Gå til innhold

Ned ca 10 kg


Gjest Frukt86
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, damer :D

 

BreakFree : gratulerer masse med gjennomført halv birken på 12 km.

kjempe tøft jobbet. å deilig å ha kommet i gjennom. prestasjon B)

 

Jeg tok birken på 21 km gjennomførte. å kortere tid en i fjor.

nå er det halv marathon i septemper neste mål, gruer meg litt. men hvet det går bra :)

 

Trener mye enda jeg , og har godt opp 1 kg på thailand tur.

men di er snart av i gjenn.

har funnet mitt som passer for meg. det er viktig.

har funnet veken somjeg nesten er fornøyd med, kunne tenke meg 2 til ned så er det helt topp.

 

ønsker alle en god sommer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Så gøy å se at dere fremdeles er i gang her inne!

 

Jeg har hatt en voldsom vår, med flytting og jobbing og styr og stell. La hele kroppsprosjektet på hylla i et forsøk på å overleve hverdagen. Men nå har jeg begynt i enda en ny jobb, denne gangen fast stilling, så nå er det jaggu ingen grunn til å utsette lenger!

 

Jeg er spent på å om jeg får noen effekt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

stå på Snopet, dette kan du og klarer du. :P

 

Jeg har hatt litt problemer med magen i en uke ca, pga omvelting fra thailand til her, pluss jeg tåler dårlig brød(gjær) noe som ble spist der nede.

så har sluttet med brød, og spiser salat, knekkebrød, egg og utrolig lite med karbohydrater. litt men ikke mye.

 

Jeg hadde en flott trening på torsdag: løp runden min på ny rekord. jippiiiii. ( kunne dere sett meg , hoppet jeg opp og ned av glede).

runden er på 7.6 km brukte 40 min 20 sek. :lol::P

 

hadde planlagt lang tur i dag, men her bøtter det ned ute.

 

å jeg må få ett virkelig tupp i rompa til å begynne med styrke.

er ikke flink. noen tips eller råd tas med stoor takk :)

 

Nytt mål og påmeldt til http://oslomaraton.no/arrangement/distanser/halvmaraton/

så bare å stå på B):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mellom, jeg håper det. Det begynner å bli litt latterlig nå hele greia!

 

Det var en utrolig fart på løping! Jeg gikk ca like langt i går og brukte nesten dobbelt så lang tid! Og jeg var sliten!

 

Jeg trener en del styrke, hvis du har tenkt til å trene på senter så anbefaler jeg å laste ned appen som heter "Stronglifts", og så eventuelt koste på en time med personlig trener til å vise deg hvordan øvelsene skal gjøres. Hvis du vil trene hjemme så er det bare å bruke youtube, Jillian Michaels er en personlig trener som har veldig gode treningsvideoer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for rådet Snopet.

Jeg har trenings senter skrekk, så blir hjemme trening på meg.

hun er god hun Jillian Michaels har brukt mye av videoene hennes.

 

Har også meldt meg på webtrening også.

 

men det er bare å komme seg opp å gjøre det, er liksom så flink til å vaske bil eller finne på andre ting di dagene som er styrketrening. hi hi hi.

altid en unnskyldning. :o

håper det går lettere for dere alle.

 

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvordan alt annet i verden blir mer spennende og mye viktigere enn det man skal gjøre når man er i ferd med å gjøre noe man ikke har lyst til :P

 

Jeg syklet til jobb i dag. Jeg har tenkt at jeg skulle gjort det siden jeg flyttet hit for snart to mnd siden, men har ikke fått gjort det enda. Det er 14km på flatmark, så har ikke egentlig virket så uoverkommelig, det har bare vært så tungt å komme seg ut om morran, tusen små unnskyldninger!

 

Men, i dag kom jeg meg avgårde, litt spontant egentlig, men likevel. Det gikk fint de første 4km, brukte litt under ti minutter og var ganske fornøyd med meg sjøl. Så kom et langt, flatt strekke, laaaaaaaaangt, og jeg begynte å få vondt i rompa. Og så fikk jeg vondt i håndleddene. Og så fikk jeg enda litt mer vondt i rompa. Herregud ass, jeg har totalt undervurdert hvor traumatisk det er for kroppen å sykle! Det er lenge å sitte på det terroriserende setet i 40 minutter når man moser rompa nerover med nestne åtti kilo!

