Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Jeg vil også være med på den oversikten Emma, jeg trenger et spark bak innimellom ;)Har en tendens til å "glemme" at jeg skulle slanke meg,og da blir det mer forpliktende.Har ikke lyst til å gå enda en sommer i møte med å være så misfornøyd med kroppen som jeg er nå:(

Jeg har nesten ikke klær som passer lengre heller og jeg VIL IKKE kjøpe større klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på den oversikten Emma, jeg trenger et spark bak innimellom ;)Har en tendens til å "glemme" at jeg skulle slanke meg,og da blir det mer forpliktende.Har ikke lyst til å gå enda en sommer i møte med å være så misfornøyd med kroppen som jeg er nå:(/>

Jeg har nesten ikke klær som passer lengre heller og jeg VIL IKKE kjøpe større klær.

 

Hvor og hvordan legger du inn den Tickeren? Vil også ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja , jeg vil gjerne slå følge om jeg kan? :)

Jeg skal gifte meg i August, og MÅ ta av 6 kg :)

Gikk ned 10 kg med vektklubb for 4 år siden, har gått opp 1 kg etter dette. Nå er ønskevekten 60 kg!!

Kanskje enklere når man har noen å dele vekt og evt. diskutere med!

Min svakhet er SJOKOLADE-så UTROLIG vanskelig å holde seg unna!

 

Hilsen godtarompa ;)

 

Startvekt 29/4- 66 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

Ja , jeg vil gjerne slå følge om jeg kan? :)/>

Jeg skal gifte meg i August, og MÅ ta av 6 kg :)/>

Gikk ned 10 kg med vektklubb for 4 år siden, har gått opp 1 kg etter dette. Nå er ønskevekten 60 kg!!

Kanskje enklere når man har noen å dele vekt og evt. diskutere med!

Min svakhet er SJOKOLADE-så UTROLIG vanskelig å holde seg unna!

 

Hilsen godtarompa ;)/>

 

Startvekt 29/4- 66 kg

 

 

Hei Itta :-)

 

Selvfølgelig kan du slå følge med oss!! Og gratulerer med bryllup i august!!

 

Vet hvordan du har det med tanke på sjokolde... sukk.. hvorfor må det være så sinnsykt godt...? Eller, hvorfor kan det ikke bare være supersunt og kalorifattig!!?? :-)

 

Jeg har tenkt selv å prøve å holde meg unna sukker en periode. Jeg klarer virkelig ikke å stoppe når jeg først begynner å spise, selv om jeg sier til meg selv at jeg kun skal ha litt. Etter den første biten forsvinner alt av hemninger, og jeg virkelig bare eter...

Hvordan er det med forloveden din, er han og glad i sjokolade?

 

Jeg forsøker å sette opp en oversikt over de som er "samlet" her inne. Har du noen spesiell veie-dag, eller noen delmål underveis?

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med forestående bryllup Itta!

 

Litt ettersom når i august dere skal til pers har vi ca samme målsetting og tidsperspektiv - det er god drahjelp!

 

Jeg bare skal klare det! Bra vi blir flere i samme tråd :)

 

Emma, det er supert hvis du lager en oversikt - det gir nok noen gode spark bak å se hvordan vi ligger an i forhold til hverandre.

 

Jeg gikk på en snikvekt i dag morges og jeg ser at jeg har menskiloen trygt på plass. Så om den forsvinner til i morgen + noen gram til så skal jeg være fornøyd.

 

Jeg lagrer helt vanvittig med vann disse dagene og fingrene er som røkte kjøttpølser. Utrolig kjedelig at jeg skulle få det nå allerede i prosessen, men sånn er det jo bare.

 

Etter at nr 3 kom til verden har jeg hatt kortere sykluser og ganske uforutsigbart tidspunkt så det er ikke så lett å beregne. I tillegg har jeg jo ikke alderen på min side lenger når det kommer til sykluser :P

 

Jeg lå på 1300 kcal i går og det er nok ganske passe til en dag uten aktivitet annet enn på jobben. Stille i går der også og da blir det mye stillesitting. Uansett så er det ikke trening på jobb om jeg så er på beina hele dagen. Til det er ikke butikken min stor nok :P

 

Prøver på samme kcalinntak i dag, skal etter beregninger og måling ligge mellom 1500 og 1600 for å ha nedgang.

