Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest bronzee

Idag er det offisiel veiedag for meg og den viste -300 gram - til 70,8 kg. Lite ned denne uken, men er fornøyd med at det er ned og ikke opp.

 

Synd for deg Tulla69 med oppgangen, men det er rart for tiden at vi plutselig er opp og ned nesten ett kilo på en dag. Vi vil nå målet vårt tilslutt alle 3 det er jeg helt sikker på.(for det er vel 3 stk vi er her inne nå)

 

Dere er begge utrolig sporty og flinke med joggeturene, selv driver jeg kun intervall men ser at jeg kan ha kortere puseintervaller nå å mer jogging. Pleier å ta 45 minutt.

 

Denne uken skal jeg på en ny yoga-time, tenkte å prøve det ut også får jeg gå hjem å ta meg 2 mil på sykkel etterpå:)) for det er fettforbrenning jeg trenger mest av og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Da tar jeg en kjapp oppdatering her mens jeg venter på at minsten helt sikkert sover. Eldstejenta skal være barnevakt mens Mannen og jeg prøver oss på en løpetur. Jeg er nok i litt bedre form, men har overhodet ikke tempo inne til å matche ham. Han mener likevel det er lurt å prøve å løpe sakte med meg. Vi får se om han klarer det eller om han stikker av underveis ;)

 

Bronzee, gratulerer med nedgang! Alle monner drar :)

Intervalltrening er visst det smarteste for å bygge både form og tempo i følge ekspertene. 4x4 min trening på 85-90% av makspuls skal være ideelt. Så ingen grunn til å skamme seg over det! Jeg har som målsetning å løpe mer intervall, men foreløpig gleder jeg meg over å kunne løpe turer med litt lengde på. Intervall kan jeg gjøre på senteret når været er dårligere... :rolleyes:

 

Kulseber, det er da flott å løpe med litt stigning. Mye tyngre da. Det går nok supert med halvbirken, jeg er litt misunnelig men det får bli en annen gang. Drammen er ikke så langt, men vi reiser til hytta til helgen, og jeg tror ikke jeg er klar for noe løp ennå uansett. Mannen har meldt seg på halvmaraton til høsten, og jeg har lekt med tanken på å gjøre det samme, men tror ikke det er fornuftig i år. Kanskje neste år, hvis jeg trener jevnt gjennom vinteren? Det er en gammel drøm jeg har hatt, men ikke sikkert knær og ankler ville bli så takknemlige...

 

Nå tror jeg vi får stikke på løpetur. Er spent på den kjenner jeg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Det ble løpetur i går, og vi løp en mil. Jeg må jo le da, Mannen løp konstant med mye lavere puls enn meg og snakket om at det bare var fint at jeg begrenset ham på tempo, siden han hadde løpt så lite (:rolleyes:). Etter 8 km sa imidlertid leggene og knærne hans stopp, og jeg måtte fullføre alene mens han tok snarveien hjem gående. Kjenner jeg er ganske bekymret for hans prosjekt om å løpe en halvmaraton i september... :o

 

Men det hjalp å bli "pacet" litt på tempo, så mila ble fullført litt raskere enn torsdag - 9,2 km/t i snitt - selv om starten var mye tyngre. Og denne gangen tok jeg ikke en eneste liten pause. Tok til og med planke, rygghev og situps da jeg kom hjem, så er ganske fornøyd :)

 

Vekta var også litt greiere med meg i morges, jeg dumpet ned 700 g selv om den fortsatt mener jeg har masse vann i kroppen (det mener for så vidt ringen og klokka også). Aner ikke hvorfor jeg plutselig samler så mye vann, kanskje er det bare fordi det er så varmt ute?

 

Vel, nå må jeg tilbake til annen skriving, og kvelden går nok med til bursdagsforberedelser - minsten blir 4 år i morgen og skal ha barnebursdag på kvelden, i tillegg til gaver og kos på morgenen. Nok å gjøre for mor og far! Heldigvis skal storesøster være bursdagsassistent, og hun bidrar forhåpentligvis med å underholde så vi får gjort mer i kveld også :)

 

Ha en fortsatt god dag dere flotte damer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. I dag har det ikke blitt trening på meg. Har blitt skikkelig forkjøla. Kjedelig nå som jeg burde vært ute å løpt...

