Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Kjedelig med stillstand, men det høres ut som om du vet hvorfor, og det er jo litt greit ;)/>

 

Det er vel som bronzee skriver, vi er heldigvis såpass nær målet nå at krisefølelsen er litt fraværende. Dere har bare en kilo eller to igjen, jeg ønsker meg nok tre-fire, har ikke så mye muskler. Styrketrening har aldri vært noen yndlingsbeskjeftigelse... :rolleyes:/>

 

Når viljen er til stede får du det til, du vet jo hvordan! :)/>

 

Jeg har ellers ryddet i klær i dag. Hentet ned en eske med str 36/38 fra loftet og ryddet bort str. 40/42. Prøvde bukser og topper og var ganske fornøyd! Mye passet bra, noe bør jeg helst kvitte meg med to-tre kilo til før jeg tar i bruk, men jeg fikk alt på meg :D/>

 

Har også moret meg i går - kjøpte pulsbelte på Elixia. Trodde ikke jeg skulle synes det var så spennende, men det var veldig interessant å se hvordan det vekslet oppover og nedover og hvordan pulsen utviklet seg utover i treningsøkta.

 

Jeg fikk meg også en skikkelig overraskelse på makspuls. Trodde jeg kunne vente meg en makspuls rundt 175-180, men spinningøkta viste at jeg faktisk har rundt 200, muligens enda litt høyere. Nå forsøker jeg meg med en innstilling på 199 før neste økt :blink:/>

 

Men veldig morsomt leketøy altså! :lol:/>

Artig med duppeditter. Jeg har kjøpt meg Polar loop. Morsomt det å. Har pulsbelte til den, så bruker den som pulsklokke også. Ikke helt lett å følge som en pulsklokke, men har en morsom app til, som viser aktivitetsnivået i løpet av dagen.

 

Så gøy å finne fram gamle klær da. Supergøy å komme inn i klær som har vært for små..

 

Jeg har kvitta meg med alt det gamle, men så har jeg ikke vært der jeg er nå siden før jeg ble gravid med eldstemann. Og han er 9 til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med duppeditter. Jeg har kjøpt meg Polar loop. Morsomt det å. Har pulsbelte til den, så bruker den som pulsklokke også. Ikke helt lett å følge som en pulsklokke, men har en morsom app til, som viser aktivitetsnivået i løpet av dagen.

 

Så gøy å finne fram gamle klær da. Supergøy å komme inn i klær som har vært for små..

 

Jeg har kvitta meg med alt det gamle, men så har jeg ikke vært der jeg er nå siden før jeg ble gravid med eldstemann. Og han er 9 til sommeren.

Ja, moro med duppeditter - jeg skal gi pulsbeltet en økt i morgen tidlig med den nye makspulsen, så får vi se om den gir mening. Pulsklokka som skal passe til beltet er også på vei i posten. Spørs om den kommer i morgen, så jeg får nok ikke innviet den før etter påske dessverre. Det er bursdagsgaven fra mannen :)

 

Jeg har handlet og spist ute med eldstedatter i dag. Vi kjøpte noen ting til henne, og jeg prøvde litt klær selv også. Etter erfaringen med pappesken fra loftet tok jeg med meg mindre størrelser enn jeg ellers ville ha tenkt... Endte opp med en kortbukse, en topp og to T-skjorter, alt i 36-38. Må innrømme det er ganske morsomt :D

 

Etterpå spiste vi tapas - ikke akkurat GR-kost, men jeg tok ikke av, så det bør gå bra. Verre var at vi fikk dårlig veiledning og derfor bestilte altfor mye mat. Det ble unødig dyrt, og det er aldri moro å sende mye god mat til søppelbøtta når en har spist, men sånn ble det.

 

Jaja, spist er spist og ikke-spist er ikke-spist ;)

 

Riktig god helg, og til de som reiser bort, riktig god påskeferie! Vi drar på søndag, så jeg planlegger en GR-lørdag i morgen før jeg mister oversikten og må stole på magefølelsen. Planlegger egentlig en hold-vekten påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokke er en god treningsvenn, veldig interessant å teste ut de forskjellige saltimene på treningssenteret. Noen timer gir mer kcal mens andre gir høyere puls osv osv.