 

I morgen skal jeg ut på joggings - gleder meg nå, men vet jo at jeg kommer til å vegre i morgen tidlig ;). Må bare passe på å ha drukket nok vann i forkant så skal det gå bra.

 

Torsdag har jeg også en skummel plan om joggings og det samme på lørdag eller søndag. Det kommer an på familiens program.

 

Jeg har fri 4 dager denne uken og neste og det er ren og skjær luksus etter å ha jobbet 6 dager i uken 10 timer om dagen siden november. Så nå skal jeg få boostet treningen og det er jo det som skal til for å få flyt i det. Gleder meg!!! Husker hvordan det var å glede seg til en times løpetur - det er godt det!

 

Jøss! Der snakket jeg meg bort igjen!

 

Ps. Takk Lunami - jeg fikk til tickeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:-)

 

Jeg forsøker å sette opp en liten oversikt.

Gi meg en lyd om det er noe jeg skal ta med/ikke ta med el.l.

 

Emma:

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: tirsdag

Ukesmål: 65,7kg

Resultat: 64,7kg

Nytt mål: 63,8kg

 

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Ukesmål: 72kg

Resultat: 70,9kg

Nytt mål: 69,9kg

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Ukesmål:

Resultat: 72kg

Nytt mål: 71,4kg

 

Bridge:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: torsdag

Resultat:

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat:

 

Sunjolly:

Start: 66,5

Mål: ned 6,5kg/59kg

Veiedag: fredag

Resultat: 66,3

Nytt mål:

 

Teddy:

Start: 75,3kg

Mål: ned 6,7kg/65kg

Veiedag: torsdag

Resultat: 71,7kg

Nytt mål: 70,7kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med forestående bryllup Itta!

 

Litt ettersom når i august dere skal til pers har vi ca samme målsetting og tidsperspektiv - det er god drahjelp!

 

Jeg bare skal klare det! Bra vi blir flere i samme tråd :)/>

 

Emma, det er supert hvis du lager en oversikt - det gir nok noen gode spark bak å se hvordan vi ligger an i forhold til hverandre.

 

Jeg gikk på en snikvekt i dag morges og jeg ser at jeg har menskiloen trygt på plass. Så om den forsvinner til i morgen + noen gram til så skal jeg være fornøyd.

 

Jeg lagrer helt vanvittig med vann disse dagene og fingrene er som røkte kjøttpølser. Utrolig kjedelig at jeg skulle få det nå allerede i prosessen, men sånn er det jo bare.

 

Etter at nr 3 kom til verden har jeg hatt kortere sykluser og ganske uforutsigbart tidspunkt så det er ikke så lett å beregne. I tillegg har jeg jo ikke alderen på min side lenger når det kommer til sykluser :P/>

 

Jeg lå på 1300 kcal i går og det er nok ganske passe til en dag uten aktivitet annet enn på jobben. Stille i går der også og da blir det mye stillesitting. Uansett så er det ikke trening på jobb om jeg så er på beina hele dagen. Til det er ikke butikken min stor nok :P/>

 

Prøver på samme kcalinntak i dag, skal etter beregninger og måling ligge mellom 1500 og 1600 for å ha nedgang.

 

I morgen skal jeg ut på joggings - gleder meg nå, men vet jo at jeg kommer til å vegre i morgen tidlig ;)/>. Må bare passe på å ha drukket nok vann i forkant så skal det gå bra.

 

Torsdag har jeg også en skummel plan om joggings og det samme på lørdag eller søndag. Det kommer an på familiens program.

 

Jeg har fri 4 dager denne uken og neste og det er ren og skjær luksus etter å ha jobbet 6 dager i uken 10 timer om dagen siden november. Så nå skal jeg få boostet treningen og det er jo det som skal til for å få flyt i det. Gleder meg!!! Husker hvordan det var å glede seg til en times løpetur - det er godt det!

 

Jøss! Der snakket jeg meg bort igjen!

 

Ps. Takk Lunami - jeg fikk til tickeren...

 

 

Hei Smom:-)

 

Jeg er akkurat som deg nå.. begynte på "uken" for et par dager siden. Var faktisk på vekten i forgårs, og da viste den et halvt kilo mindre enn den gjorde nå i morges:-( Håper det er veske i kroppen som går over om noen dager. Jeg har faktisk aldri tenkt noe på at vekten kan endre seg så veldig den ene uken i mnd.