Tulla69: så bra med løpetur. Jeg er imponert jeg.

700 er bra nedgang. Går fortere når man løper hører jeg flere sier... Håper bursdagen gikk bra. Gøy å se gleden hos ungene på sånne dager.

Bronzee: det er som du sier, bedre med litt ned enn oppgang. Håper vi alle klarer dette til målene.

 

Jeg har gullmedlemskap fram til midten av juni. Er ikke sikker på om jeg kan fortsette på forumet etter det? Er dere med i gullkluben?

 

Satser på å bli frisk til helgen, da vi skal på speiderleir. Sove i telt er ikke det jeg har mest lyst til når jeg er så forkjølet. Jeg har veiing i morra. Er spent nå som jeg har gått opp på mat. Har ikke klart helt å spise nok, men litt mere har det blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Uff da Kulseber, god bedring til deg! Slitsomt å være forkjølet, særlig når det er varmt ute. Hvordan gikk forresten dagens veiing?

 

Min vekt hopper opp og ned. Jeg er ganske lei av alt vannet i kroppen, men tror det har med varmen å gjøre. I morgen bykser den nok opp igjen, men med bedre grunn, for vi har hatt barnebursdag i dag og jeg har smakt på både det ene og det andre. Jaja, gjort er gjort og spist er spist. Og bursdagen ble nok bra fra hovedpersonens perspektiv, men for oss voksne er det action non stop! Ingen løpetur på meg i dag heller, for nå er jeg helt utslitt etter dagens strabaser :blink: I morgen drar vi på hytta, men jeg får vel pakke med joggesko og løpetøy og være flinkere der ;)

 

Håper du blir frisk til speiderleiren! Og ja, du kan fortsette på forumet etter at gullmedlemskapet ditt er over. Du kan også registrere mat og trening, men mister kostholdsskåren. Jeg er også gullmedlem frem til september, men utnytter ikke akkurat alle muligheter om dagen, siden jeg bare registrerer trim og ikke mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Det med vann i kroppen høres ut som vi alle har, mulig det er mer nå når det er varmere i været, men salginntak vet vi vil gi økt vann.

Jeg er i full gang med trening etter storbyturen, spinn 45 min + styrke 30 minutt idag på treningssenteret. Knallhart men veldig godt nå etterpå. Fikk trent igår også. Planen er trening trening og trening fremover, men vet at kosten er faktisk mer viktig for meg å fokusere på enn treningen som for lengs er i mine vaner.

Sjokoladeinntaket er under kontroll og det føles godt, med ordtaket "du blir hva du spiser" så tenker jeg meg om 2 ganger før jeg putter i meg, dermed blir det mye mindre mengder. Håper at fettprosenten min vil gå mer ned+det løse fettet på kroppen, men det er vel alderen og som spiller en rolle her vil jeg tro.

 

Synd med forkjølelse nå Kulseber, god bedring, får håpe det slipper taket raskt. Ja du kan være her inne selv om gullmedlemskapet går ut. Håper du blir:)

 

Tulla69, jeg bøyer meg i støvet for den fantastisk flotte prestasjonen din med jogging. Det må føles godt. Jo mindre vi veier jo lettere går hver en treningøkt, er du enig? Jeg merker det spesielt på joggingen, når jeg var nede i 68 kilo føltes det lettere å jogge enn 72 kilo.

Ha en fin tur til hytta.

 

God helg til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God fredag!

 

Så hyggelig at du er så godt i siget, bronzee! Selv har jeg behov for litt skjerpings hvis jeg skal ned de siste kiloene, jeg vaker pluss/minus 67 kg nå. Under i morges, merkelig nok med tanke på gårsdagen. Men det var jo hektisk da, kan ikke si jeg satt mye!

 

Jeg er klar over at salt øker vannmengden, men jeg kan ikke forstå at jeg har fått i meg mer salt enn vanlig, og har aldri vært noen storforbruker uansett. Merkelig det der.

