Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Gjest fru luna

En ny tur til treningssenteret - kombinasjonen rask gange på tredemøllen/roing i romaskinen/bakkegåing på ellipsemaskinen påny en vinner og ulike typer situps på gymball og strekking som avslutning. Deilig - 4.5 poeng i dag og snart er 5. treet fylt av gullepler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna

Skjønner du er lei - du har vel rene abstinensen nå ;). Penicillin eller ei spiller ikke så stor rolle - men hvordan du føler deg - nedsatt almentilstand eller pigg? Dersom du er pigg kan du trene - ellers ville jeg latt kroppen restituere seg først. Men en tur kan du gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjenner jeg meg igjen fra når jeg var syk. Har en kamerat som trener toppidrett, så jeg spurte ham om råd. Hold deg unna trening så lenge kroppen ikke er i form. Hvis du trener for tidlig, vil du risikere at sykeleiet forlenges og det er kjedelig det!!! Du "mister" ikke formen etter en ukes sykeleie, så når kroppen er i form er det bare å trå til på samme nivå som før du ble syk.

 

LYTT til kroppen - og GOD BEDRING ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en pakke fitness i går og der var det med en CD til å installere på pc. I dag begynner jeg treningsopplegget derifra. det lyder slik for min del

Oppvarming, gå på stedet.....står ikke hvor lenge

Knebøy: 3 serier av 15 repitisjoner

Utfall: 3 serier av 15 repitisjoner

Armhevinger 3 serier av 15 repitisjoner

Situps 3 serier av 30 repitisjoner

Ryggstrekker 3 serier av 15 repitisjoner

Uttøying av knestrekker, lår , bryst og triceps

Dette skal gjøres annen hver dag

Utholdenhet: 25 min gange/jogging/ sykling de andre dagene. AUUUA!!!

Vel dere...jeg går på med friskt mot. Vekta i dag viste 89,6 kg og det er 1 kg ned.

Jeg har gått ned 23,5 cm rundt livet og til sammen 13,8 kg siden 9 mai. Hehe...kjenner det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjenner jeg meg igjen fra når jeg var syk. Har en kamerat som trener toppidrett' date=' så jeg spurte ham om råd. Hold deg unna trening så lenge kroppen er i form. Hvis du trener for tidlig, vil du risikere at sykeleiet forlenges og det er kjedelig det!!! Du "mister" ikke formen etter en ukes sykeleie, så når kroppen er i form er det bare å trå til på samme nivå som før du ble syk.

 

LYTT til kroppen - og GOD BEDRING ;)[/quote']

 

Takk Korsa:)

Det ble bare ti minutter med magetrening i går, kroppen er nok ikke klar ennå så for en gangs skyld får jeg lytte til den;)

Jeg har tatt fredagsvasken i dag og da brenner jeg ihvertfall kalorier. Tenkte å ta meg en tur ut og gå, det kan jo ikke gjøre noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake hjemme etter ei deilig helg på hytta. Fikk to kjempeflotte turer. Den ene var en lang deilig gåmarsj på flatmark. I går gikk vi en fjelltur på 3 timer. Det var i spesielt bratt terreng så det slet på setemusklene. Men akk så deilig når en er oppe og kan nyte DEN utsikten. Den var ikke planlagt så det var uten niste, men en flott tur var det. Er det ikke ofte sånn at det som ikke er planlagt blir veldig vellykket. Jeg hadde ikke orket å gå hjemmefra med den toppen som mål, men når en først er startet så kjenner en at: nei, nå vil jeg virkelig prøve å se hvor langt jeg når.

 

Ha en fin kveld alle sammen. Skal prøve å få meg hvertfall en sykkeltur kommende uke. Kjøpte meg en flott sykkel i juni som nesten ikke er brukt. Fy til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i farta igjen;)

Var på treningssenteret i går og i dag og fikk trent spinning, step og styrke på apparater + at jeg gikk hurtig på mølle. Tok det litt roligere enn vanlig siden jeg nettopp har vært syk. Tilsammen kom jeg opp i 15 poeng denne uken og de aller fleste av disse kom på lørdag og søndag.

De har meldt kuling og regn i morgen så jeg er ikke sikker på at jeg kommer til å sykle til/fra jobb i morgen. Men på den annen side, om jeg sykler så er jo mesteparten av dagens trening unnagjort før middag;)

Ha en aktiv uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd dette her! Plass til en nykommer også?