 

Så flink du er å løpe!! Bare vær forsiktig så du ikke går for hardt ut. (Vet ikke hvor mye du har løpt tidligere) Jeg kan selv ikke løpe lengre pga en periode for mange år siden med mye løping i dårlige sko på asfalt. Den dag i dag får jeg fortsatt beinhinnebetennelse bare jeg ser på et par joggesko.. he he.. :-)

Løp og kos deg, men pass godt på bena dine!! :-)

 

Godt å høre at det ikke er like lange dager på jobb for deg nå som det har vært. Høres ut som du har hatt det ganske tøft!

 

God klem, Emma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekten igjen..

Den viste 65,5kg. Var litt skuffet, for jeg snek meg til en tur på vekten i forgårs, og da viste den et halvt kilo mindre.. Ja ja, håper det kanskje kan ha noe at jeg og er inne i "uken" min.

 

Har satt meg nytt mål for neste tirsdag: 64,2kg.

 

Håper det går bra med dere. Spent på å høre hva resultatene deres blir nå de kommende dagene!

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma

 

Ja, jeg har i alle fall ca en kilo ekstra å drasse på den uken...veldig rart egentlig.

 

Jeg skal være forsiktig - starter rolig altså. Ikke noen mil på timen på en stund enda, men jeg vet jeg kan klare det og det er bra.

 

Jeg har faktisk ikke løpt mer enn jeg måtte før jeg ble 39 - syns det var noe tullete greier :P Men da innså jeg at det nok var eneste måten å bli kvitt de ekstra kiloen som barn og kos hadde påført meg, og det funket.

 

Jeg løper aldri på asfalt for det kjente jeg fort at ikke var bra, så jeg løper enten en lysløype som starter rett ved der vi bor og som er en fin mil fra døra hjemme til en bom og tilbake igjen. Eller så løper jeg rundt et vann like i nærheten, 3,4 km rundt og da håper jeg snart jeg klarer å jogge to runder uten å dø av hverken skam eller kortpustethet. Det er en passe tur et par ganger i uka syns jeg.

 

Jeg tar også med et ukesmål - tror ikke det er realistisk til i mrg, men i en normaluke hadde det nok gått så vi får se.

Ukesmål: 71,5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-)

 

Jeg er akkurat slik som lunami beskriver, en som skeier helt ut i helgene. Problemet mitt er at jeg etter å ha skeiet ut en helg ofte fortsetter langt ut i uken, og så er jeg sunn og "flink" en periode før det er på'an igjen...

Helgene ødelegger stortsett alt det gode "arbeidet" jeg gjør i ukedagene, og vekten går aldri ned sånn jeg ønsker.

Men denne gangen skal det bli anderledes! :-)

 

Jeg har tenkt å prøve å begrense meg i helgene, samtidig som jeg trenger noe som gjør at jeg merker forskjell på helg og uke-dag. Jeg trenger noe kosemat..

Nå er jeg akkurat ferdig med en KJEMPE GOD lunsj!! Jeg fant en oppskrift på noen supergode grove amerikanske pannekaker. Har ikke smakt det før, så jeg vet ikke hvordan vanlige pleier å smake, men disse var skikkelig gode:-) Hadde syltetøy på (Lerum sitt uten sukker) og en stor kopp te til. Dette er noe jeg kan lage neste helg og kjenner jeg:-)

 

Har planlagt en god relativt sunn middag i dag og, så denne helgen kjenner jeg blir "lett å komme seg gjennom".

 

Håper dere kosere dere og har en fin helg!!

 

Klem fra Emma:-)

 

Pannekakeoppskrift please??? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG - jeg blir så fysen når det lir utpå ettermiddagen i butikken. Jeg kan spise hva som helst akkurat nå.

 

Heldigvis står jeg alene så jeg kan ikke få kjøpt meg noe godteri eller annen usunnhet :blink:

 

Holder meg i skinnet og tar en gulrot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er smom som klarte å holde deg unna alt det usunne!

Jeg pleier selv ofte å være den her i huset som handler inn til middag. Prøver jo å spise ikke for mye nå for tiden, så jeg er ofte ganske sulten før middag, ikke lett å bare skulle handle middags-maten da...

 

Jeg har forresten endret dagens vekt.

