 times rask gange daglig. Uten å gå en times rask gange daglig...

 

Det tror jeg er helt avgjørende for at jeg skal kunne holde vekten, for jeg kan overhode ikke spise "normalt" (altså normalt sunt!) uten at vekta flyr opp.

 

Så jeg er skikkelig interessert i å prøve noe nytt, og 10 uker er jo uansett en begrenset tid. Skal ratt se det er mulig å holde motivasjonen oppe hvis jeg kan bruke omtrent like mye tid på trening som jeg gjør i dag, men trene mer effektivt slik at jeg faktisk kan leve litt ved siden av (les: Unne seg et glass vin og litt god lørdagsmat uten dårlig samvittighet).

 

Jeg skal fremdeles telle og legge inn kaloriene, men med mest vekt på trening. Nye ting å lære = kanskje mer inspirerende..?

 

Jeg merker at jeg gleder meg i allefall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Det sunne valget

 

Kan en person som har vært overvektig noen gang kan bli naturlig slank eller må vedkommende slåss mot vekten resten av livet?

 

– Det er et spørsmål vi ikke helt har svaret på enda. Etter tre-fire år opplever noen at kroppsvekten stabiliserer seg, mens andre fortsatt må knaske gulrøtter og jobbe hardt for å holde overflødige kilo borte, forteller overlege Jøran Hjelmesæth.

 

http://www.klikk.no/helse/dinkost/vektkontroll/article700446.ece

 

Jeg runder 3 år til sommeren og fra juletider av for 2,5 år siden så har jeg ikke vært stort over 70 kilo. Jeg har vært under, men vips er jeg tilbake på 70 gang på gang...og det er utrolig tungt å komme under igjen. Det vil være en viss "trøst" i å tenke på at kanskje 70 oppfattes som nytt normalnivå, det er i det minste vesentlig hyggeligere enn om kroppen og hormonene kjemper for å få meg tilbake til 80-tallet...

 

Jeg satser imidlertid på at jeg snart knekker koden for å gå ned 5 til og bli der!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg holder på å oppdatere meg utenfor min egen boble, så nå titter jeg endelig innom igjen, hehe. Synes du har en strålende god plan på lur, med skikkelig opplegg og fullt fokus frem til ferien. Kanskje er det akkurat dette her kroppen din trenger for å rykkes ut av likevekten den tydeligvis har tviholdt på en stund. Kroppene våre er jo verdensmestre i å tilpasse seg og å spare på energien, og gjør vi ting på samme måte over lang tid, kan man ende på et platå selv om tallenes tale klart burde tilsi nedgang. Så ingen dum idé å røske opp i rutinene innimellom :)

 

Jeg har også lurt mye på om jeg noengang vil bli "normal" igien. På mange måter har jeg konkludert med at jeg aldri vil bli det. Jeg flyr opp i vekt fortere enn jeg trodde var mulig når overskuddet er tilstede, men klarer aldri å miste ekstrakiloene i samme tempo. Jeg så et intervju med en lege som mente at mange tidligere overvektige nok aldri ville bli i i stand til å spise det samme som en person av tilsvarende størrelse og aktivitetsnivå, men som aldri hadde vært overvektige. Han mente at mange måtte innstille seg på å ligge noe lavere i inntak.

Og en av forskerne fra idrettshøgskolen var inne på samme teori i et foredrag jeg var på (da jeg var på fitness convention i høst): Hennes holdning etter å ha jobbet med folk som både ville opp og ned i vekt, var at jo flere ganger man hadde gått opp og ned, jo mindre sannsynlig var det at man noengang ville kunne leve helt som tilsvarende "alltid slank" person. Og for hver gang man gikk opp/ned, tullet man til metabolismen litt mer. Hennes råd? Hvis du skal slanke deg, sørg for at du bare gjør det én gang.

Jeg følte meg ganske godt truffet av den, jeg som har gått ned mye i vekt tre ganger og har mange småturer opp og ned innimellom de igjen. Høhø :P

Jeg lurer litt på om nøkkelen til evig vekttap kanskje ligger her: Det å akspetere at man aldri igjen vil kunne spise slik man gjorde før. Ok, det høres opplagt ut, for det var jo en grunn til at man ble overvektig i utgangspunktet. Men i praksis har det ikke vært like opplagt for meg. På et eller annet tidspunkt har jeg på mystisk vis alltid klappet meg selv på ryggen for vel gjennomført jobb, og tenkt at jeg var "ferdig". For deretter å gå tilbake, sakte men sikkert, til gamle spisemønstre. Jeg lurer litt på om vi bør vurdere tanken "vi blir aldri helt ferdige". Kanskje det kan berge oss fra de voldsomme jojo-rundene i fremtiden?

