Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å skryte litt av alle. Virker som om alle har klart å gå jevnt og trutt ned siden starten, og det er jo målet. Om ikke alle er i mål( jeg har et par kilo igjen) så er vi på god vei. Syns alle kan gi seg et klapp på skulderen.

Jeg har ikke gått på kurs denne gangen, men er kunn gull medlem. Kjenner det er greit, men har noen dager jeg ikke får registrert.

 

I november tok jeg en InBody test. Var interresant å se på den nå,. Der stod det at jeg brukte rundt 1300 kalorier, om jeg kun hadde ligget stille et døgn. Er snodig da at jeg har klart å spise under det en lang periode. Er det noen andre som har kjenskap til en sånn test?

Tenkte å ta en nå i april. Er litt artig å se hvordan framskrittet har vært. Ser det jo på klærne, men er jo også noe med muskelmasse og fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Det er jo kjempe bra resultater det. Er det ikke det de sier på kurset? Halvkilo i uka? Syns det høres fornuftig ut å bruke litt tid. Da tror jeg det holder seg mere stabilt når du er kommet i mål.

Ja, jeg får stole på hjemmevekta og være fornøyd ;) En halvkilo i uka er jo fint, og det er vel temmelig nøyaktig det jeg har gått ned siden jeg startet i januar også, siden det har forsvunnet fem kilo på hjemmevekta. Om den eventuelt viser litt feil lar den seg vel likevel sammenlikne med seg selv på en noenlunde pålitelig måte!

 

Kursvekta sto som forventet stille denne uka, selv om målebåndet viste en cm ned både over byste, bak og hofter. Men jeg tror likevel jeg fortsetter å prøve å ligge rundt 1700 kcal i stedet for 1600, rett og slett fordi det kjennes mer behagelig. Så får det heller bli litt saktere nedgang. Jeg trenger å holde ut dette regimet...

 

Ellers er jeg helt enig, Kulseber, skryt til oss for innsatsen og å ha holdt ut så langt! Vi er kommet langt og kommer nok i mål også. :D

 

Blir spennende å høre om resultatet på InBody testen (som jeg ikke har kjennskap til). At du skal bruke rundt 1300 kcal bare på å hvile stemmer jo godt overens med GRs anslag på nettsidene, så det stemmer sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Vekten idag viste oppgang til 71 kilo. :angry::(:o

 

Jeg har ikke viljen og hodet med meg(spiser for mye snop i helgene), men fra IDAG av ønsker jeg en ny start :rolleyes:

 

Dermed har jeg laget en ny start liste på signaturen.

 

Nå har jeg 3 kilo å ta av, med en margin på 0,5 kilo i uken er jeg i mål før sommeren.

 

Jeg har tatt en inbody test for en stund tilbake, jeg skal finne den frem for å svare mer på dette senere.

Jeg testet meg med pulsklokke på ett døgn jeg ikke trente, da fant jeg ut at jeg forbrenner ca 1750 kcal på ett døgn hvor jeg er passiv (ikke trener) dermed må jeg ligge under dette inntaket på treningsfrie dager for å gå ned i vekt.

 

Ja dere har alle vært veldig flinke, helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært! Jeg derimot har gått opp som deg bronzee ikke særlig artig, men gjort er gjort og spist er spist! Alt gikk fint frem til helga, men så ble fristelsen for stor. Sjokolade ble spist og det en god del mer enn hva jeg hadde tenkt til :angry:/> Mandagens tur på vekta var en nedtur av de store-79,9kg slo i mot meg med store røde tall! Så nå er det bare å ta seg selv i nakken og gå på med nytt mot.

 

Har gått frem og tilbake til jobb og i tillegg har hunden fått turer i dag. Men jeg må nok trene mye for å få bort den kiloen jeg har gått opp ;)/>

Den store forskjellen er jo hva man putter inn i munnen. Selvfølgelig hjelper det å være aktiv, men vi må jo trene lenge for å forbruke 7000kcla, som jo tilsvarer ca.1 kilo på vekta.

