Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Det gikk nesten bra igår, helt til jeg var ferdig med lunchen jeg hadde med min mor. Jeg holdt meg unna ris og ba heller om litt ekstra salat uten dressing. Utrolig kjedelig salat. Kinakål med to agurkskiver og to tomatbåter. Da jeg kom til busstasjonen hadde den akkurat gått. Så da gikk jeg på narvesen og kjøpte meg et blad og selvfølgelig en isGråter

 

Jeg tror ikke akkurat min viljestyrke hadde fått førsteplass.

 

Senere ble det også middag, 2,5 go og mager wienerpølse med litt potetmos og masse nykål. Og en banan

 

Det går fremover med oppussingen. Nå er vi ihvertfall ferdig med å sette opp plater i det største rommet og vi har begynt i de to andre. I kveld har vi planlagt en såkalt hvilekveld. Vi er bedt bort til grillmat og det skal bli godt. Det skal være lam. Når man er hjemme er det vanskelig å slappe av når man vet det er så mye som skal gjøres.

 

Fikk meg en positiv overraskelse da jeg skulle hente bilen igår. Det kostet mye mindre enn jeg hadde trodd, men derimot fikk jeg bakoversveis da jeg åpnet bilfosikringen. Over 23000 skulle de ha. Trodde det var feil, men det var fordi jeg hadde hatt en skade ifjor og bonusen hadde sunket fra 70 - 50. Jeg fikk ihvertfall ordnet slik at jeg havnet på 14000 ved å gjøre om kmkjørelengde fra 20000 - 12000. Bare det utgjorde 5000 kroner.

Må le litt! Ingen her inne som hadde fått førsteplass i viljestyrke!!

Jeg har alltid hatt vansker for å spise ute alene, med fremmede rundt... Kjøper aldri is alene ute.. Eller godteri.. Men hjemme, da kan jeg spise.. Så om jeg ser en plakat med ett eller annet og blir fristet kjøper jeg aldri noe for å hive innpå der og da..

Vi har alle vårt...

 

Anng forsikring, søk på klp på nettet, og se om du kan ned enda mere.. Du fyller inn og får pris med en gang.. Mange som for positivt sjokk..!

 

Ha en velfortjent hviledag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må le litt! Ingen her inne som hadde fått førsteplass i viljestyrke!!

Jeg har alltid hatt vansker for å spise ute alene, med fremmede rundt... Kjøper aldri is alene ute.. Eller godteri.. Men hjemme, da kan jeg spise.. Så om jeg ser en plakat med ett eller annet og blir fristet kjøper jeg aldri noe for å hive innpå der og da..

Vi har alle vårt...

 

Anng forsikring, søk på klp på nettet, og se om du kan ned enda mere.. Du fyller inn og får pris med en gang.. Mange som for positivt sjokk..!

 

Ha en velfortjent hviledag!!

 

Jammen er det trist at man føler det slik. Det gjør jeg også, men jeg har begynt å blåse i det.

Takk for tipset med forsikring. Det skal sjekkes ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det trist at man føler det slik. Det gjør jeg også, men jeg har begynt å blåse i det.

Takk for tipset med forsikring. Det skal sjekkes ut

Fordeler og ulemper med alt!!

Ha en fin-fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og god mandagsmorgen.

 

Våknet tidlig i dag og da er det bare å stå opp. Synes det er deilig å ha masse tid for meg selv om morgenen. Jeg hadde fastedag i går, så jeg var veldig sulten på frokost. Spiste frokost og drakk 1 l vann. Kjente jeg hadde lyst på mere frokost, men jeg klarte å la det være og når det går en stund kjenner jeg at jeg faktisk er mett.

 

Vekta viste 97,4kg idag. Hadde vel håpet på mer. Er så lei av å ikke bli kvitt 97 tallet. Har vært der i flere uker nå. Håper jeg er på 96tallet neste mandag.

