Gå til innhold

Hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30+


Gjest silda

Anbefalte innlegg

Gjest trucker
Tonton: Jeg tenkte på det samme som deg' date=' det der med vekt. Det viste jo seg at jeg veide det samme på den gamle vekta i går, og jeg har jo ikke lyst til å "slette" de to kiloene jeg virkelig har klart å gå ned...

 

Så; siden den nye vekta viser 108,3 kg, så sier jeg til meg selv at jeg begynte på 110,3. Dermed får jeg med meg nedgangen... KJEMPELURT!

Har ei venninnne som også har kjøpt ny vekt i håp om en god start på en slankeprosess, og hun opplevde akkurat det samme med vektforskjell... rart ikke sant? hehe..

 

Trucker: synes du var flink når du var på tur jeg, trimmet og greier! :)

 

Ha en suuuper fin dag jenter![/quote']

 

Er det ikke rart at ikke en gang vekter viser det samme? Begynner å lure på hva som skjer jeg... klesstørrelsene er ikke like.. en bukse kan passe i str 44... neste i 46 og atter andre er for små selv om de heter 52, 54 eller XXL! En annen ting jeg misliker med klær er at de skal vise halve rumpa! Nei... arbeidsbuksa mi er god den, bare så synd den er full av oljeflekker:(

Lykke til jenter. Godt å ha dere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Gjest Friskus_jenta

Det er bare så FANTASTISK at noen har opprettet denne vektklubben! Det er jo så mye å lære...

 

Tonton og Trucker, ser dere er her nå... bare lurte på noe...

Når startet dere denne livsstils- omleggingen, og hvor mye har dere gått ned i løpet av denne tiden?

 

Jeg begynte 1 mai, og har som dere sikkert vet gått ned 2 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
..og ukas tall er 0' date='5! Ikke så aller verst, etter en uke med en hjemmedag fra jobben pga en hel#/&%=&s forkjølelse eller allergi eller hvadetnåer, samt mensen og en djevelsk ektemann som plutselig bakte hveteboller og spredde velduft i hele huset....

 

Har vært flink og tatt mine 80 sit-ups hver kveld og ellers gått med staver, men neiggu om den magen krymper noe særlig, nei! Jaja, ting tar jo tid. Blir ikke noe større iallfall!

 

Velkommen tilbake, Trucker! Flott at du trimma når du var på tur. Det gir resultater, om enn ikke akkurat med en gang...

 

Og Slankelinda - det syntes jeg hørtes fornuftig ut! 2 kg er jo en stor nedgang, tenk å gå og bære på 2 melkekartonger ekstra! Deilig å få det av. Det er forresten min totale (1,9) nedgang nå, siden 1. mai. :-)[/quote']

 

Ja tonton.... det kryr av fristelser ikke sant? Gjærbakst er sååå godt! Jeg har nettopp tatt de 40 situpsene i Christinas utfordring. Så skal jeg til fysioterapauten, der sniker jeg meg på spinnings-syklen en 15-20min, og tar vekttreningen for skulderen min. Har alltid hatet trim, men likt fysisk arbeid.. skal love å endre innstilling. Dere er så flinke til å motivere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Er det ikke rart at ikke en gang vekter viser det samme? Begynner å lure på hva som skjer jeg... klesstørrelsene er ikke like.. en bukse kan passe i str 44... neste i 46 og atter andre er for små selv om de heter 52' date=' 54 eller XXL! En annen ting jeg misliker med klær er at de skal vise halve rumpa! Nei... arbeidsbuksa mi er god den, bare så synd den er full av oljeflekker:(

Lykke til jenter. Godt å ha dere her :)[/quote']

 

 

Ha ha

 

Det der med klær er rart... fikk oppleve det i helgen :)

 

Ja ja, snart er det str 40.... hehe

*ser det der borte laaaaangt i det fjerne* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Det er bare så FANTASTISK at noen har opprettet denne vektklubben! Det er jo så mye å lære...

 

Tonton og Trucker' date=' ser dere er her nå... bare lurte på noe...

Når startet dere denne livsstils- omleggingen, og hvor mye har dere gått ned i løpet av denne tiden?

