Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Takk skal du ha. Flott at du har trua på meg. Skal ta meg sammen. Var egentlig flink i går. Ingen småspising på jobb, men det ble litt for mye frukt. Åt 3 bananer og 3 epler. Åt nok litt for mye middag, men forsynte meg bare en gang. Ved 19.00 tiden dro jeg på en økt med spinning. Det var veldig godt etterpå.

I dag har jeg startet på 5:2 dietten. Har fastedag i dag. Har prøvd opplegget før, men da prøvde jeg bare 1 uke.

Frukt er mye bedre enn masse annet! Spist er spist, du er nå på vei videre!

 

Lykke til med ny diett! Skriv gjerne litt om den! Jeg vet lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hittil har det gått greit, men jeg kjenner jeg er sulten. Dietten går ut på å spise toppen 500 kalorier 2 dager i uken og vanlig resten. Dagen i dag startet jeg med yoghurt naturell blandet med litt havrekli og litt fun saft. Til lunch har jeg planlagt omelett av 1 egg og 1 eggeplomme, og så må jeg ha noe magert til middag. Prøver å holde meg lengst mulig til lunch, men det er helt nifst hvor fokusert en blir på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har det gått greit, men jeg kjenner jeg er sulten. Dietten går ut på å spise toppen 500 kalorier 2 dager i uken og vanlig resten. Dagen i dag startet jeg med yoghurt naturell blandet med litt havrekli og litt fun saft. Til lunch har jeg planlagt omelett av 1 egg og 1 eggeplomme, og så må jeg ha noe magert til middag. Prøver å holde meg lengst mulig til lunch, men det er helt nifst hvor fokusert en blir på mat.

Uff, hørtes ikke lett ut.... Går det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra i går. Jeg klarte meg med 495kalorier. Hadde gått ned noen få gram, men det gir motivasjon til fortsettelse. I dag kan jeg spise vanlig igjen, tenkte kanskje til og med på noe rødvin i kveld og faste igjen i morgen eller søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra i går. Jeg klarte meg med 495kalorier. Hadde gått ned noen få gram, men det gir motivasjon til fortsettelse. I dag kan jeg spise vanlig igjen, tenkte kanskje til og med på noe rødvin i kveld og faste igjen i morgen eller søndag.

Så bra! Jeg er selv veldig spent på hva vekta viser til onsdag!! Jeg har vært kjempeflink, og satser på at det fortsetter!!

 

Ha en fin fredda !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra i går. Jeg klarte meg med 495kalorier. Hadde gått ned noen få gram, men det gir motivasjon til fortsettelse. I dag kan jeg spise vanlig igjen, tenkte kanskje til og med på noe rødvin i kveld og faste igjen i morgen eller søndag.

Så bra! Jeg er selv veldig spent på hva vekta viser til onsdag!! Jeg har vært kjempeflink, og satser på at det fortsetter!!

 

Ha en fin fredda !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

 

I morgen på denne tia har jeg satt meg på flyet til Wien. Kan tro jeg gleder meg. Har vært der en gang for noen år siden og jeg ble skikkelig overraska hvor bra det var. Tror jeg kan si at det er en av de flotteste byene jeg har vært i, hvis ikke det er den fineste. En av de tingene som var best, var hvor enkelt det var å komme seg frem overalt med undergrunnen. Så var det mange spesielle puber. Vi skal bo to steder mens vi er der. De to første nettene skal vi bo på samme hotell som en del andre. De to neste skal vi være for oss selv for da reiser de andre hjem. Da har vi bestilt på samme hotellet som vi bodde på sist. Er spent på frokost salen der. Sist serverte de jordbær og champagne til frokost.