 

Ja det er utrolig gøy å kjøpe klær i mindre str enn før, dette er en belønning vi har sett frem til og den beste belønningen av alt:))

 

Vi reiser og på påskeferie og jeg tenker også at det må være en HV påske. Vi vil nok kose oss med god mat og drikke, men jeg vet at vi i tillegg vil gå på mange gode turer. Da går det kanskje opp i opp=HV.

 

En god påske til dere alle:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg i dag, siden vi reiser bort i formiddag. Klokket så vidt inn under 68 kg i dag - 67.9 er ny vekt. Det kan bli en utfordring å holde den med bursdag, hyttekos og påskegodter! ;)

 

Men fornøyd med utgangspunktet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg i dag, siden vi reiser bort i formiddag. Klokket så vidt inn under 68 kg i dag - 67.9 er ny vekt. Det kan bli en utfordring å holde den med bursdag, hyttekos og påskegodter! ;)/>

 

Men fornøyd med utgangspunktet! :D/>

 

 

Fantastisk.... det må være fantastisk å se 7 tallet... ett flott tall til å ta med seg inn i påsken. God påske. Min vekt blir rapportert tirsdag etter påske (ingen nedgang til nå denne uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Håper at dere alle har hatt en fin påske.

Jeg har fått en bekkenforskyvning som gjør at jeg ikke kan gå, jeg har noen voldsomme smerter. Jeg har derfor vært til behandling når det har vært åpent i påsken i tillegg til å spise på sterke smertestillende tabeletter. Jeg gikk på vekten dag 2 på tabelettdagen og da var det allerede kommet 2 kilo i +, siden da har jeg ikke veiet meg.

Siden jeg ikke klarer å gå utenom musesteg har jeg ikke fått gått av meg noen kalorier, mye er kommet på i form av mye vann i kroppen av tabelettene i tillegg til god mat og snop og deprimert og lei er jeg og.

Før jeg kan gå på vekten så må jeg bli god igjen, det ser ut som dette tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at dere alle har hatt en fin påske.

Jeg har fått en bekkenforskyvning som gjør at jeg ikke kan gå, jeg har noen voldsomme smerter. Jeg har derfor vært til behandling når det har vært åpent i påsken i tillegg til å spise på sterke smertestillende tabeletter. Jeg gikk på vekten dag 2 på tabelettdagen og da var det allerede kommet 2 kilo i +, siden da har jeg ikke veiet meg.

Siden jeg ikke klarer å gå utenom musesteg har jeg ikke fått gått av meg noen kalorier, mye er kommet på i form av mye vann i kroppen av tabelettene i tillegg til god mat og snop og deprimert og lei er jeg og.

Før jeg kan gå på vekten så må jeg bli god igjen, det ser ut som dette tar tid.

Å nei, så synd bronzee! :( Jeg skjønner at fokus blir et helt annet sted enn vekta og det bør det nok også være! Har du noen gode bøker og filmer du kan underholde deg med? Håper du holder oss oppdatert om hvordan det går og ønsker deg riktig god og snarlig bedring!

 

Stor klem fra tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var påsken overstått, dessverre... :rolleyes:

 

Jeg har fått en deilig dose sol og godt vær, men ryggen har funnet en ny måte å krangle på. Tror ikke den aketuren var noe særlig :(

 

Denne gangen har jeg visst fått betennelse i øvre del av ryggen, så jeg sover dårlig om nettene med økende smerter som til sist gjør at jeg må stå veldig tidlig opp. Det har blitt mange tidlige morgenturer med stavgang... <_<

Og så har jeg jo inngrepet å glede meg til på torsdag, så jeg kan ikke begynne med betennelsesdempende medisin før etter operasjonen.

 

Nå ja, alt går forhåpentligvis over etter hvert. Påsken har ellers vært preget av mye bevegelse, men også mer enn vanlig av mat og godterier. Tror regnestykket går litt i pluss dessverre, men ikke så voldsomt mye - kanskje en halvkilo? Prøvde meg på vekta i morges men hadde da så mye vann i kroppen at jeg velger å vente med å registrere vekt til i morgen tidlig.

 

Hvordan er det med dere andre? Har dere hatt en fin påske og klart å være forsiktig med påskegodteriene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla.

 

Hvordan får du med vedleggene. Både sitat på veiinger og linken til bildet. Jeg har forsøkt uten hell.

 

Lissium

Hei Lissium!

 

Du må gå på "Min profil" fra forumsidene og velge "Rediger min profil" i øvre høyre hjørne. Deretter går du på "Endre signatur" i lista som kommer opp til venstre.

