Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest bronzee

Gratulerer med nedgang bronzee og skautravern! Endelig snur trenden for deg, bronzee - det er vel fortjent! :D/> Godt jobbet begge to, og selv om du synes det er lite skautravern er jeg enig med bronzee - ned er ned! :)/>

 

Men du snakker om motivasjon ja - hvor kan man bestille den? ;)/>

 

Egentlig er dette jo bare tullball for min del. Jeg bør slett ikke være fornøyd. Her er det fett og valker nok til at jeg slett ikke har lyst til å vise meg i bikini ennå. Nær målet - jommen sa jeg smør! Jeg bør ned fem kilo til før jeg sier meg fornøyd, og helst stramme opp en del muskler i tillegg. Da vil jeg likevel fortsatt være fem kilo over vekta som var passe midt i tyveårene... (Those were the days :rolleyes:/>)

 

Tror egentlig ikke jeg har gått opp, både vekta og hendene mine (trang ring/klokke) anslår mye vann i kroppen. Ikke desto mindre har jeg neppe gått ned heller, så skjerping av fokus må definitivt til. Treningen må sporenstreks på plass igjen også, så snart jeg er frisk nok. Hvis det fine været vi har her nå varer, blir det flere turer med staver, og kanskje jeg tør å prøve meg på en løpetur igjen snart? Bør vel vente til det er helt snøfritt, siden jeg nok bør holde meg til grus- og skogsveier i første omgang.

 

Skal vi se om jeg klarer knappe to kilo før operasjonen? Både påskeferie og min fødselsdag kommer i mellomtiden, så det skal kanskje holde hardt, men verdt et forsøk! Da er målet satt - 67,5 kg tirsdag 22. april (det er da vi er tilbake etter påske) B)/>

 

Blir dere med på utfordringen med et personlig mål dere også? :)/>

 

 

Jeg tar utfordringen på strak arm med ned 2 kilo til 22.april. Da blir vekten min 68,5 kilo.

Det gjør at vi tenker kost og trening igjennom hele påsken + litt vin og kos:))

 

Jeg er sikker på at du er fornøyd med 65 kilo, dersom du var 60 kilo i ungdommen vil det ikke si at det vil være pent på deg som voksen. Huden kan fort ligne en rosin dersom du blir for slank, noe å tenke på. Men ja valker og løst skinn skal strammes opp:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Jeg tar utfordringen på strak arm med ned 2 kilo til 22.april. Da blir vekten min 68,5 kilo.

Det gjør at vi tenker kost og trening igjennom hele påsken + litt vin og kos:))

 

Jeg er sikker på at du er fornøyd med 65 kilo, dersom du var 60 kilo i ungdommen vil det ikke si at det vil være pent på deg som voksen. Huden kan fort ligne en rosin dersom du blir for slank, noe å tenke på. Men ja valker og løst skinn skal strammes opp:)))

Kjempehyggelig bronzee, da har vi samme mål også, vi får støtte hverandre på veien :)

 

Ja, 65 kilo er bra nå, jeg prøvde det ut for seks-syv år siden og ønsker meg ikke lengre ned, selv om jeg riktignok var 28 og ikke 18 sist jeg tippet under 60 kg ;)

 

Fikk beskjed om at jeg så ut som om jeg var 18, da, så sånn sett kan det kanskje være det samme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er med, men jeg skal klare 1,9 innen 30 april. Var på vekta på tirsdag, og endelig har jeg klart å se 60 tallet. Selv om det var på håret. 69,9 landet vekta på. En stor seier. Da er det bare å stå på. Jeg skal på ferie til Svigers i påsken, men er heldig, for der kjører de også Roede opplegg, så jeg håper på sunn og god mat hele påsken. Satser på litt fint vær og mye turer i marka.... Fint at vi har noen mål vi kan nå sammen :)

God natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei. Jeg er med, men jeg skal klare 1,9 innen 30 april. Var på vekta på tirsdag, og endelig har jeg klart å se 60 tallet. Selv om det var på håret. 69,9 landet vekta på. En stor seier. Da er det bare å stå på. Jeg skal på ferie til Svigers i påsken, men er heldig, for der kjører de også Roede opplegg, så jeg håper på sunn og god mat hele påsken. Satser på litt fint vær og mye turer i marka.... Fint at vi har noen mål vi kan nå sammen :)/>

God natt ;)/>

Supert! :D

 

Tror mål er lurt, når vi har holdt på en stund blir man lett litt lei... Jeg er spent på om jeg klarer mitt mål, som fremstår som litt "hårete" siden vi har bursdagshelg nå og min bursdag i april :rolleyes:

 

Men jeg var ute og gikk 9 km med staver i går etter jobb. Løp "elghufs" (løp med staver) i oppoverbakkene (som et første steg mot å tørre å løpe igjen pga ryggen) skal hilse og si det var tungt!!!

 

I dag er det deilig sol her, og nå skal jeg ut og leke med minsten :) Satser på en økt med rockeringen senere, og kanskje en tur, men ikke noen store treningssprell i dag.

 

Ha en riktig god helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Flere som har veid seg? Jeg er litt oppgitt, for det var stillstand på vekta i morges. Mitt elektroniske vidunder anslo riktignok historisk mye vann i kroppen, men likevel... :(

 

Helgen bød jo på noen utskeielser, med dessert og vin begge dager, men jeg var forsitig og nøyde meg med halv dessertporsjon og to glass vin begge dagene. Tenkte egentlig at kaloriregnskapet for helgedagene lå på hold-vekten nivå, særlig siden jeg var relativt aktiv. Men vekta viste nærmere en kilo mer i morges enn fredag morgen. <_<

 

Vel vel. Motivasjonen er ikke på topp kjenner jeg, men jeg har jo satt en utfordring, så det er bare å brette opp ermene og ta fatt. Det skal holde hardt å nå målet nå, men vi forsøker! B)

 

Hvordan går det med dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg veide meg i dag, og det var opp en kilo. Jeg var å trena i går, og har nok mye vann i kroppen i dag (håper jeg) . Må gå en tur på vekta i morra å sjekke. Jeg var under 70. Gjør ikke noe med profilen før jeg har veid meg i helgen. Jeg skal på tur med jobben på torsdag, så da går det dårlig med veiing.. Jeg å kjenner at jeg begynner å bli lei. Men må uansett jobbe litt, så jeg holder vekta.. Vi får stå på å motivere hverandre...

 

Ha en fin dag det ute. Håper på sol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Tirsdag og veiedag -600 gram :D nå er vekten 69,9:))

Jeg er veldig godt fornøyd med de to siste ukene, nå blir det spennende om nedgangen fortsetter i og med det er på 69,9 kilo jeg tidligere har stoppet helt opp.

Jeg velger å fortsette med akkurat lik mengde mat og trening som de to siste ukene så får tiden vise.

I helgen har jeg gått mye tur(det sies at det skal hjelpe på magefettet), ja gikk så mye tur at jeg var veldig sliten og vond i beina. Jeg har også kost meg med god vin og sjokolade, men kontrollert.

 

Tulla69 ikke kjekt når vekten står stille, men likevel tror jeg det er naturlig med noen HV uker innimellom når du har allerede tatt av endel kilo. Men jeg forstår godt at det ikke gir pågangsmot, det motiverer så mye bedre med litt ned hver uke. Stå på videre, vi vil nå målene våres:)

 

Kulseber det var ikke kjekt å lese, når du går opp en hel kilo så vil jeg anta at det er mye vann. Enig med deg i at du må veie deg igjen om noen dager for å sjekke. Drikk mye vann og te, det får fart på vannet i kroppen. Ja vi blir alle litt lei, men vi gir oss ikke, nå når sommeren nærmer seg og vi skal gå i mindre klær ville det vært deiligt å vært ferdig "slanket".