 

Jeg begynte 1 mai, og har som dere sikkert vet gått ned 2 kg...[/quote']

 

Jeg er helt ny i faget jeg. Begynnte forrige tirsdag og har første veiedag i morgen.... ingen forhåpninger nei. Men jeg skal ikke gi meg! Har gått GR kurs to ganger før. Første etter barn nr 3. Begynnte på 89 kg og gikk ned til 51 på 8 uker. Andre etter barn nr 4, begynnte på 79 og gikk opp 4 kg på 8 uker. Så ga jeg opp! Nå begynner jeg på internettkurs 5 juni og tyvstarter sammen med dere. JEG VIL IKKE FORTSETTE Å VÆRE SÅNN, det ødelegger selvtillitten min! Det er ødeleggende og hjelper lite at gutta på jobben synes jeg er "topp" kollega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

ja jeg har også veiedag tirsdager, men bare "måtte" lure meg til og veie meg i går også, så jeg er ikke så spent som deg tror jeg.. :)

 

Klarer du/ dere å måle antall cm rett? Jeg får så forskjellig resultat hver gang at jeg sikkert ikke gjør det riktig jeg..?

Hvor måler dere?

 

Kjenner igjen det der med den dårlige selvtilliten ja... men snart blir nok den bedre og skal dere se!

 

Nå skal jeg ut og plante til 17 mai.

 

Ha en kjempeflott dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Det er bare så FANTASTISK at noen har opprettet denne vektklubben! Det er jo så mye å lære...

 

Tonton og Trucker' date=' ser dere er her nå... bare lurte på noe...

Når startet dere denne livsstils- omleggingen, og hvor mye har dere gått ned i løpet av denne tiden?

 

Jeg begynte 1 mai, og har som dere sikkert vet gått ned 2 kg...[/quote']

 

Jeg tror vi er i samme båt jeg, Slankelinda! Jeg begynte på Internettkurs 1. mai og har hittil gått ned 1,9 kg totalt. Ifjor på denne tiden begynte jeg på kurs 1, og da gikk jeg ned 5-6 kg, husker ikke helt, men de kom på igjen, de fleste av dem... :-( Dumt å tro at man kan legge helt om vaner på så kort tid og ikke falle tilbake igjen. Vel, ikke helt tilbake, før kurs 1 veide jeg 101 kg og nå, før 1. mai veide jeg ca 99 - og det hadde jo tatt nesten et helt år å gå opp igjen. Vel, nå er jeg igang og slutter ikke med en gang!!

 

Ha det godt, gleder meg til å holde følge med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Ja tonton.... det kryr av fristelser ikke sant? Gjærbakst er sååå godt! Jeg har nettopp tatt de 40 situpsene i Christinas utfordring. Så skal jeg til fysioterapauten' date=' der sniker jeg meg på spinnings-syklen en 15-20min, og tar vekttreningen for skulderen min. Har alltid hatet trim, men likt fysisk arbeid.. skal love å endre innstilling. Dere er så flinke til å motivere!:)[/quote']

 

 

Flinke Trucker!

 

Har du prøvd stavgang? Jeg er helt frelst etter at jeg kjøpte nye staver. Det går så det griner! Hele kroppen blir trent, man får masse frisk luft, det er varierende, og man kan høre på lydbøker - da glemmer man at man trener!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Prøver meg med en liten undersøkelse her, jeg. Har dere noen sånne ekle/ ukomfortable/flaue/upraktiske ting som dere gleder dere til å bli kvitt? -Sånne som de tynne venninnene ikke skjønner noe av og det er for flaut å snakke om? Bare få det ut - dette er riktig sted!!

 

Jeg begynner:

- Noe av det mest irriterende for meg akkurat nå er at magen er i veien når jeg bøyer meg - og at den etter svangerskap er blitt så deigete at jeg blir svett i bukselinningen og ved hoftene. Blæææh.....

 

Noen andre....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Prøver meg med en liten undersøkelse her' date=' jeg. Har dere noen sånne ekle/ ukomfortable/flaue/upraktiske ting som dere gleder dere til å bli kvitt? -Sånne som de tynne venninnene ikke skjønner noe av og det er for flaut å snakke om? Bare få det ut - dette er riktig sted!!