 

Denne uka skal jeg spise fisk hver dag til middag. Da synes jeg at jeg går raskere ned enn hvis jeg spiser kjøtt. Håper det hjelper på vekta og humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Bronzee og skautravern, dere har da jammen vært flinke dere også! Selv om dere går på en liten smell akkurat nå forandrer ikke det at dere har gjort en god jobb allerede! Jeg er sikker på at dere begge klarer å snu trenden når motivasjonen er ordentlig på plass :)/>

 

Dere er ikke de eneste som sliter med motivasjonen, og i mitt hode begynner det dessuten å ta ganske stor plass at jeg skal gjennom et skikkelig ekkelt inngrep neste uke, som vil resultere i minst to ukers sykmelding, en god del smerter og store problemer med å sitte (nå kan dere leke gjetteleken, tror ikke jeg skal utdype nærmere) :(/>

 

Jeg gruer meg fælt og synes ganske synd på meg selv. Var idiot nok til å gå inn på internett og lese om andres erfaringer, og der er det nok av skrekkhistorier. Merker det er vanskelig å være fornuftig, så det er nok like bra jeg skal på vekta foran kursleder for siste gang kommende mandag - jeg kan jo ikke skeie helt ut, det ville være for flaut ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Ja helt enig med deg i det, jeg føler også at jeg er Ok i kropp og figur nå, men det vil bli enda bedre med -2 kilo til. Men jeg må nok innrømme at jeg ikke er like motivert nå som for 5-6 kilo siden nettopp pga jeg egentlig er nokså fornøyd tror jeg.

 

Lykke til med veiedagen imorgen:) er du ferdig med kurset?

Jeg vurderer 2 måneder med gullmedlemskap.... tenke litt til på det.

 

Jeg blir her inne jeg, jeg trenger dere alle selv om det ikke har gått min vei noe jeg hadde håpet på når jeg åpent denne tråden. Jeg vil tro at jeg hadde gått opp i vekt om jeg ikke var her.

 

Testet kcal forbruk den siste uken og ser jeg har ligget på rundt 1600-1700 kcal.

Litt treg til å svare på denne, for jeg så den ikke før nå :rolleyes:

 

Så hyggelig at du blir her inne bronzee! Det ville ikke være det samme uten deg, og det er jo din tråd! :) Men det er virkelig merkelig at du ikke går ned hvis du ligger på 16-1700 kcal og har gjort det over tid.

 

Jeg er ferdig med kurset nå, men har fått to ekstrakvelder av kursleder som erstatning for de jeg gikk glipp av da jeg brakk ryggen - veldig hyggelig gjort! Dermed skal jeg dit for siste gang mandag. Ellers har jeg kjøpt et halvt års gullmedlemskap for å holde fokus videre. Vet ikke egentlig om det gjør så stor forskjell, men merker at det skjerper meg litt å prøve å få 10'ern i kostholdsskåre - det er flere ganger jeg har gjort mer fornuftige valg mot slutten av dagen for å sørge for at jeg oppnår den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen Tulla69. Min motivasjon akkurat nå er ikke på topp, og hodet vil ikke det kroppen vil for tiden. Det er så mange fristelser!

 

Håper alt går bra med inngrepet! Det høres ikke morsomt ut, men jeg kan kanskje trøste deg med at det som regel går bedre enn man frykter. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hva som er problemet ;)/> Trøst deg med at det blir bedre etter at det er gått en tid! Selv er jeg ofte inne for å blokke ut spiserøret pga. en kronisk sykdom. Selvfølgelig skulle jeg ønske jeg slapp, men det er på langt nær så ille som man skulle tro. Ofte er det skrekkhistoriene som kommer frem i lyset! Lykke til Tulla69!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Takk for oppmuntringen Tulla69. Min motivasjon akkurat nå er ikke på topp, og hodet vil ikke det kroppen vil for tiden. Det er så mange fristelser!

 

Håper alt går bra med inngrepet! Det høres ikke morsomt ut, men jeg kan kanskje trøste deg med at det som regel går bedre enn man frykter. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hva som er problemet ;)/>/> Trøst deg med at det blir bedre etter at det er gått en tid! Selv er jeg ofte inne for å blokke ut spiserøret pga. en kronisk sykdom. Selvfølgelig skulle jeg ønske jeg slapp, men det er på langt nær så ille som man skulle tro. Ofte er det skrekkhistoriene som kommer frem i lyset! Lykke til Tulla69!

