Gå til innhold

Hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30+


Gjest silda

Anbefalte innlegg

Gjest trucker
har lagt deg til msn- en min jeg....

Dersom du vil chatte... :rolleyes:

 

-Linda-

Har vært ute og kjørt en tur, men er hjemme igjen nå:P Kommer til å gå litt til og fra.... middag på gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Gjest trucker
så flinke dere er jenter...! :P

 

Jeg kjenner jeg får dårlig samvittighet her jeg sitter' date=' tror jammen jeg må komme meg ut på tur...

Det der med lydbøker høres jo genialt ut, men jeg for min del føler at jeg ikke "ser" de skumle mennene som ligger på lur i buskene da...

 

Eller kanskje de mest sannsynlig ikke er der, at det bare er meg.... :rolleyes:

 

Kjenner at halsen er bedre i dag, tror kanskje jeg kan ta meg en liten spasertur ut, alt er jo bedre enn å sløve i sofaen...

 

Klem te dere alle jenter! :D[/quote']

 

Jeg synes også lydbøker høres flott ut, Skal skaffe meg noen slike. Skumle menn er ikke jeg redd...ha ha... jeg truer vel bare med å sette meg på dem. Noen fordeler har jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Hei alle sammen! Hyggelig at vi stadig blir flere på tråden.

 

I dag er min tredje veiing. Jeg begynte tirsdag 25 april. Den siste uken har jeg gått ned 1' date='8 kg! Hurra, spesielt siden jeg har skeiet ut i helgen igjen. Det fikk jeg for øvrig svi for søndag og mandag. Diare og oppblåst mage. Det er tydelig at kroppen begynner å bli vant med magrere mat. Nå er jo jeg veldig glad i pizza da, så det er her problemet ligger. Lagde en brødskive variant i helgen, og brukte kardbonadedeig uten smør, men vanlig fet gulost. Det var nok det som gjorde susen! (i negativ forstand).

 

Uansett, så ble det to magre dager etterpå. Håper derfor at dette ikke har påvirket vekten, slik at jeg lurer meg selv. Vel, hvis vekten holder seg der så har jeg faktisk gått ned 4,8 kg på tre uker! Og jeg som hadde en målsetning om et halvt kg i uken!

 

Tror det har hjulpet mye at jeg spiser mange ganger om dagen, mot stort sett to store måltider som jeg gjorde før. Ellers så spiser jeg ganske bra posjoner, men jeg passer på å lage maten så mager som mulig. Videre så spiser jeg lite brød, ris, pasta og lignende. Når jeg spiser brød er det stort sett dansk rugbrød, speltbrød, rugsprø eller grovt knekkebrød. Poteter og ris prøver jeg å begrense mest mulig, event. erstatte det med bønner, linser, kikerter el. Spiser også mye fisk og skalldyr både som pålegg og middag. Ser ut til at det fungerer så lang. Jeg går ikke på kurs, men jeg har gamle kursbøker som jeg også bruker. Veie maten må jeg innrømme at jeg ikke orker, men jeg har vel en sånn ca følelse på hva jeg får i meg.

 

Når det gjelder ting jeg er misfornøyd med når det gjelder meg selv så er de mange. Kjenner igjen problematikken med hull i buksene på strategiske steder. Jeg mener at jeg har funnet en god løsning på skjørte problemet. Kjøp flytende plaster (på sprayboks), og spray innsiden av lårene før du kler deg i sommerhabitten, så skal dere se at det hjelper virkelig!

 

Ellers så må jeg innrømme at mine såkallte fordeler kunne jeg godt være foruten. Hvert fall så kunne de godt vært litt mindre. Strl 95 E og ikke akkurat struttende for å si det sånn. Også var det den dobbelthaka da, pluss at når jeg smiler så blir øyenen mine på en måte skjøvet sammen av alt fettet i ansiktet så de ser ut som to små sprekker.