 

Vekten viste 64,7kg. Er kjempe fornøyd :-)

 

Fant ut at jeg nok var på vekten for tidlig i morges, hadde knaptnok lagt meg etter kveldsen før jeg måtte opp og på jobb. (Var oppe litt over fire)

 

Når jeg kom hjem fra jobb "måtte jeg bare" sjekke... så før en tidlig middagslur viste den såpass mye mindre enn i morges at jeg går for den siste veiingen. Nytt mål for neste uke er da 63,8kg.

 

Her er oppskrift på amerikanske pannekaker:

 

1 egg

1 dl melk

1/3 dl hvetemel

2/3 dl sammalt fin hvete

1/2 ts bakepulver

noen dråper stevia

litt salt

 

Skill eggene, stivpisk eggehvitene, bland "alt det andre" sammen med eggeplommene før du vender inn stivpiskede eggehviter.

 

Jeg hadde i 6 dråper stevia, prøver med noen dråper til neste gang for å få dem litt søtere.

 

Jeg stekte 4 store "lapper", men kommer nok til å steke 5 litt mindre neste gang.

 

Det ble en ganske stor lunsj, så neste gang kommer jeg nok ikke til å spise alle. Var supermett etterpå.

 

Jeg hadde syltetøy uten sukker på dem. Lerum har noen med nesten ingen kcal i. Synes både jordbær og blåbær var godt.

Nam nam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Itta:Gratulerer med forestående bryllup,så spennende.Det er skikkelig motivasjon:)

 

Emma:Du klarte ukesmålet ditt og vel så det,kjempebra jobba.Og så fint med den oversikten du har laget:) Nå føler jeg virkelig forpliktelse her..hehe!

 

Smom:Jeg pleier også å gå opp en kilo den uka,men det er bare vann da så det går jo bort igjen.Jeg har aldri fått noe greie på denne løpinga.Skulle gjerne ha kommet dit hen at jeg faktisk likte det.Har prøvd flere ganger(ikke så lenge av gangen da)men syns jeg blir mer og mer sliten for hver gang jeg.Skulle gjerne hatt tips for å klare det?

 

Forrige onsdag når jeg veide meg,fikk jeg mensen dagen etter,det er derfor jeg syns jeg burde gå ned mer enn en kilo.Jeg har ikke følelsen av at jeg har gått ned så mye,så jeg gruer meg litt til i morra;)Jeg kan bli utrolig demotivert av den vekta,hvis den viser altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Lunami: Ja du bør virkelig føle presset.. he he;-) Du må ha lykke til med veiingen i morgen. Jeg vet hvor demotiverende det kan være om den viser mere enn det man ønsker, bare bestem deg for å ha en sunn god dag i morgen uansett hvordan det går, og så er du motivert på ny neste dag når du våkner og vet hvor flink du har vært! :-)

 

Angående løpingen, er det noe annet du kan finne på i steden? Man MÅ jo ikke løpe. Du kan jo kanskje sykle eller gå tur i steden? Kansje noen andre her har tips til hva du kan finne på?

Er det et trenings-senter i nærheten der du bor?

 

Lykke til i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 1600 kcal i dag. Godkjent!

 

Meeen jeg klarte meg fint helt til etter middagen da mellomstegutten og jeg hadde kosekveld og hadde kokosboller og popcorn på kveldsmatmenyen :huh::P:blink::P

 

"Heldigvis" har han melkeallergi så det ikke er sjokoladeservering og de to ovenstående er jo av de bedre snacksene man kan Skeie ut med.

 

Vi koste oss fælt da B). Ikke så ofte det er bare han og meg sammen, vi har delebarn og fellesbarn så det hører til sjeldenhetene at vi har bare ett barn hjemme/våkne etter at Lilleprinsen på 3 har lagt seg.

 

(Tegner og forklarer for interesserte og fordi jeg nok kommer til å si noe om disse ungene stadig vekk og da er det kjekt å ha forklart :P ) Vi har to hver fra tidligere og en felles, mine to store gutter er K på 11 og J på 13 som bor 50% av tiden hos oss, hans to store er M på 13 og D på 15, M bor hos oss hele tiden mens D bor hos moren. J og M går i paralellklasse i 8. Lilleprinsen er 3 år og bor her hele tiden heldigvis!

 

Jeg er nå spent på vekta i morgen, kjenner at vannet presser i fingrene fortsatt og det liker jeg ikke. Håper på et godt tall, og tar en kontrollveiing på torsdag om det skulle være urealistisk høyt i mrg. For så flink som jeg har vært den siste uken er det ikke mulig og ikke i det minste ha stillstand.