Tusen takk for oppmuntrede ord! :) Jeg håper du har rett, og at jeg er noenlunde bra igjen etter de to ukene sykehuset forespeiler meg - ikke månedene folk klager over på nettet! :blink:

 

Det høres slett ikke morsomt ut å blokke ut spiserøret med jevne mellomrom. Masse sympati fra meg, og det setter virkelig mitt lille inngrep i perspektiv.

 

Vi får heie på hverandre med våre små og større utfordringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Bronzee og skautravern, dere har da jammen vært flinke dere også! Selv om dere går på en liten smell akkurat nå forandrer ikke det at dere har gjort en god jobb allerede! Jeg er sikker på at dere begge klarer å snu trenden når motivasjonen er ordentlig på plass :)/>/>

 

Dere er ikke de eneste som sliter med motivasjonen, og i mitt hode begynner det dessuten å ta ganske stor plass at jeg skal gjennom et skikkelig ekkelt inngrep neste uke, som vil resultere i minst to ukers sykmelding, en god del smerter og store problemer med å sitte (nå kan dere leke gjetteleken, tror ikke jeg skal utdype nærmere) :(/>/>

 

Jeg gruer meg fælt og synes ganske synd på meg selv. Var idiot nok til å gå inn på internett og lese om andres erfaringer, og der er det nok av skrekkhistorier. Merker det er vanskelig å være fornuftig, så det er nok like bra jeg skal på vekta foran kursleder for siste gang kommende mandag - jeg kan jo ikke skeie helt ut, det ville være for flaut ;)/>/>

 

 

Ønsker deg masse lykke til Tulla69, det går helt sikker fint. Du er i god form, da kommer du deg raskere enn andre:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Jeg har lyst å skryte litt av alle. Virker som om alle har klart å gå jevnt og trutt ned siden starten, og det er jo målet. Om ikke alle er i mål( jeg har et par kilo igjen) så er vi på god vei. Syns alle kan gi seg et klapp på skulderen.

Jeg har ikke gått på kurs denne gangen, men er kunn gull medlem. Kjenner det er greit, men har noen dager jeg ikke får registrert.

 

I november tok jeg en InBody test. Var interresant å se på den nå,. Der stod det at jeg brukte rundt 1300 kalorier, om jeg kun hadde ligget stille et døgn. Er snodig da at jeg har klart å spise under det en lang periode. Er det noen andre som har kjenskap til en sånn test?

Tenkte å ta en nå i april. Er litt artig å se hvordan framskrittet har vært. Ser det jo på klærne, men er jo også noe med muskelmasse og fettprosent.

 

 

Jeg har og tatt en InBody test sist vår eller høst, men nå finner jeg den ikke igjen.

Det er ikke lenge siden jeg ryddet i en skuff der den lå, og vet jeg la den på en lur plass, men nå når jeg skal ha den er den borte vekk.

Uansett, Det var veldig interessant. Jeg tenkte å ta en ny når jeg har nådd målet mitt. Jeg hadde mye muskler, fettprosenten var noe høy men likevel innenfor normalen. InBody testen viste at 65 kilo var min idealvekt - jeg mener selv 66-68 er mer enn godkjent. Men jeg husker ikke hvor mye kcal jeg forbrant ved å ligge stille ett døgn men mener det var mer enn 1300, muligens 1500.

Alt var enten i overkant, normal eller underkant av normalverdier og det er jo positivt. Husker at jeg kunne godt hatt mer muskler i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Skautravern: Jeg føler med deg, vet akkurat hvordan du har det, men vi gir oss ikke.

Prøv å let frem hva som gir deg motivasjon, heng opp ett bilde av en bikini du ønsker deg, lag deg små belønninger for hvert annet kilo du tar av.

Vi har noen måneder på oss til det er sol og sommer, la oss benytte oss av de:)

 

Selv har jeg fått blærebetennelse og antibiotika, jammen er det vondt, håper på bedring så snart medisinen virker.

