Gå til innhold

Nytt forsøk


Anbefalte innlegg

Fy faaa...... jeg er lei av dette været. Ikke annet enn regn, regn og atter regn.

 

Søndag tok jeg bodytest og det var ikke akkurat så oppløftende. Det var det sparket jeg trengte for å begynne styrketrening. Så nå tar jeg 10 min på tredemølla. Kjører programmet jeg har kjøpt meg og avslutter med en spinningtime. Skulle tro jeg hadde gjor det lenge, men jeg har gjort det to ganger. Har lovet meg selv at jeg skal på treninga 3 ganger pr uke så langt det lar seg gjøre.

 

Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det i morgen for jeg skal på dansketur med min bror og et vennepar. Går vel ikke så bra med vekta da, men jeg har bestemt meg for å kose meg skikkelig og ikke spytte i glasset. Lurte litt på å dra tidlig på spinning. Det begynner en time 06.15, så reiser jeg på jobb og kommer tilbake å tar en styrketreningsøkt. Da kan jeg jo dusje å ordne meg der.

 

I dag var jeg ganske sent oppe til å være med. Stekte opp 30 pakker kjøttdeig til karbonader og litt stekt kjøttdeig til gryte. Stekte masse løk. Tok så en dusj for å få vekk verste steikelukta og dro på storsenteret for å shoppe litt. Lenge siden jeg har gjort det, så det var artig. Først kjøpt vi oss en svær salat hver til lunch. Ellers ble det en bukse, 4 overdeler, to par sko, veske, liftgardin, øredobber, kjede, hårbøyle og noen småbokser til å ha krem i så det ikke skal bli så dårlig plass i toalettveska.

 

 

Nei og nei hva har jeg gjort. Må bekjenne mine synder. Jeg dro på butikken for å handle. Der lyste det mot meg smågodt kr 6,90. Jeg fant en pode og plukket med meg litt. Tilbake i bilen trøkte jeg i meg alt sammen. Ikke nok med det. Da jeg kom hjem klarte jeg ikke å la være å tenke på 2 kvikk lunch som den forb.... gubben ikke hadde spist opp. Er det mulig sier jeg. Jeg vet så godt at jeg ikke skal ha, men allikevel spiser jeg det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har jo gått litt opp og ned siden begynnelsen av mars, men det gjør jo ingenting når totalen er litt ned. Jeg er egentlig fortsatt motivert men det er så mye som skjer på det sosiale plan at jeg har vanskeligheter med å frastå det. Slik som i helgen da skal jeg på heisatur til København, noe jeg gleder meg til. Båten går 16.30 i dag. Jeg og min bror skal dele lugar og så skal vi ha med et vennepar. Vet av erfaring at hverken jeg eller min bror er av de mest fornuftige. Når det gjelder kosten skal jeg nok være flink, men det er noe som heter flydium. Uansett gleder jeg meg til tur.

 

Jeg synes selv jeg har blitt flinkere med trening. Har faktisk pakket en bag idag og har tenkt meg en tur på senteret for å ta en styrkeøkt før jeg reiser. Vet ikke hvor mye jeg rekker for jeg må være ferdig til klokka 13.30. Så hjem og hente kofferten. Jeg fant ingen liten koffert så det ser ut som om jeg skal 14 dager til syden.

 

Nå skal jeg straks kjøre min bror på jobb og så er det eu-kontroll. Håper alt er i orden. Har ikke merka noe galt med bilen men man vet aldri..

 

I går begynte vi å skrive liste over hva vi trenger til soverommet. Vi skal bruke påsken på å pusse opp. Lista ble lang den. Vi skal tette igjen en dør og så ut en vegg inn til et annet rom. Jeg får stort soveom med mye skapplass. Gleder meg til å komme igang, men det blir litt av en jobb. Jeg skal også kjøpe ny ramme til madrassen, ny overmadrass og sengegavle. Har også lyst på tapet på en vegg og smartpanel på resten.

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo gått litt opp og ned siden begynnelsen av mars, men det gjør jo ingenting når totalen er litt ned. Jeg er egentlig fortsatt motivert men det er så mye som skjer på det sosiale plan at jeg har vanskeligheter med å frastå det. Slik som i helgen da skal jeg på heisatur til København, noe jeg gleder meg til. Båten går 16.30 i dag. Jeg og min bror skal dele lugar og så skal vi ha med et vennepar. Vet av erfaring at hverken jeg eller min bror er av de mest fornuftige. Når det gjelder kosten skal jeg nok være flink, men det er noe som heter flydium. Uansett gleder jeg meg til tur.

