Gå til innhold

Er vi flere som vil gå ned og begynner nå i august???


Anbefalte innlegg

Jeg begynnte i dag.

Har mange kg som skal vekk over tid. (ca 30 kg)

Jeg har brukt endel år på å få de på, så forventer ikke at jeg skal være i mål til jul akkurat.

Men en plass må en starte, og det ble i dag for min del.

 

Flere som nylig har startet eller som vil starte nå i august?

 

 

Jeg har begynnt med 30 days shred, og skal i tilegg være flink til å gå turer. Kostholdet er det å tenke sunt, men jeg teller ikke kcal. Ihvertfall ikke enda, mulig jeg kommer til å gjøre det etterhvert.

 

 

Hadde vært kjekt å vært flere sammen. :)/>

 

 

 

Her er link til vektredigeringstråd:

 

http://www.greteroede.no/forum/index.php?/topic/21761-registreringstrad-auguststart-gjengen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Jeg begynnte i dag.

Har mange kg som skal vekk over tid. (ca 30 kg)

Jeg har brukt endel år på å få de på, så forventer ikke at jeg skal være i mål til jul akkurat.

Men en plass må en starte, og det ble i dag for min del.

 

Flere som nylig har startet eller som vil starte nå i august?

 

 

Jeg har begynnt med 30 days shred, og skal i tilegg være flink til å gå turer. Kostholdet er det å tenke sunt, men jeg teller ikke kcal. Ihvertfall ikke enda, mulig jeg kommer til å gjøre det etterhvert.

 

 

Hadde vært kjekt å vært flere sammen. :)/>

 

 

Hei!:) Jeg har også 30kg "på ryggen" !

Begynner 12.august på Maxi kurs.

Frem til da så begynner jeg i morgen, med 1600kcal om dagen.

 

Treningsplanen min ser sånn ut:

De 4 første ukene: 30day shred, tur og kanskje litt zumba.

De 4 neste ukene: 6weeks six-pack (med jillian.) tur og gjerne litt zumba.

 

Så kjekt at du startet i dag, sånn at vi sånn CA starter samtidig med like mye last! ;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)/> Jeg har også 30kg "på ryggen" !

Begynner 12.august på Maxi kurs.

Frem til da så begynner jeg i morgen, med 1600kcal om dagen.

 

Treningsplanen min ser sånn ut:

De 4 første ukene: 30day shred, tur og kanskje litt zumba.

De 4 neste ukene: 6weeks six-pack (med jillian.) tur og gjerne litt zumba.

 

Så kjekt at du startet i dag, sånn at vi sånn CA starter samtidig med like mye last! ;p hehe

 

 

Så bra vi er flere i samme båt:)

 

Startet dagen min med først å ta vekt og målband. Tok mål av hals, overarm, bryst, midje, hofter, lår og legg. Så tok jeg bilder(som bare er til eget bruk ja)

Så tok jeg min første økt av 30 days shred, og det var veldig hardt og slitsomt til min utrente kropp. hehe

Men det er vel greit egentlig, slik at en får se at en kommer i bedre form.

 

Så bakte jeg knekkebrød (skal prøve å spise litt mere av det)

Har ikke tenkt å telle kcal i første omgang, men får se hva jeg gjør etterhvert.

Skal uansett spise litt mindre og sunnere + få opp aktivitetsnivået. Så da håper jeg at det vil gi litt resultater.

 

Kom akkurat nå inn fra en liten russletur på en halv time. (alle monner drar)

 

Har til mål å gå tur minst 5 av 7 dager fremmover i varierende størrelser. Noen russleturer og andre litt mere treningsturer. Men bare jeg går meg en tur er jeg fornøyd i første omgang.

Har hatt veldig lavt aktivitetsnivå over lengre tid nå, så nå skal jeg få opp rompa litt mere.

 

Når jeg kommer meg i litt bedre form, så blir det litt gruppetimer og egentrening på treningsstudio.