Dagen idag og i går har gått bra matmessig. Treningen ligger alltid inne hos meg, det er maten jeg må få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Ønsker deg masse lykke til Tulla69, det går helt sikker fint. Du er i god form, da kommer du deg raskere enn andre:)))

Tusen takk! :) Nå har jeg imidlertid kommet dit at jeg ikke engang er trygg på at det blir operasjon - minsten er sylta og har fått feber i dag, og gemalen er ikke god han heller. Hvis jeg er forkjølet neste torsdag får jeg ikke lov til å opereres... :(

 

Ellers er jeg nok ikke i så god form som deg, men det er forhåpentligvis nok til å hjelpe på. Jeg skjønner at du må ligge over gjennomsnitt på muskler hvis du har en hvileforbrenning på 1500 kcal.

 

Ser for øvrig at du har ditt å slite med du også! Blærebetennelse hørtes ikke noe kjekt ut, ønsker deg rask og god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tulla69. Håper du går klar av forkjølelse. Ikke ok å måtte avlyse en operasjon man er forbredt på.

 

Til Skautravern og Bronzee. Ikke mist motet. Om det er for mange fristelser så kan dere gå inn på bakekona.no. Mange "sunne" fristelser... Har ikke prøvd så mye, men hun har noe godis, med kaloriberegninger. Man kan lage snop som ikke er så veldig fetende..;)

 

 

Var på vekta i går og 70,4 viste den. Har ikke orket å oppdatere profilen på den lille forskjellen. Men jeg målte meg og jammen har jeg gått ned 10 cm i midjen. Litt fornøyd med det.

Er rart, for nå ligger jeg på 1500 kalorier om dagen, og burde vel kanskje opp på 1600. Jeg klarer ikke å spise mere. I dag har jeg vært så opptatt på jobb, at jeg kom ikke opp på mere enn 1100. Kjenner jeg blir litt slapp, så det er jo et tegn på at jeg har vendt kroppen til mere mat.

 

Uansett så er det fortsatt noen mnd igjen til sommeren, så ikke mist motet. Uansett, er det viktig med trivsel, så om man koser seg litt og går saktere ned, er det bedre enn at man skal gå på en smell som ødelegger alt.

 

På In Body testen min hadde jeg ok muskler i bena, men overkroppen var dårlig. For høy fettprosent også. Venter på at de skal komme med utstyret nå, så jeg får testa meg igjen... Spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

På In Body testen min hadde jeg ok muskler i bena, men overkroppen var dårlig. For høy fettprosent også. Venter på at de skal komme med utstyret nå, så jeg får testa meg igjen... Spent på resultatet.

Der har vi (hatt?) noe felles... Håper fettprosenten har kommet seg ned mot normalen nå, men at jeg har mer muskler i bena enn i overkroppen trenger jeg ingen InBody test for å fastslå! Fiskebollearmer, det er meg det... :lol:

 

Gratulerer ellers med 10 cm nedgang rundt livet! Jeg regner med det må være siden starten, og ikke i løpet av forrige uke? ;)

Supert jobbet, det må du merke mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Ellers har jeg snart et dilemma. Mandag er siste kursdag, og da forsvinner kursvekta ut av mitt liv, og jeg må over på hjemmevekta. Så da er spørsmålet - skal jeg gi meg selv en kunstig nedgang på vel 1,5 kg (fra kveldsvekt med klær til morgenvekt uten klær, og kanskje til og med en snillere vekt), eller skal jeg bakoverjustere resultatene mine? :unsure:

 

Snakker om luksusproblem... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg snart et dilemma. Mandag er siste kursdag, og da forsvinner kursvekta ut av mitt liv, og jeg må over på hjemmevekta. Så da er spørsmålet - skal jeg gi meg selv en kunstig nedgang på vel 1,5 kg (fra kveldsvekt med klær til morgenvekt uten klær, og kanskje til og med en snillere vekt), eller skal jeg bakoverjustere resultatene mine? :unsure:/>

 

Snakker om luksusproblem... ;)/>

Hmmm. Det var ikke lett, kanskje du skal velge kveld med klær, siden vekta er snillere enn kursvekta? Blir det som er mest riktig.

