Gå til innhold

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. desember!


Anbefalte innlegg

Kjempegod ide å forsette denne typen tråd helt til jul, jeg er gjerne med:) Du gjør en kjempefin jobb juni72, tråden er motiverende og ikke minst god hjelp til å holde fokus for min del ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, dette går ikke riktig vei. Grudde meg til å veie meg i dag, og med rette, viste det seg. 72,3 kg :angry: En uke uten trening, så går det helt galt. Har vært forkjølt og hatt vondt i beinet, men nå håper jeg at jeg kan trene normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så var det veiedag igjen, og jeg er tilbake til start.

71,9kg. :angry:

Står på videre, og det er godt å ha denne tråden her, om ikke det er det de store hoppene jeg gjør (helst opp)så holder det meg litt i "ørene". :rolleyes:

 

Hadde jeg berre kunne gjort som deg Juni72, ikke stressa, det er sikkert det jeg gjør feil. Blir stressa av all planlegginga.

 

Har minka 1cm rundt magen, og det er jeg glad for. :lol:

 

Gratulere til alle som har gått ned, og til oss som går opp:

STÅ PÅ VIDERE, IKKE GI OPP.

 

Jeg blir med videre i desember også, med det samme målet. 71kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagsveiing er jamen lurt (så jeg ikke lurer meg selv til å tro at det går jevnt og trutt nedover) - her har det svingt i alle retninger, men også en del ned til neste tall - men onsdager, da er jeg alltid tilbake på gode, gamle 83,3 (-0,1 denne gang). Snakker jeg litt stillstand i november? Ja, det gjør jeg!

 

Men planen er å bare fortsette, kjøre på videre med registrering så jeg ikke surrer meg over fra novembertåka inn i ei desembertåke og mister både retning og fokus - det ER fremdeles fremover (og nedover) marsj med små skritt - uansett hvor lang tid dette tar! Basta.

 

Det røde tallet mitt har jeg uansett vinket farvel til - 15,6kg siden og lenger siden skal det bli!

 

Oppsummering av tråden kommer i kveld :)

 

Heia oss alle - stå på videre enten november hittil har gått sånn eller slik - ny måned og nye muligheter rett rundt svingen, vi skal klare oss gjennom desember også, med måte (og akkurat passe mengde kos) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt viste 83 kgsmile.gif. Det vil si at jeg heller ikke denne måned nådde målet jeg hadde satt, men er likevel kjempefornøyd med at vektpila viser riktig retning!

Jeg fortsetter med små skritt videre mot målet, og er klar for å delta i ny tråd i desemberbiggrin.gif

Kjempeflott at du fortsetter med registreringen Juni - det er inspirerende å følge denne tråden. Her ser jeg at flere står "litt i stampe" uten at de gir opp og det hjelper også på min motivasjon. I tillegg ser jeg jo også at det går veldig flott med mange og det er hyggelig å lese hvordan de lykkes. Da vet jeg jo at bare jeg biter sammen og gjør riktige valg vil jeg nå målet mitt. Så jeg håper denne tråden også er å finne i 2014 smile.gifsmile.gif

Gratulerer til alle som har klart å ta av / holde vekten, og lykke til videre for de som ikke luktes helt denne måneden,

Ha en fin dag biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobb Juni76!

 

Ble opp på meg denne uken tross daglig underskudd på nesten 1000kcal inkl. 14 trimpoeng, 78,6kg og OPP 400g :(/> Men krympet 6,5cm ;)/>

 

Dagens veiing viste 77,9 og er første gang på nær 9år at jeg ser 7tallet igjen så gjett om jeg er glad! Da ble det litt til ned likevel. Målet var 69,9 men 79,9 er ikke så verst det heller når jeg vet at jeg har gjort alt "rett". Dette går veien! Halveis i nettkurs 2 og kjenner at dette var en riktig beslutning for alle julefristelser er blåst bort av kurs, rapportering og kursleder, kan jo ikke skuffe henne!:P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste offisielle veiedag i november for meg og vekta viste 58,7 kg! Superdupermegafornøyd! :) Målet var jo å gå inn i desember på 59,5 kg så jeg sier meg godt i mål! Bring it on, desember! ;)

 

Men jeg er mer enn gjerne med på en desembertråd også, altså! Trenger noe å strekke meg etter gjennom alle fristelsene. Og da mener jeg ikke konfektesken... ;) (Den får jeg tak i uansett!)

 

Skal gruble litt på hva desember-målet mitt skal være nå i helga og håper å ses på den nye tråden!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste offisielle veiedag i november for meg og vekta viste 58,7 kg! Superdupermegafornøyd! :)/> Målet var jo å gå inn i desember på 59,5 kg så jeg sier meg godt i mål! Bring it on, desember! ;)/>

 

Men jeg er mer enn gjerne med på en desembertråd også, altså! Trenger noe å strekke meg etter gjennom alle fristelsene. Og da mener jeg ikke konfektesken... ;)/> (Den får jeg tak i uansett!)

 

Skal gruble litt på hva desember-målet mitt skal være nå i helga og håper å ses på den nye tråden!

 

God helg!