 

Jeg overlevde, men sambo er pent nødt til å hente meg for hjemturen. Makan altså :P Var bare 400 kalorier også! I følge endomondoappen min. Fy søren, jeg gruer meg allerede til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, første gang er altid værs :P snopet.

blir bedre neste gang

 

jeg var på langtur med nye såler i skoene og nye sko.

auuuuuuu!!!!!

etter 8 km rant tårene, da keg komm på ca 9km måtte jeg ta av skoene.

alså så løp jeg resten barbent..

12 km tilsammen.

så må inn og få ordnet sålene i gjenn, klarer ikke å løpe 21 km på di :blink:

ellers har jeg det litt vanskelig om dagen, med svimmelhet osv.

skal til lege å høre om det er mangel på noe i kroppen.

 

men må ta ett skippertak å bli flinkere med mat.

 

men det har vi vell alle hørt før.

Ha en fin onsdag videre.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Denne uka har det vært ville tilstander, det er ferieavvikling her på jobben, så jeg har måttet ta alle tidligvaktene. Det vil si at jeg har vært på jobb fra 05:00 til 15:00 mer eller mindre hver dag. Sier seg selv at ikke noenting har gått spesielt bra ellers.. har blitt svært lite bevegelse, og svært mye mat mellom slagene. Men, fra neste uke er ting på stell igjen, da er det vanlig hverdag, og da har jeg trua. På mandag skal jeg veie meg igjen, så får vi se hvor ille tingenes tilstand er.

 

Har du fått løpt inn skoa dine, Mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mandag igjen, og jeg har fremdeles ikke turt å veie meg etter at jeg "begynte på nytt". Jeg har jo fremdeles ikke klart å gjøre noen endringer i måten jeg oppfører meg eller spiser på, og ser i speilet at forandringen ikke er ubetydelig.

Jeg merker at jeg ikke prøver å ta på meg klær som jeg veit at er akkurat passe, og hele greia er litt kje egentlig. I morgen får jeg besøk av en god venn fra studiene, og jeg gruer meg litt til at han skal se meg, fordi jeg føler at jeg har gått opp så mye i vekt igjen.

 

Er ikke det absurd?

 

Det er så utrolig vondt å ikke være fornøyd med egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNOOOPET! HALLOOO! Hvordan har du hatt det? Er du tilbake i Oslo igjen? :) Ikke tenk på hva han kompisen kommer til å tenke. Skjønner du ikke er fornøyd, men litt av prosessen er nok å godta den vi her. På den måten får vi ikke så travelt og holder ut livsstilsendringen og at ting går sakte nedover. Det tenker i hvert fall jeg..

 

Trodde egentlig tråden var død, derfor jeg ikke har vært her på lenge!

 

Mellom: gratulerer med løperekord! Så utrolig gøy! :D Håper skoene går seg til!

 

Vi har hatt Norgesferie med markaturer og toppturer, så jeg har klart meg bra i sommer mtp maten. Veier meg en gang i blant, det går sakte nedover. Heldigvis! En del stress på jobb og matlysten er litt sånn på halv tolv. Nå skal jeg på Øya hele uka, så da blir det fort både dårlige matløsninger (er ikke lov til å ha med medbrakt) og for mye alkohol.. Jaja, har ikke spist en eneste is i ferien, så skal tillate meg selv de fire dagene!

 

Håper dere får en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Frukt! Hyggelig at du er med fremdeles også!

 

Jeg hadde et veldig hyggelig besøk av min Adonisutseende kompis, det ble en del vin og en prat om alt her i livet, hvor han blant annet erklærte at han aldri hadde lagt merke til at jeg hadde gått opp og ned i vekt, hvorpå jeg måtte dra fram bilder fra toppen og bunnen. Da kunne han ikke annet enn å innrømme at det var en forskjell. Desverre for meg kunne ikke jeg annet enn å legge merke til at jeg lignet mest på tjukkasbildet mitt.

I dag kom jeg meg endelig på vekta, jeg har ikke fått gjort noen verdens ting for å ta meg sammen siden jeg begynte å skrive her igjen, så det var jammen godt at jeg veide meg. Nå veier jeg 79,6 kg. Det er det meste på mange år!