 

Helgen har vært bra. Fredag var vi på besøk hos venner og spiste god middag. Lørdag brukte vi dagen på å pusse opp. Vi startet på taket, og kom ganske langt der. Om kvelden var jeg på konsert og det var en fin opplevelse. Måtte gå før det var slutt grunnet buss hjem. Vi rakk ikke den, så gubben måtte hente oss i Lillestrøm. I går brukte vi så og si hele dagen på taket, men vi ble ferdig. Da har vi to tak igjen, men det er mye mindre jobb, for de er ikke så store. Jeg regnet ut at jeg får et soverom på 25kvadrat.

 

Nå er det nok en jobbedag som står for tur. Har ikke planlagt helt hva jeg skal severe. Blir sikkert gryterett. Det er enkelt.

 

Ha en fin dag alle som kikker innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og god mandagsmorgen.

 

Våknet tidlig i dag og da er det bare å stå opp. Synes det er deilig å ha masse tid for meg selv om morgenen. Jeg hadde fastedag i går, så jeg var veldig sulten på frokost. Spiste frokost og drakk 1 l vann. Kjente jeg hadde lyst på mere frokost, men jeg klarte å la det være og når det går en stund kjenner jeg at jeg faktisk er mett.

 

Vekta viste 97,4kg idag. Hadde vel håpet på mer. Er så lei av å ikke bli kvitt 97 tallet. Har vært der i flere uker nå. Håper jeg er på 96tallet neste mandag.

 

Helgen har vært bra. Fredag var vi på besøk hos venner og spiste god middag. Lørdag brukte vi dagen på å pusse opp. Vi startet på taket, og kom ganske langt der. Om kvelden var jeg på konsert og det var en fin opplevelse. Måtte gå før det var slutt grunnet buss hjem. Vi rakk ikke den, så gubben måtte hente oss i Lillestrøm. I går brukte vi så og si hele dagen på taket, men vi ble ferdig. Da har vi to tak igjen, men det er mye mindre jobb, for de er ikke så store. Jeg regnet ut at jeg får et soverom på 25kvadrat.

 

Nå er det nok en jobbedag som står for tur. Har ikke planlagt helt hva jeg skal severe. Blir sikkert gryterett. Det er enkelt.

 

Ha en fin dag alle som kikker innom

Hei! Skjønner du er lei av 97-tallet.... Jeg er også lei, men når jeg ikke spiser lite og ofte er det jo ikke så rart... Må sette inn 5.giret nå!!

 

Så godt å se at man blir ferdig med noe! Og så stort soverom!! Danseplass der jo! Blir som de oppussingsprogramma fra USA, der er soverommet så stort at de har sofagruppe og peis!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde en skikkelig opptur i dag, måtte det bare vedvare. Jeg fastet søndag. I går skulle jeg være flink. Det holdt til akkurat rundt klokka 11. Da klarte jeg ikke holde meg unna isen og jeg åt 3 stk. Var ganske flink resten av dagen til jeg kom hjem og hadde vært i butikken og kjøpt ferskt brød. Inn sklei det 2 brødskiver. Middagen ble glemt, da vi holdt på med soverommet. Så når klokka var over 8, ble det nok 3 brødskiver. Var ikke nøye med hvor mye pålegg jeg hadde på skiva. Ihvertfall la jeg meg, ikke særlig høy i hatten da jeg visste at det hadde gått helt galt. Da jeg veide meg i dag hadde jeg jammen gått ned i vekt. Skjønner ikke at det går an. Jeg har riktignok hørt at man kan spise mere de dagene man ikke faster men allikevel. Hvis det er slik så tror jeg ikke dette kan by på de store problemene for å faste. Min neste fastedag er torsdag. Blir spennende å se mandag på hvordan dette utarter seg. I dag må jeg huske å lage middag før vi starter oppe. Gjør jeg ikke det, blir det glemt. Skal ha kyllingdeig med tacokrydder og salat

 

Jeg fikk et glimt av 96 tallet i dag og nå er jeg skikkelig gira.