 

Når det gjelder tickeren under har jeg laget den på TickerFactory. Der finner du også anvisninger for å legge den inn i signaturen. Husker ikke i farten hvilken av snarveiene en velger, prøv deg frem. Jeg oppdaterer den på en app jeg har lastet ned på min mobil, det er det enkleste.

 

Håper dette hjalp, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var påsken overstått, dessverre... :rolleyes:/>

 

Jeg har fått en deilig dose sol og godt vær, men ryggen har funnet en ny måte å krangle på. Tror ikke den aketuren var noe særlig :(/>

 

Denne gangen har jeg visst fått betennelse i øvre del av ryggen, så jeg sover dårlig om nettene med økende smerter som til sist gjør at jeg må stå veldig tidlig opp. Det har blitt mange tidlige morgenturer med stavgang... <_</>

Og så har jeg jo inngrepet å glede meg til på torsdag, så jeg kan ikke begynne med betennelsesdempende medisin før etter operasjonen.

 

Nå ja, alt går forhåpentligvis over etter hvert. Påsken har ellers vært preget av mye bevegelse, men også mer enn vanlig av mat og godterier. Tror regnestykket går litt i pluss dessverre, men ikke så voldsomt mye - kanskje en halvkilo? Prøvde meg på vekta i morges men hadde da så mye vann i kroppen at jeg velger å vente med å registrere vekt til i morgen tidlig.

 

Hvordan er det med dere andre? Har dere hatt en fin påske og klart å være forsiktig med påskegodteriene? ;)/>

 

 

Takk for sympatien Tulla69, det ser ut som du ikke har hatt det så bra du og. Ikke kjekt at vi får slike tilbakeslag, men det viktigste for oss nå er å bli friske og raske igjen ikke sant? Så bretter vi armene opp igjen og gir full gass.

Lykke til med vekten idag og lykke til med operasjonen torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympatien Tulla69, det ser ut som du ikke har hatt det så bra du og. Ikke kjekt at vi får slike tilbakeslag, men det viktigste for oss nå er å bli friske og raske igjen ikke sant? Så bretter vi armene opp igjen og gir full gass.

Lykke til med vekten idag og lykke til med operasjonen torsdag.

Tusen takk, ja vi kommer begge sterkere tilbake! :)

 

Tror jeg oppgir gårsdagens vekt jeg, da jeg hadde enda mer vann i kroppen i dag. Måtte ta smertestillende med vann til to ganger i løpet av natta, og det hadde jeg jo ikke tenkt på... :rolleyes:

 

Dermed blir status 68,6 og 700 gram opp. I morgen blir jeg nok lettere, for nå skal jeg i gang med å tømme systemet før operasjonen! :blink: Men den vekta skal ikke registreres noe sted altså.

 

Lurer på hvordan det har gått med Kulseber og skautravern? De har vi ikke sett på en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, ja vi kommer begge sterkere tilbake! :)/>

 

Tror jeg oppgir gårsdagens vekt jeg, da jeg hadde enda mer vann i kroppen i dag. Måtte ta smertestillende med vann til to ganger i løpet av natta, og det hadde jeg jo ikke tenkt på... :rolleyes:/>

 

Dermed blir status 68,6 og 700 gram opp. I morgen blir jeg nok lettere, for nå skal jeg i gang med å tømme systemet før operasjonen! :blink:/> Men den vekta skal ikke registreres noe sted altså.

 

Lurer på hvordan det har gått med Kulseber og skautravern? De har vi ikke sett på en stund!

 

 

Hei igjen. 700 gram opp var ikke mye og som du skriver er det vann.

Jeg veide 72,5 i går og det var 3 kilo opp og dette er nok mye vann her og, jeg ser på hele meg at jeg er oppblåst. Nå er jeg en tanke bedre (får hjelp av kiropraktor) vil snart prøve meg uten medisin og håper det går bra og at kiloene forsvinner så fort som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. 700 gram opp var ikke mye og som du skriver er det vann.

Jeg veide 72,5 i går og det var 3 kilo opp og dette er nok mye vann her og, jeg ser på hele meg at jeg er oppblåst. Nå er jeg en tanke bedre (får hjelp av kiropraktor) vil snart prøve meg uten medisin og håper det går bra og at kiloene forsvinner så fort som bare det.