 

Wow det er jo knallbra, gratulerer! 1,2 lavere enn målet, du verden...:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt per 29. november (og siden vi trenger å holde blikket festet på noe annet enn marsipansjokolade og ribbe frem til sjampagnekorken sprettes natt til 2014, så ses vi vel i neste månedstråd?!):

 

Altjegskullegjort 98 85,7 - 85 (-0,7kg)83

Flodi 83 83 79,9

lynga 94,1 83,5 - 84,7 - 83,6 (+0,1kg) 82 (onsdag)

Gressenka 83,6 79,8 - 77,4 - 76,4 - 75,6 (-4,2kg) 75 (lørdag)

Krepsen76 76,4 65,5 - 64,5 (-1,0kg) 63,5 (onsdag)

Slank i 2014 92,7 82,3 - 83,4 (+1,1kg)

Hemulen 90 85,2 - 84,4 - 83,8 (-1,4kg) 78 (fredag)

koala 92,3 79,7 - 79,4 - 78,6 - 78,2 - 78,6 - 77,9 (-1,8kg) 76,9 (onsdag)

Betty Blue 89,8 84,8 - 83,9 - 84,3 - 83,2 - 83,0 (-1,8kg) 82 (torsdag)

Solvane 71,7 - 71,5 - 71,7 - 71,2 - 72,3 - 71,5 (-0,2kg) 69,7

Tutten 74,2 - 73,2 (-1,0kg) 71,2

Bijou 82,2 60,1 - 59,8 - 59,2 - 59,5 - 58,7 (-1,4kg) 59,5 (fredag)

fineline 83 73,2 - 72,9 - 71,6 (-1,6kg) 72,5 (tirsdag)

StinePetrine 132,5 85,9 - 85,5 - 84,7 - 85,0 - 84,7 (-1,2kg) 83,9 (tirsdag)

Juni72 98,9 83,8 - 83,6 - 83,2 - 83,4 - 83,3 - 82,2 (-1,6kg) 82 (onsdag)

Sabine 78 61,6 - 59,9 - 59,4 - 59,1 - 59,0 - 58,5 (-3,1kg) 59 (søndag)

Soleie68 81 77 - 77 (0,0kg) 73 (mandag)

Knaus 71,9 - 72,0 - 72,0 - 71,7 - 71,9 (0,0kg) 71,0 (tirsdag)

 

Velvel, da er vi omsider på tampen av november og det er opptil enhver skrott med litt ekstra polstring eller sånn akkurat passe å melde inn novembers siste vekttall (og gruble på neste måneds målsetting, kanskje? :)/>/>/>/> )

 

Her har det vært i stampe for opptil flere av oss denne måneden - personlig tror jeg mesteparten skyldes årstiden og at ved å holde jevnt fokus men uten hysteri og tenners gråt og gnissel så har vi best mulig utganspunkt (og energi og lyst) til å ta et ekstra tak i polstringen på nyåret, i god tid før neste års bikinisesong - null stress! B)/>/>/>/>

 

For å få til det så må ikke desemberbomullen legge seg rundt det vi har mellom ørene - vi snakker kose seg med måte-måned, ikke haka på bordkanten og skuff inn det du hæler! :angry:/>/>/>/>

(skikkelig pep-talk, detta - litt indre demon som skal bekjempes med verbalt skyts, jepp!) Suuulten i kveld, nemlig! Drikker vann og skal snart legge meg, best det - har fått det jeg trenger i dag og putter heller nesa i en god bok enn inn i kjøleskapet for å snoke.

 

Men, gratulerer til oss alle, både med finfin nedgang og stillstand og stampe og ikke minst for å holde motet oppe også når det butter i mot og vektnåla svinger (midlertidig, husk det!) i litt feil retning.

 

Kast loss, i morgen sjøsetter jeg siste månedstråd for dette året - og gjør klart for et superdupert mannskap som hyrer seg på skuta og skal svabre dekk (og annet fysisk aktivt) og bare besøke byssa 4-5 ganger per dag og helt innafor - planken blir det uansett ikke, kanskje ei lita luftetur i jolla for å komme på bedre tanker om konfektesken (hehe) skulle bli utsatt for dypdykk (for eksempel). Splitte mine bramseil, er dere med, godtfolk?! :D/>/>/>/> Harrrrrrrr :D/>/>/>/>

 

Glad dere er ombord, alle sammen!

Ship o'hoi på en fredagskveld ;D

 

(kvakk?! :rolleyes:/>/>/>/> )

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

75,6 i dag. 0,8 ned, og 0,6 unna månedens mål:( men, inn 7,5 cm, hurra:) jeg går med krum rygg til angrep på resten av mine overflødige kilo, og er med på registrering på neste tråd:)

God lørdag alle dammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

75,6 i dag. 0,8 ned, og 0,6 unna månedens mål:( men, inn 7,5 cm, hurra:)

Hei

75,6 i dag. 0,8 ned, og 0,6 unna månedens mål:( men, inn 7,5 cm, hurra:)

 

Denne ble postet dobbel, får ikke til å slette, bare redigere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

75,6 i dag. 0,8 ned, og 0,6 unna månedens mål:( men, inn 7,5 cm, hurra:) jeg går med krum rygg til angrep på resten av mine overflødige kilo, og er med på registrering på neste tråd:)

God lørdag alle dammen:)

 

Hei!

 

Fort gjort med dobbeltposting :) Jeg noterer ny vekt inn i lista over - så kjører vi full propell (eller luntende desemberfart) inn i neste tråd :D

 

Min siste novembervekt var brått et hopp ned (men skeptisk til det, veide meg 3-4 timer senere enn ellers, morgendagens vekt får telle for oppstart desembertråd, i alle fall): 82,2kg.

 

Flere som har oppdateringer? Bare tast de inn, så redigerer jeg lista over - uansett håper jeg vi ses i neste tråd som allerede er godt i gang (enda det er lørdag og greier ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...