 

Jeg begynner:

- Noe av det mest irriterende for meg akkurat nå er at magen er i veien når jeg bøyer meg - og at den etter svangerskap er blitt så deigete at jeg blir svett i bukselinningen og ved hoftene. Blæææh.....

 

Noen andre....?[/quote']

 

Jeg synes det er ekkelt med bilringer over og under BH en, og magen er ett kjempeproblem. Opererte vekk eggstokker og livmor for to år siden og over sømmen har det dannet seg en bulete "balkong" den disser! og den syns UTENPÅ buksene! ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Flinke Trucker!

 

Har du prøvd stavgang? Jeg er helt frelst etter at jeg kjøpte nye staver. Det går så det griner! Hele kroppen blir trent' date=' man får masse frisk luft, det er varierende, og man kan høre på lydbøker - da glemmer man at man trener!![/quote']

 

Nei, jeg har ikke prøvd staver. Har elipsemaskin på verandaen da og der bruker jeg vel hele kroppen. Er så vemmelig å gå langs veien her..... masse biler!

Huff.. kunne nok gjort det på kveldstid for da er det lite trafikk :) DÅRLIG UNNSKYLDNING :) Tror det helst er for at jeg ikke vil noen skal se meg "flau"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine
Prøver meg med en liten undersøkelse her' date=' jeg. Har dere noen sånne ekle/ ukomfortable/flaue/upraktiske ting som dere gleder dere til å bli kvitt? -Sånne som de tynne venninnene ikke skjønner noe av og det er for flaut å snakke om? Bare få det ut - dette er riktig sted!!

 

Jeg begynner:

- Noe av det mest irriterende for meg akkurat nå er at magen er i veien når jeg bøyer meg - og at den etter svangerskap er blitt så deigete at jeg blir svett i bukselinningen og ved hoftene. Blæææh.....

 

Noen andre....?[/quote']

 

Magen i veien - ja, det er den her også! Det ser ikke pent ut med rumpe foran... Og når jeg bøyer meg presser magen mot fettet øverst på lårene! Så har vi putene over rumpeballene - virker som de krymper litt nå, håper det er sant... Dernest putene på innsiden av lårene - de gjør at bukser slites veldig fort akkurat der. Og så har jeg en liten sosiss på hver ankel som jeg ser godt når jeg bøyer foten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrulteDalen

Hei.

 

Jeg skal ha vekk ca 20-25 kg, og det sliter jeg med. Har prøvd massevis av "knallgode" hurtigdietter, og den ene virket faktisk kjempebra, gikk ned 8 kg på 13 dager, og der holdt vekten seg i nesten 2 år. Problemet er bare at jeg har ikke tålmodighet til å vente et helt år etter en sånn kur før jeg kan prøve dietten på ny. (det sto at man måtte vente minst et år før en ny omgang) All denne jojo-slankingen tærer på selvfølelsen. Må prøve noe mer langsiktig tror jeg.

 

Jeg er 39 år, 172 cm høy, og veier 90 kg. Jeg tror omtrent alle de over 20 kg ekstra ligger rundt midten, så jeg sier bare: "Du min kjære, har kropp som en pære" Meget treffende sitat når man ser meg. Jeg har riktignok født 4 barn som nå er i alderen 6-18 år. (Den eldste skal forresten også slanke seg sammen med meg, så da slipper jeg å gjøre det alene!)

 

Tenk om jeg faktisk klarer å venne meg til et annerledes kosthold, og tilogmed holde meg til det?? Det hadde vært kjempebra!

 

Lykke til alle sammen!

 

Hilsen Trultemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Håper du finner deg til rette her i Vektklubben, jeg kan bare anbefale det!! Her kan vi støtte hverandre når det går tregt og trøste når det går baklengs - og heie når det går fremover, som det stort sett gjør...

 

Har du en veiedag? Går du på kurs?