 

Jeg har slanket meg bare en uke, og har funnet ut at aktivitetsnivået nok bør en god del opp. Fått ett "eple", så det er jo en begynnelse, da, men når jeg leser hvor flinke dere andre er, så blir jeg imponert.

 

Jeg går fram og tilbake fra jobben, samt til og fra diverse møter i løpet av dagen, og det har lett for å bli det. Kommer liksom ikke i gang med faste rutiner. Det er litt vanskelig også, siden jeg reiser mye i jobbsammenheng, så faste dager på treningssenter er ikke lett å få til.

 

Men det finnes jo mye man kan gjøre hvor som helst, på egen hånd, så det er nok der jeg bør finne noen nye gode vaner. Tips og råd tas i mot med stor takk og entusiasme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at det skulle være så vanskelig å finne tilbake igjen til de gode vanene!! Skylder på at det har vært mye i det siste med å jobbe to jobber samt selge leilighet etc. Dessuten har jeg hanglet veldig de siste ukene med litt feber, vonde bihuler osv... :D Men allikevel!! Nå må jeg bare komme i gang! Etter å endelig ha fått vekta på rett spor så begynte den nå jammen meg å krype opp igjen!! Har du sett på maken!! :o

Lang gåtur i kveld, 3,1 trimpoeng. Så fornøyd med starten på uka nå gjelder det bare å pense inn på samme spor for resten av uka :)

Morsomt at det stadig kommer nye fjes her forresten! :) velkommen!!

Og velkommen tilbake til deg Bibine!

Trine28: Jeg fører pilates på en blanding av yoga og styrketrening... blandingsforholdet varierer etter hvor hardt jeg tar i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har gått kurs en uke nå, startet på 78,2 kg og håper å komme meg ned mot 65. Anser treningen som viktig, men er flink til å finne på unnskyldninger. Trener på treningssenter, har i dag skaffet meg 3 poeng gjennom en kombinasjon av aerobic og styrketrening med stor ball. Håper å klare minimum 14 trimpoeng i uka, men trenger motivasjon. Hjelper mye å se hva dere andre har skrevet. Skal forsøke å rapportere etter hver trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare sjekke en ekstra gang at det ikke var stegteller linken jeg var på.Har nemlig klart å pådra meg betennelse i en hæl nå som jeg hadde fått dampen opp.Trenger ekstra motivasjon,må trene med sykkel og styrketrening på gulvet,sikkert i lang tid fremover.Regner med å bli sykemeldt en god stund.

 

Jeg har startet med kostomlegging i juni ,har gått ned fra ca 83.6 til 78.2.Likte å trene da jeg var tynn,men ettersom kiloene har satt seg,ti av dem kom plutslig på i fjor,har motivasjonen dalt.

 

Jeg har gått og ruget på tanken om kostomlegging lenge,er så utrolig glad for at jeg klarte å komme igang.Mye av æren for det ligger her inne på vektklubben.

 

Leste i starten på linken at janteloven er død,passer meg perfekt å skryte,ha,ha,liker å bygge på det som funker.Men da kommer jo redselen for "du skal ikke tro du er noe".Så lenge man har omtanke for andre er det flott å skryte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme etter storbyferie med mye god mat men trimrom på hotellet (tredemølle og ellipsemaskin rett over gangen for oss) og mye gåing i museer og gatelangs - deilig. Dro opp gjennomsnittet av trimpoeng - har nå fått et eple på 6. treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg debutert med min første trimøkt etter at jeg meldte meg på her.Jeg satte meg på sykkelen og tråkket meg til1.5 trimpoeng.Kroppen ville ikke spille på lag vet ikke hva det var.Jeg ble uvel.

 

Lurer på om det var den feite laksen stekt i olje som gjorde utslaget,ser at jeg tåler mindre fett etter som tiden går.Uansett i dag er jeg happy over å få noen poeng.Spessielt når jeg ser hvor mange trær og poeng noen har,dere er jo helt rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har gått kurs en uke nå' date=' startet på 78,2 kg og håper å komme meg ned mot 65. Anser treningen som viktig, men er flink til å finne på unnskyldninger. Trener på treningssenter, har i dag skaffet meg 3 poeng gjennom en kombinasjon av aerobic og styrketrening med stor ball. Håper å klare minimum 14 trimpoeng i uka, men trenger motivasjon. Hjelper mye å se hva dere andre har skrevet. Skal forsøke å rapportere etter hver trening:)[/quote']

fikk bare lyst å si at du har samme vekt og mål som meg,blir gøy å følge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...