 

Fikk gjort en del med oppussingen. Nå er vi nesten ferdige med smartpanel i det andre rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skjønner du er lei av 97-tallet.... Jeg er også lei, men når jeg ikke spiser lite og ofte er det jo ikke så rart... Må sette inn 5.giret nå!!

 

Så godt å se at man blir ferdig med noe! Og så stort soverom!! Danseplass der jo! Blir som de oppussingsprogramma fra USA, der er soverommet så stort at de har sofagruppe og peis!

 

Ha en fin dag!!

 

Nå går jo en del bort til skapplass. Skal bli godt med mye plass. Noen peis får jeg nok ikke, men jeg håper jeg kan få plass til sminkebord. Har alltid ønsket meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jo en del bort til skapplass. Skal bli godt med mye plass. Noen peis får jeg nok ikke, men jeg håper jeg kan få plass til sminkebord. Har alltid ønsket meg det.

Flinke dere er! Og så gøy med nedgang!! Vektmessigsett er nedgang topp, ellers vil vi ha oppgang;-)

Vi tar en dag av gangen kikk! Veien blir til mens man går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen opplevde jeg å se 96 tallet for andre gang på rad. For min del er det fantastisk. Kanskje det har kommet for ikke å gå opp på 97 tallet igjen. Håper inderlig det. Var ganske flink i går med kostholdet. Unntaket var en royal is, men jeg går å innbiller meg at hvis jeg tar den før klokka 12, går det greit og det har det faktisk gjor, siden jeg veier 200g mindre enn dagen før. Jeg vet jo at jeg sikkert lurer meg selv, men la meg få tro det da.

 

I dag var det siste dag på aprilmålet. Jeg nådde ikke helt frem. Hadde som mål å klare 3kg, jeg klarte 2,6kg. Det er jeg egentlig fornøyd med. Mai målet har jeg satt 2,4 kg. Det blir et spennende mål for jeg har ikke veid under 95 på lang tid. Tror det var i 2011. Noe delmål har jeg ikke før jeg tipper 90.

 

I går fikk jeg en bestilling på smørbrød som jeg leverte etter jobb. Blir litt ekstra inntekt og det trengs når vi pusser opp, for det er ikke akkurat billig. Har spart på kvitteringer, så jeg kan se hva vi egentlig har kostet på. Vi har ihvertfall brukt 20000 hittil. Kanskje mer og. Det visste vi om, så der kan vi ikke klage.

 

I dag er det siste dag på jobb før helga. Deilig med kortuker. Det blir oppussing her i huset. I går ble vi ferdig med panel i det andre rommet. Jeg skal få se om jeg klarer å få tatt bilde når det er ferdig. Har jo prata om dette en stund nå. Fikk beskjed av gubben at han orker ikke noe mer i dag. Han ville ha en frikveld. Jeg ser den, men allikevel blir jeg utålmodig. Derfor reiser jeg på Ikea og ser på noe garderobeinnredning. Vi fikk tilsendt en hodegavl til rammesenga vår mandag + at vi skal sette bein på senga og da vekk ramma. Jeg er så lei av at jeg ikke kan vaske under senga. Må jo demontere hele da. Vi fikk bare ben til en seng, så det skal jeg også få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuuuuuuu. Tror 96 tallet er kommet for å bli. Jeg er virkelig optimistisk nå. Har fastedag i dag og jeg vet det ikke blir noe problem for jeg er ordentlig motivert etter den oppturen jeg hadde tidligere i uka. Hadde egentlig vært moro å hoppe over 96 tallet og heller melde 95 tallet, men nå vet jeg at jeg er storforlangende. Skal være glad hvis det er noe på 96.

 

I går kveld dro jeg på Ikea og fikk tak i det jeg skulle. Det ble ikke noe oppussing igår, men det var også meningen. Blir andre boller i dag. Da jeg kom hjem delte vi en flaske god vin og litt 70% sjokolade.