Jeg er så imponert over dere som har født to og tre barn og allikevel er relativt lette. Jeg gikk opp over 30 kilo i svangerskapet med min datter, og 15 av de har sittet bom fast - til nå. Hehe. Flott at du får følge og hjelp av datteren din! Enestående sjanse til å ha noen fortrolig å snakke med om det som opptar en.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Magen i veien - ja' date=' det er den her også! Det ser ikke pent ut med rumpe foran... Og når jeg bøyer meg presser magen mot fettet øverst på lårene! Så har vi putene over rumpeballene - virker som de krymper litt nå, håper det er sant... Dernest putene på innsiden av lårene - de gjør at bukser slites veldig fort akkurat der. Og så har jeg en liten sosiss på hver ankel som jeg ser godt når jeg bøyer foten![/quote']

 

Ja, det der kjenner jeg igjen!! Særlig at buksene slites. Jeg kjøpte sånne innmari gøyale linbukser for en liten fomue i vinter, av flere grunner: De har strikk i livet, og så er de litt sånn slaskete = ser bra ut selv når man har litt ekstra å bære på, pluss at da klarte jeg å styre unna den redseldfulle moten med pinetrange bukser som slutter under magen og helst korte gensere så magebulken synes. Det hadde sett fint ut på meg skulle jeg tro! Gudbedre.... Uansett - linbuksene var helt glimrende de, så lenge det varte. Nå er det hull i samtlige - store, gapende hull i skrittet. Kjempevanskelig og tidkrevende å reparere og for store til å ignorere. Blæ.

 

For ikke å snakke om hvor frustrerende det er å ikke kunne gå i lange skjørt på varme dager, for jeg får jo "bleieutslett" på innsida av lårene!! DET er kjipt det! Har dere det sånn? Det har jeg hatt siden jeg var liten, det blir jeg nok aldri kvitt. Jaja, suuuukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrulteDalen
Håper du finner deg til rette her i Vektklubben' date=' jeg kan bare anbefale det!! Her kan vi støtte hverandre når det går tregt og trøste når det går baklengs - og heie når det går fremover, som det stort sett gjør...

 

Har du en veiedag? Går du på kurs?

Jeg er så imponert over dere som har født to og tre barn og allikevel er relativt lette. Jeg gikk opp over 30 kilo i svangerskapet med min datter, og 15 av de har sittet bom fast - til nå. Hehe. Flott at du får følge og hjelp av datteren din! Enestående sjanse til å ha noen fortrolig å snakke med om det som opptar en.

 

Lykke til![/quote']

 

Jeg går ikke på kurs nei, syns det er litt dyrt. Men jeg har tenkt å bruke mandager som veiedag, så jeg håper å se et slags resultatom en uke. Dette er jo min første dag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Det var med tungt hjerte jeg trasket ned trappa i dag. Veiing... stooor gru! Tenkte på all maten jeg hadde proppa i meg og at det der neppe kunne bli positivt. men vet dere hva? Ned 1,4 kg :) Cm aner jeg ikke, må kjøpe nytt målbånd. Jeg er lettere sjokka jeg! Dere! Dette er jo genialt. Regner ikke med at det skal fortsette slik men håpet om 500gr i uka er hermed opprettholdt. Hva med dere? Ps.. lurer på hvor lang tid det tar før JEG ikke sliter hull i buksene mine der dere vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Jeg går ikke på kurs nei' date=' syns det er litt dyrt. Men jeg har tenkt å bruke mandager som veiedag, så jeg håper å se et slags resultatom en uke. Dette er jo min første dag her :)[/quote']

 

Velkommen, kjempeflott at du blir med oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Det var med tungt hjerte jeg trasket ned trappa i dag. Veiing... stooor gru! Tenkte på all maten jeg hadde proppa i meg og at det der neppe kunne bli positivt. men vet dere hva? Ned 1' date='4 kg :) Cm aner jeg ikke, må kjøpe nytt målbånd. Jeg er lettere sjokka jeg! Dere! Dette er jo genialt. Regner ikke med at det skal fortsette slik men håpet om 500gr i uka er hermed opprettholdt. Hva med dere? Ps.. lurer på hvor lang tid det tar før JEG ikke sliter hull i buksene mine der dere vet jeg :)[/quote']

 

WOW, for en knallstart!! Kjempeflott! Hva har du forandret? Spiser du litt mer og oftere nå?

Bra jobba - lykke til videre!!