 

Heldigvis for meg er jeg supermotivert til å gå ned akkurat nå, jeg har ikke noe snop av noe slag i huset, heller ikke noe øl. Jeg har masse vin, men den står seg. Det er bare hverdager framvoer, jeg har ikke planer før langt ut i september, så nå har jeg sjansen til å få ting på stell igjen!

 

Jeg har forøvrig flyttet til Otta i Gudbrandsdalen, hvor jeg har fått fast jobb. Det er midt i et turgåersparadis! Så jeg har INGEN grunn til å sitte hjemme! Jeg kjenner ingen her, dermed er det heller ingen grunn til å sitte hjemme å ha skravlekvelder, det er bare å komme seg ut og gå mest mulig, og det er motbakker i alle retninger!

 

Jeg håper du koste deg masse på Øya, Frukt, jeg hørte av venner at det var fantastisk, og utifra hva det står i tråden her så trengte du å slappe av litt etter arbeidskjøret du har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, Øya var fantastisk! Men ikke slankevennlig! Mye god mat, men det meste er junkfood (selv de "sunneste" variantene har en del dressing eller lignende). Ble hovedsakelig kun ett måltid om dagen, men ble jo en del øl. Var uansett ubeskrivelig deilig, selv om pengene har flydd!

 

OMG! Gudbrandsdalen? Det hørtes veldig annerledes ut! Men Otta, har de ikke rafting der i nærheten? Har du fått med deg Mannen og Hundene dit også? Utrolig deilig med fast jobb da! Gratulerer! :)

 

Høres deilig ut å bo i tur-mekka, spesielt når man har hunder! Kanskje skritteller kan motivere deg til å få til et minimum av bevegelse hver dag? Jeg har uansett trua på deg, du har alltid vært veldig standhaftig! Og om kompisen din ikke har sett forskjell på all time high and low, så tror jeg kanskje ikke at det egentlig er såååå stor forskjell, selv om man ser det på bilder. Kanskje du bærer kiloene godt?

 

Hepp hepp! Må fortsette jobbinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :D Skulle bare innom for å sjekke om det fremdeles er liv i tråden, og det ER DET JO! Følte vi "døde" sånn halvveis ut i sommer kanskje? Uansett - er det lov å slenge seg litt innom igjen? :)

 

Jeg skal lese ALT dere har skrevet! Men det må bli i morgen!

 

Jeg kom akkurat inn fra en sen joggetur. har begynt i ny jobb. Fulltid, i Oslo. Det tar veldig mye tid, jobber som lærer. Sitter med planlegging oppover ørene, jobber både dag og kveld. Så jeg har blitt smertelig klar over at jeg er NØDT til å prioritere sunn mat og trening for å få energi til galskapen. Så da ble det naturlig å stikke innom her en tur :)

 

Jeg ligger forresten på ca. 85,5 kilo nå, altså gått opp noen kilo i sommer. (Husker dere jeg hadde dette målet om 82, fikk sett tallet komma noe mer et par ganger i vår, men så kom kiloene sakte, men sikkert tilbake). Uansett ingen stor krise med 85,5, men vil gjerne ned en tre- fire kilo igjen nå utover høsten. Trives bedre littegrann lenger ned, rett og slett.

 

 

Håper dere har det bra :) Skal som sagt lese alt! nå må jeg legge meg-undervisning i morgen tidlig! klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otta er veldig annerledes enn Oslo ja. Jeg trives foreløpig, men har bare vært her noen mnd, så vi får se hvordan det blir etter hvert. En av kollegaene mine har akkurat skaffet seg en sånn fitbit, så da fikk jeg somlet meg til å levere min på reparasjon, og håper å få den tilbake i løpet av uka. Husker at det var veldig motiverende sist :)

 

Mannen har vært her med meg i sommer, han har et år igjen å studere, så det blir langdistanse en stund, vi vil sees i helger, også kommer han hit for å lese når han ikke har undervisning. Hundene har dessverre blitt til hunden i entall, vi måtte avlive størstemann i våres, da han fikk så vondt i ryggen sin stakkars plutten. Det er rart og stille med bare en, men jeg begynner å venne meg til det. Den som er igjen bor hos meg, det er vesentlig mer hundevenlig her på landet.