Så var det de små posene på innsiden av knærne da... sukk, for ikke å glemme lårene. Har alltid ønsket meg slanke lår. Maven er kanskje aller værst fordi den er slaskete og stor, full av strekkmerker og henger over bukser som ikke er høye i livet. Jeg hater disse hoftebuksene!! Har heldigvis klart å finne en butikk som selger dongeribukser med stretch som i tillegg er høye i livet!

 

Ellers får jeg gratulere alle med overstått uke. Uansett resultat. Det viktigste er å holde seg til et langsiktig resultat og kostholdsendring. Og ikke minst ikke bli deprimert over en eventuell "mislykket" uke, og dermed gi opp. Synes mange av dere er flinke til å trimme, og det med situps hver kveld synes jeg var lurt. Tom jeg har tid til det. Og om en uke er det studiefri også, så da har jeg hvert fall ingen unskyldning.

Ha en hyggelig dag i morgen alle sammen! Min samboer og barn er i Danmark, så jeg skal "hygge" meg med artige lille tidsfrist.... sukk...

Jeg slipper i hvert fall unna pølse og is fristelser!

Klem Silda[/quote']

Jammen har du vært flink! Skal se plagene blir mindre etter vært også. Jeg trenger alltid et spark bak når det kommer til slikt som kalles trim, derfor er det så kjempeflott med alle her inne som går foran med et godt eksempel:) må liksom ta meg selv i nakken da og henge med så godt jeg kan. gleder meg til jeg begynner i full jobb igjen for da får jeg masse gratistrim. Når det kalles arbeid føles det sååå mye lettere. Dessuten må jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Hei og gratulerer med gårsdagen!!

 

Jeg klarte meg ganske fint mesteparten av dagen, men kakefatet fikk ikke stå i fred for mine grådige fingre (hehehe). Men det er jo lov da! Jeg spiste sunt til middag, grillmat med fisk og kyllingkjøtt og mager potetsalat og ikke alkohol. Vi hadde fest med kusina mi (nabo) og hennes mann og deres to døtre (3 og 2) og hans foreldre (fra England) og hennes mor og min bror og hans kone og to jenter (3 og 1) og mine foreldre og oss to og Runa (1,5). 11 voksne og 5 jenter under 3,5 år. Litt av et liv!!! Så å holde styr på alle jentene, etter å ha marsjert en time i korpset og gjøre i stand og løpe hit og dit, syntes jeg kvalifiserte til en god porsjon kaker. Det ble hele tre kakestykker, og jeg angrer ikke på en eneste smule av dem! Regnestykket ble forøvrig helt fint igår, for både mellommåltidet og kveldsmaten forsvant i middagen. Totalen av kalorier ble 1850.

 

Nå er det tilbake til hverdagen og vanlig diett. Ha en deilig dagen derpå, jenter!!

 

Klem fra tonton

 

Ps her er jentene våre: http://mustardhousenews.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Ned 1,3 kilo siden 14 mai....... enda jeg skeiet ut sååå masse i går!

Begynner å like den nye badevekten min... :rolleyes:

 

Måtte gå oppå flere ganger for å se om det var sant...

 

Totalt siden startdag 1 mai:3,3 kg

midje: ned 1 cm

 

 

Så var det å komme seg på jobb igjen da... huff, disse seinvaktene er no dritt!

 

Ha en strålende dag jenter! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har byttet navn! Før het jeg Enja... Jeg presenterte meg i forrige uke, og så forsvant jeg.. Men nå er jeg tilbake. Jeg ble syk skjønner dere. Oppkast og diaré på hele familien. Begynner endelig å komme til hektene igjen. Men den første kurs-uka mi ble ikke helt som planlagt! Begynnte på kurs forrige onsdag, og skal iveg igjen i kveld. Har ikke fulgt opplegget i det hele tatt på grunn av spysjuka. Matlysten har vært totalt fraværende! Har måttet tvinge i meg mat. Har ikke kommet meg over 1000 kalorier en eneste dag. Og det er jo ALT for lite! HUff. Dette ble ikke slik jeg hadde tenkt. Men men.. Begynner for fullt fra i morgen. Da SKAL jeg greie å spise mer og kanskje trimme litt. Har vært så slapp siste uka at trim har vært helt utelukket. Regner med at vekta viser litt mindre i dag, men det er vel mest fordi jeg er helt "tom".. Spennende blir det uansett!

