Gå til innhold

Er vi flere som vil gå ned og begynner nå i august???


Anbefalte innlegg

Hei hopp.

Svipper innom en liten tur. Har hatt det litt travelt i det siste. Har vært mye mye mere aktiv enn tidligere, og det føler jeg er et godt tegn.

Maten har vært dårligere denne uken her enn forrige, men men. Sånn er det. Håper bare st min økte aktivitet hjelper litt uansett.

 

Har hatt 2 dager fri av 30 days nå pga ømmhet i begge knær. Tenkte det var bedre å ta det litt med ro før jeg pådrar meg skade. Men gikk i går en tur i marka på 7 km, så er veldig fornøyd. Sliten kropp.

I fag er min første treningsfrie dag siden den 5/8, så den fortjente jeg:)

 

Vil bare ønske dere alle ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Himmelblå! Ta vare på knærne dine, er ikke verdt å pådra seg en kneskade fordi man skal bli slank!

 

 

I dag har jeg hatt en tøff dag, matmessig. Kjøleskapet var nesten tomt når jeg stod opp; fikk spist en brødskive frokost, og en knøttliten omelett til lunsj. Mannen har vært ute og farta og gjort div viktige ting hele dagen, og hadde tatt med seg kortet mitt. Så innen han kom hjem hadde matbutikken stengt, og det ble take-away pizza til middag ("heldigvis" ble jeg brått småuggen, så spiste ikke så mye). Nå er jeg så sulten at jeg holder på å dø. Holder sååå hardt å ikke sende mannen avgårde for å kjøpe en kebab eller noe... Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort ferdig dag 10 av level 1 på 30 days shred. Brukte 1 og 2 kg vekter i dag for første gang. Har ikke hatt vekter før.

Så i morgen blir det level 2, hvis jeg ikke tar en ekstra dag på level 1 pga vektene.

 

Så var det den maten da. Den har jeg ikke gjort så mye med, så det har blitt litt usunt denne uka. Men jeg er fornøyd med trimmingen, så da får jeg bare ta maten senere. Tror ikke det blir vektnedgang denne uken, heller oppgang desverre.

Men cm tror jeg at jeg går ned på.

Kjenner veldig på kroppen at jeg har trimmet mye mere enn før. Sliten og stiv kropp, hehe.. Men jeg har faktisk en liten følelse av mere energi, tross stive muskler. Så dette blir bra.

 

 

 

Jeg syns vi er flinke jeg, og så er det så gøy at vi er flere sammen! :) Stå på damer!! hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare se på vekta Himmelblå; mål deg også! Du som trenger bygger muskler, og muskler veier mer enn fett! Så det kan nok godt hende at du mister fett, men ikke ser det på vekta pga musklene, om du måler deg i tillegg ser du nok fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Jeg må bare si at jeg datt litt ut av tråden! Fikk en trist tlf, om at mannen min kræsjet på jobben sin å var på sykehuset! Så der har jeg tilbragt de siste dagene, med vår sønn på 9mnd 18dager. Så det var ikke så lett, får ikke sove om nettene, så maten var litt vanskelig å få i seg. Men det endte med en brukket fot, så heldigvis var det ikke "værre" enn det. Men en veldig skummel opplevelse. Han vil også være avhengig av meg noen måneder, men jeg har nå bestilt "laptop lunch box" noe jeg også anbefaler dere på det sterkeste, Veldig lett å pakke de måltidene du trenger, å få de i deg!

 

Så nå lager jeg all maten for morgendagen på kvelden, så jeg slipper å tenke på det i morgen! Gikk en tur, på 1 time etter vi var på sykehuset. Men ellers har det vært dårlig med trim. Lekeplass, park med gress og disse (huske) for han lille er jo bare 5 min unna fra der vi bor, så det er liksom den trimmen jeg får til vanlig, haha.. Men får prøve å presse inn litt zumba, føler jeg rett og slett ikke orker noe jillian akkuratt nå. Er stuptrøtt å sliten! (det er kanskje ubevisst unskyldninger. Men jeg velger å lytte til kroppen, å ikke tvinge meg selv uti noe, det kan bare gjøre det værre. Velger å gå rolig frem, så det kan komme etterhvert mer av seg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