Jeg har i hvert fall veldig lyst til at vi skal klare å finne løsningen en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen var det 10 allikevel, må snart lære meg å telle.... :rolleyes:/>/>/>

 

Jeg synes i allefall at jeg må gjøre noe som gir varige resultater, for slik det er nå så stamper jeg bare rundt i den samme myra, kommer hverken frem eller tilbake. Jeg innser at jeg nok har elendig forbrenning, og trenger å gjøre noen skikkelige grep for å øke den.

 

I følge Trener'n, så vil jeg ved å erstatte 4 kilo fett med 4 kilo muskler øke forbrenningen tilsvarende 1 times rask gange daglig. Uten å gå en times rask gange daglig...

 

Det tror jeg er helt avgjørende for at jeg skal kunne holde vekten, for jeg kan overhode ikke spise "normalt" (altså normalt sunt!) uten at vekta flyr opp.

 

Så jeg er skikkelig interessert i å prøve noe nytt, og 10 uker er jo uansett en begrenset tid. Skal ratt se det er mulig å holde motivasjonen oppe hvis jeg kan bruke omtrent like mye tid på trening som jeg gjør i dag, men trene mer effektivt slik at jeg faktisk kan leve litt ved siden av (les: Unne seg et glass vin og litt god lørdagsmat uten dårlig samvittighet).

 

Jeg skal fremdeles telle og legge inn kaloriene, men med mest vekt på trening. Nye ting å lære = kanskje mer inspirerende..?

 

Jeg merker at jeg gleder meg i allefall! :D/>/>/>

 

Hei!

 

Sitter og leser det du skriver, Slippe, og det stemmer med den konklusjonen jeg har kommet til selv. Har gått ned 20 kg på 8 måneder - men tror nok at jeg må begynne med styrketrening i en eller annen form for å bygge noen muskler, så forbrenningen min øker. Spesielt hvileforbrenningen - siden jeg har et stillesittende arbeid. Og lavt aktivitetsnivå i hverdagen.

 

Hvis jeg ikke klarer å få høyere muskelmasse må jeg bare innse at jeg må vokte hva jeg spiser og fortsette med kalori-telling (registrering) for å unngå at vekta begynner å krype oppover igjen. Selvinnsikt er en artig greie.........

 

Takk for kloke ord :D/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så spennende med nytt treningsopplegg! 10 uker er jo absolutt overkommelig, og man trenger jo ikke trene så veldig lenge hver gang hvis man trener effektivt! Veldig greit å ha et opplegg fra en som har greie på det, forhåpentligvis kan du konferere litt underveis når du merker hvordan det går. Plutselig en dag er ikke mördarbakken noe mördarbakke lengre! Blir ikke det stas så vet ikke jeg! :) Hunden har nok ikke vondt av litt intervaller heller, og finner du en benk på veien kan det gjøres fine styrkeøvelser der også mens hunden får en tisse- og sniffepause. Det med å erstatte 4 kg fett med 4 kg muskler utgjør forbrenning tilsvarende en times tur om dagen var litt interessant - det betyr jo at jeg har "mistet" i underkant av en times forbrenning for dagen ved å gå ned i muskelmasse. Hmmm, der fikk jeg noe å gnage på....

 

Ut fra kalenderen å dømme ser det ut til at jeg drar på ferie omtrentlig samtidig som deg - reiser 21. juli. Tar riktignok ferie 2 uker før det, men da skal jeg bare være hjemme så da har jeg jo ekstra tid til trening til rådighet. Så det blir i overkant av 9 uker med full fokus på trening og å få tilbake musklene som forsvant. Dette skal vi jaggu santen klare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest ElisabethV

Hvordan går det med det nye treningsopplegget ? Full fart ?

Lenge siden jeg har "sett" deg her inne, og håper att alt står bra til !

 

Enda en helg har rast forbi, og vi nærmer oss med stormskritt sommerferie ! denne uken har jeg lagt en god treningsplan, og det gjør godt for den samvittigheten min som ligger der å gnager hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg ser til min forskrekkelse at ukene har flydd uten at jeg har vært inne og rapportert, MEN jeg kan med en viss grad av stolthet melde at mindre tid på forum kommer av at jeg bruker mer tid på trening! :D

 

Jeg er i super-siget nå i den tredje uke av 10-ukers programmet mitt. Jeg jogger (!!!), jeg trener styrke, spenst, utholdenhet...PUHH!! og det minst FIRE ganger i uken!