 

(Kom på at jeg gruer meg til eventuelle platåer, husker jeg sleit voldsomt med å komme forbi 70 sist :( Den tid, den sorg! )

 

God natt fra meg! Håper Lilleprinsen sover lenge i morgen for det er jeg som skal stå opp først i morgen gitt <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Smom:Jeg pleier også å gå opp en kilo den uka,men det er bare vann da så det går jo bort igjen.Jeg har aldri fått noe greie på denne løpinga.Skulle gjerne ha kommet dit hen at jeg faktisk likte det.Har prøvd flere ganger(ikke så lenge av gangen da)men syns jeg blir mer og mer sliten for hver gang jeg.Skulle gjerne hatt tips for å klare det?

 

 

Enig med Emma, man må jo ikke løpe hvis man ikke liker det. Jeg syns bare det er set minst kjedelige og minst tid- og utstyrskrevende i forhold til effekt. Det er god motivasjon i seg selv egentlig.

Men om jeg skal gi noen tips så må det være å prøve å finne en treningskompis på omtrent samme nivå som deg.

Da jeg startet var vi to, om enn med ulike mål, med samme utgangspunkt. Og vi tok babysteps, økte litt lengde hver gang vi mestret forrige målsetting. Vi startet med at vi skulle klare å løpe 5 km i strekk, det brukte vi noen ganger på å klare, gikk og løp, gikk og løp. Og når man er to så pusher og pusher man litt ekstra også. Så økte vi til 6 km, 7 km osv. Litt hver gang, bare hele den bakken til i steden for halve osv, osv. Tilslutt klarte vi å løpe en mil på en time og da var vi fornøyde med det. Trengte ikke lenger distanse og etter det varierte vi med mila vår eller to runder rundt et vann i nærheten, evt. 3 innimellom (3,4 km/runde). Og noen ganger sa vi at en runde er nok.

 

Nå blir det nok mest alene, men prøver meg litt på samme strategi. Forrige uke viste jeg meg selv at jeg klarer å jogge hele veien rundt vannet en gang, nå er målet å jogger en og halv. Varme opp med en kvart rask gange og avslutte med det samme. Også øke sakte, men sikkert....

 

Eller tren noe helt annet :) Jeg syns sykling er kjedelig - kanskje du syns det er toppen? B)

 

Håper du finner ut av det, for det er så tilfredsstillende når man kommer godt i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og den viste 70,9 kg :D :D,ned 2,1.Jippi!

Det er jeg kjempefornyd med.Mål for neste uke:69,9,hadde vært veldig moro å se det 6 tallet igjen gitt.

 

Ang.løping,takk for tips, så har dere helt rett,jeg må jo ikke.Jeg bare lurte på om det faktisk gikk an å komme dit at man liker det.Jeg går tur hver dag med hunden,alt fra 30-90 min.Tanken er jo at man kan brenne mer kcal på kortere tid da...hehe.Litt mere tid på sofaen på kvelden.

 

smom:Din familiesituasjon hørtes ganske lik min,bare at vi ikke har et felles barn.Vi har også to hver fra tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og den viste 70,9 kg :D/> :D/>,ned 2,1.Jippi!

Det er jeg kjempefornyd med.Mål for neste uke:69,9,hadde vært veldig moro å se det 6 tallet igjen gitt.

 

Ang.løping,takk for tips, så har dere helt rett,jeg må jo ikke.Jeg bare lurte på om det faktisk gikk an å komme dit at man liker det.Jeg går tur hver dag med hunden,alt fra 30-90 min.Tanken er jo at man kan brenne mer kcal på kortere tid da...hehe.Litt mere tid på sofaen på kvelden.

 

smom:Din familiesituasjon hørtes ganske lik min,bare at vi ikke har et felles barn.Vi har også to hver fra tidligere ;)/>

 

WOW - gratulerer!!! Kan jeg stjele din vekt? Vil også ha så gode resultater! Hva har du gjort??? Tell me all about it! :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på vekta! Ikke fornøyd for jeg hadde 400 gram ned bare, MEN jeg har fortsatt mye vann i kroppen kjenner jeg, og jeg har sovet dårlig de siste nettene - det hjelper heller ikke. Dagens vekt er 72 blank...hva skjedde med å komme ned på 71-tallet liksom?

 

Så jeg kommer nok til å snikekstraveie meg i morgen også. Jeg ser jo at det går riktige veien - i går morges veide jeg over 73 så det begynner å komme seg i hvert fall.