 

Lykke til alle sammen, vi holder kontakten:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stoppet vekta på 79,4kg.så det ble minus 300 gr. denne uka. Da er jeg igjen på rett vei selv om det ikke går med syv mils støvler ;)/> 0,5 kg. i løpet av 2 uker er resultatet.

Jeg tar utfordringen og målet mitt er å gå ned 2,0kg innen 30 april. Da er det bare å stå på og styre unna de største fristelsene. Påsken vil nok være en hard nøtt å knekke, men jeg får prøve å ikke spise alt for mye påske sjokolade.

 

Bronzee så flott at også du er godt i gang!! Det virker som om du nå har funnet riktig mengde mat og trening. Lykke til videre.

 

Kulseber jeg hadde nok gjort som deg og hoppet på vekta om et par dager. Har også opplevd dette. Senest sist søndag. Da viste vekta 80,8 og i dag altså 79,4,så det vil jo si 1,4kg. mindre i løpet av 2 dager, så dette var nok opphopning av vann.

 

Tulla69. Stå på! Selv om du ikke når målet du har satt deg innen 22 april, så kommer det flere dager etter dette. Det er selvfølgelig kjedelig å stå stille, men kroppen "henger" seg opp noen ganger.

 

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei alle sammen, her var det liv igjen! Så hyggelig, og tusen takk for oppmuntring! :)

 

Bronzee og skautravern, gratulerer med nedgang! :D

 

Kulseber, ikke hyggelig med en kilo opp, men jeg tror ikke det kan være reelt. Det er som skautravern sier, vi varierer mye i vann. Selv så jeg 68,6 på vekta fredag morgen. Hadde vært mye hyggeligere å rapportere inn den vekta... :rolleyes:

 

Motivasjonen min er laber nå, så det var veldig positivt å se alle her inne. Jeg har vært ute av lage en drøy ukes tid uten å bli skikkelig syk - nå føler jeg meg ikke forkjølet, men slapp og sulten er jeg. Merket at forsøkene på trening i helgen kostet mye mer enn vanlig.

 

Jeg er ikke helt på bærtur, men har nok vært nærmere et hold-vekten-opplegg enn slankekur de siste fire dagene. Litt småspising her og der utenom skjema blir fort en del kalorier. Det spørs om jeg orker å gjøre noe med det før formkurven peker litt oppover, men jeg skal prøve å la meg inspirere til en rockeringrunde når jeg nå har skrevet ferdig her, iallfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Tenkte jeg skulle skrive et par mer optimistiske ord :rolleyes:

 

Formen er bedre i dag, jeg har så langt spist svært fornuftig og har bestilt en spinningtime til i kveld. På vei hjem fra jobben tenkte jeg jeg skulle unne meg noe, og stakk i sportsbutikk for å kjøpe treningstights og en topp. :)

 

Dermed fikk jeg se meg selv i dobbelspeil, og det var faktisk en oppmuntrende opplevelse! Sist gang jeg så meg selv bakfra så det helt annerledes ut, så jeg forsvant ut av butikken med sportsklær og et betydelig forbedret humør... :lol:

 

Er det ikke rart - jeg har egentlig ikke lagt merke til hvor godt det faktisk synes at det har forsvunnet noen kilo. Har dere andre det også sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive et par mer optimistiske ord :rolleyes:/>

 

Formen er bedre i dag, jeg har så langt spist svært fornuftig og har bestilt en spinningtime til i kveld. På vei hjem fra jobben tenkte jeg jeg skulle unne meg noe, og stakk i sportsbutikk for å kjøpe treningstights og en topp. :)/>

 

Dermed fikk jeg se meg selv i dobbelspeil, og det var faktisk en oppmuntrende opplevelse! Sist gang jeg så meg selv bakfra så det helt annerledes ut, så jeg forsvant ut av butikken med sportsklær og et betydelig forbedret humør... :lol:/>

 

Er det ikke rart - jeg har egentlig ikke lagt merke til hvor godt det faktisk synes at det har forsvunnet noen kilo. Har dere andre det også sånn?