Jeg må bare si at jeg datt litt ut av tråden! Fikk en trist tlf, om at mannen min kræsjet på jobben sin å var på sykehuset! Så der har jeg tilbragt de siste dagene, med vår sønn på 9mnd 18dager. Så det var ikke så lett, får ikke sove om nettene, så maten var litt vanskelig å få i seg. Men det endte med en brukket fot, så heldigvis var det ikke "værre" enn det. Men en veldig skummel opplevelse. Han vil også være avhengig av meg noen måneder, men jeg har nå bestilt "laptop lunch box" noe jeg også anbefaler dere på det sterkeste, Veldig lett å pakke de måltidene du trenger, å få de i deg!

 

Så nå lager jeg all maten for morgendagen på kvelden, så jeg slipper å tenke på det i morgen! Gikk en tur, på 1 time etter vi var på sykehuset. Men ellers har det vært dårlig med trim. Lekeplass, park med gress og disse (huske) for han lille er jo bare 5 min unna fra der vi bor, så det er liksom den trimmen jeg får til vanlig, haha.. Men får prøve å presse inn litt zumba, føler jeg rett og slett ikke orker noe jillian akkuratt nå. Er stuptrøtt å sliten! (det er kanskje ubevisst unskyldninger. Men jeg velger å lytte til kroppen, å ikke tvinge meg selv uti noe, det kan bare gjøre det værre. Velger å gå rolig frem, så det kan komme etterhvert mer av seg selv)

huff så trist, håper det går bra med dere. Lytt til kroppen, og ta tiden til hjelp- så kommer nok rett fokus etter hvert. En ting som er viktig å huske: Mat er kilo- trim er gram. god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jojo.. hadde veiedag på torsdag.... -0,0 kg :angry:/> pokker !! men jeg har gått inn 4 cm på magen ( 7 til sammen på 2 uker ) og det samme på hofta.. eller den nederste magen som jeg sier.. så det er jeg godt nøgd med. hadde 12,4 tp så det også er jo kjempe bra :)/>

 

planen denne uken... har vært på camping i helga og det er en utfordring.. så det blei kun 3 tp.

resten av uken blir det 2 turer på treningssenter, så får vi se hva vi får til utenom, no er begge ungene i gang med fotballen etter ferien- med både trening og kamper. . .og da blir det litt mindre trim på meg (prøver å få til litt mens ungene trener, men ikke alltid det går :o/>

 

men Ny uke Nye muligheter :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare se på vekta Himmelblå; mål deg også! Du som trenger bygger muskler, og muskler veier mer enn fett! Så det kan nok godt hende at du mister fett, men ikke ser det på vekta pga musklene, om du måler deg i tillegg ser du nok fremgang :)/>

 

 

Ja, jeg har tatt mål, og gleder meg til å sjekke målene på slutten av mnd :) Føler selv at magen har blitt mindre.

 

 

Babygirl_mira: Huff, for en forfedelig beskjed å få. Men, så bra at det gikk bra. Det har kunnet gått mye værre. Ikke rette tidspunktet å slanke seg da nei, men alle monner drar. Få inn sunn mat og trening/aktivitet når du får tid. En sånn matboks høres veldig lurt ut. :)

 

 

 

 

Vi har idag vært på en liten fjelltur. En topptur igjennom turistforeningen. Var bare på ca 4 km. Er fornøyd med det, så tar ikke 30 days shred i dag. Mine knær er fortsatt stive og litt ømme, så tar det litt med ro. Håper de ikke blir værre. De fikk nok et sjokk da jeg plutselig begynnte å bli superaktiv. Fra sofaliv til trening 2 ganger pr dag. Skulle ha sjønnt at det ikke er lurt for en person med tresifret tall på vekta.

Men men, det har ikke blitt værre denne uken, så jeg tror det går bra, bare jeg tar litt hensyn. Jeg trenger ikke å ta 30 days shred på 30 dager, jeg kan jo bruke 60 dager også.

Skal jo på en ukes tur snart, så da blir det uansett ingen shreding..