 

Takk for ros igjen bronzee, jeg foretrekker riktignok å kalle det løping i stedet for jogging, men må nok litt opp i hastighet før jeg kan gjøre det med god samvittighet ;) Det er ingen tvil om at det merkes godt med færre kilo. Jeg prøver å la den tanken øke motivasjonen for å gyve løs på de siste par-tre! :lol:

 

Jeg har ellers også løsere hud enn før, og en fettprosent som nok med hell kan forbedres, selv om jeg nå stort sett kjøper str 38 i klær og noen ganger str 36. Huden skyldes nok alderen, fettprosenten har vi derimot ganske store muligheter til å påvirke dersom viljen bare er god nok! ;)

 

Og så får jeg prøve å la meg inspirere til å trene mer styrke, og ikke bare mage/rygg som er det jeg som regel tyr til når jeg først gjør en innsats... Der er det jeg som bøyer meg i støvet for deg, bronzee!

 

Lurer ellers på hvordan det går med forkjølelsen og om du kom deg på speiderleir, Kulseber? Nå er det ikke lenge før vi kommer oss i bilen, men det blir en sen ankomst på hytta. Minsten sovner garantert i bilen og vil deretter holde det gående til langt på natt. Bare å stålsette seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Kulseber, god bedring til deg! Slitsomt å være forkjølet, særlig når det er varmt ute. Hvordan gikk forresten dagens veiing?

 

Min vekt hopper opp og ned. Jeg er ganske lei av alt vannet i kroppen, men tror det har med varmen å gjøre. I morgen bykser den nok opp igjen, men med bedre grunn, for vi har hatt barnebursdag i dag og jeg har smakt på både det ene og det andre. Jaja, gjort er gjort og spist er spist. Og bursdagen ble nok bra fra hovedpersonens perspektiv, men for oss voksne er det action non stop! Ingen løpetur på meg i dag heller, for nå er jeg helt utslitt etter dagens strabaser :blink:/> I morgen drar vi på hytta, men jeg får vel pakke med joggesko og løpetøy og være flinkere der ;)/>

 

Håper du blir frisk til speiderleiren! Og ja, du kan fortsette på forumet etter at gullmedlemskapet ditt er over. Du kan også registrere mat og trening, men mister kostholdsskåren. Jeg er også gullmedlem frem til september, men utnytter ikke akkurat alle muligheter om dagen, siden jeg bare registrerer trim og ikke mat.

Hei. Det ble ikke speiderleir på meg. Mannen dro istedenfor. Og datteren dro på besøk til Tante, så jeg hadde hjemme alene-bli frisk helg... Fant ut at det er første helgen på 9 år jeg har vært helt alene hjemme uten mann og barn en hel helg på 9 år, så det var veldig rart. Men deilig å bare tenke på seg selv.

 

Veiing gikk ikke bra i forige uke. kom på 70,3. Gidder ikke å skrive opp oppgangene.. Blir bare sur når jeg ser det.

Får håpe torsdagen viser bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Mandag - ny uke, nye muligheter... :rolleyes:

 

Så dumt at speiderleiren røk i helgen, Kulseber! Men tipper det var deilig å kunne flate ut for seg selv. Håper du er frisk igjen nå?

 

Kjedelig med vektoppgang. Vet du grunnen? Håper vekta er snillere mot deg på torsdag!

 

Jeg har veiedag i dag, og min vekt var ganske hyggelig og stoppet på 66,4 kg i morges. Fortsatt med masse vann i kroppen, så løpingen har kanskje satt litt fart på forbrenningen. Løp to turer i helgen også, en på 7 km og en på 10 km. Jeg har ellers ikke registrert mat på en stund, men prøver å være rimelig fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Kulseber så leit at vekten går feil vei, jammen er det vanskelig å bli kvitt de aller siste kiloene. Jeg har det på samme måte, en dag opp, neste dag ned osv osv.

Kanskje jeg ikke har hodet helt med meg??? Hva med deg?? er du 100% fokusert på de siste kiloene?

 

Uansett om vi er det eller ikke, de skal av engang, får jeg det ikke til nå før sommeren så blir det etter sommeren tenke jeg.

 

Tulla69 gratulere med nok en flott nedgang, du må være superglad, velfortjent etter hard jobbing, eller skal vi si hard løping:)))

 

Jeg trener og trener og vekten har gått opp og opp de siste dagene. Nå sitter jeg ned for å skrive litt på pc og kjenner jeg er stiv og støl i hele kroppen etter styrketreninger. Kan det være derfor vekten går opp??