Hei. Så kult. Utrolig deilig følelse. Blir motivert av sånt.

Jeg har fått masse kommentarer på jobb, og da jeg var på fest for noen uker siden hadde jeg på en kjole jeg ikke har brukt på 10 år... Kjempegøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei. Så kult. Utrolig deilig følelse. Blir motivert av sånt.

Jeg har fått masse kommentarer på jobb, og da jeg var på fest for noen uker siden hadde jeg på en kjole jeg ikke har brukt på 10 år... Kjempegøy.

Ja, slikt er gøy :D

 

Ikke verst at du hadde tatt vare på den gamle kjolen da! Skjønner den må være fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Tenkte jeg skulle skrive et par mer optimistiske ord :rolleyes:/>

 

Formen er bedre i dag, jeg har så langt spist svært fornuftig og har bestilt en spinningtime til i kveld. På vei hjem fra jobben tenkte jeg jeg skulle unne meg noe, og stakk i sportsbutikk for å kjøpe treningstights og en topp. :)/>

 

Dermed fikk jeg se meg selv i dobbelspeil, og det var faktisk en oppmuntrende opplevelse! Sist gang jeg så meg selv bakfra så det helt annerledes ut, så jeg forsvant ut av butikken med sportsklær og et betydelig forbedret humør... :lol:/>

 

Er det ikke rart - jeg har egentlig ikke lagt merke til hvor godt det faktisk synes at det har forsvunnet noen kilo. Har dere andre det også sånn?

 

Så kjekt å høre, det er klart det synes med så mange kilo ned:)) du må se deg litt oftere i speilet, ja kjøp deg ett dobbeltspeil, eller best av alt dra oftere på shopper hvor det er dobbeltspeil :D

 

Jeg har også følt det sånn, mest før jul siden det var da jeg tok av hovedkiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hei. Så kult. Utrolig deilig følelse. Blir motivert av sånt.

Jeg har fått masse kommentarer på jobb, og da jeg var på fest for noen uker siden hadde jeg på en kjole jeg ikke har brukt på 10 år... Kjempegøy.

 

Ja fine kjoler tar vi vare på selv om de ikke passer fordi vi har alltid planer om at de skal passe engang igjen, og akkurat det har du fått oppleve nå, skikkelig gøy å lese:))) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Fredag og helg, det er bra etter en nokså travel uke på jobb. Imorgen og søndag blir det trening også kanskje vinduvask (da trener vi vel grevinnearmene??:)) må tenke positivt for det er ikke særlig gøy å vaske vinduer, men fint blir det etterpå.

 

Idag blir snopedagen min, deilige anton berg påskeegg, velfortjent.

Jeg holder meg til planen om å gjøre/spise akkurat likt som de to siste ukene så får vi se på tirsdag om det blir resultat, vet at det går tregere akkurat nå, men håper på litt nedgang pr.uke.

 

Det nærmer seg fort sommer og sol og lettere klær nå, så nå må jeg fokusere på riktig mat hele tiden. Om jeg er lei?? ja jeg er lei av å tenke bra kosthold hele tiden, men håper og tror at det snart blir en vane slik at jeg ikke lengre tenker på det men liksom bare gjør det.

 

God helg til dere alle:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Det nærmer seg fort sommer og sol og lettere klær nå, så nå må jeg fokusere på riktig mat hele tiden. Om jeg er lei?? ja jeg er lei av å tenke bra kosthold hele tiden, men håper og tror at det snart blir en vane slik at jeg ikke lengre tenker på det men liksom bare gjør det.