 

Jeg synes selv jeg har blitt flinkere med trening. Har faktisk pakket en bag idag og har tenkt meg en tur på senteret for å ta en styrkeøkt før jeg reiser. Vet ikke hvor mye jeg rekker for jeg må være ferdig til klokka 13.30. Så hjem og hente kofferten. Jeg fant ingen liten koffert så det ser ut som om jeg skal 14 dager til syden.

 

Nå skal jeg straks kjøre min bror på jobb og så er det eu-kontroll. Håper alt er i orden. Har ikke merka noe galt med bilen men man vet aldri..

 

I går begynte vi å skrive liste over hva vi trenger til soverommet. Vi skal bruke påsken på å pusse opp. Lista ble lang den. Vi skal tette igjen en dør og så ut en vegg inn til et annet rom. Jeg får stort soveom med mye skapplass. Gleder meg til å komme igang, men det blir litt av en jobb. Jeg skal også kjøpe ny ramme til madrassen, ny overmadrass og sengegavle. Har også lyst på tapet på en vegg og smartpanel på resten.

 

God helg alle sammen

Hei! Hjemme igjen??

Håper du har hatt det fint på tur og at du er klar for ny fight mot kalorier!

 

Så spennende med oppussing!! Alltid gøy, især når man er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempetur med danskebåten. Ble nok litt i overkant med flydium, men moro var det lell. Fredag hadde vi tenkt at vi skulle gå på kafeterian eller noe annet på båten, men det viste seg ikke å være lett. Vi hadde ikke forhåndsbestilt noe sted. Det var fullt overalt, så da ble det ikke noe mat på oss. Heldigvis hadde jeg smurt en del brødskiver som jeg og min bror skulle ha neste morgen for vi hadde ikke bestilt med frokost. Disse brødskivene delte vi på 4. Vi satt i min venninnes lugar, for den var flott med herlig utsikt. Lugaren jeg og min bror hadde, var noe av det sørgeligste jeg har sett. Bitte liten og langt inne i en krok, men vi skulle bare sove så det gikk greit. Neste dag tok vi taxi. Det går gratis buss fra terminalen, men vi var de siste som kom av båten og da hadde alle reist inkludert busser så da ble det taxi til hard rock kafe som ligger vis a vis tivoli. en lø og en jeger på kafeen før vi entret tivoli. Vi hadde forhåndskjøpt biletter til tivoli. Synes det er merkelig at vi må betale så mye for å gå inn i parken. Alt du gjør koster jo også. Vi gikk ihvertfall og spiste lunch på en østerisk pub/kro og så kjørt vi den minste berg og dalbane. Jeg skreik hele tiden.. Så var det tilbake til båten. Gikk og la oss før jeg ble vekt, for da hadde venninna mi bestilt mat på en gourmet restaurant. Hadde en hyggelig kveld og ble kjent med et par fra Oslo som var artige folk. Vi bestemte oss for å møtes onsdag kveld på kulturpub i Lillestrøm. Blir spennede å se om de møter opp. Vet hvordan det er med løse avtaler på tur. Søndagen kom og det var å pakke og komme seg avgårde. Resten av søndagen ble en slapp kveld med mye tv.

 

I dag skal jeg være flink igjen. Har meldt meg på spinning og skal kjøre styrkeprogrammet først. Skal også være flink i huset for der ser det ikke helt bra ut kan man si. Jeg fatter ikke at to voksne som meg og mannen kan rote slik. Skal også starte opprydding av soverommet og pakke vekk masse.

 

Denne uka er det mye sosialt som skjer, så jeg tar det litt piano med tanke på vekta. Jeg er nødt til å forandre tankene mine, men jeg vet ikke hvordan. Da tenker jeg på feks. at jeg forbinder alt sosialt med god vin og god mat.