I helgen har vi kost oss med reker og pizza (tenker og på saltinntak?) Ja,ja en grunn er det hele tiden jeg leter etter, fordi jeg synes selv at kroppen ikke har endret seg til det verre.

Vel jeg rapporterer endelig vekt i morgen.

 

Idag har jeg shoppet meg noen nye klær og det går i str. s, m og 38, er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Opp hele 800 gram på meg, jeg er IKKE glad idag, dette var veldig skuffende. Veier nå 71,6 kilo.

Magen er stor og oppblåst. Har trent mye styrke, spist ok, men er matlei så mulig jeg har spist for lite. Skal på knallhard styrketrening idag og, deretter blir det kondisjonstrening på meg noen dager fremover. Håper kondisjonstreningen vil løsne ned kiloene igjen. Blir nok mye gange i form av lange turer. Når kiloene forsvinner vil jeg gå over til jogging (intervall)

 

Kjenner jeg fikk full fokus nå igjen, jeg skal ned til 6 tallet og være der i løpet av hele sommeren. Heia meg!!!!!

 

Har dere tips til frokost, lunch og kveldsmat? mottas med STORT takk.

 

Vi reiser på hytten onsdag til søndag så jeg blir fraværende her inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Formen er grei, men jeg hoster fortsatt en del. Skulle trent i går, men det utgikk. Tungt å gå opp trappene på jobb... Håper jeg blir fort bedre, for nå må jeg ut å løpe til Birken. Det nærmer seg faretruende...

 

Kjedelig med oppgang Bronzee. Vet akkurat ådssen det er. Gleden er stor når vekta siger ned på 60 tallet, så er det enda større nedtur når den vipper opp på 70..

Jeg er ganske lei nå. men tenker at sist jeg gikk på kurs, gikk jeg ned 5 kilo. Har vippet opp og ned et par kilo siden da, og nå har jeg klart 5 til. Om jeg fortsetter å trene, vil jeg sikkert klare ned til målet mitt til slutt. Men jeg må nok jobbe utover høsten også. Jeg spiser for lite, men det er ikke lett når man er syk og ikke har matlyst i varmen....

Nå skal jeg bare bli frisk.... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei begge to! En slapp og sliten tulle titter innom etter en joggetur som var altfor lang (1 mil) for formen i kveld :(

 

Så synd med oppgang bronzee! Men når du ikke fortjener det, forsvinner det nok fort igjen. Kan du ha vann i kroppen? Jeg har masse om dagen, antakelig pga varmen.

 

Men jeg skjønner tanken om at du kanskje spiser for lite. Det som alltid glir ned til frokost her er frokostblanding med surmelk, vanligvis Go'dag blåbær med Cultura. Til lunsj liker jeg grovbrød eller grovt knekkebrød med leverpostei (Vita hjertego) og agurk, eller eventuelt kalkunpålegg og agurk hvis en vil ha det magrere. Spiser også ofte peppermakrell for å få sunt fett. Til kveldsmat spiser jeg oftest frokostblanding, noen ganger knekkebrød med pålegg og knaskegrønnsaker.

 

Havregrøt med melk er godt, det er også havregryn blandet med surmelk og syltetøy (Noras lettere med mindre sukker) eller rosiner.

 

Som du skjønner er jeg ikke matlei ;)

 

Vi reiser også på langhelg i morgen, så riktig god helg til dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Glemte å veie torsdag, men veide fredag. 69,2. Håper dette fortsetter. Var å løp i dag. 9 km. Sliten etterpå, men må klare 12 om 14 dager, så her er det bare å stålsette seg. Forkjølelsen letter, men hoster enda litt når jeg løper. Satser på superform om 14 dager. Håper dere har hatt en fin helg. Jeg har kosa meg masse i hagen og i sola. Deilig å se sommerblomstene titte fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Forkjølelsen din sitter ordentlig i, Kulseber! Men sånn er det vel dessverre ofte med sommerforkjølelser. Bra du er i farta igjen. Tror nok løpingen var ekstra tung siden du er på tampen av en forkjølelse. Det går sikkert kjempefint med løpet ditt! :)

 