Men får tenke det at jeg har hele livet forann meg på denne treningen. Trenger ikke gjøre alt på en måned. Mitt nye liv med mere fysisk aktivitet har uansett begynnt.. Tjuhuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo.. hadde veiedag på torsdag.... -0,0 kg :angry:/>/> pokker !! men jeg har gått inn 4 cm på magen ( 7 til sammen på 2 uker ) og det samme på hofta.. eller den nederste magen som jeg sier.. så det er jeg godt nøgd med. hadde 12,4 tp så det også er jo kjempe bra :)/>/>

 

planen denne uken... har vært på camping i helga og det er en utfordring.. så det blei kun 3 tp.

resten av uken blir det 2 turer på treningssenter, så får vi se hva vi får til utenom, no er begge ungene i gang med fotballen etter ferien- med både trening og kamper. . .og da blir det litt mindre trim på meg (prøver å få til litt mens ungene trener, men ikke alltid det går :o/>/>

 

men Ny uke Nye muligheter :)/>/>

 

 

4 cm på magen og 7 cm inn på 2 uker er jo dritbra!!! Ikke bry deg om vekta, det er jo cm som vises!

Min vekt har nok godt opp igjen, selv om jeg har vært veldig aktiv. Men jeg har vært mye dårligere på kosten denne uken. Første uken spiste jeg mye hjemmelaget knekkebrød, men denne uken har jeg spist mye brød.+ usunne middager.

 

Bare en får opp aktiviteten gradvis, så skal vi nok gå ned i vekt på sikt også! :)

I morgen er det ei ny uke med mange nye muligheter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dutchy: Bær med vaniljekesam! Mager eller vanlig. Driiiiitdigg! Spiser det hver gang søtsuget kommer.

Takk for tips. Er i grunn strålende fornøyd med helga, men vekta imorgen gir fasiten. Vært på fotball cup i hele dag med masse "junk" i kafeene, men klarte meg med knekkebrød og tubeost, samt pepsi max. Ingen vaffel eller sjokolade på denne jenta!!! (koste meg jo litt på lørdag og det får holde)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babygirl_mira: Uff så skummelt! Bra det ikke gikk verre!

 

 

 

Jeg var på tivoli igår, og det var en piiiine å gå der i lukta av sukkerspinn og brente mandler og popcorn...! Men greide meg fint da :D

 

Er veeeeeldig spent på veiedag i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygirl_mira, det må være forferdelig å få en slik telefon. Men fantastisk at det kun endte opp med en brukket fot!! :) Mitt råd vil være å ikke la dette sluke alt fokus i ukene som kommer. Jeg skjønner at det er vanskelig å skulle "maxe" helt ift vektreduksjon, men tror det uansett er viktig å holde fokus. Dette kommer til å gå kjempefint. Bruk trilleturene med barnet ditt til å komme deg å ut å få opp pulsen :) Dette ordner seg!

 

Jeg har hatt veiedag i dag og kom på hvorfor jeg tidligere pleier å ha veiedag onsdag/torsdag i stedet... Jeg er rimelig fornøyd med uken som har vært, men har gått opp 100 gram, men -2 cm i midjen heldigvis. Helgen er for meg de dagene hvor jeg får i meg mest salt... nachos til tacosalaten og i går saltbakte poteter til laksen. Det binder vann og slår ut på vekta mandag morgen.

 

Jeg tror jeg herved endrer veiedagen til fredag. Starter med førstkommende.

 

Michmo - utrolig bra innsats og viljestyrke på tivoliet! Og du Dutchy har vist imponerende viljestyrke du også!

 

Linda, du har jo fått fantastiske måleresultater. Men jeg skjønner veldig godt frustrasjonen ift at det ikke gav resultater på vekta - man vil jo så gjerne ha resultater der også. Men kanskje du gjør et skikkelig hopp ved neste veiing.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Da er det mandag og ny uke med nye muligheter!

 

Jeg gikk på vekta i dag, og det var ingen gode nyheter. Enten var vekta feil sist(den har vært litt trøblete) eller så var det bare vann som hadde kommet vekk sist, og at vannet nå er fyllt opp igjen.. Jeje.. Opp 3 kg fra sist måling. Har ikke spist sunt i denne uken. Og spist mye salt mat i helga jeg også.