 

I følge vekta kunne jeg konstantere -10 kg denne gangen. Jeg var ikke så flink som jeg burde være men det var da moro å se det tallet ihvertfall. Regner med at jeg har gått opp neste mandag men da går jeg det sikkert av fort igjen. Håper jeg

 

I dag skal jeg ha fastedag. Har planer om å spare mest til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

 

I morgen på denne tia har jeg satt meg på flyet til Wien. Kan tro jeg gleder meg. Har vært der en gang for noen år siden og jeg ble skikkelig overraska hvor bra det var. Tror jeg kan si at det er en av de flotteste byene jeg har vært i, hvis ikke det er den fineste. En av de tingene som var best, var hvor enkelt det var å komme seg frem overalt med undergrunnen. Så var det mange spesielle puber. Vi skal bo to steder mens vi er der. De to første nettene skal vi bo på samme hotell som en del andre. De to neste skal vi være for oss selv for da reiser de andre hjem. Da har vi bestilt på samme hotellet som vi bodde på sist. Er spent på frokost salen der. Sist serverte de jordbær og champagne til frokost.

 

I følge vekta kunne jeg konstantere -10 kg denne gangen. Jeg var ikke så flink som jeg burde være men det var da moro å se det tallet ihvertfall. Regner med at jeg har gått opp neste mandag men da går jeg det sikkert av fort igjen. Håper jeg

 

I dag skal jeg ha fastedag. Har planer om å spare mest til middag.

Gratulerer med 10 kg!! Dette merker du sikkert på klæra! Så gøy!

 

Har vært veldig opptatt de siste dagene, men er i godt sig, det går nedover! Nå er du jo på ferie! Håper du Koser deg og får noen fine dager!!

 

Kos deg og velkommen hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg.

Jeg hadde en flott tur til Wien og det førte til en flott oppgang på 2,8kg, så nå var jeg nede i 7,2kg totalt i stedet for 10. Jeg skjønte jeg kom til å legge på meg, men dette forsvinner sikkert fort. Tror du ikke? Mitt nye motto: Det som kommer fort på, går fort av Siden søndag har jeg begynt å stramme inn igjen, og det har gått greit. Skal ha en fastedag i morgen og den skal jeg gjennomføre med stil. Må bare planlegge hva jeg skal spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg.

Jeg hadde en flott tur til Wien og det førte til en flott oppgang på 2,8kg, så nå var jeg nede i 7,2kg totalt i stedet for 10. Jeg skjønte jeg kom til å legge på meg, men dette forsvinner sikkert fort. Tror du ikke? Mitt nye motto: Det som kommer fort på, går fort av Siden søndag har jeg begynt å stramme inn igjen, og det har gått greit. Skal ha en fastedag i morgen og den skal jeg gjennomføre med stil. Må bare planlegge hva jeg skal spise.

Så bra turen ble topp!!

Liker mottoet ditt, går sikkert fort av igjen, men da må du være flink!! Godt å høre du er i gang igjen!!

 

Planlegging er tingen!!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

så deilig det må være å ha gått ned 10kg!!!

jeg starter på ny idag! Har hatt flere forsøk på å gå ned, hver gang gir jeg opp og når jeg da prøver igjen senere er vekta 5 kg mer enn firrige start:( dette går ikke mer!!

jeg går på mye medisiner som sikkert har mye medvirkning, men kostholdet er også ille!

håper på litt hjelp på veien i det å ha noen å prate om det med her på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt noen ganger, eller ofte på hvorfor man bare gir beng og fortsetter når man har skeia ut og for min del er det nok det at jeg får en negativ følelse når jeg går på vekta og da er det enkelt å bare fortsette istedetfor å hente seg inn igjen. Dette må jeg gjøre noe med. Jeg vet jeg skal på en del greier i år. Hvis jeg lar være å tenke vekt og kalorier der og da og heller henter meg inn igjen når jeg kommer hjem. Men da må jeg være forberedt på en 2-3kg oppgang. Kanskje det er slik at det forsvinner fort når jeg tar meg inn igjen. Første svaret får jeg til mandag da jeg hadde oppgang på 2,8kg. Hittil denne uken har jeg gjort det bra synes jeg selv da. Til helgen er det også noe som skjer. Fredag skal vi til ett vennepar. De har flytta litt lenger bort slik at vi skal ligge over. Lørdag skal vi ha kirkekonsert i Lillestrøm kirke og etterpå er det sangerfest. Alltid hyggelig.