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempetur med danskebåten. Ble nok litt i overkant med flydium, men moro var det lell. Fredag hadde vi tenkt at vi skulle gå på kafeterian eller noe annet på båten, men det viste seg ikke å være lett. Vi hadde ikke forhåndsbestilt noe sted. Det var fullt overalt, så da ble det ikke noe mat på oss. Heldigvis hadde jeg smurt en del brødskiver som jeg og min bror skulle ha neste morgen for vi hadde ikke bestilt med frokost. Disse brødskivene delte vi på 4. Vi satt i min venninnes lugar, for den var flott med herlig utsikt. Lugaren jeg og min bror hadde, var noe av det sørgeligste jeg har sett. Bitte liten og langt inne i en krok, men vi skulle bare sove så det gikk greit. Neste dag tok vi taxi. Det går gratis buss fra terminalen, men vi var de siste som kom av båten og da hadde alle reist inkludert busser så da ble det taxi til hard rock kafe som ligger vis a vis tivoli. en lø og en jeger på kafeen før vi entret tivoli. Vi hadde forhåndskjøpt biletter til tivoli. Synes det er merkelig at vi må betale så mye for å gå inn i parken. Alt du gjør koster jo også. Vi gikk ihvertfall og spiste lunch på en østerisk pub/kro og så kjørt vi den minste berg og dalbane. Jeg skreik hele tiden.. Så var det tilbake til båten. Gikk og la oss før jeg ble vekt, for da hadde venninna mi bestilt mat på en gourmet restaurant. Hadde en hyggelig kveld og ble kjent med et par fra Oslo som var artige folk. Vi bestemte oss for å møtes onsdag kveld på kulturpub i Lillestrøm. Blir spennede å se om de møter opp. Vet hvordan det er med løse avtaler på tur. Søndagen kom og det var å pakke og komme seg avgårde. Resten av søndagen ble en slapp kveld med mye tv.

 

I dag skal jeg være flink igjen. Har meldt meg på spinning og skal kjøre styrkeprogrammet først. Skal også være flink i huset for der ser det ikke helt bra ut kan man si. Jeg fatter ikke at to voksne som meg og mannen kan rote slik. Skal også starte opprydding av soverommet og pakke vekk masse.

 

Denne uka er det mye sosialt som skjer, så jeg tar det litt piano med tanke på vekta. Jeg er nødt til å forandre tankene mine, men jeg vet ikke hvordan. Da tenker jeg på feks. at jeg forbinder alt sosialt med god vin og god mat.

 

Ha en fin dag alle sammen

Oj, det hørtes üt som envellykket tur! Godt å høre du er hjemme igjen og på 'rett spor'!

Lykke til med alt! Jeg dukker plutselig opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en bra dag i går. Rydda, vaska litt og fikk tømt det ene rommet. Etterpå var vi på Obs og handla materialer til oppussinga. Problemet er at vi må ordne noen som kan hente det for vi har ikke stor nok bil og ikke har vi hengefeste. Etter Obs var vi på trening. Der ble det noe styrke og en spinningtime. Prøver å ta meg ut for jeg synes det er så deilig etterpå, og samvittigheten er bra.

 

I dag skal jeg starte riving av lister på det gamle rommet. Det er et rom vi ikke bruker til annet enn rot og det er plass til en madrass der om vi skulle få besøk. Vi ønsker heller å prioritere et større soverom. Få en ordentlig garderobe, kanskje jeg slipper å ha det så rotete. Finner jo ikke igjen noenting. Gleder meg så mye at dere kommer til å bli skikkelig lei alt det mase om rommet.

 

Jeg skal også starte nedpakking av klær og det skal jeg love ikke er lite. Sikkert mye gammalt møl jeg kan hive. Skal også få tømt et skap og hive det ut. Jeg er så ivrig i å starte at jeg fryder meg innvendig

 

Kostholdet også gikk bra igår. Ja, ja gubben kom hjem med et påskeegg og jeg smakte en marsipan. Men alt i alt synes jeg det gikk bra. Ingen småspising.

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en tidlig morgen for meg i og med at jeg har fri fra jobb å la meg litt senere enn jeg pleier, men det er så mye som surrer rundt i hodet mitt ang. oppussing. Jeg kan ikke fatte at vi har så mye inne på et rom og for ikke snakke om alle klæra jeg har da. Sikker på at jeg hadd 25bh + en haug med truser. Triste er jo at mesteparten av bh er for små. Jeg er medlem i en undertøysklubb og jeg har ikke fått rota meg til å si jeg burde hatt en større størrelse.. Håper bestandig på nedgang slik at det kan passe. Gruer meg nå til å tømme et skap som skal på fyllinga og et par komoder som må vekk. Gudene vet hvor jeg skal gjøre av de.