 

Ja, kjekt at vi har like mye ekstra last. Skulle sikkert meldt meg på kurs jeg også, men er så vanskelig ift jobben min med faste kvelder. Og så er jeg egentlig ikke helt klar for å veie maten. Ihvertfall ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

 

Dette var midt i blinken for meg :) Jeg har endelig fåt hode på rett kjøl igjen og er så motivert for å få vekk kiloene. Klarer jeg 20 skal jeg være godt fornøyd. Surfet litt rundt i dag, vedr GR kontra Vektklubben til VG, og så fant jeg innlegget til himmelblå og tenkte at dette må jeg bare være med på. Mye letter når man er fler. Jeg har gått flere GR kurs for mange år siden og har klokke tro på denne livstilen. Desverre har Tvillingfødsel for snart 3 årsiden gjort at jeg ikke har hatt styrke til å ta vare på meg selv godt nok. Men nå er hverdagen blitt litt enklere, så nå skal jeg ta kontroll over hverdagen og kiloene mine.

 

So long... og keep up the good spirit! :)

 

I am in :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp meldt meg inn her, tenkte å begynne mandag rundt 19 aug ettersom jeg skal ta en liten operasjon den 13 som nok sette meg ut av spill en ukes tid ca.

 

Har ikke helt lagt opp en plan ennå men kan tenke meg å skaffe ei vekt i første omgang kan være et lurt valg :).

 

Målet er å gå ned 20kilo(havner da rundt 75).

 

Det jeg frykter mest er motivasjonen og det var litt av grunnen til at jeg meldte meg inn her for å lese om andre som når sine mål og i tilegg plukke opp et tips eller 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi blir flere twin mun og snurre sprett! :)

 

Sammen skal vi klare å bekjempe disse dumme kiloene. :)

 

Vekt kan være kjekt å ha, og ikke minst måleband. Det er nesten enda viktigere.

En ser ofte fortere at cm blir mindre enn kiloene når en trener.

Men jeg sier ja takk begge deler jeg :)

 

Mandag 19. august er en fin startdag det snurresprett:) Du får lese deg opp litt i mellomtiden på sunne oppskrifter, samt planlegge trimming. Og vi skal motivere hverandre til å fortsette!

 

Twin mum: Jeg gjorde det samme som deg jeg også. Så litt på vektklubb og her på vektklubben. Men så tenkte jeg at jeg kunne først prøve denne her som er gratis. Og det ser ut som det her kommer til å bli bra! :)

 

Hvordan har dere tenkt morgendagen skal være da?

Hva slags mat og trening er planene?

 

Jeg planlegger andre økt av 30 days shred og en gåtur på ettermiddagen/kvelden.

mat blir sunnere enn tidligere og null godis! + bær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Så bra vi er flere i samme båt:)

 

Startet dagen min med først å ta vekt og målband. Tok mål av hals, overarm, bryst, midje, hofter, lår og legg. Så tok jeg bilder(som bare er til eget bruk ja)

Så tok jeg min første økt av 30 days shred, og det var veldig hardt og slitsomt til min utrente kropp. hehe

Men det er vel greit egentlig, slik at en får se at en kommer i bedre form.

 

Så bakte jeg knekkebrød (skal prøve å spise litt mere av det)

Har ikke tenkt å telle kcal i første omgang, men får se hva jeg gjør etterhvert.

Skal uansett spise litt mindre og sunnere + få opp aktivitetsnivået. Så da håper jeg at det vil gi litt resultater.

 

Kom akkurat nå inn fra en liten russletur på en halv time. (alle monner drar)

 

Har til mål å gå tur minst 5 av 7 dager fremmover i varierende størrelser. Noen russleturer og andre litt mere treningsturer. Men bare jeg går meg en tur er jeg fornøyd i første omgang.

Har hatt veldig lavt aktivitetsnivå over lengre tid nå, så nå skal jeg få opp rompa litt mere.

 

Når jeg kommer meg i litt bedre form, så blir det litt gruppetimer og egentrening på treningsstudio.

 

Ja, kjekt at vi har like mye ekstra last. Skulle sikkert meldt meg på kurs jeg også, men er så vanskelig ift jobben min med faste kvelder. Og så er jeg egentlig ikke helt klar for å veie maten. Ihvertfall ikke enda.