 

Klem fra tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
WOW' date=' for en knallstart!! Kjempeflott! Hva har du forandret? Spiser du litt mer og oftere nå?

Bra jobba - lykke til videre!!

 

Klem fra tonton[/quote']

 

Ja du, dette er en lykkens dag for meg:) Jeg bruker skjemaet her inne og spiser alle måltidene. Altså både mer og oftere. Ble så glad at jeg til og med lager i stand lunch og mellommåltid som jeg skal ta med meg. Må kjøre en bil til Høyanger i dag og levere på verksted. Regner med å være hjemme ved firetiden.

Jeg veier maten for å vite hvor store porsjonene er og kursleder har skrevet at jeg skal ligge på ca 1400 kalorier. Klarer det nesten! Hadde 13,8 trimpoeng i uken som gikk. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Ja du' date=' dette er en lykkens dag for meg:) Jeg bruker skjemaet her inne og spiser alle måltidene. Altså både mer og oftere. Ble så glad at jeg til og med lager i stand lunch og mellommåltid som jeg skal ta med meg. Må kjøre en bil til Høyanger i dag og levere på verksted. Regner med å være hjemme ved firetiden.

Jeg veier maten for å vite hvor store porsjonene er og kursleder har skrevet at jeg skal ligge på ca 1400 kalorier. Klarer det nesten! Hadde 13,8 trimpoeng i uken som gikk. Du da?[/quote']

 

Så flott at du er så godt igang! Så du går på GR-kurs da? Er du også på internettkurs? Jeg har gått i to uker nå og gått ned 1,9 kg. Hadde samme nedgang som deg første uka, men andre ble det "bare" 0,5 kg. Men jeg synes det er flott - fire pakker smør!! :-) Jeg har fire gullepler på treet, hvilket betyr at jeg har passert 27 trimpoeng. Første uka ble det litt over 18 men forrige uke var jeg så slapp og dårlig fra allergi eller forkjølelse, så da ble det ca 11. Jeg får mange trimpoeng, fordi jeg går tur med staver nesten hver dag, en fast runde på 5 km i litt kupert terreng. Iblant går jeg med lille R (13 kg) på ryggen i bæremeis og staver. Litt av en doning!! Folk liksom bare rygger unna.....hihi.

Men bravo for 13,8! Det er fine greier - nå skal du se vi blir fine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Så flott at du er så godt igang! Så du går på GR-kurs da? Er du også på internettkurs? Jeg har gått i to uker nå og gått ned 1' date='9 kg. Hadde samme nedgang som deg første uka, men andre ble det "bare" 0,5 kg. Men jeg synes det er flott - fire pakker smør!! :-) Jeg har fire gullepler på treet, hvilket betyr at jeg har passert 27 trimpoeng. Første uka ble det litt over 18 men forrige uke var jeg så slapp og dårlig fra allergi eller forkjølelse, så da ble det ca 11. Jeg får mange trimpoeng, fordi jeg går tur med staver nesten hver dag, en fast runde på 5 km i litt kupert terreng. Iblant går jeg med lille R (13 kg) på ryggen i bæremeis og staver. Litt av en doning!! Folk liksom bare rygger unna.....hihi.

Men bravo for 13,8! Det er fine greier - nå skal du se vi blir fine!!![/quote']

 

Kjempeflink er du:) Nei jeg går ikke på kurs ennå. Har meldt meg på internettkurs som starter 05.06. Dette er tyvstart bare. Men ser ut som det hjelper. Jeg har ikke fått gullepler ennå. Får ikke forandret startdatoen så det blir visst ikke registrert. Men pytt sann.... jeg vet det jo selv:) Du er kjempeflink som går så mye. Skal levere en bil i Høyanger i dag og sitte på med en kollega tilbake. Har planer om å gå av en fire fem km før jeg er hjemme og gå resten av veien. Har du msn? Min adr er audnybakke@hotmail.com Sett meg på lista dere som vil, jeg er glad for all kontakt. Må reise.... Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

så flinke dere er jenter...! :P

 

Jeg kjenner jeg får dårlig samvittighet her jeg sitter, tror jammen jeg må komme meg ut på tur...