 

Dagen i dag kommer til å gå unna den og. Må ta regnskapet for april, lage karbonader til snitter jeg skal levere i morgen og hjelpe til med oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

juhuuuuuuu. Tror 96 tallet er kommet for å bli. Jeg er virkelig optimistisk nå. Har fastedag i dag og jeg vet det ikke blir noe problem for jeg er ordentlig motivert etter den oppturen jeg hadde tidligere i uka. Hadde egentlig vært moro å hoppe over 96 tallet og heller melde 95 tallet, men nå vet jeg at jeg er storforlangende. Skal være glad hvis det er noe på 96.

 

I går kveld dro jeg på Ikea og fikk tak i det jeg skulle. Det ble ikke noe oppussing igår, men det var også meningen. Blir andre boller i dag. Da jeg kom hjem delte vi en flaske god vin og litt 70% sjokolade.

 

Dagen i dag kommer til å gå unna den og. Må ta regnskapet for april, lage karbonader til snitter jeg skal levere i morgen og hjelpe til med oppussing.

Å så flink du er!! Både vektmessig, jobbmessig og oppussing m innkjøp!! Blir godt når det blir ferdig, men jeg liker også selve prosessen.....!!

 

Ha en topp dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flink du er!! Både vektmessig, jobbmessig og oppussing m innkjøp!! Blir godt når det blir ferdig, men jeg liker også selve prosessen.....!!

 

Ha en topp dag!!

 

Det gjør jeg og. Hjelper til så godt jeg kan, selv om det er gubben som gjør mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Det gjør jeg og. Hjelper til så godt jeg kan, selv om det er gubben som gjør mest.

Noen må være byggeleder også! Og ryddeghjelp! Og kokk! Og servitør! Og vaskeri! Og selskapsdame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fastet en dag var jeg temmelig sulten da jeg våknet. Vekta viste enda mindre enn dagen før og alt føltes bra. Jeg må lære meg å lage litt annen mat til midre kalorier slik at jeg blir mere mett. Fikk et tips om 0,5dl havregryn litt kokende vann og dette skulle kjøres i mikro. Så skulle jeg ha i et halvt raspa eple og litt kanel på toppen. Hørtes jo ikke verst ut, bortsett fra at jeg ikke liker havregrøt. Har ikke smakt havregrøt siden 1988, så det kan jo hende at jeg liker det nå. Grunnen til at jeg husker dette er fordi sønnen min har aldri tålt melk og det var melk i erstatninger så da ble det havrøgrøt hver eneste dag da han var liten..

 

Jeg synes det var litt vanskelig med faste igår, men jeg klarte det. juhuuu

 

Vi fikk gjort ganske mye igår oppe. Vi mangler 3 plater med smartpanel. Vi kjøpte 48 så vi trodde det var nok. Gubben var litt oppgitt igår, for jeg ville ha nytt et sted til og da blir det jo for lite. Jeg får viljen min da. Døra fikk vi også på plass, må bare justere litt. Håper vi får startet med taket i dag.

 

Jeg fikk unna regnskapet for april. Fikk betalt ut lønn. Betalt skatt og arbeidsgiveravgift til kemner og betalt moms. Dette var deilig å få unna.

 

Dagen i dag skal brukes til å gjøre litt rent nede. Ser ikke ut her. Materialer overalt, masse støv og dritt. Jeg må få gjort dette før jeg starter med snitter som naboen har bestilt. I går forberedte jeg alt, stekte karbonader og løk, lagde vaffelrøre, waldorfsalat, vasket salat og skjærte opp pynt. Brødet hadde jeg smurt delt opp og lagt i frysen. Så da er det fort gjort.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så positivt tall på vekta i dag som igår, men jeg har ihvertfall kommet meg ned på 96 tallet og det er jeg glad for. Spiste nok litt over evne igår, ingen søtsaker o.l men jeg spiste bl.a pizza og det er ikke det beste. Spiste en del annen mat også. Skulle ønske jeg ikke var så glad i brød men det er jeg. I morgen er det fastedag. Har laget meg rekecabare og den har ikke mange kaloriene. Skal spise mere moderat i dag.