Oppdatering fra kveldens kurs og vekt kommer vel i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Hei igjen alle sammen:) Nå er 17.mai over.... jeg fikk i meg 1499 kalorier. Skeiet ut med yougertis! Så gikk jeg en rask 30min tur, var innom hjemme og gikk bort til båthavna ( 15 min ) til. Var på fjorden og fisket en fiiiin torsk som blir middag på fredag. I dag har det ikke gått så bra, har vært på jobb og det ble mye lenger enn jeg hadde trodd kl er nå 20.30 og jeg har bare rukket og handle og lage samt spise middag. Har fått i meg frokost, lunch og mellommat samt altså middag men kaloriene har ennå ikke tippet 1000. Jeg har utført min vanlige jobb i dag, altså fysisk arbeid, egentlig i 12 timer men har skrevet trimpoeng for 1,5 t.

Skal prøve å spise litt mer senere... eller er det dumt så seint? Hvordan har dere hatt det da? Fortell! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Hei igjen, nå er det Grand Prix, og jeg måtte bare komme meg vekk fra TVen. Jeg er nemlig musiker og dessverre hører jeg hvor surt og jævlig de egentlig synger... Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde trent opp musikaliteten min, da hadde jeg blitt spart for mange lidelser.

 

Jaja, nok syt og klag. Deilig lørdag-kosemerker ikveld - restesjokoladekake fra 17. mai. Jummmjummm. Ellers har jeg vært rimelig flink i det siste, med godt kosthold og mange trimpoeng. Går stavgang-turer med Lilleputt på ryggen. Det merkes!!

 

Tidl Enja - God bedring! Håper du føler deg bedre - og lykke til videre!

 

Trucker - Det var flink 17.mai-jente det! Trim og gode greier. Og veldig behersket diett!

 

Ha en deilig kveld, alle flinkiser!

Nattinatt fra tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne79

Jeg har endelig klart å manne meg opp til å starte min vekt nedgang. Har sånn halvegs startet i februar 06, men så forsvant motivasjonen. Men nå er jeg i gang med nytt pågangsmot. Min vegedag er egentlig torsdag, men jeg gikk på i morges for å starte for alvor. Jeg har tatt av 6 kg og mye mer må bort !

 

Jeg gikk på G R kurs (maxi) og gikk ned over 54 kg på rett under 1 år, men så skled det totalt ut når jeg ble gravid med min sønn. Men nå vil jeg stoppe vekt oppgangen før jeg må ta av så mye en gang til *flau* Jelder bare å spise sunt, regelmessig og holde meg i bevegelse noe som er lettere sagt en gjort *dåne*

 

BMI 35 (33 kg for mye i dag 21.05-06), mitt mål er BMI 24, og 75 kg snarest mulig :rolleyes:

Så får jeg bare være flink jente, og ta det så det kommer.

 

Jeg er lykkelig gift jente på 27 år, og har 3 nydelige barn med min mann.

Vi bor i Stavanger.

 

Flere Stavanger folk her inne?

 

Er det noe mere dere vil vite så spør :P

 

Mvh Stjerne79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Jeg har endelig klart å manne meg opp til å starte min vekt nedgang. Har sånn halvegs startet i februar 06' date=' men så forsvant motivasjonen. Men nå er jeg i gang med nytt pågangsmot. Min vegedag er egentlig torsdag, men jeg gikk på i morges for å starte for alvor. Jeg har tatt av 6 kg og mye mer må bort !