 

I går var jeg på spinning. Var egentlig sliten før jeg startet og hadde et håp om at jeg skulle føle meg bedre, men det gjorde jeg ikke. Jeg tro på å gjorde en bra jobb på sykkelen, men det hjalp ingenting.

 

I dag har jeg en fastedag med maks 500 kalorier. Blir spennende å se hvordan jeg greier meg. Prøver å spare mest mulig til middag. Når jeg er på jobb, kan jeg bare glemme det men torsdagene da jeg er hjemme er det enklere.

 

Jeg tror jeg driver og sliter med overgangsalder. Kanskje derfor jeg er slapp. Får jo mens hver 20 dag. Er det vanlig mon tro?

 

Ellers er jeg inne i en fin stim og jeg føler meg motivert. Håper nedgang på mandag slik at motivasjonen øker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra turen ble topp!!

Liker mottoet ditt, går sikkert fort av igjen, men da må du være flink!! Godt å høre du er i gang igjen!!

 

Planlegging er tingen!!

 

Ha en fin dag!!

 

Turen var helt topp og jeg skal definitivt tilbake til Wien. Det er en flott by. Lett å finne frem særlig med undergrunnen og trikker. Vi var der for 11 år siden fant vi ut og nå skal det ikke bli 11 år til neste gang. Vi bodde også to netter på samme koselige hotell.

Jeg er virkelig ved godt mot og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Har ikke planlagt maten så det blir det jeg vet inneholder under 150kalorier til 2 måltider og så blir det mer til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

så deilig det må være å ha gått ned 10kg!!!

jeg starter på ny idag! Har hatt flere forsøk på å gå ned, hver gang gir jeg opp og når jeg da prøver igjen senere er vekta 5 kg mer enn firrige start:( dette går ikke mer!!

jeg går på mye medisiner som sikkert har mye medvirkning, men kostholdet er også ille!

håper på litt hjelp på veien i det å ha noen å prate om det med her på forumet

 

Ja, det var det men jeg har gått opp igjen, så nå har jeg gått ned 7,2kg pr mandag men jeg gir meg ikke, noe jeg har gjort de andre gangene. Da var det slik at fikk jeg en nedtur da bare gikk det nedover.

Noe jeg også har begynt å gjøre er å lage meg månedsmål, små om gangen. Har ikke kommet helt i mål enda hver måned men det har da gått litt nedover. Denne måneden for eksempel. vil jeg veie 95,6 når april er ferdig. Vet det kanskje er litt mye å ønske seg 3,4kg men det er fordi jeg håper at det jeg gikk opp på noen dager forsvinner fort.

Du er ikke alene om å prøve flere ganger. Der tror jeg alle her inne kjenner seg igjen på. Veldig koselig at du dukket opp her. Jeg og Trixi trenger flere her inne som vi kan veksle erfaringer og ord med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig stolt av meg selv etter i går. Hadde tenkt å ha en fastedag, men jeg ble så fokusert av å putte ting i gapet at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. I tillegg var jeg så dum å gå på butikken. Det er det dummeste man gjør hvis man er fysen. Hva fikk jeg se der: Jo, jordbærskum. Noe av det beste digget jeg vet om. I tillegg var det deilige småsjokolader. Jeg trenger vel ikke si noe mer om den saken. Trøsten var at jeg ikke tok mengder da. Allikevel er det til å grine over at jeg ikke har mere evne til å si nei.

Uansett så har jeg bestemt meg for å være dønn ærlig mot meg selv å skrive ned alt jeg gjør som jeg ikke skulle ha gjort. Det nytter ikke å tenke på det som er gjort. Jeg får liksom ikke dratt det ut igjen heller. Se fremover er det som gjelder nå.

I dag skal jeg først på EUkontroll, så jobb, så trim. Apropos trim er jeg spent på bodyanalysen. Har fått beskjed om å ikke spise to timer før. Styrke programmet er jeg også spent på.