Ellers er jeg hjemme igjen etter langhelg med familiebesøk. Har overhodet ikke spist GR-kost, siden jeg ikke har hatt noe styring over hva som har blitt satt frem, men har vært moderat fornuftig (snublet blant annet over Hobby-bitene i en blå Stratospose lørdag kveld :rolleyes:). Og det har vært en hyggelig helg, selv om været ikke har vært like strålende som her i sydøst. Fikk kjøpt meg litt klær også, og det er jo morsommere å kjøpe str 36 og 38 enn å håpe at jeg kommer meg inn i str 40 (det var der jeg var i januar) :)

 

Og jeg har iallfall gått eller løpt morgentur hver dag - litt kortere nå, sånn 4-5 km hver gang - og gjort litt styrkeøvelser på rommmet. Kan holde planken i 1 1/2 minutt nå, det er iallfall en begynnelse - men skal si det svir! Armene snakker vi ikke om <_<

 

Er spent på veiing i morgen. Har ikke peiling på hva jeg bør forvente. Men nå er det uansett på tide å finne køya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Veiedag i dag, og 65.5 kg - 900 gram ned fra forrige uke! Veldig fornøyd med det :D

 

Nå ser det jo ut som om jeg har vært mye flinkere i helga enn jeg beskrev, men det har jeg altså ikke - jeg så 65.0 før vi reiste oppover. Imidlertid er jeg fornøyd med å ha gjort så begrenset skade :)

 

 

Men nå er jeg faktisk innenfor det opprinnelige målbeltet mitt på vekta. Hurra for det, men hva føler jeg nå? Er faktisk litt usikker på om jeg føler jeg er i mål, selv med den ene ekstra kiloen jeg tenkte å ta for å ha litt å gå på. Jeg har ikke verdens tyngste beinbygning og lurer på om jeg kunne ha godt av å ta av noen kilo til. Da blir løpingen enda lettere også :unsure:

 

Nå har jeg tenkt litt, og bestemt meg for at dere ikke blir kvitt meg helt ennå. Målvekt herved redigert, og jeg får sparke meg selv bak til å (formodentlig svært langsomt) gjøre en innsats videre også ;)

Endret av Tulla69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Jeg er imponert over dere begge to, dere er skikkelig flinke til å nå målene. I tillegg setter du deg ett strengere mål Tulla69:) Men jeg forstår hva du tenker, jeg har følt det likt selv en gang:)

 

Jeg går bare opp og opp og er nok ikke så kjekk å ha med på laget akkurat nå.

Veide 72.5 igår, det var vel der jeg var i januar når jeg startet denne tråen.

Trener som vanlig veldig bra, men med så mange langhelger som jeg har hatt nå både de som er for alle og de jeg har tatt fri for å få i det fine være, ja så har jeg spist for mye sjokolade.

Det er sannheten og det er svaret hvorfor jeg har gått opp.

Nå er det en langhelg igjen. Så min lille plan er en HV uke, for så å komme net til 69,9 innen juni, med full innsats igjen. Jeg vet at jeg kan hviss jeg vil. Men det er såå godt med sjokolade for tiden.

Beklager ikke mye positivitet fra meg idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Kjære bronzee, stor trøsteklem fra meg! :)

 

Det er ikke noe moro å føle at motivasjonen svikter, men så fint at du kommer hit og skriver når det butter i mot også! Det er jo ikke sånn at alt går på skinner hele tiden. Og du vet både hvor du har gjort feil og at du kan få det til hvis du vil nok, så dette kommer du til å løse når du er klar for det! :)

 

Ellers er det ingen tvil om at sjokolade er godt! I sommervarmen er jeg imidlertid minst like fristet av iskrem :rolleyes:

 

Og vi får nå se hvordan det går med mitt strengere mål... Jeg noterer ikke mat for tiden, teller på knappene om jeg skal begynne med det igjen eller ikke men så lenge pila står stille eller peker nedover tror jeg jeg lar være. Prøver å trene jevnt, for meg er det alfa og omega. Både fordi jeg kan spise litt mer, men også fordi jeg merker at jeg lettere spiser riktig når jeg trener, og har mindre sug etter tomme kalorier.