 

Jeg gikk på G R kurs (maxi) og gikk ned over 54 kg på rett under 1 år, men så skled det totalt ut når jeg ble gravid med min sønn. Men nå vil jeg stoppe vekt oppgangen før jeg må ta av så mye en gang til *flau* Jelder bare å spise sunt, regelmessig og holde meg i bevegelse noe som er lettere sagt en gjort *dåne*

 

BMI 35 (33 kg for mye i dag 21.05-06), mitt mål er BMI 24, og 75 kg snarest mulig :rolleyes:

Så får jeg bare være flink jente, og ta det så det kommer.

 

Jeg er lykkelig gift jente på 27 år, og har 3 nydelige barn med min mann.

Vi bor i Stavanger.

 

Flere Stavanger folk her inne?

 

Er det noe mere dere vil vite så spør :P

 

Mvh Stjerne79[/quote']

 

Så flink du var forrige gang! 54 kg på ett år var jammen mye. Lykke til igjen og kjekt å ha deg her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Herlighet, gikk du ned 54 kg på under ett år?

Snakk om viljestyrke! *bøyer meg i støvet*

 

DETTE klarer du igjen! :P

 

Jeg gleder meg til veiedagen i morgen, tror det går på ned ja... :rolleyes:

 

Drikker ca 2,5 litr vann hver dag, eller for å si det sånn; GJØR IKKE ANNET... hehe

Nå skal jeg ut og "robbe" butikken for frukt og grønt...

 

Ny uke - nye muligheter jenter..... Stå på! Dere er flinke!

 

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton

Wow, Slankelinda! Høres ut som du er "on top of it". Kjempebra!

 

Velkommen, Stjerne79! Hyggelig å få deg med på laget! Her er mange i samme situasjon, så vi kan heie hverandre opp de tunge motbakkene!

 

Jeg må innrømme jeg er litt skuffa den uka her, for jeg har bare gått ned 400 gram. Men det er jo min egen feil, for jeg har spist litt kaker, spist for lite og uregelmessig og drukket for lite vann. Syte, klage.... Jaja, ikke noe annet å gjøre enn å ta et godt tak i kragen og komme seg på bena igjen.

 

Jeg fant ut noe annet denne uka her også: Tidligere har jeg gått mye stavgang og lange turer på kvelden, men det har liksom aldri tatt av med makspuls og melkesyre og sånn. Så jeg tok en skikkelig svett runde på ergo-sykkelen vår, og da ble jeg så utpumpa at jeg ikke orka å gjøre noe dagen etter. Greit nok, men dagen etter det igjen ble jeg liksom så daff fordi jeg ikke hadde gått dagen før, så da ble det ikke noe den dagen heller. Resultat: tre dager og en økt isteden for tre dager og tre økter. Hmmmmm...tror jeg lærte litt der. Bedre med jevn, rolig aktivitet enn skippertak. Men det gjelder jo for alt her i livet, ikke sant?

 

Iallfall - friskt mot! Jeg kom tross alt denne uka inn i en bukse som jeg ikke har fått på meg siden oktober!! :-) (Den ble for liten i løpet av turen til Svigermor i USA. Donuts........)

 

Ha en deilig mandag alle super-slankere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

( Skrevet av Tonton: Jeg må innrømme jeg er litt skuffa den uka her, for jeg har bare gått ned 400 gram. )

 

400 gram er 400 gram! Her er vi glad for ALT som forsvinner! *stolt av deg*

 

( Skrevet av Tonton: Bedre med jevn, rolig aktivitet enn skippertak. Men det gjelder jo for alt her i livet, ikke sant? )

 

Lurer på om jeg også har "lært denne leksa..." ? he he, jeg var et skikkelig skippertak-menneske... men er i ferd med å endre på dette. MEN det er ikke så lett, men vi står på videre!