 

God helg til dere alle:))

Ja, tenk om riktig kosthold bare kunne bli en vane som satt av seg selv? Er ikke helt der ennå kjenner jeg :rolleyes:

 

Skal ha med minsten i bursdag til datteren til et vennepar i morgen, og besøke min tante søndag. Da vet jeg det blir mange fristelser, så det gjelder å holde tunga rett i munnen! Har vært flink i noen dager nå, og det ville være synd å bryte trenden.

 

I daq hadde jeg trening med veileder - en del av pakketilbudet da jeg meldte meg inn på treningssenteret, men jeg har somlet med å benytte meg av det. Han forklarte at han var ekspert på ryggrehabilitering, og viste meg noen øvelser jeg har gjort, og noen jeg ikke har gjort på lenge. Generelt fikk jeg beskjed om at jeg nok kan tøye og bøye mer enn jeg har trodd, men at jeg skal være svært forsiktig med støtbelastning. Han mente skaden nok ville fortsette å gjøre vondt, men jeg tror det er pessimistisk, for det gjør allerede veldig lite vondt. Håper jeg har sterkere skjelett enn han tar høyde for. Men jeg er spent på hvordan ryggen vil føles i morgen, for jeg kjenner litt nå etter all tøyen og bøyen... :unsure:

 

Trenger noen fler trimpoeng denne uka, så får prøve å komme meg ut i morgen tidlig tenker jeg. Utover dagen blir det nok verre. Søndag ville det også være lurt å legge inn en økt tidlig på formiddagen. Da var vel planen klar... ;)

 

Uansett hva dere har fore - ha en riktig god helg alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har ikke vært helt topp, kurmessig. Trena hardt på Søndag, og kanskje like hardt på mandag. Var utslitt på tirsdag, og deler av onsdag. Droppa trening onsdag og ut med jobben på torsdag. Da ble det noen øl, men jeg droppa deserten etter middag. Fredag sliten etter torsdags rangel, ingen trening. I morra blir det nok lite, men skal prøve en liten joggetur. Søndag er det bursdagsfeiring til min mor. Har vært litt sløv med å veie og skrive, men jeg skal prøve å skrive et par tre dager i uka. Vet jo ca hva jeg kan spise, og er litt lei av veiinga. Problemet er at jeg lett kan dette tilbake til gamle vaner å spise mindre enn det jeg nå er vant til, men tror det skal gå bra, for nå er jeg sulten hele tiden...

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Denne uka har ikke vært helt topp, kurmessig. Trena hardt på Søndag, og kanskje like hardt på mandag. Var utslitt på tirsdag, og deler av onsdag. Droppa trening onsdag og ut med jobben på torsdag. Da ble det noen øl, men jeg droppa deserten etter middag. Fredag sliten etter torsdags rangel, ingen trening. I morra blir det nok lite, men skal prøve en liten joggetur. Søndag er det bursdagsfeiring til min mor. Har vært litt sløv med å veie og skrive, men jeg skal prøve å skrive et par tre dager i uka. Vet jo ca hva jeg kan spise, og er litt lei av veiinga. Problemet er at jeg lett kan dette tilbake til gamle vaner å spise mindre enn det jeg nå er vant til, men tror det skal gå bra, for nå er jeg sulten hele tiden...

God helg alle sammen.

Ja, det går opp og ned med oss alle! Er fortsatt fascinert av at det kan være et problem å spise nok... ;)

 

Håper du hadde en hyggelig rangel med kollegaer da! Det er viktig å kunne trives med de man treffer nesten hver dag.