 

Jeg er nok heldig med hvor kiloene legger seg, men så er det nok også noe med at de øynene som ser på oss med kjærlighet ser rett igjennom flesket. Venner er ikke de beste til å være kritiske alltid!

 

Breakfree: Det er ekstra viktig å passe på maten når jobben er hektisk, og ekstra vanskelig, det er bare å tviholde på gode vaner.

 

Frukt: Det er godt med pause fra flinkislivet! Unntakstilstand er tross alt unntakstilstand, så får man bare henge i litt ekstra i ukene etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med glede melde at jeg har gått ned 1,5 kg fra forige mandag. Jeg regner i all ærlighet med at det betyr at jeg ikke faktisk veide 79,6 sist, og at det var en del vann (sannsynlig etter en helg med mye potetgull og salt mat) men det var godt å se at det går rette veien allikevel.

 

Jeg holdt meg unna sukker forrige uke, bortsett fra helga da jeg var på fjelltur, da spiste jeg masse drit, men det er lov når man driver og klatrer fjell.

 

Jeg er optimist over endringene framover, det har heldigvis vært veldig lett å droppe sukker og alkohol denne gangen. Da føles det mer som at det er noe jeg kan overleve resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello :)

 

Otta ja, artig! Jeg er fra ikke så langt fra Gudbrandsdalen, så vet godt hvor det er :) Koser du deg? Sikkert mange fine turer å gå, ja? Nært Rondane også :)

 

Ja, det er bare å tviholde på gode vaner og prøve å kvitte seg med nytilegnede uvaner så fort som fy. Sjekka vekta i dag og den stoppa på 86. Tar det ikke så tungt, var på 84,8 forrige uke. Men har spist mye i helga.

 

Jeg skal på helgetur utenlands førstkommende helg og regner med det blir en del alkohol osv. Prøver derfor å ha noen skikkelig gode dager før vi drar! Slik blir ikke helga aaaltfor lang sånn usunnhetsmessig :P Begynte I DAG, tirsdag, altså ikke i går! I går spiste jeg MASSE..

 

I dag har jeg registrert mat for første gang på lenge. Endte på litt over 1800 kcal. Må komme meg ned på 1600 for å kunne forvente noe nedgang. Skal prøve å holde meg i tøylene framover.

Kom meg også på SATS idag for første gang på lenge, så ser på dette som en god dag :)

 

Vanskelig med mye jobbing, for det krever også mer energi. Og som lærer kan jeg ikke risikere at jeg står der helt tom i hodet da jeg har ansvar for en skoleklasse. Det blir dermed litt mer påfyll tidligere på dagen enn jeg er vant med fra tidligere.

 

Gleder meg til å høre mer fra dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange fine turer å gå her, i morgen skal jeg gå tli Peer Gynt hytta fra Høvringen, det er meldt så fint vær, så jeg gleder meg skikkelig. Det er ikke så værst i dag heller egentlig, men jeg gidder ikke kjøre opp på fjellet to dager på rad, eller sove i telt aleine, så da blir det kortere tur i nærområdet i dag :) Det er på et vis litt ålreit at det ikke er så mye annet å gjøre her enn å gå tur, for da er det så lett å komme seg ut, spesielt nå som det er så vakkert i fjellet!

 

Håper du får en fin tur i helga! Det er jo litt sånn man må tenke, hvis du VEIT at det kommer til å gå til helvete med kalorier, så er det jo bare å være veldig ekstra flink på forhånd, også går man i null. For min del i hvertfall så må jeg tenke slikt, kan jo ikke la være med å dra på hyggelige ting fordi man slanker seg, og det er surt å tape mye på nedgang bare fordi man har hatt det hyggelig en helg.

 

Jeg har kommet meg lite på treningssenter i det siste, er vanskelig når jeg veit at hunden er hjemme og venter på meg, men jeg kjenner i kroppen at jeg må finne en måte å klare å prioritere det på alliekvel... Nå skal kjæresten og jeg ha hunden annenhver uke i september, og da har jeg planlagt mye overtidsdager, samt at jeg har tenkt til å ha skikkelig harde trenignsuker. Får mer ut av treninga når jeg har tid til å ta lange nok pauser mellom settene.