 

i går hadde jeg en grei dag tross maten. Fikk levert snittene. Vi fikk satt lister rundt vindu og sparklet det. I dag skal det pusses og males. Ble ikke gjort så mye igår for gubben er plaget ofte med ryggvondt og da må han bare ta det med ro, men det ble da gjort noe. Kjenner jeg er skikkelig utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

96,6

 

Jeg er fornøyd med vekta selv om jeg veide mindre i midten av forrige uke. Hadde bestemt meg for å ta det med ro lørdag kveld men det skar seg glatt utpå kvelden. Vi dro avgårde til et vennepar veldig sent og var ikke hjemme før 7 søndag morgen så ting er kommet i ulage her kan man si. Nå er det å ta seg skikkelig sammen og prøve å bli kvitt noen gram til neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

 

Da jeg skulle på vekta i dag, var jeg sikker på at jeg hadde gått opp. Spiste litt mye og noe feil i går, men jeg ble gledelig overrasket da jeg ikke hadde det.. Ser ut som 5:2 er noe for meg. Jeg gruer meg ikke til fastedagene når jeg vet at jeg kan spise mere neste dag. Gleder meg alltid til å kose meg med mat dagen etter. Synes det er en god følelse.

 

Denne omgangen med slanking er jeg litt overrasket over meg selv for at jeg har holdt på så lenge. Alle de andre gangene har jeg gitt opp etter påsken, men jeg vet nå at begynner jeg med en gang etter utskeielse er jeg tilbake i rett spor etter en stund. Noen ganger tar det litt lenger tid før jeg har gått ned det jeg har lagt på meg, andre ganger tar det bare noen dager. Det kommer jo an på lengden med utskeielse.

 

Det kommer noen tøffe utfordringer fremover. Først blir det 17 mai helga. Da skal vi feire vår bryllupsdag 16 og grillfest 17. 4 juni - 8 juni skal jeg på en skikkelig rocke festival i Sverige. Da blir det ingen mulighet for å tenke på vekta. Det blir fest i 4 dager. I juli er det sommerferie og det er heller ingen lett oppgave.

 

I går fikk vi ikke gjort noe oppe for gubben var på dugnad og det skal han i dag og. Jeg skal på korøvelse. Men onsdag skal vi trå til. Jeg er så utålmodig etter å få opp et skap så jeg kan begynne å legge på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

.

 

Da jeg skulle på vekta i dag, var jeg sikker på at jeg hadde gått opp. Spiste litt mye og noe feil i går, men jeg ble gledelig overrasket da jeg ikke hadde det.. Ser ut som 5:2 er noe for meg. Jeg gruer meg ikke til fastedagene når jeg vet at jeg kan spise mere neste dag. Gleder meg alltid til å kose meg med mat dagen etter. Synes det er en god følelse.

 

Denne omgangen med slanking er jeg litt overrasket over meg selv for at jeg har holdt på så lenge. Alle de andre gangene har jeg gitt opp etter påsken, men jeg vet nå at begynner jeg med en gang etter utskeielse er jeg tilbake i rett spor etter en stund. Noen ganger tar det litt lenger tid før jeg har gått ned det jeg har lagt på meg, andre ganger tar det bare noen dager. Det kommer jo an på lengden med utskeielse.

 

Det kommer noen tøffe utfordringer fremover. Først blir det 17 mai helga. Da skal vi feire vår bryllupsdag 16 og grillfest 17. 4 juni - 8 juni skal jeg på en skikkelig rocke festival i Sverige. Da blir det ingen mulighet for å tenke på vekta. Det blir fest i 4 dager. I juli er det sommerferie og det er heller ingen lett oppgave.