 

Jeg er ikke særlig fornøyd med meg selv etter igår. Jeg tenkte skal jeg skrive min dårlige samvittighet ned eller? Jeg måtte til maxbo igår for å få tak i et brekkjern. Hadde rota bort det forrige og orker ikke å lete. Da jeg skulle gå derfra, hva fikk jeg se. Jo, utenfor kassene var det en serveringsdisk med innbydende rundstykker. Så jeg kjøpte et stort rundstykke med egg, tomat, bacon og litt majones. I tilegg kjøpte jeg en softis med nøtter. Åhh, det var skikkelig digg.. Jeg hadde svært dårlig samvittighet for dette var ikke planlagt.. Senere på eftan ble det også litt smågodt. Jeg fatter ikke at det går an.

 

Vi fikk kjøpt oss en ny overmadrass som vi skal hente i dag. Kjøpte også masse elektriske ting. Jammen er slikt dyrt. Nå er ihvertfall det meste av materialer i hus. Ligger en svær haug i gangen. Må få tatt noen bilder av det fæle rommet. så vi kan se tilbake på.

 

Dagen i dag skal det ryddes. I ettermiddag får vi besøk av brodern og svigerinna. Vi skal spise middag. Tenkte jeg skulle lage noen få småretter og etterpå tar vi bussen til Lillestrøm. Vi skal i utgangspunktet treffe noen vi traff på danskebåten. Lurer på om de kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med alle prosjekter! Blir gøy å pusse opp, især når alt er ferdig!!

 

PS! Om det er no trøst, jeg har også spist usunne ting.... Er jo påske jo!

Vi starter på nytt! Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med alle prosjekter! Blir gøy å pusse opp, især når alt er ferdig!!

 

PS! Om det er no trøst, jeg har også spist usunne ting.... Er jo påske jo!

Vi starter på nytt! Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt god påske

 

Ja denne påsken ble som forventet. For mye god mat og drikke. Ble også litt godis, men ikke all verden. Nå er det tilbake til normalen, ihvertfall frem til lørdag. Skal være beinhard med meg selv frem til da. Har bestilt bilett til 80 tall konsert med mange kjente fjes fra den tiden. Vokste opp med den musikken. Den er på telenor arena.

 

Vi har ikke fått gjort noe særlig på soverommet. Har fått rivd veggen og den ligger i biter rundt omkring, så den må vi få rydda. Lørdag var jeg og en venninne på IkeA. Der var det folksomt kan jeg si. KJøpte 2 skoskap og 3 komoder i tilegg til bl.a. gardiner og rullegardiner. Vi hadde en veldig koselig påskeaften med nydelig lammestek.

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

JEg hadde ikke tenkt å gå på vekta før neste mandag, men etter at jeg klarte meg gjennom en fastedag gjorde jeg det alikevel og jammen var ikke oppgangen på mer enn 0,2kg. Det er jeg veldig fornøyd med og jeg skal være standhaftig denne uken som kommer. Frem til lørdag. Har bestemt meg for å ikke ta av da heller. Fremover i ukene som kommer, er det endel som skjer i helgene så jeg må ta det med ro de gangene det ikke er noe spesielt.

 

Jeg er veldig glad for at jeg har klart å komme tilbake etter påsken. Tidligere har det vært vanskelig. Gikk jeg opp i vekt, fortsatte jeg bare i noen måneder, så prøvde jeg å ta meg sammen, så sklei det ut igjen og jeg var tilbake i januar.

 

Fremover til vi er ferdige med soveromsprosjektet har jeg latt treningen ligge litt. Det går noen timer når vi skal på trening og det trenger vi her hjemme.

 

I går holdt vi på i 9 timer med soverommet og fikk gjort masse. Det som virkelig tar tid er grunnarbeidet. Vi trodde det skulle gå fortere. Vi blir jo slitne når vi har vært på jobb om dagen, så det blir nok ikke gjort så mye som vi egentlig hadde ønsket. Vi setter ihvertfall opp liste med noen punkter hver dag. I går gjennomførte vi lista med glans. Jeg skal på korøvelse i dag så jeg får ikke gjort så mye som jeg ønsket da heller. Min oppgave i dag er å få kjøpt mere gulvplater, rydde gangen, kjøpe sparkel til pipa og sparkle den, så skal jeg lage middag og da vet jeg ikke om jeg får tid til mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest telenora

Hei. Jeg er med, ny start i dag også:) Veier nå 107 ca idag, og vil veie 99 til sommeren. Er ekstremt lite aktiv, men starter med matreg i dag. Vet at det er det eneste som funker for meg.

Godt å ha noen å heie med og sammen med fremover. Mitt hovedmål er 90 kilo innen 31.des. Tar en dag av gangen, heia oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med nytt 'fjes' Telenora! Sammen blir vi sterke!