 

GRATULERER med å ha kommet inn i "nye-buksa" - IKKE VERST!! :rolleyes: Skal se det den snart er for stor igjen... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Synes dere er veldig flinke jeg, og 400 gr er nedgang. Jeg hadde slapp dag i går..ingen trimpoeng, men har skaffet meg 4,6 i dag! Er redd vekta ikke har gått nedover for min del, skal veie meg i morgen. Har vært flink med kcl, men har to dager hvor jeg ikke har kommet i mål. Torsdag 945 kcl og i dag 1100 men det får stå sin prøve. De der kosemerkene... hvordan skal de brukes. Har ikke rørt dem jeg! Vanninntaket holder mål. Kryss fingrene for meg i morgen da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Hallo dere! Så mannet jeg meg opp og gikk på vekta i dag da :rolleyes: Tok litt tid før jeg torde se... men resultatet ble - 800 gr. Det går framover... eller skal jeg si nedover.

Tusen takk for motivasjon og støtte. Dere er så flinke og gode. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Hallo dere! Så mannet jeg meg opp og gikk på vekta i dag da :rolleyes: Tok litt tid før jeg torde se... men resultatet ble - 800 gr. Det går framover... eller skal jeg si nedover.

Tusen takk for motivasjon og støtte. Dere er så flinke og gode. :P

 

Wow, 800 gram!!! Det var supert resultat. Flink pike. Nå skal jeg ta meg sammen også. I går spiste jeg aaalt for lite, bare 1100 kcal, mot ca1900, som jeg skal spise. Men jeg har liksom en sånn liten "bug" i hodet som sier at for lite er bedre enn for mye. Vet ikke om det er helt sant men...

 

I går var jeg hos fysioterapeut og fikk øvelser for bekkenet mitt. Jeg har fortsatt problemer med halebeinet etter fødsel, for 1,5 år siden. Det er bare vondt når jeg sitter men oioioi så vondt! Så nå skal jeg føye til ytterligere 5-6 daglige øvelser samt kniping tre g om dagen, i tillegg til: å spise fem måltider med sunt og variert kosthold, ta vare på hud og hår (det nødvendigste), jobbe full tid, sove minst 8 timer om natta, tilbringe masse tid med Lilleputt, holde gløden i forholdet til min mann oppe, trene litt hver dag, holde orden i huset, vaske klær og støvsuge, være energisk og inspirert på jobben, samt holde mine venninne-forbindelser ved like. Aaaargh... og vi som bare har ett barn! Hatten av for dere som har fler.

 

Ok, nok prat - ut med stavene!!!

klem fra tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Wow' date=' 800 gram!!! Det var supert resultat. Flink pike. Nå skal jeg ta meg sammen også. I går spiste jeg aaalt for lite, bare 1100 kcal, mot ca1900, som jeg skal spise. Men jeg har liksom en sånn liten "bug" i hodet som sier at for lite er bedre enn for mye. Vet ikke om det er helt sant men...

 

I går var jeg hos fysioterapeut og fikk øvelser for bekkenet mitt. Jeg har fortsatt problemer med halebeinet etter fødsel, for 1,5 år siden. Det er bare vondt når jeg sitter men oioioi så vondt! Så nå skal jeg føye til ytterligere 5-6 daglige øvelser samt kniping tre g om dagen, i tillegg til: å spise fem måltider med sunt og variert kosthold, ta vare på hud og hår (det nødvendigste), jobbe full tid, sove minst 8 timer om natta, tilbringe masse tid med Lilleputt, holde gløden i forholdet til min mann oppe, trene litt hver dag, holde orden i huset, vaske klær og støvsuge, være energisk og inspirert på jobben, samt holde mine venninne-forbindelser ved like. Aaaargh... og vi som bare har ett barn! Hatten av for dere som har fler.

 

Ok, nok prat - ut med stavene!!!

klem fra tonton[/quote']

 

 

Skjønner godt hva du snakker om, jeg har også trøbbel med å få i meg nok. Har liksom ikke tid til all den der spisinga! I går klarte jeg 1100 av 1400, hittil i dag 1190, men skal spise ei skive og ta ett glass melk ved 20 tiden. Du er superflink til ut å gå altså. Mine trimpoeng i går og i dag har kommet fra yrkesaktiv fysisk utfoldelse. Fyttirakkern... alt av muskler værker.