 

MEN. Jeg har gått ned 13 cm siden 5.august, så det får meg til å ikke miste motet. Treningen fungerer!!! Tjuhuuu

Så får jeg begynne å fokusere litt mere på kosten etterhvert.

Skal strax sette igang med første økt av level 2 idag. Grugleder meg. Men med de cm i minus, så skal jeg virkelig fortsette!!!

 

Ha en fin dag damer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Yeeesss!! :D Første uke -1.2kg! Herlig!!

Jeg som var så redd for at det var alt for mye mat, til å gå ned i vekt!

Nå er tvilen borte, å jeg kan se frem til neste uke uten bekymringer! :D

Gleder meg sånn til kurset er ferdig, lurer sånn på hva jeg veier da, om jeg forhåpentligvis kan se et 2'siffret tall! *drømme*

 

Linda:

Ja, jeg føler så lenge jeg får til kosten riktig, så er jeg fornøyd med det!:)

Wow, flott med hele 7cm bortevekk! :D Så flink du er!

Å så lenge du ser at cm går bort, så skal du ikke tenke på vekta!

Jeg har 2 kjoler jeg bruker som mål! Håper så inderlig at jeg kommer oppi de til sommeren!

(jeg er 10kg ifra den ene kjolen!:D:D)

 

Himmelblå:

Ja det var ikke noe gøy, maten ble helt glemt! Men kom meg fort inni det igjen, heldigvis!:) Måtte bare planlegge litt bedre, å lages kvelden før, så var det bare å pakke det med seg. Ja gleder meg til den kommer i posten!

 

Frkt:

Ja ikke sant! Nei det skal det nok ikke! Jeg kom meg fort inn i rutine igjen. Var bare de første 2 dagene, da jeg for det meste satt på sykehuset, jeg glemte ut maten! (knaska på frukt, da) .. Men nå lager jeg alt klart , å spiser på samme tid (til og med alarm, så jeg husker måltidene, haha)

 

Pyttpytt, se frem til neste uke å jobb deg mot det!:D Du har nå heldigvis gått ned 2cm!

Huff jeg viste ikke det om salt, jeg som elsker salt! haha

 

Himmelblå:

Ååå :/ Så domt!! Men da er det bare en ting å gjøre, sparke deg litt bak!

Kom deg opp igjen, det er ny uke med nye muligheter!

Ikke fokuser på dagens resultater, men fokuser fremover! Dette skal du klare!

Wowow!! 13 cm! Siick! Det er jo knallbra! Liker instillinga di! Mist aldri motet!

 

Lurt å fokusere på en ting om gangen, og ta det i ditt eget tempo!

Akkuratt nå fokuserer jeg på kosten, å har lagt trening litt til sides.

Trener når jeg føler for det.. Pga jeg ikke skal gå lei å sprekke! Funket fint til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det ikke så hyggelig på vekta idag :unsure: Kun ned 800 gram... Og ikke har jeg spist mye salt de siste par dagene heller, så tror ikke det er det. Hadde håpa veldig på å gå ned minst en kilo første uka jeg :( Er veldig demotivert og lei meg idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det ikke så hyggelig på vekta idag :unsure:/> Kun ned 800 gram... Og ikke har jeg spist mye salt de siste par dagene heller, så tror ikke det er det. Hadde håpa veldig på å gå ned minst en kilo første uka jeg :(/> Er veldig demotivert og lei meg idag.

 

 

Heeey... 800 gram er jo MYE vektnedgang på ei uke da. Det er vel 500 gram som er anbefalt rundt om kring!

Ikke bli demotivert av dette da. Tenk på hvor mye 800 gram egentlig er!

Fortsett som du har gjort! Dette går rette veien!

Du er flink!!!!!!

 

 

I dag tok jeg min første økt av level 2. OMG.. Svetten rannt i strie strømmer. Det var forferdelig tungt, og ikke klarte jeg alle øvelsene heller, så dette blir bra etterhvert. Merket stor bedring fra dag en på level en til dag 10 også, så blir nok bedre med level 2 også.

 

Jeg må bli flinkere med kosten min jeg. Det er jo kostholdet som gjør at en går ned.