Så godt å høre at du er bedre! :) Håper det fortsetter å gå riktige veien.

 

Når du kutter medisinen skal du se at du har sjansen til å oppnå tidenes vekttap per uke, iallfall blant oss normalvektige som ikke vanligvis går ned så raskt ;)

 

For meg går det for øyeblikket gale veien, sånn rent velværemessig - operasjon tømme systemet har så vidt begynt og jeg føler meg slapp og uggen. Kjenner jeg gjerne skulle spolt en uke eller to frem, for det er nok ikke mye positivt i vente den nærmeste tiden! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulseber og Skautravern håper dere kommer inn her igjen, vi er best sammen:))

 

Vi reiser på hytten vår i helgen derfor blir jeg ikke online igjen før mandag.

Tulla69 håper operasjonen gikk fint og at du heles raskt:)) beste ønsker fra meg.

 

Jeg blir bedre og bedre for hver dag nå, prøver meg uten medisin og:)) får god hjelp av kiropraktor, så lommeboken er vid åpen, jaja det er viktig å bruke penger på god helse.

Jeg spiser ingenting snop og har kun kjøpt med mørk sjokolade til hyttekosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulseber og Skautravern håper dere kommer inn her igjen, vi er best sammen:))

 

Vi reiser på hytten vår i helgen derfor blir jeg ikke online igjen før mandag.

Tulla69 håper operasjonen gikk fint og at du heles raskt:)) beste ønsker fra meg.

 

Jeg blir bedre og bedre for hver dag nå, prøver meg uten medisin og:)) får god hjelp av kiropraktor, så lommeboken er vid åpen, jaja det er viktig å bruke penger på god helse.

Jeg spiser ingenting snop og har kun kjøpt med mørk sjokolade til hyttekosen.

Så fint at det stadig går bedre med deg, bronzee! Men lommeboka lider skjønner jeg. Er helt enig, god helse er verdifullt!

 

Mørk sjokolade til hyttekosen høres bra ut. Det er faktisk kjempegodt, men jeg merker at jeg mye fortere blir mett av det enn av annet godteri. Håper du får en fin helg på hytta!

 

Operasjonen min gikk etter alt å dømme fint, foreløpig har jeg lite plager men er jo på smertestillende. De neste 3-4 dagene vil nok gi mer av en pekepinn på hvor fort dette skal gå. På sykehuset sa de at jeg må regne med smerter i alt fra to uker til 3 måneder!!! :blink:

 

Satser hardt på to uker kjenner jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her er jeg tilbAke. Har hatt problemer med å logge meg inn. Har hatt lesetilgang, men ikke skrivetilgang. Nå er det fikset. Har fortsatt stillstand. Forige tirsdag veide jeg 71,4. Kjedelig , for har egentlig vært flink hele påsken. Men på fredag var jeg nede på 70.1. I dag var jeg oppe på 71,1 igjen. Ser ut til at jeg er lettere mot slutten av uka... Håper det løsner snart, for nå er jeg ganske lei... Men man må vel bare stå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her er jeg tilbAke. Har hatt problemer med å logge meg inn. Har hatt lesetilgang, men ikke skrivetilgang. Nå er det fikset. Har fortsatt stillstand. Forige tirsdag veide jeg 71,4. Kjedelig , for har egentlig vært flink hele påsken. Men på fredag var jeg nede på 70.1. I dag var jeg oppe på 71,1 igjen. Ser ut til at jeg er lettere mot slutten av uka... Håper det løsner snart, for nå er jeg ganske lei... Men man må vel bare stå på...

Hei Kulseber, så hyggelig å "se" deg her inne igjen! :)

 

Jeg har noen ganger også slitt med å få skrevet, men for meg har det løst seg ved å logge ut og inn igjen. Det er tydelig at det er noen små bugs her og der i systemet.

 

Du har hatt stillstand en stund nå, har du ikke? Sånt er kjedelig, det er flott at du klarer å beholde fokus. Det må jo bare løsne til slutt hvis du spiser og trener riktig. Kropper er ikke lette å skjønne seg på... Forstår godt at du blir lei!