 

I går var det først en kort oppvarmingsløpetur, 10 minutter hoppetau, 70 spensthopp i trapp, tricep-dips, pushups, planke og side-planke, hoftehev. Skulle ta bulgarske utfall også, men når jeg kjente hvor lite hold jeg hadde i bena etter spensthoppene, så utgikk det. ;)

 

Kvelden før var det 4 km joggetur.Ikke så langt for en som kan jogge, men for meg er det en stor seier og bare begynnelsen på noe som kommer til å bli bra.

 

Og slik går nu dagan. ;)

 

Ekstremhektisk på jobb, endelig sesong for sesongbedrifter som oss. I dag skal jeg gjøre det vanskeligste og verste jeg vet : Mannskaps- /ressursplaner for kommende prosjekter. Vanskelig fordi jeg vet at vi mangler både mannskaper og maskiner..... Bra salg, altså - utfordrende å gjennomføre.

 

Neste uke starter en ny ansatt og jeg får hjelp til masse administrativt innenfor marked / salg og prosjektoppfølging. Gleder meg utrolig mye til at dette mennesket er "oppe og går". Det blir så bra!

 

Supert at du har en treningsplan, ElisabethV. Tror jammen vi kommer til å klare sommeren uten de mange kiloene ekstra, jeg! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Fy søren, du er rå! Det opplegget høres tungt ut, men du kommer jo til å komme i knallform og det kan vi jo like. :)/> Keep up the good work!!!

Og, Krusmynte, det må jeg si: Du har inspirert meg kraftig med dine beretninger fra en gymsal (hørtes ut som en boktittel..). ;)

 

10 uker klarer jeg, tenker jeg, så håper jeg det gjør at jeg blir litt treningsavhengig før ferien, trener i ferien, trener etter ferien og utover høsten og blir skikkelig veltrent. Bonus blir forhåpentlig å få en god forbrenning og sakte men sikkert få has på de 5 kiloene som er så fandens vanskelig å bli av med, samtidig som jeg klarer å beholde en fin vekt fremover uten å sulte meg i hjel.... ;)

 

Nå er det en litt økende løpetrend blant en del gamle venninner av meg, og de har snappet opp at jeg er "i siget". Det ser ut til at jeg kan bli en del av et skikkelig fint miljø der man i blant treffes og løper i skogen. Det gleder en gammel lagspiller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Stolt! ;)

 

I går gjennomførte jeg 4 kilometer jogging med kun bittesmå, korte pauser (har med hund, og han må både "lette" seg og snuse litt...), og litt over halvveis tok jeg en seanse med bakkeintervall, ca 75 meter motbakke x 10.

 

Jeg løp opp, jobbet litt med løpsteknikken de første 50-60 meterne og gasset på de siste, så gikk jeg ned, hvilte ca. 20 sek og gikk på igjen. Deretter jogget jeg hjem - totalt over 5,5 kilometer. :lol::lol:

 

I tillegg dristet jeg meg på vekten i dag. Jeg var forberedt på oppgang, siden jeg både spiser vesentlig mer og trener MYE, men.... tamtaritam : 70,2. Følte jeg hadde sett det tallet før??..... Lenge siden jeg var "glad" for å se 70 på vekten, forresten.

 

Jeg må si jeg merker det godt på klærne, for mens "sidemagen" hang litt over buksekanten i forrige uke, så er det faktisk IKKE tilfellet i dag - selv med nyvasket bukse. :P Herlig!

 

Helg foran; Det blir litt hagearbeid, må fortsette å fjerne planter som ikke tålte vinteren (masse 4-meters gammel einer har gått med...), og litt husarbeid, litt bilvask og litt trening. Kanskje til og med litt franskkurs på mobilapp!

 

Deilig! Ha en strålende helg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Beretninger fra en gymsal, nemlig! Fantastisk boktittel, ja - kanskje jeg skulle startet en blogg med det - min vei fra utrent til veltrent eller noe i den dur. :) Uansett er det kjekt at jeg har vært til inspirasjon.

 

Den treningsøkten i går kan du VIRKELIG være stolt av. Jeg blir jo rent stum av beundring her jeg sitter! Selv har jeg jo ikke turd å jogge utendørs enda, men det kommer vel forhåpentligvis etterhvert. Foreløpig holder jeg meg til 4 x 4 på tredemøllen, holder da litt høyere tempo enn om jeg bare jogger - kondisen min strekker ikke helt til på det føler jeg. Kanskje bare det er meg som sliter med å presse meg selv så lenge jeg trener på egenhånd? Antagelig. Og derfor må jeg bare ta hatten av for deg som løper bakkeintervaller helt frivillig! Regner med hunden begynner å komme i god form også.... Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...