 

Så flink du e! :D bra! kjekt å se resultater i cm, er ikke alltid det viser i KG! :D Jeg målte og i dag å tok vekt fra i dag, siden jeg begynner på kurs mandag, så da blir veiedagene mine på mandag!:) Skal veies 1 gang i uka, måles å ta nye bilder 1 gang i mnd! For å se fremgang! Blir spennende!

 

Jaa 30day-shred er ikke bare bare!:P Den tar på! Skikkelig gangsperr i noen dager etterpå! :P

 

Høres bra ut! Viktig å ikke begynne for hardt, men litt og litt, så bygge seg opp!:)

Jeg vet ikke om jeg klarer 30day shred hver dag + tur osv, men det er hvertfall et mål jeg har satt meg, så får tiden vise!:P Jeg er en skikkelig sofagris, hater trening, bli varm å svette! :/ Men må nok bare endre instilling! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Hei Jenter!

 

Dette var midt i blinken for meg :)/> Jeg har endelig fåt hode på rett kjøl igjen og er så motivert for å få vekk kiloene. Klarer jeg 20 skal jeg være godt fornøyd. Surfet litt rundt i dag, vedr GR kontra Vektklubben til VG, og så fant jeg innlegget til himmelblå og tenkte at dette må jeg bare være med på. Mye letter når man er fler. Jeg har gått flere GR kurs for mange år siden og har klokke tro på denne livstilen. Desverre har Tvillingfødsel for snart 3 årsiden gjort at jeg ikke har hatt styrke til å ta vare på meg selv godt nok. Men nå er hverdagen blitt litt enklere, så nå skal jeg ta kontroll over hverdagen og kiloene mine.

 

So long... og keep up the good spirit! :)/>

 

I am in :)/>

 

 

Heeii, så kjekt at flere henger seg på! :D Vi blir sterke sammen!

Åå, jeg har aldri gått kurset før, så er veldig spent!

Hvilket kurs gikk du på, å hva gikk du ned på hvor lang tid?

Jeg klarer ikke veeente helt til 12.august!:P haha. SÅ motivert!

Har et mål om å nå 10kg til jul! SKAL klare det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Nettopp meldt meg inn her, tenkte å begynne mandag rundt 19 aug ettersom jeg skal ta en liten operasjon den 13 som nok sette meg ut av spill en ukes tid ca.

 

Har ikke helt lagt opp en plan ennå men kan tenke meg å skaffe ei vekt i første omgang kan være et lurt valg :)/>.

 

Målet er å gå ned 20kilo(havner da rundt 75).

 

Det jeg frykter mest er motivasjonen og det var litt av grunnen til at jeg meldte meg inn her for å lese om andre som når sine mål og i tilegg plukke opp et tips eller 2.

 

Hei snurresprett! :D

Først må jeg bare si masse lykke til på operasjonen!

Noter litt ned, å les litt fra nå, så blir du mer klar den 19! :D

Vekt er viktig å ha!:D Kanskje måle deg også eller ta et bilde, for motivasjonens skyld, å ikke minst utroolig kjekt å se når du har tatt av! :D

 

Motivasjonen skal vi klare å holde oppe sammen! Gire hverandre opp! hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg skal ned 20-25 kilo (pr i dag 92, trivelsvekta mi er mellom 65 og 70). Har flere kroniske sykdommer som har ført til et stillesittende liv, og mye trøstespising = vektoppgang. JEg meldte meg inn i dag, skal ikke på kurs for det har jeg ikke råd til. Men denne uka skal jeg bruke på å sette meg inn i nettsiden og metoden, samle mat-inspirasjon, og så erklærer jeg fullt kjør fra neste mandag av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Kom hjem fra laang ferie i går og har ikke tenkt på mat eller aktivitet hele ferien. Det vistes på vekta og nå er det 25 kilo som skal vekk. Tenkte å ha som mål å klare det på et år, det blir 2 kilo i måneden og det skulle da kunne gå!