Jeg har en tendens til å snakke om to ting på en gang og så fortalte jeg gubben. "Jeg skal på eukontroll klokka8, men jeg kan ikke spise på 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig stolt av meg selv etter i går. Hadde tenkt å ha en fastedag, men jeg ble så fokusert av å putte ting i gapet at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. I tillegg var jeg så dum å gå på butikken. Det er det dummeste man gjør hvis man er fysen. Hva fikk jeg se der: Jo, jordbærskum. Noe av det beste digget jeg vet om. I tillegg var det deilige småsjokolader. Jeg trenger vel ikke si noe mer om den saken. Trøsten var at jeg ikke tok mengder da. Allikevel er det til å grine over at jeg ikke har mere evne til å si nei.

Uansett så har jeg bestemt meg for å være dønn ærlig mot meg selv å skrive ned alt jeg gjør som jeg ikke skulle ha gjort. Det nytter ikke å tenke på det som er gjort. Jeg får liksom ikke dratt det ut igjen heller. Se fremover er det som gjelder nå.

I dag skal jeg først på EUkontroll, så jobb, så trim. Apropos trim er jeg spent på bodyanalysen. Har fått beskjed om å ikke spise to timer før. Styrke programmet er jeg også spent på.

Jeg har en tendens til å snakke om to ting på en gang og så fortalte jeg gubben. "Jeg skal på eukontroll klokka8, men jeg kan ikke spise på 2 timer

Spist er spist! Riktig å legge det bak seg og starte på nytt!! Og det klarer du!!

 

Spennende med bodyanalyse!

 

Hi hi! Du snakker kanskje på ut og innpust, du?! Hi hi! Håper bilen var i form da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen møtte jeg opp til eu kontroll, men der måtte jeg snu med ugjort sak for han som skulle ta bilen hadde sykt barn. Jeg fikk time førstkommende fredag. Ja, ja det er jo slikt som kan skje. Så dro jeg på jobb og fastet meg noen timer før jeg skulle ha time til bodyanalyse og pt-program. Hva skjedde da: Jo,jeg var litt sent ute så jeg ringte for å si jeg var litt sein men da fikk jeg greie på at hun som jeg skulle ha, hadde sykt barn. Er det mulig tenkte jeg :o I hvert fall skulle jeg tilbake i går. Fredagskvelden dro vi på besøk til et vennepar som hadde akkurat flyttet til Nittedal. De leier et hus og det var skikkelig koselig der. Følte meg hjemme der. Hadde ikke lyst å dra hjem dagen etter. Vi lå jo over for det ble jo en liten fest til klokka var 04.00. Lørdagen møtte jeg i kirken 13.00 hvor vi fikk kjøpt smørbrød og kaffe. Vi øvde og konserten var klokka 17.00. En vellykket konsert med 4 andre kor. Etter konserten pyntet vi oss og dro på en veldig koselig sangerfest. Jeg kom meg på trening og bodyanalyse i går. Det sto ikke bra til med kroppen nei. Hadde 42,8% fett i kroppen og det skal være på rundt 18%.. Jeg skal ta ny test om 3 måneder. Fikk meg et treningsprogram som jeg skal ta minst to ganger i uka i 12 uker. Skal prøve 3 ganger.