 

Jeg sto lenge stille rundt 69 kg, men det ser kanskje ut til å løsne litt for meg nå. Har vært med på månedsutfordringen "Minus 1-2-3 kg eller hold vekten innen 1. mai 2014" som Juni72 drifter inne på 10-20 kg, og veide meg derfor i morges. Da noterte jeg 67.3 som siste vekt i april, og nå er fristelsen stor til å registrere den ordentlig :lol:

 

Mandag var jeg nemlig litt oppblåst, jeg har endelig fått tatt operasjonen jeg gruet meg for torsdag i forrige uke og systemet var ikke helt i gang igjen. I går løsnet det imidlertid, og dermed skjedde det også saker og ting med vekta :D

 

Tror faktisk jeg skeier ut og registrerer skikkelig selv om det ikke er mandag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det veiedag og vekten viste -1,7 kilo:)) så det ble ukens glanyhet for meg siden det var så mye opp forrige uke. Nå er vekten 70,8 og håper og tror det nå går ned igjen.

Jeg har sluttet med medisinen og har så vidt begynt å trene litt rolig:))

 

 

Kulseber så dumt at vekten har hengt seg opp så lenge, kanskje du skal spise litt mer? Når jeg begynte å spise litt mer så løsnet det for meg. Lykke til, og uansett det viktigste er å ikke gi opp:))

 

Tulla69 tenker du er glad for å se så flott tall på vekten og helt sikkert veldig glad for at operasjonen er over. God bedring og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det veiedag og vekten viste -1,7 kilo:)) så det ble ukens glanyhet for meg siden det var så mye opp forrige uke. Nå er vekten 70,8 og håper og tror det nå går ned igjen.

Jeg har sluttet med medisinen og har så vidt begynt å trene litt rolig:))

 

 

Kulseber så dumt at vekten har hengt seg opp så lenge, kanskje du skal spise litt mer? Når jeg begynte å spise litt mer så løsnet det for meg. Lykke til, og uansett det viktigste er å ikke gi opp:))

 

Tulla69 tenker du er glad for å se så flott tall på vekten og helt sikkert veldig glad for at operasjonen er over. God bedring og lykke til videre.

Ja, tusen takk bronzee, jeg er kjempeglad :D

 

Gratulerer med nedgang til deg også! Nå som du har sluttet med medisinen og kommet i gang med aktivitet igjen går det sikkert riktige veien for deg. :)

 

Lykke til videre til oss alle! Nå skal jeg avslutte tastingen og rydde litt i huset, før jeg faktisk har tenkt å våge meg på en løpetur (mest mulig i terreng) før lunsj. Må benytte anledningen når jeg er sykmeldt og føler meg sprek (merkelig kombinasjon :blink:) - sykmeldingen er mest av hygieniske årsaker, jeg kan ikke være lenge borte fra huset fordi jeg har en god del rutiner jeg må følge som krever mitt eget baderom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. Gikke på vekta i dag og nå var resultatet 69,3. Deilig å se 60 tallet igjen. Ser ut til at jeg har jojo vekt om dagen.

Ser at de ukene jeg veier med tirsdag, er jeg litt tyngre enn på torsdag. Kan ha med at jeg trener på mandag kveld, og har litt mere vann i kroppen etter treninga. Vurderer på å bytte veiedag til torsdag. Litt mere motiverende. Noen som syns det er dumt/ lurt?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hurra. Gikke på vekta i dag og nå var resultatet 69,3. Deilig å se 60 tallet igjen. Ser ut til at jeg har jojo vekt om dagen.

Ser at de ukene jeg veier med tirsdag, er jeg litt tyngre enn på torsdag. Kan ha med at jeg trener på mandag kveld, og har litt mere vann i kroppen etter treninga. Vurderer på å bytte veiedag til torsdag. Litt mere motiverende. Noen som syns det er dumt/ lurt?...

Hurra for deg og gratulerer med 60-tallet Kulseber! :D

 

Når det gjelder veiedag, synes jeg du skal velge den som motiverer deg best, jeg! Det finnes vel ingen generell fasit, vi er alle forskjellige. Selv sverger jeg til mandagen min for å holde fokus gjennom helgen, men det er ikke dermed sagt at det passer for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hurra. Gikke på vekta i dag og nå var resultatet 69,3. Deilig å se 60 tallet igjen. Ser ut til at jeg har jojo vekt om dagen.

Ser at de ukene jeg veier med tirsdag, er jeg litt tyngre enn på torsdag. Kan ha med at jeg trener på mandag kveld, og har litt mere vann i kroppen etter treninga. Vurderer på å bytte veiedag til torsdag. Litt mere motiverende. Noen som syns det er dumt/ lurt?...