 

I går fikk vi ikke gjort noe oppe for gubben var på dugnad og det skal han i dag og. Jeg skal på korøvelse. Men onsdag skal vi trå til. Jeg er så utålmodig etter å få opp et skap så jeg kan begynne å legge på plass.

Hei på deg! Vært bortreist...

Ja nå begynner alle konfirmasjoner, familiesammenkomster og helligdager... Godt å høre at du holder ut kikk!! Uansett blir vi her, og såhåper vi at resultatene kommer fort!

 

Lykke til med resten av oppussinga!! Dere er flinke! Men jeg skjønner at du er utålmodig nå... Er en stund siden dere startet i påska... Men det blir fint til slutt,!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det går greit om dagen selv om det går tregt. Gikk mye raskere i starten, men det er jo helt vanlig. Har nesten gått ned 10kg siden januar. Er fornøyd med det. Målet var 19kg i år og resten neste år. Om jeg må bruke 3 år får det så være.

 

Kan ikke huske å ha holdt på så lenge på mange år. Vanligvis holder jeg på til påske, og så havner jeg på glattisen og der er jeg stort sett resten av året.

 

Jeg begynte ordentlig med 5:2 dietten etter påske og det virker som det fungerer fint for meg. Kanskje litt tidlig å si siden dette er bare uke 2. Jeg har mine fastedager torsdag og søndag. Jeg kan ikke ha det når jeg er på jobb.

 

Det har blitt dårlig med besøk på treningssenteret for min del, men vi holder på med oppussing av soverom og det er ganske omfattende. Starter det et sted, har det lett for å balle på seg. Vi har slått ut en vegg til et annet rom som er litt mindre og så tar vi gangen utenfor soverom i samme slengen. Det er veldig skjevt mange steder, så vi må finjustere hele veien. Gleder meg stort til alt er ferdig. Nye vegger, tak, gulv nye garderober. Nei, dette blir moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Vært bortreist...

Ja nå begynner alle konfirmasjoner, familiesammenkomster og helligdager... Godt å høre at du holder ut kikk!! Uansett blir vi her, og såhåper vi at resultatene kommer fort!

 

Lykke til med resten av oppussinga!! Dere er flinke! Men jeg skjønner at du er utålmodig nå... Er en stund siden dere startet i påska... Men det blir fint til slutt,!

 

Nå begynte jeg å bli engstelig for at du ble borte, så det er bra du er tilbake. Jeg holder ut ja, og denne gangen skal jeg. Har sagt det hundre ganger før, men har ihvert fall holdt mye lenger denne gangen. Synes det er lettere nå å komme tilbake etter en sprekk. Tror kanskje det har med for at jeg ikke setter så store og uoverkommelige mål med en gang. Nå har jeg jo månedsmål.

Det med oppussinga kommer til å ta sin tid. Virker så langt frem. Blir ikke gjort så mye om gangen. Gubben er sliten når han kommer hjem fra jobb og det skjønner jeg. Har et håp allikevel om at gulvet skal bli ferdig i kveld eller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nedgang hadde jeg i dag på vekta. Er i full gang med fastedage og den startet jeg med en kopp te og 1 glass vann, nå skal jeg snart lage meg havregrøt. Gruer meg til den. Har ikke smakt siden 80tallet en gang, så det kan jo hende jeg liker det. Blir spennende å se hvordan fastedagen utarter seg. Har hørt det blir lettere for hver gang. I dag har jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på lenge, og den strammer ikke en gang.

 

I dag har jeg tenkt meg til Lillestrøm å få kjøpt meg noe nytt. Vi er ikke ferdig med oppussinga og jeg pakket bort nesten alt jeg hadde av klær, så nå har jeg omtrent ingenting å ha på. Var sikker på at alt var ferdig til påske. Snakk om å være optimist. Jeg har lyst å kjøpe en bukse som er for liten å henge den på en godt synlig plass. Da har jeg virkelig en gulrot foran meg.