Nå er det ny uke som står for døren. Håper jeg gjør en bra innsats denne uken. Vekttapet uka som var, var 1,8 kg så nå er jeg 97,2kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen møtte jeg opp til eu kontroll, men der måtte jeg snu med ugjort sak for han som skulle ta bilen hadde sykt barn. Jeg fikk time førstkommende fredag. Ja, ja det er jo slikt som kan skje. Så dro jeg på jobb og fastet meg noen timer før jeg skulle ha time til bodyanalyse og pt-program. Hva skjedde da: Jo,jeg var litt sent ute så jeg ringte for å si jeg var litt sein men da fikk jeg greie på at hun som jeg skulle ha, hadde sykt barn. Er det mulig tenkte jeg :o/> I hvert fall skulle jeg tilbake i går. Fredagskvelden dro vi på besøk til et vennepar som hadde akkurat flyttet til Nittedal. De leier et hus og det var skikkelig koselig der. Følte meg hjemme der. Hadde ikke lyst å dra hjem dagen etter. Vi lå jo over for det ble jo en liten fest til klokka var 04.00. Lørdagen møtte jeg i kirken 13.00 hvor vi fikk kjøpt smørbrød og kaffe. Vi øvde og konserten var klokka 17.00. En vellykket konsert med 4 andre kor. Etter konserten pyntet vi oss og dro på en veldig koselig sangerfest. Jeg kom meg på trening og bodyanalyse i går. Det sto ikke bra til med kroppen nei. Hadde 42,8% fett i kroppen og det skal være på rundt 18%.. Jeg skal ta ny test om 3 måneder. Fikk meg et treningsprogram som jeg skal ta minst to ganger i uka i 12 uker. Skal prøve 3 ganger.

Nå er det ny uke som står for døren. Håper jeg gjør en bra innsats denne uken. Vekttapet uka som var, var 1,8 kg så nå er jeg 97,2kg

Gratulerer med flott vekttap! Jammen må jeg si du har vært flink på fest!!

 

Uff, sykt barn forfulgte deg fredagen...

 

Så spennende med den analysen da! Lykke, lykke til med treninga!!

 

Jeg må legge inn 5.gir skal jeg ta deg igjen, eller holde følge med deg kikk!!

 

Bare vent til sommeren!! Gleder meg til litt løsere klær og mere å velge i!! Fikk en kommentar av min bedre halvdel i går at den ytterjakka jeg pleier å gå med ikke var så fin.... Den er bomsete fra før og begynner å bli for stor, så jeg kan kjøpe meg en ny med god samvittighet!! Selv om en er stor er det jo greit med klær med litt fasong..!

 

Yes, yes! Vi står på videre!! Ha en topp uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen. Leste det du skrev om fettprosent, og kjente jeg fikk litt flashback til for mange år siden da jeg var på et helsesenter. Det var før jeg la på meg og vekten min var omtrent som nå. Jeg var mye i bevegelse, men trente ikke kjempehardt. Da fikk jeg også beskjed om at min fettprosent (husker ikke tallet, er lenge siden) var altfor høy. Joda, jeg kunne sikkert ha vært mer atletisk, men kroppen min var gjennomsunn. Når jeg nå leser om at de sa at fettprosenten din burde være på 18%, blir jeg veldig skeptisk. Hva slags usunt kroppsideal forfekter de? Vi er ikke alle toppsidrettsfolk, og det viktige er at vi har sunne kropper som fungerer, ikke at vi skal være radtynne. For oss normale kvinner er faktisk 25-31% helt ok. Så ikke sett deg for urealistiske og høye mål. Ta ett steg av gangen, og sett pris på alt du klarer å oppnå. Sett deg f.eks. 31 % som mål et langsiktig mål. Kanskje er det det riktige for din kropp, kanskje litt mindre.

 

Jeg tror å få slike beskjeder som du får, kan skade ganske mye. Vi må også lære oss å bli fornøyde med kroppene våre, og det uten å kreve av oss selv at vi skal ha en kropp som en toppidrettsutøver.

 

Description Women Men

Essential fat 10–13% 2–5%

Athletes 14–20% 6–13%

Fitness 21–24% 14–17%

Average 25–31% 18–24%

Obese 32%+ 25%+

 

Kilde: American Council on Exercise

 

Tenk også på at de som jobber på slike treningssentre ikke behøver ha all verdens utdannelse. Personlig trener er ingen beskyttet tittel, og det er flere aktører som tilbyr "studier" til personlig trener som ikke gir ett eneste studiepoeng og som man ikke kan få støtte av Lånekassen til å ta. Norges Idrettshøyskole tilbyr et studie, men selv det gir bare 10 studiepoeng, dvs. 1/6 av det et vanlig årsstudium ellers innebærer. De kan nok veilede vanlig trening, men de har ikke kunnskaper og utdannelse nok til å gi velfunderte råd om helse og kosthold.