Det der med lydbøker høres jo genialt ut, men jeg for min del føler at jeg ikke "ser" de skumle mennene som ligger på lur i buskene da...

 

Eller kanskje de mest sannsynlig ikke er der, at det bare er meg.... :rolleyes:

 

Kjenner at halsen er bedre i dag, tror kanskje jeg kan ta meg en liten spasertur ut, alt er jo bedre enn å sløve i sofaen...

 

Klem te dere alle jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Hyggelig at vi stadig blir flere på tråden.

 

I dag er min tredje veiing. Jeg begynte tirsdag 25 april. Den siste uken har jeg gått ned 1,8 kg! Hurra, spesielt siden jeg har skeiet ut i helgen igjen. Det fikk jeg for øvrig svi for søndag og mandag. Diare og oppblåst mage. Det er tydelig at kroppen begynner å bli vant med magrere mat. Nå er jo jeg veldig glad i pizza da, så det er her problemet ligger. Lagde en brødskive variant i helgen, og brukte kardbonadedeig uten smør, men vanlig fet gulost. Det var nok det som gjorde susen! (i negativ forstand).

 

Uansett, så ble det to magre dager etterpå. Håper derfor at dette ikke har påvirket vekten, slik at jeg lurer meg selv. Vel, hvis vekten holder seg der så har jeg faktisk gått ned 4,8 kg på tre uker! Og jeg som hadde en målsetning om et halvt kg i uken!

 

Tror det har hjulpet mye at jeg spiser mange ganger om dagen, mot stort sett to store måltider som jeg gjorde før. Ellers så spiser jeg ganske bra posjoner, men jeg passer på å lage maten så mager som mulig. Videre så spiser jeg lite brød, ris, pasta og lignende. Når jeg spiser brød er det stort sett dansk rugbrød, speltbrød, rugsprø eller grovt knekkebrød. Poteter og ris prøver jeg å begrense mest mulig, event. erstatte det med bønner, linser, kikerter el. Spiser også mye fisk og skalldyr både som pålegg og middag. Ser ut til at det fungerer så lang. Jeg går ikke på kurs, men jeg har gamle kursbøker som jeg også bruker. Veie maten må jeg innrømme at jeg ikke orker, men jeg har vel en sånn ca følelse på hva jeg får i meg.

 

Når det gjelder ting jeg er misfornøyd med når det gjelder meg selv så er de mange. Kjenner igjen problematikken med hull i buksene på strategiske steder. Jeg mener at jeg har funnet en god løsning på skjørte problemet. Kjøp flytende plaster (på sprayboks), og spray innsiden av lårene før du kler deg i sommerhabitten, så skal dere se at det hjelper virkelig!

 

Ellers så må jeg innrømme at mine såkallte fordeler kunne jeg godt være foruten. Hvert fall så kunne de godt vært litt mindre. Strl 95 E og ikke akkurat struttende for å si det sånn. Også var det den dobbelthaka da, pluss at når jeg smiler så blir øyenen mine på en måte skjøvet sammen av alt fettet i ansiktet så de ser ut som to små sprekker.

Så var det de små posene på innsiden av knærne da... sukk, for ikke å glemme lårene. Har alltid ønsket meg slanke lår. Maven er kanskje aller værst fordi den er slaskete og stor, full av strekkmerker og henger over bukser som ikke er høye i livet. Jeg hater disse hoftebuksene!! Har heldigvis klart å finne en butikk som selger dongeribukser med stretch som i tillegg er høye i livet!

 

Ellers får jeg gratulere alle med overstått uke. Uansett resultat. Det viktigste er å holde seg til et langsiktig resultat og kostholdsendring. Og ikke minst ikke bli deprimert over en eventuell "mislykket" uke, og dermed gi opp. Synes mange av dere er flinke til å trimme, og det med situps hver kveld synes jeg var lurt. Tom jeg har tid til det. Og om en uke er det studiefri også, så da har jeg hvert fall ingen unskyldning.

Ha en hyggelig dag i morgen alle sammen! Min samboer og barn er i Danmark, så jeg skal "hygge" meg med artige lille tidsfrist.... sukk...

Jeg slipper i hvert fall unna pølse og is fristelser!

Klem Silda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...