 

Jeg har vært ganske flink denne uka, og målte meg i morges. Det blir ikke store utslag, men en halv cm rundt livet og lårene og en hel cm rundt baken er likevel velkomment. Ikke minst at jeg ser at det bredeste punktet rundt baken gradvis flytter seg litt oppover... :) (Begynte langt nedpå lårene denne gangen, følte jeg :blink:)

 

Hadde også fryktelig lyst til å registrere dagens vekt, som var en hel kilo ned fra mandag, men holdt meg i skinnet. Det får være en spore til å ta seg sammen i dag, vi skal på besøk og får garantert servert mye god mat med mange kalorier i... :unsure:

 

Skal iallfall gjøre mitt beste på forhånd - har bestilt spinningtime like før vi drar.

 

Riktig god søndag alle sammen! Lykke til med å holde seg på den smale sti... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

God søndag til dere og, koselig å lese det dere skriver, kjekt å se at vi har litt humor og opp i alt alle sammen, det er viktig.

 

Mat og trening i skjønn forening både lørdag og søndag, vekta går fremdeles nedover, men vet at det kan snu over natten så jeg tar ingen forhåndsgleder.

Kjøpte meg bukse i S/M, jeg har tidligere kjøpt disse buksene i M/L= glede og selvtillit, ser og at brystene krymper noe jeg ikke liker fordi de er akkurat passe slik de er.

 

Lykke til med veiedagen til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

God søndag til dere og, koselig å lese det dere skriver, kjekt å se at vi har litt humor og opp i alt alle sammen, det er viktig.

 

Mat og trening i skjønn forening både lørdag og søndag, vekta går fremdeles nedover, men vet at det kan snu over natten så jeg tar ingen forhåndsgleder.

Kjøpte meg bukse i S/M, jeg har tidligere kjøpt disse buksene i M/L= glede og selvtillit, ser og at brystene krymper noe jeg ikke liker fordi de er akkurat passe slik de er.

 

Lykke til med veiedagen til uken.

Gratulerer med ny buksestørrelse! Supert jobbet :D

 

Nå er søndagen overstått her. Det ble litt mer mat enn GR anbefaler, men også en hard spinningøkt på formiddagen. Totalt sett har det vært en ganske god uke. Det syntes på vekta i morges, men vil de ekstra 3-400 kcal i dag straffe meg i morgen tidlig? :unsure:

 

Bryster som krymper er nok en del av pakka. Jeg har hatt litt å gå på, så foreløpig er det bare behagelig at de har blitt mindre. De krymper også saktere enn midjen og baken. Men - for sen start med BH og to barn som har ammet lenge har for lengst satt sine spor, så jeg har ingen planer om å sprade toppløs i sommer... :blink:

 

Lykke til i møtet med vekta alle sammen! Min "dom" rapporteres inn i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Vekta viste det samme som i går morges, dermed blir offisiell vekt 68,4 kg. Veldig fornøyd med det :D

 

Dermed virket målet jeg satte med ett mye mer oppnåelig, men jeg må ikke bli kjepphøy, vet jo hvor lett det er å miste fokus eller plutselig få stillstand.

 

Spent på hvordan det går med dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Tirsdag og veiedag og -400 gram :rolleyes::rolleyes: Jada, dette går nedover og nedover. Veier nå 69,5 kg.

 

Planen til neste veiedag er å følge akkurat i det sporet som jeg nå er:))

 

Gratulere til deg Tulla69 for en flott nedgang og for en flott vekt.

 

Lykke til til dere andre, håper det går riktig vei for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går. Fortsatt på stedet hvil. Er vel ikke meningen man skal ned mere da... Er vel mest det at jeg er lei av å være nøye med hva jeg spiser i helgene. Har blitt veldig fri de siste helgene, med potetgull og sjokkis. Skal ha fri i påsken, så da får jeg fortsette med å være streng i uka.... Litt kjedelig, men tenker jeg får bruke litt tid på de siste to kiloene. Må heller jobbe med å stramme opp. Har treningssal på jobb, så i dag ble det styrke i lunsjen...

 

Så bra å høre dere er på vei til målet. Er vel deilig, når det har stått litt stille.