 

(Studiet ved NIH forutsetter riktignok at de har 10 studiepoeng fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen. Leste det du skrev om fettprosent, og kjente jeg fikk litt flashback til for mange år siden da jeg var på et helsesenter. Det var før jeg la på meg og vekten min var omtrent som nå. Jeg var mye i bevegelse, men trente ikke kjempehardt. Da fikk jeg også beskjed om at min fettprosent (husker ikke tallet, er lenge siden) var altfor høy. Joda, jeg kunne sikkert ha vært mer atletisk, men kroppen min var gjennomsunn. Når jeg nå leser om at de sa at fettprosenten din burde være på 18%, blir jeg veldig skeptisk. Hva slags usunt kroppsideal forfekter de? Vi er ikke alle toppsidrettsfolk, og det viktige er at vi har sunne kropper som fungerer, ikke at vi skal være radtynne. For oss normale kvinner er faktisk 25-31% helt ok. Så ikke sett deg for urealistiske og høye mål. Ta ett steg av gangen, og sett pris på alt du klarer å oppnå. Sett deg f.eks. 31 % som mål et langsiktig mål. Kanskje er det det riktige for din kropp, kanskje litt mindre.

 

Jeg tror å få slike beskjeder som du får, kan skade ganske mye. Vi må også lære oss å bli fornøyde med kroppene våre, og det uten å kreve av oss selv at vi skal ha en kropp som en toppidrettsutøver.

 

Description Women Men

Essential fat 10–13% 2–5%

Athletes 14–20% 6–13%

Fitness 21–24% 14–17%

Average 25–31% 18–24%

Obese 32%+ 25%+

 

Kilde: American Council on Exercise

 

Tenk også på at de som jobber på slike treningssentre ikke behøver ha all verdens utdannelse. Personlig trener er ingen beskyttet tittel, og det er flere aktører som tilbyr "studier" til personlig trener som ikke gir ett eneste studiepoeng og som man ikke kan få støtte av Lånekassen til å ta. Norges Idrettshøyskole tilbyr et studie, men selv det gir bare 10 studiepoeng, dvs. 1/6 av det et vanlig årsstudium ellers innebærer. De kan nok veilede vanlig trening, men de har ikke kunnskaper og utdannelse nok til å gi velfunderte råd om helse og kosthold.

 

(Studiet ved NIH forutsetter riktignok at de har 10 studiepoeng fra før)

 

Takk for grundig svar, men egentlig bryr jeg meg ikke om alt de sier. Det viktigste er at jeg klarer å forbedre resultatet. Jeg er ikke ute etter å bli en atlet. Jeg vil føle meg vel, få bedre selvtillit ang. hvordan jeg ser ut og unngå å være i noen risiko gruppe for sykdommer. Det viste seg også at jeg hadde mye vann i kroppen, men kanskje det kan forsvinne noe hvis jeg trener litt hardere enn jeg har gjort. Må nok innrømme at jeg har vært litt for mye i komfort sonen. Jeg merket dette allerede i natt. I går hadde jeg en skikkelig økt med både styrke og en ganske tøff spinning time etter på. Jeg har vært mange ganger på do i natt og jeg har ikke drukket noe mer enn vanlig. Kanskje vannet slipper taket hvis jeg tar litt hardere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vekttap! Jammen må jeg si du har vært flink på fest!!

 

Uff, sykt barn forfulgte deg fredagen...

 

Så spennende med den analysen da! Lykke, lykke til med treninga!!

 

Jeg må legge inn 5.gir skal jeg ta deg igjen, eller holde følge med deg kikk!!

 

Bare vent til sommeren!! Gleder meg til litt løsere klær og mere å velge i!! Fikk en kommentar av min bedre halvdel i går at den ytterjakka jeg pleier å gå med ikke var så fin.... Den er bomsete fra før og begynner å bli for stor, så jeg kan kjøpe meg en ny med god samvittighet!! Selv om en er stor er det jo greit med klær med litt fasong..!