 

Lykke til med prosjekt soverom! Ting tar tid, men blir deilig når dere er ferdige! Grunnarbeidet tar tid, så går resten fortere!

 

Vi snakkes! Innimellom! Skal prøve å komme meg innom her hver dag. ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross i at jeg har spist og drukket godt i påsken har jeg klart å holde slik noenlunde vekta. Tirsdag hadde jeg gått opp 0,2kg og veide 97,8, men i dag veide jeg 97,2. Håper det fortsetter. Har startet igjen på 5:2dietten. Hadde fastedag mandag og planlegger en ny i morgen.. Det var ikke lett å holde ut mandag. Fokuset mitt var mye på å putte ting i munnen, men jeg klarte å motstå. Håper det går greit i morgen også. Har hørt at etter man har klart det to ganger, er det lettere. Tenkte jeg skulle ha mine to dager søndag og torsdag grunnet at jeg ikke er på jobb..

 

Fikk ikke gjort så mye igår som jeg hadde tenkt. Fikk tak i sparkel og gubben hadde den på pipa. Jeg ble skikkelig hefta da kontaktpersonen for samkjøpsgruppen ringte. Da sto jeg i butikken og hadde helt glemt avtalen om at jeg skulle lære hvordan jeg bestilte varer på nettsiden deres. Skyndte meg hjem og ringte opp. Nesten 1 time tok det. Så var det å sette igang med middag. Lagde lappskaus. Rydda en del oppe og demonterte en del hylleplater som begynte å bli dårlige. Spiste middag og slappet av litt før jeg dro på korøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med nytt 'fjes' Telenora! Sammen blir vi sterke!

 

Lykke til med prosjekt soverom! Ting tar tid, men blir deilig når dere er ferdige! Grunnarbeidet tar tid, så går resten fortere!

 

Vi snakkes! Innimellom! Skal prøve å komme meg innom her hver dag. ,

 

Du er savnet når du ikke er her. Kan tro jeg gleder meg til det er ferdig, men det vil nok ta sin tid. Det er jo på en måte 3 rom vi tar i slengen. Vi har slått ut veggen til et rom for å lage garderobe der og så må vi ta gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er med, ny start i dag også:)/> Veier nå 107 ca idag, og vil veie 99 til sommeren. Er ekstremt lite aktiv, men starter med matreg i dag. Vet at det er det eneste som funker for meg.

Godt å ha noen å heie med og sammen med fremover. Mitt hovedmål er 90 kilo innen 31.des. Tar en dag av gangen, heia oss:)

 

Velkommen skal du være. Hyggelig at det dukker opp en ny. Det er viktig å gjøre det som man føler fungerer for seg. Håper virkelig du fikser dette. Du har en heiaduo i meg og Trixi.

 

Sammen er vi sterke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er savnet når du ikke er her. Kan tro jeg gleder meg til det er ferdig, men det vil nok ta sin tid. Det er jo på en måte 3 rom vi tar i slengen. Vi har slått ut veggen til et rom for å lage garderobe der og så må vi ta gangen og.

Godt å føle seg savnet! Da skal jeg prøve å komme meg inn her hver dag, så langt det lar seg gjøre!!

 

Oj, 3 rom er jo noe annet enn et soverom.... Lykke til! Tenk på hvor fint det blir! Og så renner det av litt kalorier! Både med å jobbe og fordi man er opptatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å føle seg savnet! Da skal jeg prøve å komme meg inn her hver dag, så langt det lar seg gjøre!!

 

Oj, 3 rom er jo noe annet enn et soverom.... Lykke til! Tenk på hvor fint det blir! Og så renner det av litt kalorier! Både med å jobbe og fordi man er opptatt!!

 

det har du jammen rett i. Jeg gleder meg til det er ferdig, selv om det tar tid. Nå skal jeg opp å pusse pipa som vi har sparklet og etterpå skal den males. Ble så lei den muren så jeg har prøvd å få den slett.

Jeg har spist is i dag, noe jeg ikke skulle. Jeg fikk min første bestilling fra Diplom is. Dette kommer til å bli vanskelig fremover med isen innen noen få meter rekkevidde. HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har du jammen rett i. Jeg gleder meg til det er ferdig, selv om det tar tid. Nå skal jeg opp å pusse pipa som vi har sparklet og etterpå skal den males. Ble så lei den muren så jeg har prøvd å få den slett.