 

Må også få ordnet med nye klokka til gubben. Det er en pinne som har falt ut.

 

Fikk lagt litt gulv i går. Nå er vi ferdig med det verste på gulvet så resten blir vi ferdig med i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det ned i dag og, men det var forventet siden jeg hadde fastedag i går, men moro å se nytt tall på vekta. Regner med oppgang i morgen, siden jeg spiser i dag. Det med at jeg flyr ofte på vekta er fordi det får meg til å bli skjerpet. Når jeg ser litt nedgang på vekta, får jeg lyst å være flink hele tiden. Det er klart en blir deppa når vekta går feil vei, for det gjør den titt og ofte. Før så tenkte jeg at jeg kan ikke fly på vekta hver dag for det er ikke bra eller det er slik at en gang i uka er nok. Men de tankene har jeg slutta å bruke tid på.

 

Jeg er veldig glad for at jeg har startet med 5:2. Føler at det er en diett som passer meg bra. Det er jo litt tidlig i startfasen, men jeg føler det akkurat nå. Vet ikke hvor mange dietter jeg har prøvd men det er ikke få, og det er jo slik at noen passer for noen. Selv om noen har vellykket resultat med en diett er det ikke sikkert alle har det. Jeg skal være såpass ærlig å si at fastedag er ikke lett. Har lyst på mat hele tiden, men samtidig tenker jeg at dagen etter kan jeg spise godt og da går det greit.

 

Måtte inn på Ikea igår å bytte hylleknekter jeg hadde kjøpt i feil størrelse. Jeg burde jo ha sett det i første omgang at det var feil. Vi ble ferdig med gulvet. I dag skal vi starte på det ene skapet. Da kan jeg endelig begynne å legge på plass litt klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Jammen ble det ned i dag og, men det var forventet siden jeg hadde fastedag i går, men moro å se nytt tall på vekta. Regner med oppgang i morgen, siden jeg spiser i dag. Det med at jeg flyr ofte på vekta er fordi det får meg til å bli skjerpet. Når jeg ser litt nedgang på vekta, får jeg lyst å være flink hele tiden. Det er klart en blir deppa når vekta går feil vei, for det gjør den titt og ofte. Før så tenkte jeg at jeg kan ikke fly på vekta hver dag for det er ikke bra eller det er slik at en gang i uka er nok. Men de tankene har jeg slutta å bruke tid på.

 

Jeg er veldig glad for at jeg har startet med 5:2. Føler at det er en diett som passer meg bra. Det er jo litt tidlig i startfasen, men jeg føler det akkurat nå. Vet ikke hvor mange dietter jeg har prøvd men det er ikke få, og det er jo slik at noen passer for noen. Selv om noen har vellykket resultat med en diett er det ikke sikkert alle har det. Jeg skal være såpass ærlig å si at fastedag er ikke lett. Har lyst på mat hele tiden, men samtidig tenker jeg at dagen etter kan jeg spise godt og da går det greit.

 

Måtte inn på Ikea igår å bytte hylleknekter jeg hadde kjøpt i feil størrelse. Jeg burde jo ha sett det i første omgang at det var feil. Vi ble ferdig med gulvet. I dag skal vi starte på det ene skapet. Da kan jeg endelig begynne å legge på plass litt klær.

Bare en ting å si! Stå på videre!! Du er flink, og motiverer meg!!

 

Ha en topp helg! Håper du fikk kjøpt deg noe nytt! Og lykke til med oppussing i helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting å si! Stå på videre!! Du er flink, og motiverer meg!!

 

Ha en topp helg! Håper du fikk kjøpt deg noe nytt! Og lykke til med oppussing i helga!!

 

Takk skal du ha, men oppussing blir det dårlig med. Har kjøpt meg en ny genser. Fant ikke noe ellers. Hyggelig at jeg kan motivere noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...