Fint at vi er flere som kan støtte hverandre og motivere hverandre underveis.

Jeg tenkte å sette opp delmål for min egen del men ikke ha type" skal ned fem kilo til jul", jeg setter opp delmål men har ingen tidsfrist for da blir jeg skuffet og gir lett opp.

 

Jeg gir meg selv en belønning når delmålene er nådd, det kan være å kjøpe noe jeg ønsker meg;)

Jeg har som hovedmål å gå ned 25 kilo og å trene tre ganger i uken på treningsenteret der jeg bor.

Det jeg sliter aller mest med er å ikke spise potetgull....har som mål å erstatte potetgullet med noe annet jeg liker. Hvis andre har gode tips tas de imot med takk:)Ellers teller jeg kalorier men er ingen "fanatiker". Følger grete roedes nivå 3 med 1900 kcal pr dag.

 

delmål 1: under 100

delmål 2: 95

delmål 3: 90

delmål 4: 85

delmål 5: 80

 

Da er vi i gang og jeg ser fram til en sunn og lettere tilværelse:)Lykke til, dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere hiver dere med michmo og gerbra.

Jeg har de samme delmålene som deg jeg også gerbra :)

 

Sammen så bare må dette bli bra!!! hoho..

 

 

Jeg er sånn passende småstøl etter min første økt på 30 days shred i går, og ble ikke bedre etter dagens økt. May gaaad.. Gruer meg til i morgen. Det er jo andre dag som bruker å være verst, og i tilegg har jeg trent i dag. Men men får ta det som et bra tegn. Den stivheten tyder jo på at jeg har gjort noe riktig da. :)/>

 

Ellers så har jeg spist 2 brødskiver til frokost med lettsalami og et glass melk. Til frokost 3 hjemmelaga knekkebrød med lettere norvegia.

 

Til middag blir det nok desverre noe usunt, da vi får middagsbesøk og kjøkkenvasken er i stykker. (venter på del som er bestillt) Så det blir nok take away pizza :(/> hyyyl.. ikke bra, men jeg overlever den. Det viktigste er at jeg får igang treningen. Orker ikke å organisere så mye matlaging når en ikke får vasket opp kjeler og div. (er bare snakk om noen få dager, så det går bra. ) Grillet laks og grønnsaker på grillen i går, men idag er det vind, overskyet og regn til tider. Så ikke grillvær.

 

Maten tar jeg underveis. Har spist sjokolade hver dag nesten i sommer, så bare det å slutte med den + trening vil gjøre underverker. :)/>

 

Ellers så kjenner jeg på meg at jeg er motivert for et lettere liv. Litt tiltak med 30 days shred, men utrolig godt når jeg har tatt økta. :)/>

 

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza en dag er da ingen krise :) Bestill deg en med masse grønnsaker!

 

Jeg tenkte å teste dette til middag idag: http://www.greteroede.no/1681478.o2.html Fisk er vi alt for dårlige til å spise, noe er som teit for jeg synes jo egentlig det er kjempegodt! Så det så ut som en god oppskrift til å begynne med å få inn fisk :D

 

Sliter med å finne ut av hvordan jeg skal regne frokosten min. Jeg lager alltid brød selv (kjøkkenmaskin <3 ) og er veldig usikker på hvordan jeg skal få til å legge det inn! Prøvde å legge inn som ny matvare, men da skulle kalkulatoren ha kaloriinnhold, proteiner osv og det har jeg jo ikke peiling på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sliter med å finne ut av hvordan jeg skal regne frokosten min. Jeg lager alltid brød selv (kjøkkenmaskin <3 ) og er veldig usikker på hvordan jeg skal få til å legge det inn! Prøvde å legge inn som ny matvare, men da skulle kalkulatoren ha kaloriinnhold, proteiner osv og det har jeg jo ikke peiling på...!