Ha en flott kveld. Vi holder sammen ok? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Skjønner godt hva du snakker om' date=' jeg har også trøbbel med å få i meg nok. Har liksom ikke tid til all den der spisinga! I går klarte jeg 1100 av 1400, hittil i dag 1190, men skal spise ei skive og ta ett glass melk ved 20 tiden. Du er superflink til ut å gå altså. Mine trimpoeng i går og i dag har kommet fra yrkesaktiv fysisk utfoldelse. Fyttirakkern... alt av muskler værker.

Ha en flott kveld. Vi holder sammen ok? :rolleyes:[/quote']

 

Javisst holder vi sammen! Vi er så flinke så, alle på hver sin måte. Jeg sitter mye rolig i jobben min, og da er det deilig å få opp pulsen litt etter middag. Men nå er jeg søkkvåt!!! Skal ta en laaaang dusj, og så skal jeg og mannen min lage flere barn... ;-) Jepp, vi prøver!!

 

klemklem!!

tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emilia24

Jeg har endelig tatt ett oppgjør med meg selv, som flere ganger før. Men nå er jeg nødt til å legge om kosthold og være mer i aktivitet. Har ca like mange kg jeg skal ned, men er 180 cm høy.

Var rimelig deppa i kveld, men etter å ha lest hele tråden deres sitter jeg her og smiler... Så positive og glade alle sammen!

 

Dere er så UTROLIG flinke alle sammen, jeg er imponert! :) Og så positive, og så flittig dere er til å trene! :) *Klappe for dere*

Dere skulle bare vist hvor lat jeg er ift til dere sprekinger.. hehe

 

Så, jeg vet jeg er litt på etterskudd... Men kan jeg få henge meg på dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonton
Jeg har endelig tatt ett oppgjør med meg selv' date=' som flere ganger før. Men nå er jeg nødt til å legge om kosthold og være mer i aktivitet. Har ca like mange kg jeg skal ned, men er 180 cm høy.

Var rimelig deppa i kveld, men etter å ha lest hele tråden deres sitter jeg her og smiler... Så positive og glade alle sammen!

 

Dere er så UTROLIG flinke alle sammen, jeg er imponert! :) Og så positive, og så flittig dere er til å trene! :) *Klappe for dere*

Dere skulle bare vist hvor lat jeg er ift til dere sprekinger.. hehe

 

Så, jeg vet jeg er litt på etterskudd... Men kan jeg få henge meg på dere? :)[/quote']

 

Velkommen Emilia24!

 

Dette fellesskapet er til å bli glad av, ja! Ser at du også er høy, enda høyere enn meg til og med! Jeg er 175, og det er jeg egentlig glad for, sånn i vekt-henseende. Jeg kan godt veie 30 kilo for mye uten at det gjør kjempeutslag på det generelle utseendet. Folk blir helt sjokkert hvis jeg røper hvor mye jeg egentlig veier, men så er jeg jo sterk i bygningen også da. Men jeg føler det jo på fysikken min at jeg er for tung. Jeg tror ikke jeg klarer å komme meg under 80, målet mitt er vel i første omgang 85 - eller så langt jeg kommer før jeg blir gravid igjen (!). Nå er jeg "nede på" 96,5 og går stadig nedover!!! Hvor tung er du? (er det lov å spørre?)

 

Lykke til med trening - ett skritt av gangen! Vi skal heie deg fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Håper det går bra for alle. Selv har jeg vært litt opp og ned i det siste. Samboer og barn var i Danmark forrige helg. Han ble innlagt på sykehus, pga blodpropp! Selv satt jeg hjemme og skulle prøve å konsentrere meg om å bli ferdig med avhandlingen min.