.

 

Jeg har hatt besøk av ei venninne de siste dagene, det ble en del alkohol og dritmat.. Jeg veit så godt at det er dumt, men det er så vanskelig å si nei til å "kose seg litt". Er ikke noe probelm å slanke seg så lenge det ikke er noen fristelser visst. Jeg har fremdeles trua på vekta på mandag, var så flink fram til besøket :) Og det er god følelse å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom jeg meg endelig på vekta, 600 gram ned!

Dette går veien! Jeg må innrømme at jeg er litt halvfornøyd, jeg trodde til en viss grad at vekta på 79.6 kg bare var en litt sånn anomalitet, og at jeg kom til rase av meg noen kilo uten å gjøre noe særlig fra eller til. Nå har jeg vært flink i noen uker, så det er ikke annet å gjøre enn å innse at det er reelt. Jeg hadde faktisk gått opp så mye, og nå må jeg gå det ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Sorry at jeg er så fraværende, ting bare går i ett og jeg har lite tid til å være på nett (utenom jobb-mail). Håper det roer seg i november! Men egentlig ikke, så til nyttår da! My gad! Men tror dette blir det verste halvåret ever, så da burde det faktisk bli roligere også!

 

Er flink da! Nå er jeg sjuk og mat smaker ingenting, så spiser kanskje for lite. Prøver så godt jeg kan oppi kaoset. Er ikke fornøyd med vekta, men den går i hvert fall ikke feil vei!

 

Snopet: Du må være fornøyd med fremgangen! Selv om jeg skjønner hva du mener. Når man har vært på slanker’n en stund og sklir litt utpå igjen, så syns jeg det tar tid før det syns på vekta. Og så kanskje man unner seg litt til og litt til (jeg for min del var så sjukt sulten og har begynt å spise mer – det syns på vekta!), og etter en stund så går vekta oppover, men da har man liksom sluttet å sjekke litt for alt gikk så bra.. Og vips! Har det lurt på seg 5 kg.. Er i hvert fall sånn det har vært for meg når jeg har gått opp igjen. Og det er kjipt å innse, men du må være så stolt over at det du gjør funker! 600 gram uke 2 er MASSE!

 

BreakFree: Hvordan gikk helgeturen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til alle.

 

Jeg har vært borte en stund her, pga har vært mye å gjøre.

pluss at jeg dro på meg en kraftig betennelse i føttene, under fotsålen faktisk.

Å etter birken , fikk jeg ett lite "down" periode, om jeg kan si det slik.

har trent mye mindre i det siste og ikke vært flink med maten, så nå er vi pån i gjenn ;)

hi hi hi, vi gir oss ikke vi slankere. :o men jeg har godt opp ca 2 kg, heldig vis ikke mere, men formen er ganske dårlig føler jeg nå.

å jo , jippi jeg er jo påmeldt på oslo halvmarathon.å det er bare 2 uker til. føler meg ikke klar for den nå.men får prøve å gjenomføre bare. :unsure:

 

Syntes dere her er utrolig flinke til å motivere å stå på , er kjempe inponert.

har skumm lest raskt over. å håper det er greit jeg henger meg på i gjenn.

litt for å håpe å motivere andre og få litt motivasjon av dere.

 

startet mandagen med sunn og bra mat i gjenn.

i går var jeg å løp nøkklevann rundt, den er på ca 10 km og en ganske krevende løype. men kom i gjennom og fornøyd,på torsdag er det intervaller på menyen. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Jo takk, Frukt, helgeturen gikk bra! Men tenkte absolutt ikke på slanking den helga! Enough said, tror jeg vi sier... (Ble en fuktig tur) :D

 

Mellom, synes du er sprek som jogger 10 km! Leit å høre at du har fått betennelse osv. Ønsker det lykke til på oslo maraton. Halvmaraton? Jeg hadde jo egentlig veldig lyst til å få til det i år. Men med ny jobb i høst (som tar ALT av krefter) så har jeg vel innsett at det rett og slett ikke går. Har ikke på langt nær fått løpt så mye jeg burde gjort for at det i det hele tatt skal kunne være noe gøy. Jeg får prøve igjen til våren, birkebeinerløpet kanskje?! (Det er jo ikke asfalt heller). Vurderte nå om jeg skulle være med på 10 km på halvmaraton, men tror jeg like greit bare dropper det - denne gangen. Føles såpass stort nederlag å ikke få vært med på halvmaraton, at jeg ikke gidder å være der for egentlig bare å føle meg litt mislykka...?! om dere skjønner? er dessuten bedt i et 30årslag den dagen (sånn hele dagen opplegg) så da har jeg noe annet gøy å finne på.