 

Jeg baker også selv, og endte opp med å veie alt, og legge inn hver enkelt matvare. Så fikk jeg totalen (og slettet alt igjen, så det ikke skulle stå at jeg hadde spist 2 kg mel :D , og veide brødene etter at de var stekt. Deretter delte jeg totalen på vekta, og fikk kcal/100g, og så fant jeg et brød i databasen som hadde omtrent det samme, og gjorde det til favoritt. ;) Aner ikke om det finnes en enklere metode, men det funket i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm, sei er godt ja. Spiste det på torsdag hjemme til mamma. :)

 

Det ble pizza med bl.a løk som grønnsaker.. hahah

 

Men ellers har jeg vært flink i dag da. Fortsatt null snop. Føler meg litt sulten nå, så skal spise knekkebrød nå. Ble litt sent, skal heretter få spist alt før 20.00.

 

Fikk gått en liten tur i kveld også, så er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkiser alle sammen :)/>

 

Jeg startet i går, og målte og veide meg. Mandag kveld blir min veiedag! Delmålene mine er som deres gerbra og himmelblå. GR sit målebånd fungerer godt selv om det snart er 10 år gammelt.

Super imponert over dere som praktiserer: 30 days schred! selv er jeg ikke kommet i gang med trening enda, men satser på sykkel og gå turer en mnds tid, før jeg vurderer å starte med roing. det er super effektivt, høy forbrenning og god for alle de store muskelgruppene. Må bare finne timer som passer med familierytmen.

 

Jeg synes disse to dagene har godt fint, spiste litt lite i går, men fikk til , nesten 1600 cal i dag. Har oxo fått i meg mye vann. Middagen i dag var god http://www.greteroede.no/1681510.o2.html, for store og små, litt salt og pepper må til! Rester ble det også så da har jeg en lettvint middag i fryseren .

 

Ha en strålende og lettere morgendag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Om dt gjør noe at eg spiser skive til frokost, lunsj og kvelds? :P

Blir dt for mye brød? :S Eller er det greit, så lenge jeg holder meg til 1600kcal?

 

Tenkte det er lettere, til jeg har fått planlakt bedre på menyer!

Klarer ikke bli helt ferdig, så tenkte jeg skulle gjøre det i morgen.

Dytte inn litt frukt og grønnsaker, må bare sjekke å regne ut kcal først

 

Har og planlakt en god tur, må bare prøve å huske veien :S

Har bodd her i 2 år, men kun gått den veien 1 gang :P

haha så blir spennende om jeg finner frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira, det går nok fint, så lenge du får i deg nok grønnsaker i tillegg (paprika eller tomat oppå pålegget på skiva f.eks.) og holder deg til kaloriene du skal ha! :)

 

 

Får ikke til å regne ut kaloriene på brødet mitt jeg, hehe. Regna ut at til sammen er det 2242 kalorier i det (!) og selve brødet veier 875 gram... Men jeg skjønner ikke åssen jeg skal få til kalorier pr. 100 gram på det :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Mira, det går nok fint, så lenge du får i deg nok grønnsaker i tillegg (paprika eller tomat oppå pålegget på skiva f.eks.) og holder deg til kaloriene du skal ha! :)/>

 

 

Får ikke til å regne ut kaloriene på brødet mitt jeg, hehe. Regna ut at til sammen er det 2242 kalorier i det (!) og selve brødet veier 875 gram... Men jeg skjønner ikke åssen jeg skal få til kalorier pr. 100 gram på det :blink:/>

 

Oh, bra! :D For da kan jeg ta med matpakke! Ja, jeg har makrell i tomat, agurk og litt salat på skivene, veldig godt! :D Skal ta med et eple og 1 gullerot jeg kan ha med på turen i morgen!:)

 

Åå, jeg veier først brødskiva, så veier jeg samme brødskive etterpå med makrell i tomat, så ser jeg hvor mye av hver!:P

 

Hvis hele brødet veier 875 gram, å f'eks dt er 250 kcal i 100 gram..