 

Og ja. 10 cm er fra jeg startet ja. Endelig føler jeg at dette hjelper. Kasta masse bukser, og inn i mange nye... Har heldigvis arvet mange av ei venninde som og har gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Ellers har jeg snart et dilemma. Mandag er siste kursdag, og da forsvinner kursvekta ut av mitt liv, og jeg må over på hjemmevekta. Så da er spørsmålet - skal jeg gi meg selv en kunstig nedgang på vel 1,5 kg (fra kveldsvekt med klær til morgenvekt uten klær, og kanskje til og med en snillere vekt), eller skal jeg bakoverjustere resultatene mine? :unsure:/>

 

Snakker om luksusproblem... ;)/>

 

 

Jeg synes du skal gå over til hjemmevekten, med veiing om morgenen uten klær. Det er det vi andre gjør:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hmmm. Det var ikke lett, kanskje du skal velge kveld med klær, siden vekta er snillere enn kursvekta? Blir det som er mest riktig.

 

Og ja. 10 cm er fra jeg startet ja. Endelig føler jeg at dette hjelper. Kasta masse bukser, og inn i mange nye... Har heldigvis arvet mange av ei venninde som og har gått ned.

 

 

10 cm er veldig bra, ikke rart du måtte kaste bukser. Kjekt å få kjøpt nye klær eller arvet, det er god belønning det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Jeg synes du skal gå over til hjemmevekten, med veiing om morgenen uten klær. Det er det vi andre gjør:))

Ja, det er nok det jeg lander på, selv om det blir et styr å justere tidligere innrapporteringer... :rolleyes:

 

Tenker jeg trekker fra 1,5 kg på de gamle resultatene jeg, det ser ut til å være sånn ca. passe. Jeg er usikker på hvor stor forskjell det er på vektene etter å ha prøvd å sammenlikne de siste par mandagene, men det dreier seg iallfall om maks en halvkilo.

 

Så da justerer jeg til estimert morgen på hjemmevekta, og så får alle skru av hukommelsen, for nå vil historikken endre seg! ;)

 

Det er jo en behagelig måte å "slanke" seg på... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Ja, det er nok det jeg lander på, selv om det blir et styr å justere tidligere innrapporteringer... :rolleyes:/>

 

Tenker jeg trekker fra 1,5 kg på de gamle resultatene jeg, det ser ut til å være sånn ca. passe. Jeg er usikker på hvor stor forskjell det er på vektene etter å ha prøvd å sammenlikne de siste par mandagene, men det dreier seg iallfall om maks en halvkilo.

 

Så da justerer jeg til estimert morgen på hjemmevekta, og så får alle skru av hukommelsen, for nå vil historikken endre seg! ;)/>

 

Det er jo en behagelig måte å "slanke" seg på... :lol:/>

 

 

Thi hi, heldige du 69 kilo:))) og for en smal midje du har 74 cm, ja da er jeg sikker på at 69 kilo er det riktige:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Thi hi, heldige du 69 kilo:))) og for en smal midje du har 74 cm, ja da er jeg sikker på at 69 kilo er det riktige:))

Takk, det er visst best jeg ikke rapporterer inn cm-målet over baken... ;)

 

Har alltid vært litt timeglass, så for meg er 74 cm fortsatt en del. Jeg fikk totalt bakoversveis da jeg målte over 80 cm i januar. :blink:

 

Ellers tok jeg slankepause i går kveld, vi var ute i hyggelig lag og spiste tapas og drakk vin, og etterpå gikk vi på nattklubb og danset. Det var kjempekoselig, og veldig deilig å droppe fokuset på kalorier en stakket stund... :D Er litt lei av det!

 

Jeg spiste likevel ikke så masse, danset i nærmere en time på slutten av kvelden og gikk hjem etterpå (3 km), så det ble vel ikke helkrise, selv om det ble noen glass vin mer enn det som er tillatt. All dansingen og hjemturen har også sørget for at jeg ikke har noen dagen derpå-effekt - i motsetning til min bedre halvdel, som både drakk mer og danset mindre ;)

 

Opplegget flere av dagene denne uka har likevel vært nærmere hold vekten enn slankekost, så forventningene til morgendagens veiing er ikke store, men jeg kjenner jeg ikke bryr meg så mye om det akkurat nå. Jeg tenker en del på operasjonen som (kanskje) kommer (det er fortsatt masse sykdom i huset), og det tar bort en del både av søvn og overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Akk ja, morgenvekta var ikke så snill med meg i dag. Den har vært under 69 kg i uka som gikk, men i dag klokket jeg inn på 69,4. :(

 