 

Masse lykke til og opp med humøret! Før du vet ordet av det er du i gang igjen! Og uansett håper jeg du gidder å fortsatt holde oss med selskap her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Takk for trøstende ord Tulla69, jeg ønsker å være her inne, dersom ikke går det enda mer feil vei.

 

Jeg er mer positiv idag, veide meg for å se tilstanden idag og var gått ned flere hundre gram:))

 

Har lagt opp en plan til helgen med jordbær (norske nam nam) og vaniljesaus, og mindre sjokolade.

Tror det er lurt med nedtrapping med det søte ellers er jeg ikke noe godt selskap.

 

Jeg har og lagt inn flere dager med fisk og fiskesuppe til middag.

 

Jeg mener vi må prøve oss uten å registrere mat nå når vi er utenfor kurs-sammenheng. Men om det går feil vei eller står stille er det nok lurt å registrere en dag eller to for å se om vi spiser riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei! Noen ord fra meg på veien mot hytta og pinse :D

 

Jeg ser vi tenker likt om registrering ja, bronzee. Det er tross alt ikke noe jeg vil fortsette med resten av livet, så greit å prøve uten mens en fortsatt har sikkerhetsnettet her inne!

 

Så flott at vektpila pekte nedover i går, håper trenden fortsetter! Ellers har jeg nå vann i munnen. Norske jordbær - NAM! Om de kommer naturell, med vaniljesaus, vaniljeis eller nesten hva som helst - det er bare kjempegodt :D

 

Og naturell kan man jo spise ganske mange med god samvittighet... Jeg håper de er kommet i området der vi har hytte, og er optimistisk - de pleier å være relativt tidlig der :)

 

Riktig god pinsehelg! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg er litt treg med å skrive. Beklager det. Har hatt mye å gjøre om dagen. Var på fest med jobben i går, så da ble det noe alkohol i går, og lite sunn mat i dag. Har spist 2 måltider.... Men veide meg på morran, og lå på 69,5. Er bare glad jeg ikke er over 70 igjen. Vesla har bursdag til uka, så det blir noe usunn uke. Men så blir det Birken neste helg, så da håper jeg det forsvinner litt da...

 

Tips til søtsug bronzee. Jeg smakte lime kesam. Ha det på frukt eller bær. Utrolig deilig. Friskt og godt.

 

Ellers spiser jeg mørk sjokolade når jeg får lyst på sjokolade. Litt sunnere, og jeg føler jeg ikke trenger å spise så mye for det smaker så mye...

 

Skal prøve å komme innom oftere. God Pinsehelg til dere begge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Tirsdag igjen og veiedag og jeg jubler for minus 1 kg fra forrige uke:))) Nå er vekten 71,5 da går det nedover mot 6 tallet igjen. Mye trening og fokus på riktig kosthold denne uken, men jeg har spist sjokolade i pinsen men mye mer kontrollert.

 

Takk for tips om lime kesam Kulseber det skal jeg jammen meg prøve. Vi hadde norske jordbær i pinsen med litt vanlijesaus over, det var helt nydelig. Ja enig i at mørk sjokolade metter mer enn lys og vi blir begrenset automatisk.

 

Vet om noen utfordringer denne uken i form at kakeselskap, men igjen så får jeg begrense meg å spise sent slik at de andre ikke legger merke til at jeg ikke spiser så mye av alt det gode usunne vi får servert:)))

 

Nå er jeg spent på vekten deres denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Gratulerer med minus en hel kilo, bronzee! :D

 

Og lykke til med forberedelsene til Birken, Kulseber! Jeg ble også fristet til å prøve lime kesam :rolleyes:

 

Veiedag for meg også, siden jeg fortsatt var på hytta i går morges. -0,3 kg er høyst akseptabelt etter en temmelig avslappet helg sånn kostholdsmessig, særlig siden jeg fikk mensen i går og hadde forventet å være stinn av vann :)

 

Men jeg ble nok reddet av daglige morgenjoggeturer på 5 km, ingenting som å øke forbrenningen litt for å kunne spise noen få kalorier ekstra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to. Jeg har ikke veiedag før i morra, men har vært fryktelig lat i det siste. Tror nok vekta har gått opp istedenfor ned... To bursdags selskap med kaker hjelper ikke.

Var på en liten joggetur i dag, men tung i kroppen. Satser på alle kluter til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...