Min største last er at jeg spiser ALT for store posjoner. Spiser sånn ganske sunt til vanlig, med noen dager med pizza og usunnheter innimellom. Men stort sett så spiser vi sunt. Så jeg må virkelig begrense posjonene mine, og se litt ekstra på pålegg + småspising.

 

Jeg tar det gradvis jeg da. Så da går det nok senere, men jeg har begynnt på ei livsstilsendring, så da må jeg ta det gradvis. Har mange ganger startet med totalforandring før, og da har jeg sprukket etter noen uker.

 

Men denne gangen skal jeg ta det gradvis, og jeg skal ikke sprekke.

Treninga er igang, og den skal jeg fortsette med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å begynne med å begrense ett måltid om gangen kanskje? Istedet for alle på en gang? Jeg ville begynt med frokost, og arbeidet meg utover dagen etterhvert :)/>

 

Jeg tenker på kvelden jeg da. Jeg har nå kuttet ut spising sent på kvelden. Vi har ofte spist brødskive til kveldsmat i 21-22 tiden. Så det har jeg kuttet ut nå.

Frokost spiser jeg 2 brødskiver eller 3 knekkebrød med pålegg + melk. Så frokostmåltidene er ikke de verste. Tror kanskje middagene er de verste. Tar bare litt til, og så litt til igjen.. hmmm

 

Ellers så vil jeg få skikkelig i gang treninga mi før jeg kutter så mye ned på maten. Så maten blir nok mere fokus etter vi kommer hjem fra sydenland.

 

 

Hvordan går det med dere damer?? Dere er jo så stille? Halllloooooooooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "heldigvis" ingen problemer med å spise for mye mat; jeg er småspist som få og blir mett av ingenting" Er snopet og alle de usunne småtingene i løpet av en dag som er problemet mitt. Og, tydeligvis, å få i meg nok faktisk næring!

 

Frokosten din høres bra ut ja :) Er nok ikke så dumt å spise noe på kvelden, men kanskje bare en frukt eller en grønnsak istedet? Jeg må hvertfall ha noe å spise et par timer før jeg legger meg, ellers er jeg sulten når jeg legger meg, og dét er fælt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhhhh... Da har jeg tatt økt 2 på level 2. OMG.. Dette er for tungt.. Svetten sila.. Så det er nok bra trim da.

Hvor er dere andre damer da? Ikke gi opp kampen enda da! Vi skal jo stå sammen og kjempe side om side jo.. hihi

 

 

michmo:

Ja, det er ikke alltid det er mengden som spiller noen rolle. Det er kcal i det store og hele.

Vi spiser som sagt ganske sunt i det store og hele. Spiser mye grønsaker og frukt og bær. Men, så var det de posjonene som sklir ut enkelte dager da.

Legger middagen på bare vanlig på tallerkenen, spiser opp, fyller på litt til, spiser opp og kanskje en liten bit til. En glemmer det helt. Men dette er jo ekstra kcal hele tiden... buhhuuuu

 

Så det trikset med å sette ifra seg kjelen på komfyren og hente mat derrifra er noe jeg virkelig skulle ha prøvd.

 

 

Ellers så kan maten se tålelig grei ut i mange dager, men så plutselig spiser jeg en sjokolade, et par kjeks eller et eller annet. Og så ødelegger jo det hele dagen med kcal..

 

 

Men nå tenker jeg litt over kcal, og skal begynne å tenke mere på de etter som trimmingen er kommet skikkelig igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... da er det bare å reise seg opp igjen og tørke av seg støvet - eller kcaloriene... Snubla noe innmari i går.

 

Fikk et innfall av romantikk i går da jeg oppdaget at jeg plutselig hadde tid og anledning til å stikke innom kontoret til min kjære og invitere han ut på lunch. Trodde jeg var flink da jeg bestilte omelett... men da jeg fikk den var den jo begravd av pomme frites!!!!! Det stod ikke noe i menyen om at det fulgte med pomme frites.