Jeg har spist is i dag, noe jeg ikke skulle. Jeg fikk min første bestilling fra Diplom is. Dette kommer til å bli vanskelig fremover med isen innen noen få meter rekkevidde. HJELP

Spist er spist...Er veldig glad i is selv, gjelder å ikke ha i hus... Så skjønner at det frister...

Lykke til!! Med mur og is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta i dag og det var gode resultater så langt. Føler egentlig ikke den gjelder siden det er mandag som er min veiedag, men moro er det alikevel. Jeg hadde egenltlig dårlig følelse siden jeg hadde spist is, men hvis jeg kan spise is og allikevel gå ned blir dette bra. Prøver å lure meg selv og det fungerer bra.

 

Jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet om dagen for at jeg ikke er på trim, for jammen er det trim nok med oppussing. Vi holder på hele tiden og stuper i seng ved 10tiden.

 

I dag har jeg levert bilen til fiksing av eu-feil. Håper det ikke blir altfor dyrt og at jeg får bilen tilbake i dag. Har ihvertfall klart å holde meg til tidsfristen.

 

Min mor har bedt meg og min bror ut til lunch. Det blir koselig. Har ikke gjort det før. Jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg skulle faste. Kommer til å spise lite å unngå ris. Da blir det ikke så galt allikevel.

 

Nå skal jeg straks starte med noe småting oppe som jeg klarer. Skal sage til foring rundt vinduer, dra ut en del spiker fra gamle lister som vi bruker å lage underlag med.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekta i dag og det var gode resultater så langt. Føler egentlig ikke den gjelder siden det er mandag som er min veiedag, men moro er det alikevel. Jeg hadde egenltlig dårlig følelse siden jeg hadde spist is, men hvis jeg kan spise is og allikevel gå ned blir dette bra. Prøver å lure meg selv og det fungerer bra.

 

Jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet om dagen for at jeg ikke er på trim, for jammen er det trim nok med oppussing. Vi holder på hele tiden og stuper i seng ved 10tiden.

 

I dag har jeg levert bilen til fiksing av eu-feil. Håper det ikke blir altfor dyrt og at jeg får bilen tilbake i dag. Har ihvertfall klart å holde meg til tidsfristen.

 

Min mor har bedt meg og min bror ut til lunch. Det blir koselig. Har ikke gjort det før. Jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg skulle faste. Kommer til å spise lite å unngå ris. Da blir det ikke så galt allikevel.

 

Nå skal jeg straks starte med noe småting oppe som jeg klarer. Skal sage til foring rundt vinduer, dra ut en del spiker fra gamle lister som vi bruker å lage underlag med.

 

Ha en fin dag

Oj, så flink snekker du er!!

 

Håper lunsjen gikk greit, og med planlegging går det jo som oftest bra!

 

Bil er en nødvendig onde... Veldig greit når de går, og fy søren hvor dyrt det er å ha de på verksted.... Ja ja, ikke alle som bor midt i byen...

Håper du overlever regninga....!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk nesten bra igår, helt til jeg var ferdig med lunchen jeg hadde med min mor. Jeg holdt meg unna ris og ba heller om litt ekstra salat uten dressing. Utrolig kjedelig salat. Kinakål med to agurkskiver og to tomatbåter. Da jeg kom til busstasjonen hadde den akkurat gått. Så da gikk jeg på narvesen og kjøpte meg et blad og selvfølgelig en isGråter

 

Jeg tror ikke akkurat min viljestyrke hadde fått førsteplass.

 

Senere ble det også middag, 2,5 go og mager wienerpølse med litt potetmos og masse nykål. Og en banan

 

Det går fremover med oppussingen. Nå er vi ihvertfall ferdig med å sette opp plater i det største rommet og vi har begynt i de to andre. I kveld har vi planlagt en såkalt hvilekveld. Vi er bedt bort til grillmat og det skal bli godt. Det skal være lam. Når man er hjemme er det vanskelig å slappe av når man vet det er så mye som skal gjøres.

 

Fikk meg en positiv overraskelse da jeg skulle hente bilen igår. Det kostet mye mindre enn jeg hadde trodd, men derimot fikk jeg bakoversveis da jeg åpnet bilfosikringen. Over 23000 skulle de ha. Trodde det var feil, men det var fordi jeg hadde hatt en skade ifjor og bonusen hadde sunket fra 70 - 50. Jeg fikk ihvertfall ordnet slik at jeg havnet på 14000 ved å gjøre om kmkjørelengde fra 20000 - 12000. Bare det utgjorde 5000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...