Gå til innhold

Vektdagbok Jewel


Anbefalte innlegg

Hei hyggelig å høre fra deg Blå blomst. De siste uka gikk jeg opp i vekt,men det er helt selvforskyldt. I dag har jeg spist pølse og potetgull, så nå må jeg knipe igjen munnen til det er middagstid.

 

Jeg sover dårlig om dagen, og det påvirker alt. Humør, trøstespising og trening. Jeg har fått prolaps i ryggen og det hjelper ikke med smertestillende, og det jeg liker å trene må jeg begrense nå.

 

Så går trått her om dagen også, men så er det ikke så lenge til ferie, så jeg får bare ta et skippertak så er jeg under 70 kg til ferien.

 

Ønsker deg en god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnlinn

HEi, så glad jeg ble da jeg så at du har vært her inne. Ryggen er ikke bare bare å spøke med. SKikkelig kjipt at du ikke får trent når du er motivert til det. Håper skippertak gir resultater. Mat er kilo, trening er gram. Jeg er ikke motivert for trening ihvertfall. Det tror jeg skyldes mangel på energi og lite kaloriinntak. Det er ikke nok energi igjen til trening. Jeg får se om jeg finner meg en litt annen plan. Hva skal dere i ferien da? Skjønner at du gleder deg? Det gjør jeg også, litt ihvertfall. Liker egentlig rutiner best. Målet er å ikke gå opp tre kilo slik jeg bruker å gjøre i ferien, eller- ferier...... HÅper vi høres før ferien også! Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnlinn

Hei, hvordan går det? her er det virkelig opp og ned. Prøvde meg på full kontroll sist uke men sannelig gikk det galt både fredag, lørdag og søndag. Godt det alltid kommer en ny mandag men mulighet for å ta seg litt sammen igjen. Og der er jeg nå. Det har gått fint fram til i dag torsdag og jeg tenker jeg skal holde meg i skinnet sånn noen lunde. Har erfart at totalt avhold på godterier er det eneste som fungerer. Så da får det bli sånn da. Jeg blir mere trist av å være feit enn trist av å ikke kunne få noe godterier eller kake. Prøver å registrere alt inntak denne uka- slitsomt. Men føler meg også da fri for skyld om jeg ikke går ned i vekt. Ja ja. Håper det går bra med og hos deg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har gått veldig bra, jeg gikk ned 0,9 kg selv om jeg har skeiet ut. Men har pause fra kurset nå pga ferie, så da ser det endelig ut til at det har løsnet litt. Så prøver å være flink og ikke spise mellom måltidene.

 

Jeg har tenkt til å ta med treningsklær på ferien også så kan jeg ta noen korte joggeturer hvis det er rom for det. Men ellers så har jeg behov for å lade batteriene.

 

Ønsker deg en god sommer! Neste veiedag for min del på kurs er i august, men har mulighet til å veie meg neste tirsdag, så da er det full innsats også i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...