 

Yes, yes! Vi står på videre!! Ha en topp uke!!

 

Takk skal du ha. Jeg tror nok grunnen til vekttapet var at jeg gikk opp så mye i forrige uke, men det skal jo av igjen.

Ja, til sommeren kommer vi til å bli flotte skal jeg si deg, og så moro med jakka da. Det er litt greit at klærne sitter bra. Ikke noe problem her enda. Nesten alt sitter. Har klær i alle størrelser men det skal bli moro å slanke skapet ja. Ha en flott uke du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da har det gått en uke siden sist. Kostholdet har vært ræva og jeg endte opp med å bruke min gamle dårlige slankemetode: masse godis og ingenting mat. Dette er det eneste som noensinne har gitt meg greie resultater, men er jo grusomt for kroppen ifht at det er usundt tenker jeg.

Har iallefall gått ned ca 2 kilo på en uke, så greit det. Dog har jeg gått så kjapt opp fra 79-87 at jeg kjenner at jeg ikke blir bittelitt fornøyd en gang før jeg går under 80. For akkurat ett år siden veide jeg 77 kilo, dette var til da det tyngste jeg har vært og jeg var helt flau.....kan jo bare tenke dere hvor flau jeg er av å veie 87(nå 84,6) da liksom....:(

Håper iallefall at jeg er under 80 til sommeren, for da er jeg likt som ifjor. Gleder meg til jeg er under 75 kilo, da kan jeg endelig begynne å være fornøyd med vekta. Håper jeg klarer det!

 

Hva er dette med kroppsanalyse forresten? Har du tatt på treningsstudio? Hva var resultatet da?

Har tenkt på å ta dette, men det koster vel litt...også er jeg livredd for resultatet:S Frem til jeg var 20 år så var jeg jo tynn og til tider undervektig, men tror alltid jeg har hatt for mye fett og for lite muskler for det. Jeg har nemlig vokst opp med å spise masse godis og ikke mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da har det gått en uke siden sist. Kostholdet har vært ræva og jeg endte opp med å bruke min gamle dårlige slankemetode: masse godis og ingenting mat. Dette er det eneste som noensinne har gitt meg greie resultater, men er jo grusomt for kroppen ifht at det er usundt tenker jeg.

Har iallefall gått ned ca 2 kilo på en uke, så greit det. Dog har jeg gått så kjapt opp fra 79-87 at jeg kjenner at jeg ikke blir bittelitt fornøyd en gang før jeg går under 80. For akkurat ett år siden veide jeg 77 kilo, dette var til da det tyngste jeg har vært og jeg var helt flau.....kan jo bare tenke dere hvor flau jeg er av å veie 87(nå 84,6) da liksom....:(/>

Håper iallefall at jeg er under 80 til sommeren, for da er jeg likt som ifjor. Gleder meg til jeg er under 75 kilo, da kan jeg endelig begynne å være fornøyd med vekta. Håper jeg klarer det!

 

Hva er dette med kroppsanalyse forresten? Har du tatt på treningsstudio? Hva var resultatet da?

Har tenkt på å ta dette, men det koster vel litt...også er jeg livredd for resultatet:S Frem til jeg var 20 år så var jeg jo tynn og til tider undervektig, men tror alltid jeg har hatt for mye fett og for lite muskler for det. Jeg har nemlig vokst opp med å spise masse godis og ikke mat..

 

Hvordan tror du jeg føler meg. Jeg er godt og vel 97, men jeg skjønner jo hva du mener. Gleder meg til jeg er under 90. Vet ikke hvor lang tid det tar, men jeg håper det skjer i år.

Kroppsanalyse: Det er en spesiell vekt du står barbent på og holder i et par håndtak, så måler den fett, vann, vekt og div. Jeg hadde i hvert fall rundt 40%fett, 42,8%vann i kroppen. Altfor mye.

Den første gangen var gratis for det fulgte med da jeg meldte meg inn i treningssenteret. Ellers koster det 300,- pr gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...