Så tar du bare 250 / 100 X hva brødskiva veier (f'eks 35) = 87,5 kcal per skive! :D

Hvis jeg forstod deg riktig nå?=) For du skal ikke tenke hva heele brødet veier :P men kalori innholdet, og gram per skive ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira, det går nok fint, så lenge du får i deg nok grønnsaker i tillegg (paprika eller tomat oppå pålegget på skiva f.eks.) og holder deg til kaloriene du skal ha! :)/>

 

 

Får ikke til å regne ut kaloriene på brødet mitt jeg, hehe. Regna ut at til sammen er det 2242 kalorier i det (!) og selve brødet veier 875 gram... Men jeg skjønner ikke åssen jeg skal få til kalorier pr. 100 gram på det :blink:/>

 

Du deler 2242 kalorier på 875 g brød, og da får du 2,56 kalorier per gram brød. Så ganger du med 100, og får 256 kalorier per 100 g brød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi er hele gjengen!!! Det blir gøy å fortsette å følge dere, for vi skal da ikke gi opp! :)

 

Hva tror dere om at vi lager oss en egen veietråd? Evt en tabell i denne tråden som vi kopierer og limer inn etterhvert?

En tabell der vi skriver vektnedgangen pr uke og delmål og mål?

 

En trenger ikke å skrive vekta si for de som ikke vil det, en kan bare skrive vektnedgang/ oppgang for hver uke, og antall kg en ønsker å gå ned.

 

 

F.eks.

Start uke 1 uke 2 = vektnedgang til sammen

100 kg- 99,5kg 98,7 kg - 1,3 kg

 

 

eller

 

Start uke 1 uke 2 = vektnedgang til sammen

+30 kg -0,5 kg - 0.8 kg - 1,3 kg

 

 

 

Må evt få ordnet en tabell da, men noe a´la sånn?

 

 

Er enklere å følge med hverandre da, og veldig mortiverende for oss selv og kanskje vekker det konkurranseinstinktet vårt litt?

 

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi er hele gjengen!!! Det blir gøy å fortsette å følge dere, for vi skal da ikke gi opp! :)/>

 

Hva tror dere om at vi lager oss en egen veietråd? Evt en tabell i denne tråden som vi kopierer og limer inn etterhvert?

En tabell der vi skriver vektnedgangen pr uke og delmål og mål?

 

En trenger ikke å skrive vekta si for de som ikke vil det, en kan bare skrive vektnedgang/ oppgang for hver uke, og antall kg en ønsker å gå ned.

 

 

F.eks.

Start uke 1 uke 2 = vektnedgang til sammen

100 kg- 99,5kg 98,7 kg - 1,3 kg

 

 

eller

 

Start uke 1 uke 2 = vektnedgang til sammen

+30 kg -0,5 kg - 0.8 kg - 1,3 kg

 

 

 

Må evt få ordnet en tabell da, men noe a´la sånn?

 

 

Er enklere å følge med hverandre da, og veldig mortiverende for oss selv og kanskje vekker det konkurranseinstinktet vårt litt?

 

 

Hva syns dere?

 

 

Ser nå at oppsettet på eksemplene mine ikke ble sånn jeg laget dem, hehe, men håper dere sjønner poenget likevell.. (Jeg kan ikke lage sånn tabelloppsett selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira: Ja men jeg hadde komplett brainfreeze på hvordan finne ut kalorier pr 100 gram, haha! Oi brødet mitt var veldig mye mer kaloririkt enn jeg trodde ja...! Uffda. Burde kanskje finne meg en ny oppskrift da :/

 

Takk Sabine og Mira for hjelp til å regne ;)

 

Himmelblå, det går evt. ann å lage et åpent Google Doc, jeg skal se hva jeg får til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Da skal jeg endelig få lakt alle unskyldninger om mosjon å bevege meg, graves langt ned!!! Skal nemlig kjøpe meg en pulsklokke i dag, har funnet en sykt bratt bakke som jeg ikke engang tør sykkle ned fra, som jeg skal gå opp i dag, istede for buss! :D/> (Y)

 

Etter det, skal jeg ta meg en stor omvei og gå å handle! Forså russle hjem å planlegge turer fremover! :D/>

 

http://www.gmax.no/produkt/135668(BC_1)/garmin-forerunner-10,-rosa-og-hvit-/

 

Sååå fiin den er! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...