 

Vet ikke om flere løp utover høsten, men det er jo ingen vits i å gi opp da, egentlig.

 

Denne uka har jeg ikke veid meg. Jeg er ikke i form, har ligget hver kveld med forkjølelse. Har allikevel vært på jobb. Det har blitt litt ekstra mat denne uka tror jeg. Lagd meg god og sterk mat. Så spiser jeg nok litt mer enn jeg trenger. Skal prøve å ta meg sammen først som sist.

 

18./19. sept er datoen jeg begynte å slanke meg i fjor. da lå jeg på 93,2 kilo. Jeg er spent på hva jeg ligger på ett år etter. Sist jeg veide meg var det sånn 84,5 eller noe. Håper at jeg ikke har gått opp denne uka, men vet ikke. Vi får se. Kanskje hvis jeg tar meg litt sammen de neste dagene så får jeg ut litt vann og får se et hyggelig tall på "ettårsdagen" :P hehe.

 

Ellers vurderer jeg litt - skulle jeg tatt enda et kurs? Ta knekken på de siste 5 kiloene som irriterer vettet av meg? For å få en enda litt lettere hverdag?

 

Jeg vet ikke. Det er jo dyrt. Men jeg vurderer det. Hm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Ho!

 

Mellom: Syns du er utrolig flink med alle aktivitets-utfordringene dine! Stå på! Er vel normalt at motivasjonen daler i blant, men du holder jo ut! :)

 

BreakFree: Kan kanskje være lurt med kurs om du føler det er det som gjør at du går ned? og at du får noen tips og sånt? Jeg har aldri tatt kurs, så vet ikke helt hva man skal forvente.

 

Snopet: Håper det går bra med deg også?

 

Jeg kom egentlig bare innom for å si at jeg må trekke meg tilbake for en stund! Aaaaaalt for mye som skjer til at jeg kan ta meg tid til å være på nett bare for å surfe liksom. Må enten være jobbrelatert, hvis ikke trenger jeg egentlig tiden til å sove!

 

Stå på dere! Dere er så flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heihei :)

 

Jo takk - jeg føler meg alt annet enn flink, egentlig! Registrerte alt jeg har spist i dag inne med gullmedlemsskap. På en skala fra 0-10 for kostholdsscore, så fikk jeg 2.... Ikke bra, med andre ord. Altfor lite frukt og grønnsaker!

 

Nå har jeg meldt meg på et nytt nettkurs. Det blir et ekspresskurs denne gangen, og jeg er fast bestemt på å melde meg på et hold vekten-kurs etter dette. Det burde jeg bare gjort med en gang i vår.

Har jo ikke gått opp SÅ mye siden i vår, men en 3-4 kg har det blitt, og det er veldig kjedelig når man har jobbet for å gå ned hele høsten i fjor. Så jeg begynner på en ny "frisk" nå, tar en måned med profesjonell hjelp fra Grete Roede, og kommer meg inn i systemet og mønsteret igjen. Det er absolutt kurs som har hjulpet mest for meg.

Burde sikkert tatt 8 ukers kurs, men det ble litt dyrt nå - må begynne et sted rett og slett. Om jeg er flink klarer jeg nok å ta av 3-4 kg på dette kurset. Det HÅPER jeg.

Men det krever spesielt at jeg er flink i helgene, og jeg vet selvfølgelig om fester hver helg i denne perioden. Må bare ta det litt PENT!

Og få igang treningen igjen..

 

 

Jeg merker forresten at jeg heller ikke er noe særlig aktiv her. Men det er mulig jeg blir litt mer aktiv i en annen tråd om det blir stille her. Kommer uansett til å sjekke innom når jeg nå skal gå på kurs i fire uker, da kommer jeg til å være inne på nettsidene hver eneste dag uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...