 

Ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går. Fortsatt på stedet hvil. Er vel ikke meningen man skal ned mere da... Er vel mest det at jeg er lei av å være nøye med hva jeg spiser i helgene. Har blitt veldig fri de siste helgene, med potetgull og sjokkis. Skal ha fri i påsken, så da får jeg fortsette med å være streng i uka.... Litt kjedelig, men tenker jeg får bruke litt tid på de siste to kiloene. Må heller jobbe med å stramme opp. Har treningssal på jobb, så i dag ble det styrke i lunsjen...

 

Så bra å høre dere er på vei til målet. Er vel deilig, når det har stått litt stille.

 

Ha en fin kveld alle sammen

 

Kulseber det er ikke kjekt når det står på sted hvil over lengre tid. Du og jeg har samme høyde og samme mål, og jeg vil tippe at du er nesten fornøyd allerede. Men vi vil gjerne ta av det lille extra for å føle oss "helt" vel. Når vi føler oss ganske bra så tillater vi oss noe mer gotterier i helgene for så å være flinke i ukedagene. Det er da vi går på HV uker tror jeg. Jeg hadde måneder med HV som du sikkert husker.

 

Men som du sier så er det mulig å bruke litt mer på de siste kiloene, vi har lov å være litt lei av alltid å være flink, alltid å tenke på hva vi putter i oss. Vi har lov nå fordi vi allerede har gått ned flere kilo. Vi er nesten i mål.

 

Plutselig så får vi litt mer vilje igjen også tar vi opptelling av kcal i helgene og, da vil det nok løsne igjen og de aller siste pyntekiloene forsvinner:))) Med andre ord: det er viljen som bestemmer, og hvem bestemmer over viljen; jo nemnlig du og jeg og oss.

 

Ha en fin torsdag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går. Fortsatt på stedet hvil. Er vel ikke meningen man skal ned mere da... Er vel mest det at jeg er lei av å være nøye med hva jeg spiser i helgene. Har blitt veldig fri de siste helgene, med potetgull og sjokkis. Skal ha fri i påsken, så da får jeg fortsette med å være streng i uka.... Litt kjedelig, men tenker jeg får bruke litt tid på de siste to kiloene. Må heller jobbe med å stramme opp. Har treningssal på jobb, så i dag ble det styrke i lunsjen...

 

Så bra å høre dere er på vei til målet. Er vel deilig, når det har stått litt stille.

 

Ha en fin kveld alle sammen

Hei! Kjedelig med stillstand, men det høres ut som om du vet hvorfor, og det er jo litt greit ;)

 

Det er vel som bronzee skriver, vi er heldigvis såpass nær målet nå at krisefølelsen er litt fraværende. Dere har bare en kilo eller to igjen, jeg ønsker meg nok tre-fire, har ikke så mye muskler. Styrketrening har aldri vært noen yndlingsbeskjeftigelse... :rolleyes:

 

Når viljen er til stede får du det til, du vet jo hvordan! :)

 

Jeg har ellers ryddet i klær i dag. Hentet ned en eske med str 36/38 fra loftet og ryddet bort str. 40/42. Prøvde bukser og topper og var ganske fornøyd! Mye passet bra, noe bør jeg helst kvitte meg med to-tre kilo til før jeg tar i bruk, men jeg fikk alt på meg :D

 

Har også moret meg i går - kjøpte pulsbelte på Elixia. Trodde ikke jeg skulle synes det var så spennende, men det var veldig interessant å se hvordan det vekslet oppover og nedover og hvordan pulsen utviklet seg utover i treningsøkta.

 

Jeg fikk meg også en skikkelig overraskelse på makspuls. Trodde jeg kunne vente meg en makspuls rundt 175-180, men spinningøkta viste at jeg faktisk har rundt 200, muligens enda litt høyere. Nå forsøker jeg meg med en innstilling på 199 før neste økt :blink:

 

Men veldig morsomt leketøy altså! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...