 

Ser det på cm også, inn 4,1 cm på totalen den siste uken 7,4 på de to siste og det er da enda noe. (Av en eller annen grunn har jeg økt 1,5 cm rundt hoftene :blink: )

 

Jaja, det er bare å ikke gi opp enda - det ville være veldig dumt. Nytt mål til neste uke. Må være litt realistisk eller blir jeg så lei meg og demotivert - heller håpe på en overraskelse :P

 

8/5 skal vekta vise 71,4

 

I da skal jeg ut og løpe - det blir vondt, men godt etterpå B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW - gratulerer!!! Kan jeg stjele din vekt? Vil også ha så gode resultater! Hva har du gjort??? Tell me all about it! :lol:/>/> :lol:/>/>

 

Takk for det,

det resultatet gjorde godt for motivasjonen :D .Som jeg sa tidligere så fikk jeg mensen dagen etter jeg veide meg sist,da pleier jeg å gå opp en kilo.Men jeg har virkelig vært nøye med alt jeg har spist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt ivrig her jeg nå, morsomt og litt skummelt å ha en konkret plan :blink:

 

Jeg SKAL ha klart målet mitt om 65 kg innen 15 uker - det er 15/8. Det har jeg forsåvidt sagt allerede, men nå har jeg satt meg konkrete ukesmål for hele perioden. Og når jeg ser på det nå så ser det ikke uoverkommelig ut heller...har jeg litt flaks og noen gode uker tar det ikke så lang tid en gang B)

 

Jeg regner med at jeg vil oppleve platåer innimellom, men har også satt veldig moderat nedgang hver uke etter 69 kg. Det er fordi jeg heller skal ha et langsiktig mål med rom for platåer og uker med stillstand. Ferie bekymrer jeg meg ikke så mye for, vi blir mest sannsynlig mest hjemme og da blir det ikke så vanskelig. Jeg skulle jo som dere andre helst vært i mål i går og gjerne før det og, men sånn er det ikke og da kan jeg like godt være litt realistisk.

 

Så, her er min plan - UKE for UKE fram til 15/8:

 

UKE 18: 72,0

UKE 19: 71,4

UKE 20: 70,6

UKE 21: 69,9

UKE 22: 69,2

UKE 23: 68,8

UKE 24: 68,4

UKE 25: 68,0

UKE 26: 67,8

UKE 27: 67,3

UKE 28: 66,9

UKE 29: 66,5

UKE 30: 66,2

UKE 31: 65,8

UKE 32: 65,4

UKE 33: 65,0

 

UKE 34 og resten av livet: Holde stabilt på trivselsvekt (den kan jo endre seg med årene)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er på riktig vei smom :) og det er så bra,og du har jo minket i cm(bortsett fra hoftene da ;) ,sikkert bare målt på et litt annet sted?

 

Jeg også blir oppgitt hvis jeg ikke når mine mål,en kilo i uka er kanskje å ta i så jeg må nok instille meg på å være fornøyd hvis jeg vet at jeg har gjort ting riktig.

 

God løpetur i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig plan :)/> gj.snitt halv kilo i uka?

 

Men kan du forklare meg hvordan man svarer på innlegg her? Hvis jeg trykker på svar øverst eller nederst på siden,så blir det et nytt innlegg.Hvis jeg trykker svar på selve innlegget,så kommer det den andre har skrevet opp.Skal man fortsette å skrive der,ellerta vekk det som står der for å skrive selv?Sliter litt med dette her ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunjolly

Hei dere! Kan jeg også få lov til å være med dere på ferden?

 

Jeg har selv ca 6-7 kg jeg vil gå ned, veier nå 66,5 og målet er 59 kg! Jeg går ofte ned et par kilo, men stopper det opp litt og da mister jeg motivasjonen. Jeg er også en som overspiser enormt i helgene, altså ikke bare en dag, men gjerne hele fredag, lørdag og søndag og da bruker jeg alle ukedagene på å komme ned på den vekten jeg hadde fredag morgen.

 

Det å kunne ha noen andre som er i ca samme situasjon, og som kan motivere hverandre tror jeg vil hjelpe veldig!

 

Jeg jobber mye og går på skole ved siden av, har eksamen om et par uker, så da blir det full fart med trening.

 

Si i fra om dere vil ha med en til :)

 

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...