Jeg hadde i følge vekta en god del vann i kroppen og mensen er på vei, så jeg får håpe den har skylden. Jeg har spist noe mer enn jeg har skulle noen av dagene, men føler fortsatt at det totale kaloriregnskapet absolutt burde gå i minus. Imidlertid var målene på stedet hvil med unntak av baken (apropos største punkt) som hadde ØKT en halv cm, så det spørs om jeg ikke må skjerpe meg litt. :rolleyes:

 

Og den største fokusrøveren, operasjonen, nærmer seg plutselig ikke så fort likevel, for nå har jeg halsvondt og litt feber, og dermed vi ikke sykehuset slippe meg i nærheten av en operasjonssal. Jeg må vente i fire uker til på operasjon, og da er det bare å bli frisk og skjerpe fokus igjen. <_<

 

Jaja, det var meg. Hvordan har det gått med dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det mandag igjen. Synes disse ukene går fortere og fortere;)Vekt nåla viste 79,7 kg, så litt nedover har det jo gått, nærmere bestemt 200 gr. ,ikke det helt store. Føler at jeg ikke er like motivert som tidligere, og det blir nok en del jeg putter i munnen uten å tenke så mye på det. Kommer inn i bukser som jeg ikke tidligere hadde mulighet til å få på meg :rolleyes:/> og dette har nok også noe å si. Også jeg er ganske fornøyd med resultatet, så derfor tror jeg at motivasjonen ikke er så stor akkurat nå.

 

Tulla69, vekta oppfører seg som en jojo noen ganger, det er så mye som virker inn,så neste mandag er resultatet mye mer positivt skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Skautravern så bra med 200 gram ned, alle gram ned er med å belønne oss på en positiv måte. Jeg kjenner meg igjen i det du sier med å være nokså fornøyd, da er vi ikke fult så viljesterke.

 

Tulla69 ikke kjekt med en oppgang, men du trengte kanskje denne for å få fullt fokus igjen. Vi blir litt metta av å hele tiden tenkte på hva vi putter i oss. Når vi nærmer oss målet så skal de så lite extra til før vi går opp i vekt i stedet for ned, det har jeg god erfaring med:)))

God bedring med hals, litt synd for deg å ikke få tatt operasjonen slik at du kunne slippe å tenke mer på det.

 

Så var det meg da, vekten viste en nedgang på 500 gram, og jeg er godt fornøyd. Nå vil jeg fortsette i samme sporet med samme oppskrift for å se om jeg klarer å lure kroppen nedover denne gang. Den liker seg nemlig veldig godt pp 69.9 kilo.

 

Ønsker dere en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Gratulerer med nedgang bronzee og skautravern! Endelig snur trenden for deg, bronzee - det er vel fortjent! :D Godt jobbet begge to, og selv om du synes det er lite skautravern er jeg enig med bronzee - ned er ned! :)

 

Men du snakker om motivasjon ja - hvor kan man bestille den? ;)

 

Egentlig er dette jo bare tullball for min del. Jeg bør slett ikke være fornøyd. Her er det fett og valker nok til at jeg slett ikke har lyst til å vise meg i bikini ennå. Nær målet - jommen sa jeg smør! Jeg bør ned fem kilo til før jeg sier meg fornøyd, og helst stramme opp en del muskler i tillegg. Da vil jeg likevel fortsatt være fem kilo over vekta som var passe midt i tyveårene... (Those were the days :rolleyes:)

 

Tror egentlig ikke jeg har gått opp, både vekta og hendene mine (trang ring/klokke) anslår mye vann i kroppen. Ikke desto mindre har jeg neppe gått ned heller, så skjerping av fokus må definitivt til. Treningen må sporenstreks på plass igjen også, så snart jeg er frisk nok. Hvis det fine været vi har her nå varer, blir det flere turer med staver, og kanskje jeg tør å prøve meg på en løpetur igjen snart? Bør vel vente til det er helt snøfritt, siden jeg nok bør holde meg til grus- og skogsveier i første omgang.

 

Skal vi se om jeg klarer knappe to kilo før operasjonen? Både påskeferie og min fødselsdag kommer i mellomtiden, så det skal kanskje holde hardt, men verdt et forsøk! Da er målet satt - 67,5 kg tirsdag 22. april (det er da vi er tilbake etter påske) B)

 

Blir dere med på utfordringen med et personlig mål dere også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...