 

 

Gratulere så mye med 6 tallet, det er ett flott tall og flott mål å komme dit:)))

Jeg synes tirsdag er en ok dag, men jeg ser og at jeg er mindre torsdag/fredag, men det er kun 1 uke det vil utgjøre en gevinst om du bytter dag.

Lykke til videre håper det fortsetter i samme sporet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Idag er det lørdag og jeg kikket på vekten som ikke hadde rørt på seg siden tirsdag. Kjenner at det var skuffende siden jeg trente onsdag, torsdag, fredag og har trent idag lørdag.

Kanskje det er muskler jeg bygger nå når jeg er igang med treningen igjen etter museskritt-ukene?

 

Jeg ser at magen virker ganske oppblåst noe jeg IKKE liker, det er magen jeg aller helst vil ha mindre. Noen gode råd for å få magen flat i en veldig fortgang? Veldig fortgang pga vi(jeg og min mann) skal reise på en storbytur til neste helg - langhelg. En kjekk hopp på tur fordi vi fortjener det, sammen med noen vennepar.

Jeg kunne ønsket å gått ned noen mer til da og har veldig kort tid på meg. så fra i dag skal jeg ikke spise noe snop (har ikke vært flink med det i det siste)

 

Jeg føler selv at jeg ikke er så flink til ikke å putte noe i meg dersom mann eller ungdommene i huset har noe godt. Jeg tror at hovedgrunnen til det er at jeg er så nær målet om å gå ned til 68 kilo. Derfor har jeg lekt med tanken om kanskje jeg skal prøve å gå ned til 66 kilo til sommerferien begynner. Tror og håper at dette setter farten opp og viljen til for meg.

Men nå altså full fokus frem til helgen, så skal jeg kose meg meg god mat og drikke (ikke snop) på storbyturen, så blir det innveiing når jeg kommer hjem og full fokus videre.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God kveld på en søndag!

 

Bronzee, kjipt med stillstand på vekta, men det høres ut som du er superaktiv så det må jo skje noe. Veier du deg konsekvent på morgenen? For min del kan jeg veie opp til 1,5 kg mer i løpet av dagen (ja, jeg drikker nok ganske mye...), så jeg bruker bare morgenvekt.

 

Storbytur høres veldig hyggelig ut, litt av en gulrot i slutten av uka. Jeg må nok nøye meg med Holmenkollstafetten (bedriftslag med ekstremt lave ambisjoner). Skal løpe en etappe på drøyt en km, så det bør være overkommelig. Det blir mitt livs første løpekonkurranse, og antakelig et skikkelig kaos, så jeg er spent! :blink:

 

Magekrympetips har jeg ikke, men hadde vært velkomment her også! :lol: Jeg ser at midjen, som var mitt absolutt smaleste punkt tidligere, slett ikke vil tilbake til "gamle dager". Den er ikke så gal når jeg måler på morgenen (om enn ikke like smal som før, må innrømmes), men magen har irriterende nok lett for å poppe ut utover dagen. Forsøker meg nå med å stå i planke i minst ett minutt to ganger daglig. Har bare prøvd i 3-4 dager foreløpig, og kan ikke si det har blitt noe lettere ennå, så for tidlig å si om det kan ha litt effekt. Hjelper det skal jeg si fra! ;)

 

Hvis du fortsetter mot 66 kg gjør du omtrent som jeg har tenkt, jeg må runde 65 kg før jeg kan si meg fornøyd (du er jo marginalt høyere enn meg). Dvs, jeg håper jeg er fornøyd da. Ser at jeg fortsatt har litt ekstra både her og der, og mitt tekniske vidunder av en vekt anslår 28% fett i kroppen, kombinert med en snikveiing i morges som viste 66,6 kg (er spent på om morgendagens registrering kommer til å likne), og det er vel litt mye. Så det spørs om jeg ikke bør ta av enda litt til, hvis jeg orker da :rolleyes:

 

Ellers har jeg denne uka endelig kommet i gang med å løpe igjen - løp både onsdag, fredag og i dag. Det går litt tungt ennå, men i dag løp jeg drøye 7 km, og er veldig fornøyd med det. Har lurt på om jeg skal løpe i morgen også siden det er meldt den siste fine dagen på en god stund her jeg bor, men jeg får se om kroppen vil være med på det. Uansett deilig å kunne løpe igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...