 

Jeg var først veldig flink og la den til side, men så var jeg ikke helt mett etter omeletten.... og plutselig så var all pomme friten spist :(

 

Senere på dagen dro familien ut for å handle - rett etter jobb og skole - og da var vi sultne og havnet på cafe... endte opp med en fajitas med kylling... 0 salat fulgte med og seterrømme :angry:

 

Så nå tror jeg at jeg skal holde meg unna cafeer og restauranter en god stund. Og neste gang jeg spiser ute, så skal jeg tørre og spørre litt mer på forhånd og eventuelt be dem om å bytte ut enkelte ingredienser.

Hmmm... kom på at jeg skal på seminar og bo på hotel fredag til lørdag... så da får jeg se hvordan det går. Samt fra søndag til mandag ifm et jobbmøte på mandagen...

 

Det ble ikke noe trening på meg mandag og tirsdag. Ble nok litt demotivert av vekta på mandagen - men det er vel den dårligste unnskyldningen man kan ha!! Så i dag fikk jeg tatt en økt med Jillian, 30 days, Level 1 Dag 2. Skal se om jeg kan få trent en gang til i dag.

 

Resultatene til Himmelblå er jo bare supermotiverende! :D

 

Det er jo ingen grunn til å ikke trene - man føler seg jo så pigg etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Jeg hadde det ikke så hyggelig på vekta idag :unsure:/> Kun ned 800 gram... Og ikke har jeg spist mye salt de siste par dagene heller, så tror ikke det er det. Hadde håpa veldig på å gå ned minst en kilo første uka jeg :(/> Er veldig demotivert og lei meg idag.

 

Whaat! 800 gram er FLOTT vektnedgang! Kjempe! :D

Tenk om det var OPP! Nei du, vektnedgang ER vektnedgang!:)

Hold motet oppe, noen ganger raser det ned, noen ganger går det saktere.

Men så lenge det er NED, så er ingenting bedre! ^^

Flink er du!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mira!

 

Himmelblå: Fordelen med at vi har hatt dårlig råd helt siden vi flyttet sammen, er at vi veit begge nøyaktig hvor mye mat vi trenger for å bli mette, så vi lager nok til en porsjon hver og dett er dett! Så det problemet slipper jeg heldigvis. Men merket det jo når vi spiser hos andre, at det kan bli sånn som du beskriver.

 

FrkT: De dagene skjer :) og det er ingenting i veien å spørre spørsmål og be om å bytte ut ting (har jobbet på kafé, de fleste vil heller ha litt ekstrarbeid og helt fornøyde kunder!)

 

 

 

I dag har jeg smakt på cottage cheese. Jeg er egentlig veldig kresen, og skeptisk til mye mat. Jeg smaker alltid på ting når jeg har muligheten, da, men er sjeldent jeg kjøper ting selv som jeg er skeptisk til (redd for å bare måtte kaste det; penger rett i søpla). Blandet cottage cheese, vaniljekesam og blåbær, kjørte i stavmikseren... Naaaam! Jeg gidder ikke kjøpe yoghurt mer ass; dette var mye diggere! Og dritsunt! Kunne nesten vært en dessert også, om jeg hadde fått kjørt det litt finere, og slengt oppi en teskje honning kanskje. Mmmm. Var søtt, på en sånn naturlig bær-måte, og luftig og fint, litt sånn fromasj-aktig. Og kjempefin lillafarge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... da er det bare å reise seg opp igjen og tørke av seg støvet - eller kcaloriene... Snubla noe innmari i går.

 

 

Ingen grunn til fortvilelse. Det er nemlig slik at fremgang handler om at man hver dag skal være litt bedre enn seg selv igår. Bare det at du reiser deg opp igjen og erkjenner det du gjorde igår, ja da blir dagen idag bedre. Det er ingenting som kommer av seg selv. Motivasjon er ingen følelse du har, men som kommer av en beslutning du tar. Du har tatt beslutningen og da kommer resultatene som en følge av det. Stå på videre!! Vi heier på deg.

 

Har selv fullført en uke nå og med 1kg nedgang. Er nøye med registrering for å få en oversikt over hva jeg spiser, hvor mye osv... trening er det så som så med akkurat nå, men det er den mest hektiske perioden nå frem mot høstferien (gutter i fotballsesong). Har vært litt mer sulten enn jeg liker å være, men regner med at det tar litt tid å venne seg til mindre kalorier.

 

Dutchy kjemper videre!! :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...