 

Heldigvis har alt gått bra. Han har for øvrig fått streng beskjed. Slutt å røyke ellers dør du! Han er 42 år! Det gir en liten tankevekker..... Han er mager, men har likevel fått beskjed om å prøve å få ned kolestrolnivået til litt under normalen pga blodproppen som kommer av åreforkalkning. Trodde det bare var "gamle" mennesker som fikk sånn jeg. Uansett det kommer jo gått med at jeg forsøker å starte en sunnere og bedre livsstil. Kan heldigvis en del om kosthold, selv om det ikke akkurat synes på meg for øyeblikket. Årevis erfaring med jo-jo slanking vet dere....

Uansett, jeg har vært hos foreldrene mine siden helgen, for å få ro til å skrive. Fikk innleveringsfristen utsatt til fredag pga samboeren min. Vel, nå er jeg lykkelig lettett og klar for å levere hvert øyeblikk! Dette har ligget og trykket i månedsvis.

 

I hvert fall så fikk jeg ikke veid meg i går, så da ble det i dag. Resultat er nå totalt 6kg! Utrolig! Jeg må ha spist veeeeldig mye før jeg begynte å tenke over hva jeg spiser. Trøstespiste en sjokolade og 1 pose (!) tortilla chips i helgen. Ellers så har jeg vært relativt flink. Ingen trimpoeng, da..... Kommer fom neste uke.

 

Håper det har gått bra med dere også.

 

Ps Må innrømme at for mitt vedkommende som er denne siden både motiverende og sørger for å holde meg litt i ørene.

 

Kommer med nye mål på tirsdag. Har ikke tid nå.

 

Ps. Er det noen som har oversikt over hvor mange vi er nå?

 

Klem, klem og klem

Silda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig tatt ett oppgjør med meg selv' date=' som flere ganger før. Men nå er jeg nødt til å legge om kosthold og være mer i aktivitet. Har ca like mange kg jeg skal ned, men er 180 cm høy.

Var rimelig deppa i kveld, men etter å ha lest hele tråden deres sitter jeg her og smiler... Så positive og glade alle sammen!

 

Dere er så UTROLIG flinke alle sammen, jeg er imponert! :) Og så positive, og så flittig dere er til å trene! :) *Klappe for dere*

Dere skulle bare vist hvor lat jeg er ift til dere sprekinger.. hehe

 

Så, jeg vet jeg er litt på etterskudd... Men kan jeg få henge meg på dere? :)[/quote']

 

Kjempehyggelig med nye EMILIA. Dette kommer du til å klare! Har du satt deg noen delmål? Går du på kurs, og hvordan er det med trening? Det er flere her som har veiedag tirsdag, hva med deg? Mange spørsmål, jeg er faktisk ganske skravlete i vanlige livet også, men det skjønner du kanskje når du har lest trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst holder vi sammen! Vi er så flinke så' date=' alle på hver sin måte. Jeg sitter mye rolig i jobben min, og da er det deilig å få opp pulsen litt etter middag. Men nå er jeg søkkvåt!!! Skal ta en laaaang dusj, og så skal jeg og mannen min lage flere barn... ;-) Jepp, vi prøver!!

 

klemklem!!

tonton[/quote']

Lykke til tonton! Hvor mange barn har du? Lurt å forsøke å gå ned i vekt i den forbindelse har jeg hørt, så dette passer jo utmerket! Regner med at vi kanskje får høre det om det løser seg......... Foresten det er vel ikke bekkenløsning du har vel. Har slitt med det selv siden første barn for 8 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere! Så mannet jeg meg opp og gikk på vekta i dag da :) Tok litt tid før jeg torde se... men resultatet ble - 800 gr. Det går framover... eller skal jeg si nedover.

Tusen takk for motivasjon og støtte. Dere er så flinke og gode. :)

 

Supert trucker! Dette går jo kjempebra! Har du foresten begynt å måle deg også? Tror det er en god ide. Hvis man skulle stå stille en uke, eller verre gå opp, så kan det likevel være at målene har minket. Ja, så holder man motivasjonen oppe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...