Gå til innhold

Slippe sin tråd: Sporty, slank og sunn!


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Hoi! Bare innom for å si hei, teker på deg i hektisk ferieinnspurt og håper det går bra med deg!

Også lurer jeg på hvordan det går med det fine prosjektet ditt - du var i hvert fall utrolig godt i gang her for noen uker siden! Imponert :D

Skulle dere til Frankrike igjen i ferien? Vi drar til Mallorca om under to uker... weeeee, det skal bli så bra :) Men aller først skal jeg til fjells i helgen, og jeg satser på at det gjør underverker på energi og stress!

 

Goood sommer hvis vi ikke tastes noe mer før den tid! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hoi! Bare innom for å si hei, teker på deg i hektisk ferieinnspurt og håper det går bra med deg!

Også lurer jeg på hvordan det går med det fine prosjektet ditt - du var i hvert fall utrolig godt i gang her for noen uker siden! Imponert :D/>

Skulle dere til Frankrike igjen i ferien? Vi drar til Mallorca om under to uker... weeeee, det skal bli så bra :)/> Men aller først skal jeg til fjells i helgen, og jeg satser på at det gjør underverker på energi og stress!

 

Goood sommer hvis vi ikke tastes noe mer før den tid! :D/> :D/>

Hei, Ninjastar!

 

Jeg er superfornøyd med egen innsats med unntak av en liiiiten detalj... Når jeg er så flink til å trene så tillater jeg meg å dytte nær sagt hva som helst i munnen. Det får være neste 4 ukers prosjekt : Mat er ikke belønning for absolutt alt. Det å trene er belønning nok! ;)

 

Håper alt er bra med deg. Mallorca.... Åh!!! 4 uker nå til helgen til vi snur sydover - Frankrike i år igjen. 3 uker + blir det i år, vi kjører selv og har "åpen retur". De to og en halv første ukene av ferien har vi sammen med andre, så vi tenkte det kunne være deilig å ha noen dager alene sånn på tampen. Eller ikke - litt øde denne landsbyen - men da drar vi i såfall bare hjemover når vi føler for det.

 

Regner med at ikke dette været de "lovte" oss i helgen setter noen demper på fjellturen, og at du får kose deg masse, lade batterier og nyte livet slik det er akkurat nå. :)

 

Jeg er litt lite innom her om dagen og har fulgt litt lite med. Opplæring +++++ på jobb, utrolig hektisk, og en mann som pt ukependler. Når kvelden kommer er jeg kake - men klarer som regel prioritere en tur ut i stedet for PC :) I går kveld jogget jeg 4 km i pøsregnet, i kveld var det en økt som inkluderte 20 minutter bakkeintervall og 10 minutter pyramideintervall.. Hvem trodde jeg skulle ta slike ord i min munn.... :lol: :lol: :lol:

 

Håper du får en deilig fjelltur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

I går kveld jogget jeg 4 km i pøsregnet, i kveld var det en økt som inkluderte 20 minutter bakkeintervall og 10 minutter pyramideintervall.. Hvem trodde jeg skulle ta slike ord i min munn.... :lol: :lol: :lol:

Fy søren, du er bare rå! Pyramideintervall? Bakkeintervall? Jeg blir sliten bare jeg sier ordene kjenner jeg! *ler* Holder meg til vanlige 4x4 intervaller, jeg. Ihvertfall inntil videre! :)

 

Jeg har alltid vært litt motsatt av deg - når jeg har trent har jeg vært ekstra motivert til å spise sunt for ikke å "ødelegge" arbeidet jeg akkurat har gjort hvis du skjønner. Men nå de siste ukene har jeg tatt meg selv i å tenke litt motsatt... Tanken har enda ikke ført til handling og det er bra siden jeg fortsatt prøver å gå litt ned, men ser jo at andre som er normalvektig gjør det på den måten. "Jeg har trent, ergo kan jeg unne meg litt". Men kjenner jeg er litt redd for å falle i den fellen. Og med felle mener jeg at å unne seg litt blir litt mer og litt mer etterhvert, og plutselig er vekten på oppover igjen.... Tror kanskje jeg må holde meg til lørdagsgodtet mitt, jeg.

Som du kanskje skjønner har jeg begynt å tenke på hvordan jeg skal gjøre ting når jeg kommer inn hit og blir samboer med dere andre holde vekten-folk! Håper det ikke er så lenge igjen nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei Slippe!

 

Hvordan går det med deg? Ser det er en stund siden du har vært aktiv her. Selv har jeg begynt på nytt - igjen. Jeg blir visst aldri ferdig med jojoslankingen min :rolleyes: Men satser på en bra høst nå med god nedgang. Høsten er for meg den beste tiden på året å gå ned i vekt på! Rutinehverdager, lite ferie, fri og feiringer :D (Hørtes nesten litt trist ut, men det er bare så deilig når man ikke har så mange fristelser og utfordringer. Da blir det bare flyt-flyt!)

 

Håper alt står bra til, og at det kommer en liten oppdatering fra deg etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...